waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef baggeruser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de op
http://www.wildbits.com/files/tunaticsetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
dorus - twee motten [1957] is alvast het origineel.....quote:op dinsdag 30 mei 2006 17:20 schreef wobbel het volgende:
sorry dat ik alweer een reactie plaats met een vraag
je hebt zo'n liedje over 2 motten / 2 kakkerlakken / 2 andere beesten in een lange jas ofzo? is een carnavalsnummer...google levert mij niks op...
quote:op maandag 29 mei 2006 17:26 schreef sunwave het volgende:
als iemand mij verder zou kunnen helpen dan zou ik dat helemaal geweldig vinden!
ik hoor tijdens het stappen nu al een paar weken een nummer waar ik graag de titel en artiest van zou willen weten. het is eigenlijk een heel simpel nummer met één simpel melodietje er in. het klinkt een beetje caribisch/jamaicaans achtig en het melodietje lijkt op het melodietje in asle - golden sun. het is niet echt een hoogwaardig nummer, beetje niveau skihut, maar het blijft zo in m'n hoofd hangen![]()
wie heeft er suggestisch of kan me verder helpen?
het melodietje herhaald zich steeds, en word volgens mij gespeeld op een steeldrum.quote:op maandag 29 mei 2006 18:58 schreef sunwave het volgende:
[..]
hahaha nee die is het zeker weten niet. het is gewoon een beat met dat melodietje er op (trouwens wel gespeeld op hetzelfde instrument als dat je hoord in zookey - lift your leg up). en het melodietje lijkt heel erg op die uit asle - golden sun. er word totaal niet gezongen enzo in het nummer. moeilijke he![]()
quote:op maandag 29 mei 2006 21:59 schreef allan24 het volgende:
ik zoek artiest + titel van het nummer met de tekst:
[..] rockin revolution [..] nothing but a game / this is the hour of power / nothing is the same
't is te horen in het eerste deel van dit filmpje
en ook op zoek naar wat je hoort op ± 3/4 ervan, wanneer men in de vla ligt te rollen
haha, dankje...dat wist ik eigenlijk welquote:op dinsdag 30 mei 2006 17:47 schreef muziekstad2000 het volgende:
[..]
dorus - twee motten [1957] is alvast het origineel.....![]()
marcel mule - gavottequote:op dinsdag 30 mei 2006 21:27 schreef 14.gif het volgende:
ik zoek de muziek uit de marktplaats reclame, hier te beluisteren(en bekijken): http://www.marktplaats.nl(...)ommercial/index.html
www.ster.nl heeft niets opgeleverd trouwens![]()
jep bedanktquote:op dinsdag 30 mei 2006 22:39 schreef gitanki het volgende:
scooter - rock bottom?
hey, da's van euromaster - alles naar de klotequote:op dinsdag 30 mei 2006 22:45 schreef ayaxola het volgende:
[..]
jep bedankt
dacht al dat er 'rock' in de titel zat, en dat klopte dus al![]()
whehe, net gedownload, hoor je opeens tussendoor: ''rotterdam, amsterdam, heey dimitri''. ''joah'' met zo'n adrie en bastiaan stemmetje![]()
royksopp - poor leno? is wel een tekenfilm met dieren i.i.g.quote:op woensdag 31 mei 2006 18:46 schreef dawnbreaker het volgende:
ik zoek nummer met iets van tekst "round and round" of " upside down" weet niet meer goed..
clip weet ik wel ongeveer... jongeman zingt en klein getekend aapje (en andere dieren) in tekenfilm stijl.
ik denk dat dit ook de soundtrack is maar ken de film ook niet.
iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |