sampletje 2, uit aflevering 13: mp3 (550k). met een zinnetje in de richting van:quote:you're greater than you know, you're an ocean all your own.
and i come in the undertow trying keep myself afloat,
and you're still [...]
wie o wie helpt me uit de brand?quote:whoever said that everything makes sense
in time, was absolutely right [...]
quote:op zaterdag 3 juni 2006 00:13 schreef #ANONIEM het volgende:
deze moet wel gemakkelijk te doen zijn:
het nummer zelf heet: i walk alone
de artiest weet ik niet.
het nummer was vandaag om 20:50 te horen op slamfm.
heb het nummer ook weleens vaker gehoord maar omdat de slamfm playlist weg is kon ik hem niet meer terugvinden.
heb al gedownload van greenday, tsol, saliva en oelander (ze hadden alle 4 het nummer i walk away) maar geen van allen is het het nummer wat ik zoek...
dank.
edit: jack johnson is het ook niet..
dinah shore is het ook niet
ccb is het ook niet.
met andere woorden, ik heb al genoeg overbodige muziek weer op mijn pc![]()
ik heb nog een "i walk alone" van de eastclubbers, maar ik gok stiekem toch dat hij van greenday is slam fm kennend, dl een andere versie zou ik zo zeggen of het is die van de eastclubbers.quote:
als je wat verder spit in de herkomst van de site, kom je er achter dat de muziek komt van de duitse band e-nomine. het album das bestes aus gottes beitrag und teufels werk.quote:
ah top, dat komt wel goed!quote:op zondag 4 juni 2006 21:21 schreef walvisje het volgende:
[..]
als je wat verder spit in de herkomst van de site, kom je er achter dat de muziek komt van de duitse band e-nomine. het album das bestes aus gottes beitrag und teufels werk.
[afbeelding]
zelf heb ik een album van e-nomine en ik moet zeggen dat het geweldige muziek is. het is jammer dat de site niet noemt welk muziek stuk van de cd is gebruikt, dus daar zou je zelf nog verder moeten gaan spitten. succes
na wat googleën kom ik op een band 'those guys' ze staan op een cd met het nummer i walk alone uitgegeven met steun van slamfm...quote:
seven nation army - white stripes....quote:op maandag 5 juni 2006 15:53 schreef satecl het volgende:
hoe heet dat liedje van mtv 'the trip' (intro nummer)
valt niets niets van te maken. misschien is het handig als je wat meer info geeft.quote:op maandag 5 juni 2006 17:29 schreef sunwave het volgende:
beste mensen,
van het nummer dat ik zocht heb ik een stukje kunnen opnemen met m'n telefoon (helaas in 3gp formaat - af te spelen met quicktime). wie weet de titel en artiest van dit nummer?
www.sunwave.nl/music/muziek.3gp
dodgy - good enoughquote:op maandag 5 juni 2006 20:40 schreef outcast_within het volgende:
if it's good enough for you
it's good enough for me.
en dan niet gezongen door cindy lauper. (enige wat ik kon vinden).
ik zoek meer een vrolijke jaren vijftig versie

tony christie - (is this the way to) amarilloquote:op maandag 5 juni 2006 19:54 schreef del_toro het volgende:
ik zoek het nummer dat gebruikt werd in een gehypt internetfilmpje
in het filmpje waren er een aantal - echte - militairen, waarbij er 1 vooruitliep en de rest tijdens het filmpje verscheen, dacht dat de zanger vh liedje belg of nederlander was/is
quote:op maandag 5 juni 2006 20:48 schreef berkery het volgende:
[..]
tony christie - (is this the way to) amarillo
kk travels - pippi longhouse misschien?quote:op maandag 5 juni 2006 21:06 schreef nacasante het volgende:
zo ben ik op zoek naar de house-versie van pippi langkous. iemand??
kitaa!quote:op maandag 5 juni 2006 20:47 schreef berkery het volgende:
[..]
dodgy - good enough [afbeelding]
al is die nog niet zo oud...
split enz - message to my girlquote:op dinsdag 6 juni 2006 10:58 schreef tovenaarvanoz het volgende:
ik wist niet dat het ooit nog zou gebeuren, maar vandaag hoord eik een goed nummer toen ik in de wacht stond aan de telefoon![]()
heb gauw wat zinnen opgeschreven maar er klopt weinig van want ik kan niks op google vinden![]()
het is een bekend jaren 80 nummer denk ik en het is vrij langzaam. gezongen door een man.
deze zin is ongeveer het refrein: no more empty self confessions (?)
en verder zijn er nog een aantal losse woorden![]()
kan iemand hier iets mee?
mighty dub katz - magic carpet ridequote:op dinsdag 6 juni 2006 12:38 schreef willempiehhh het volgende:
ik zoek een beetje een zomers nummer, met een nogal irritant vrouwenstemmetje die hele tijd 'a rinkinkinking, a rinkinking' zingt....geen id hoe het heet en hoe ik het moet zoeken...dus wie kan me helpen?
niet helemaal goed verstaan vrees ik, het is poison met 'every rose has its thorn'.quote:op dinsdag 6 juni 2006 13:42 schreef wouter.1984 het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer waar ik twee zinnen van ken:
every road has its own....
just like every cowboy sings a said song.
word gezongen door een man.
ik heb geprobeerd op de zinnen te zoeken maar kon het niet vinden help !
nu hoorde ik het nummer zojuist op slamfm als achtergrondmuziekje van de slam summer break reclame/actie..quote:op vrijdag 2 juni 2006 20:51 schreef darkone het volgende:
ik hoor de laatste tijd een nummer op de radio..
het klinkt spaans.. wordt in t begin gezongen door een vrouw en later ook nog een mannenstem..
iemand die weet welk nummer dat is?
het zou een zomerhit wezen\worden..
op http://jeffmilner.com/backmasking.htm staat hij er tussen. verder googlen op backmasking levert meer info opquote:op dinsdag 6 juni 2006 12:45 schreef xtuned het volgende:
omdat t vandaag 06-06-2006 is hebben ze t op 3fm over de nrs van vroeger welke je achteruit spoelde en dan iets hoorde wat met satan (666) van doen had.
er heeft een keer een link op jaggle gestaan waar het nr "hit me one more time"-britney spears achterstevoren werd gedraaid.
hieruit kwam de tekst "sleep with me im not to jong".
heeft iemand dit of weet iemand waar de link zou staan?
iets van k-liber? die maakt zulke bagger.quote:op dinsdag 6 juni 2006 18:41 schreef chuck_norris het volgende:
ik zoek een nummer maar ik heb niet echt veel informatie dus het zijn vage tips.![]()
het is iniedergeval een nederlandstalig nummer. het begint met een caribean deuntje wat elke keer opnieuw komt. na 30/45 sec ofzo komt er een soort bubbling beat bij en dan komt de teks vlak daarna ook.![]()
ik weet het mijn beschrijving is waardeloos maar misschien weet iemand wat het is.![]()
![]()
nopequote:op dinsdag 6 juni 2006 18:51 schreef shirley het volgende:
[..]
iets van k-liber? die maakt zulke bagger.
hij noemt 't bagger!quote:op dinsdag 6 juni 2006 19:11 schreef chuck_norris het volgende:
[..]
nopemaar ik luister haast nooit naar zulke muziek en weet dus ook niet of het een populair nummer is.
lijkt het nummer niet op het nummer die ik nog steeds zoek?quote:op dinsdag 6 juni 2006 18:41 schreef chuck_norris het volgende:
ik zoek een nummer maar ik heb niet echt veel informatie dus het zijn vage tips.![]()
het is iniedergeval een nederlandstalig nummer. het begint met een caribean deuntje wat elke keer opnieuw komt. na 30/45 sec ofzo komt er een soort bubbling beat bij en dan komt de teks vlak daarna ook.![]()
ik weet het mijn beschrijving is waardeloos maar misschien weet iemand wat het is.![]()
![]()
quote:op maandag 5 juni 2006 17:29 schreef sunwave het volgende:
beste mensen,
van het nummer dat ik zocht heb ik een stukje kunnen opnemen met m'n telefoon (helaas in 3gp formaat - af te spelen met quicktime). wie weet de titel en artiest van dit nummer?
nee dat is hem niet. dat deuntje word gespeelt op van die ijzeren drums. (weet niet hoe ze heten)quote:op dinsdag 6 juni 2006 19:23 schreef sunwave het volgende:
[..]
lijkt het nummer niet op het nummer die ik nog steeds zoek?
[..]
luke howard - hi life.quote:op maandag 5 juni 2006 17:29 schreef sunwave het volgende:
beste mensen,
doet me denken aan can´t get it out of my head van electric light orchestra, maar dat lijkt absoluut niet op kylie, behalve de titelquote:op dinsdag 6 juni 2006 21:22 schreef sjarr het volgende:
ik zoek het liedje, dat in de aankondiging van 'my best friends wedding' op net 5 vandaag (06-06-06) werd uitgezonden, en het was een akoestische versie van 'i can't get you out of my head' wat oorspronkelijk van kylie minogue is, het was door een man gezongen, en amper achtergrond muziek, help! wie weet welk liedje dit is!
bedoel je deze soms?quote:op dinsdag 6 juni 2006 21:22 schreef sjarr het volgende:
ik zoek het liedje, dat in de aankondiging van 'my best friends wedding' op net 5 vandaag (06-06-06) werd uitgezonden, en het was een akoestische versie van 'i can't get you out of my head' wat oorspronkelijk van kylie minogue is, het was door een man gezongen, en amper achtergrond muziek, help! wie weet welk liedje dit is!
niemand?quote:op dinsdag 6 juni 2006 19:51 schreef nordicblue het volgende:
dat liedje uit die super de boer reclame , van die voetbal poppetjes
je hoort hem in het begin heel even en daarna gaattie over in een soort mix
schopjequote:op dinsdag 6 juni 2006 18:54 schreef orealo het volgende:
ik zoek een 'piratennummer', of in ieder geval, dat denk ik.
het is dezelfde melodie als acda en de munnik - de stad amsterdam
ik heb daar een stukje van opgenomen :
putfile audio
iemand een idee?
ik kan me alleen modern talking bedenken, die hadden een paar hitjes zoals you can win if you want. zelf waren ze geen nederlanders, maar degenen die hun nummers schreven wel: bolland en bolland.quote:op dinsdag 6 juni 2006 22:22 schreef donroyco het volgende:
begin jaren '90 hadden twee nederlandse jongens een (enorme) hit met een aanstekelijk deuntje dat gespeeld werd op een 'draagbare piano'... wie helpt mij?
ff zien: je had de versie van de vengaboys - to brasil... het werd gebruikt in de disco samba van de 2 men sound... tja.. zal 1 van die 2 wel zijn: neem tenminste aan dat je niet het origineel uit de jaren 40 bedoeldquote:op dinsdag 6 juni 2006 22:54 schreef dushi82 het volgende:
ik heb al de hele dag
brazil...lalalalalalaaaa...lalalaalalalaaaa...lalalalalalalaaaaaa...brazilinmijn koppie.
weet iemand uitvoerende artiest of titel van het nummer?
bij voorbaat dank
mag ik even zeggen dat ik je helemaal geweldig vind? ik was al zo lang op zoek hiernaar en nou ben jij mijn heldin!!quote:
quote:op dinsdag 6 juni 2006 23:15 schreef sunwave het volgende:
[..]
mag ik even zeggen dat ik je helemaal geweldig vind? ik was al zo lang op zoek hiernaar en nou ben jij mijn heldin!!![]()
dj furax - punaniquote:op dinsdag 6 juni 2006 23:44 schreef stribe het volgende:
weet iemand hoe het nummer bij deze video heet:
http://video.google.com/videoplay?docid=7432892461909264603&q=jumpstyle
thnx!!!!!!quote:op woensdag 7 juni 2006 00:01 schreef koepert het volgende:
[..]
dj furax - punani
dj mystery - punani kan ook; iets andere versie
het nummer bevat samples, maar de tekst is origineel. je zult wel op zoek zijn naar een cover van hemquote:op dinsdag 6 juni 2006 23:59 schreef it_was_me het volgende:
crazy van gnarls barkley is een cover. maar wie zingt nu dat origineel?
kun je me dan vertellen waar die samples van zijn?quote:op woensdag 7 juni 2006 00:28 schreef gatalin het volgende:
[..]
het nummer bevat samples, maar de tekst is origineel. je zult wel op zoek zijn naar een cover van hem
ik moest even googlen want ik wist het zelf ook niet meer, maar hier staat wat meer infoquote:op woensdag 7 juni 2006 00:37 schreef it_was_me het volgende:
[..]
kun je me dan vertellen waar die samples van zijn?
er wordt hier bij hoog en bij laag beweerd dat het een cover is, maar ik kan me geen origineel bedenken. terwijl er opzich wel bekende stukjes inzitten!
mylo - in my arms.quote:op vrijdag 2 juni 2006 15:20 schreef isaacd het volgende:
hoe heet een dance nummertje met een sample van bette davis eyes erin?
dj coone - the returnquote:op woensdag 7 juni 2006 00:18 schreef stribe het volgende:
[..]
thnx!!!!!!
en nu moet ik alleen deze nog weten![]()
ben niet zo thuis in de jumpstyle scene vandaar...
http://video.google.com/videoplay?docid=-7916633036448841042&q=jumpstyle
iemand?quote:op dinsdag 6 juni 2006 22:23 schreef sannelie het volgende:
kan je die niet op zo'n site vinden met nummers uit reclame's nordic blue?
en ik zoek nog een nr:
een bubbling nummer en het lijkt erop dat ze iets zingen (herhalen) in de trant van: talaban talaban etc etc. daarna een stukje latin/salsa achtig en dan gaan ze weer met dat talaban verder. het is een heel snel nummer. ik hoop dat iemand weet welke ik bedoel!
ten sharp - you?quote:op dinsdag 6 juni 2006 22:22 schreef donroyco het volgende:
begin jaren '90 hadden twee nederlandse jongens een (enorme) hit met een aanstekelijk deuntje dat gespeeld werd op een 'draagbare piano'... wie helpt mij?
volgens my is dat fool's garden met lemon tree. hier kun je de clip bekijken.quote:op woensdag 7 juni 2006 13:22 schreef yomomma het volgende:
ben al een tijdje op zoek naar een nummer... ik weet dat ik het toen der tijd een heerlijk nummer vond omm ee te zingen, alleen weet ik helemaal niet meer precies hoe die ging dus kan ik ook niet op een stukje song text zoeken. ik weet alleen nog dat de clip ging over een man die in een of andere aanhanger zat die gemaakt was van glas, zeg maar een soort klein huisje.
ik weet dat het niet veel informatie is, maar misschien dat er bij iemand een belletje gaat rinkelen.![]()
je bent mijn persoonlijk held voor vandaag!!quote:op woensdag 7 juni 2006 14:08 schreef walvisje het volgende:
[..]
volgens my is dat fool's garden met lemon tree. hier kun je de clip bekijken.
bumpquote:op dinsdag 6 juni 2006 18:41 schreef chuck_norris het volgende:
het is iniedergeval een nederlandstalig nummer. het begint met een caribean deuntje(steeldrums) wat elke keer opnieuw komt. na 30/45 sec ofzo komt er een soort bubbling beat bij en dan komt de teks vlak daarna ook.![]()
![]()
roy gates- lose myselfquote:op woensdag 7 juni 2006 16:00 schreef lidia het volgende:
ik zoek een liedje dat ze best vaak op slamfm draaien..
stukje ervan is:
just like fire, but you're dangerous, so dangerous to me,
i gotta run, i don't wanna surrender, but tonight i'm gonna lose myself in you
wie kan mij helpen?
"samba di janeiro" van bellini.quote:op woensdag 7 juni 2006 17:25 schreef scarface_ het volgende:
welk nummer is dit?
de meeste hier zullen ''m wel kennen![]()
thanks alvast!
requiem for a dreamquote:op dinsdag 6 juni 2006 19:39 schreef fukjoeman het volgende:
hey, ik zoek de naam van het nummer van het eerste deel van onderstaande trailer. het is het stukje tot tom hanks zegt 'da vinci', er staat wel achter music by hans zimmer, maar heb niks kunnen vinden.
bedankt
http://www.apple.com/trai(...)/trailer1/large.html
quote:op zondag 4 juni 2006 22:32 schreef ballistic het volgende:
hoi mensen,
ik zoek 2 nummers uit:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3574407768900507877&q=wow+trailer
het eerste nummer begint om 3.14 minuut, de tweede daarna, 5.25 minuut.
heeft iemand enig idee hoe deze nummers heten?
thx
nog even een schopje, kan helaas de reclame zelf ook niet terugvinden.quote:op maandag 5 juni 2006 00:02 schreef psychodude_666 het volgende:
het nummer van de reclame van "johnnie walker: the black label" iets met "blabla chemistry...".
tja, of je bedoelt "it won't do van tim deluxe" of "goodluck van basement jaxx" ?quote:op woensdag 7 juni 2006 19:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
het nummer wat hier in het midden van het filmpje gedraaid wordt.....
http://www.wannahaves.nl/journal/journal_comments.asp?journalid=15916&groupname=wk2006
when the rythm starts to play dance with me, all night long ofzo..quote:op woensdag 7 juni 2006 20:00 schreef psychodude_666 het volgende:
[..]
tja, of je bedoelt "it won't do van tim deluxe" of "goodluck van basement jaxx" ?
nee, dat is 'm niet.. volgens mij was het een carnavalsnummer.. met een paar simpele tonen..quote:
shaft - sway (mucho mambo)quote:op woensdag 7 juni 2006 20:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
when the rythm starts to play dance with me, all night long ofzo..
die bedoe lik
praise cats - shine on me?quote:op woensdag 7 juni 2006 22:23 schreef ayaxola het volgende:
ik zoek een dance nummer van een aantal jaar geleden. weet een paar stukjes ongeveer: ''i got love, deep in my soul'' ''open up your heart and count on me''
iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |