abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 mei 2006 @ 16:32:30 #1
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_38374535
help, ik zoek....

waar is dit topic voor bedoeld?

hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

tips

• als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
  • als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op www.ster.nl of www.tvreclames.nl
  • als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op www.imdb.com
  • heb je een stukje tekst uit een nummer?
    ga dan naar google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)

tip van baggeruser
    quote:
    op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef baggeruser het volgende:
    ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de op

http://www.wildbits.com/files/tunaticsetup.exe

ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
    waar is dit topic niet voor bedoeld?

• warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
  • 'algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
    .

als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. een lief modje zal hem tzt weer sticky maken. vergeet ook de link naar het vorige topic niet.

wijzigingen/toevoegingen op deze op zijn welkom! omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een e-mail sturen naar adres in het profiel van berkery
  • Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_38375413
    ik zoek een liedje waar het volgende stukje tekst in voorkomt: "beaches of jamaica, where the summer never stops" . ik heb al op google rondgesnuffeld maar kon daar niks vinden. ik zou niet precies weten wat voor soort nummer het is, omdat ik het voor iemand anders zoek.

ik hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt .
      dinsdag 30 mei 2006 @ 17:20:12 #3
    37634 wobbel
    Da WoBBeL King
    pi_38376219
    sorry dat ik alweer een reactie plaats met een vraag

je hebt zo'n liedje over 2 motten / 2 kakkerlakken / 2 andere beesten in een lange jas ofzo? is een carnavalsnummer...google levert mij niks op...
    pi_38377237
    quote:
    op dinsdag 30 mei 2006 17:20 schreef wobbel het volgende:
    sorry dat ik alweer een reactie plaats met een vraag

je hebt zo'n liedje over 2 motten / 2 kakkerlakken / 2 andere beesten in een lange jas ofzo? is een carnavalsnummer...google levert mij niks op...
    dorus - twee motten [1957] is alvast het origineel.....
    pi_38378926
    omdat ik in het vorige topic nog geen antwoord heb gekregen probeer ik het hier opnieuw:
    quote:
    op maandag 29 mei 2006 17:26 schreef sunwave het volgende:
    als iemand mij verder zou kunnen helpen dan zou ik dat helemaal geweldig vinden!

ik hoor tijdens het stappen nu al een paar weken een nummer waar ik graag de titel en artiest van zou willen weten. het is eigenlijk een heel simpel nummer met één simpel melodietje er in. het klinkt een beetje caribisch/jamaicaans achtig en het melodietje lijkt op het melodietje in asle - golden sun. het is niet echt een hoogwaardig nummer, beetje niveau skihut, maar het blijft zo in m'n hoofd hangen

wie heeft er suggestisch of kan me verder helpen?
    quote:
    op maandag 29 mei 2006 18:58 schreef sunwave het volgende:

[..]

hahaha nee die is het zeker weten niet. het is gewoon een beat met dat melodietje er op (trouwens wel gespeeld op hetzelfde instrument als dat je hoord in zookey - lift your leg up). en het melodietje lijkt heel erg op die uit asle - golden sun. er word totaal niet gezongen enzo in het nummer. moeilijke he
    het melodietje herhaald zich steeds, en word volgens mij gespeeld op een steeldrum.
    pi_38379361
    ik heb deze nog als verzoekje...
    quote:
    op maandag 29 mei 2006 21:59 schreef allan24 het volgende:
    ik zoek artiest + titel van het nummer met de tekst:

[..] rockin revolution [..] nothing but a game / this is the hour of power / nothing is the same

't is te horen in het eerste deel van dit filmpje

en ook op zoek naar wat je hoort op ± 3/4 ervan, wanneer men in de vla ligt te rollen
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_38379658
    gevonden:

Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
      dinsdag 30 mei 2006 @ 19:00:25 #8
    37634 wobbel
    Da WoBBeL King
    pi_38380218
    quote:
    op dinsdag 30 mei 2006 17:47 schreef muziekstad2000 het volgende:

[..]

dorus - twee motten [1957] is alvast het origineel.....
    haha, dankje...dat wist ik eigenlijk wel

intromuziek uit loose change 2e film...
    http://video.google.com/videoplay?docid=-8260059923762628848
    dus de muziek die je meteen hoort...hoe heet die?
      dinsdag 30 mei 2006 @ 19:58:03 #9
    112790 Koepert
    Parttime Nutcase
    pi_38383012
    * koepert gooit er maar weer eens een tvp tegen aan.

oh trouwens, in de in qontrol 2006 set van a-lusion zit een "remix" van pretty fly for a white guy van the offspring, is dat een bestaand 'nummer' of puur alleen in die set gebruikt? (op ongv. 12 / 13 minuten in de set)
    It starts with a shiver, an itch, a slow boil
    pi_38384292
    nog maar eens..
    ik zoek de titel en artiest van dit nummer:

dit dus..

in het vorige topic heb ik al gehoord dat het om andreas vollenweider zou kunnen gaan, maar die man heeft zoveel uitgebracht dat ik geen idee heb waar ik moet zoeken. zou het misschien toch van een ander zijn?
      dinsdag 30 mei 2006 @ 20:32:17 #11
    34663 SpeedyGJ
    Zo snel als de bliksem O+
    pi_38384571
    ik heb em al gevonden
    pi_38387166
    ik zoek de muziek uit de marktplaats reclame, hier te beluisteren(en bekijken): http://www.marktplaats.nl(...)ommercial/index.html

www.ster.nl heeft niets opgeleverd trouwens
    pi_38388343
    quote:
    op dinsdag 30 mei 2006 21:27 schreef 14.gif het volgende:
    ik zoek de muziek uit de marktplaats reclame, hier te beluisteren(en bekijken): http://www.marktplaats.nl(...)ommercial/index.html

www.ster.nl heeft niets opgeleverd trouwens
    marcel mule - gavotte
    pi_38389030
    oke, dank je, nu nog eens kijken of ik daar wat meer van kan vinden
    pi_38389730
    ik had er ook al wat moeite mee, had een preview gevonden op amazon maar dat zoek je vast niet
    hier nog wat info:
    componist: jean-philippe rameau
    uitvoerende: marcel mule
    cd : "le patron" of the saxophone
    titel : gavotte
    pi_38390691
    ik zoek een nummer van scooter

redelijk bekend partynummer, met herkenbaar deuntje. is laatst op slam fm ook in de music match geweest.

redelijk nieuw nummer geloof ik
    pi_38390828
    scooter - rock bottom?
    Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
    pi_38391161
    quote:
    op dinsdag 30 mei 2006 22:39 schreef gitanki het volgende:
    scooter - rock bottom?
    jep bedankt

dacht al dat er 'rock' in de titel zat, en dat klopte dus al

whehe, net gedownload, hoor je opeens tussendoor: ''rotterdam, amsterdam, heey dimitri''. ''joah'' met zo'n adrie en bastiaan stemmetje
      dinsdag 30 mei 2006 @ 23:21:55 #19
    142782 Joncho
    PopMartian
    pi_38393242
    in de bioscoop afgelopen zondag zag ik voor de the davinci code de reclame van vodafone, the mayfly.

nu weet ik dat de muziek afkomstig is van k-os - the love song, maar ik wil graag de instrumentale versie ervan. mijn vraag luidt dus: is er een überhaupt een instrumentale versie van en zo ja, wat is de naam daarvan?
    pi_38396055
    ik zoek het nummer/artiest die je hoort op de radiozender van fresh fm als ze eerst luisteraars hoort die een verzoeknumemrtje aanvragen en dan hoor je een voiceover die zooiets zegt als: vraag je nummer aan op fresh fm. (soort reclame voor hun eigen zender ofoz) en het nummer dat je op de achtergrond hoort van de voice over....

ik zou het knap vinden als jullie me kunen helpen, tevens zou ik ook heel blijf zijn
    alvast bedankt en de groeten
      woensdag 31 mei 2006 @ 14:36:13 #21
    78707 TheSilentEnigma
    Heldin, bazin, godin.
    pi_38413524
    quote:
    op dinsdag 30 mei 2006 22:45 schreef ayaxola het volgende:

[..]

jep bedankt

dacht al dat er 'rock' in de titel zat, en dat klopte dus al

whehe, net gedownload, hoor je opeens tussendoor: ''rotterdam, amsterdam, heey dimitri''. ''joah'' met zo'n adrie en bastiaan stemmetje
    hey, da's van euromaster - alles naar de klote
      woensdag 31 mei 2006 @ 18:46:07 #23
    104446 Dawnbreaker
    Space Cowboy
    pi_38418774
    ik zoek nummer met iets van tekst "round and round" of " upside down" weet niet meer goed..

clip weet ik wel ongeveer... jongeman zingt en klein getekend aapje (en andere dieren) in tekenfilm stijl.

ik denk dat dit ook de soundtrack is maar ken de film ook niet.

iemand?
    <hr>
      woensdag 31 mei 2006 @ 18:54:45 #24
    78707 TheSilentEnigma
    Heldin, bazin, godin.
    pi_38419071
    quote:
    op woensdag 31 mei 2006 18:46 schreef dawnbreaker het volgende:
    ik zoek nummer met iets van tekst "round and round" of " upside down" weet niet meer goed..

clip weet ik wel ongeveer... jongeman zingt en klein getekend aapje (en andere dieren) in tekenfilm stijl.

ik denk dat dit ook de soundtrack is maar ken de film ook niet.

iemand?
    royksopp - poor leno? is wel een tekenfilm met dieren i.i.g.

woensdag 31 mei 2006 @ 18:55:20 #25
    104446 Dawnbreaker
    Space Cowboy
    pi_38419088
    nee niet echt... denk disney
    zo zag die aap eruit
    <hr>
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')