die kan je toch makkelijk ergens opzoeken?quote:op zaterdag 10 juni 2006 20:10 schreef daaaaan het volgende:
hoe heet het nieuwe nummer van beyonce?
dat dacht ik ook, maar ik vind nergens wat.quote:op zaterdag 10 juni 2006 20:12 schreef shirley het volgende:
[..]
die kan je toch makkelijk ergens opzoeken?
ja,quote:op zaterdag 10 juni 2006 19:54 schreef walvisje het volgende:
bedoel je het nummer van tenpole tudor?
kijk de clip hier : http://www.youtube.com/watch?v=5ie7hr8fhhi
rihanna - pon de replay ?quote:op zaterdag 10 juni 2006 20:23 schreef daaaaan het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, maar ik vind nergens wat.
of is er een zangeres met een stem die heel erg op die van beyonce lijkt, met een nieuw nummer?
zoals eerder vermeld:quote:
je bedoelt toch niet bernard herrmann - twisted nerve he?quote:op zaterdag 10 juni 2006 20:39 schreef snowfalcony het volgende:
[..]
zoals eerder vermeld:
ik zoek een nummer dat begint met een fluitstukje (met de mond) van ongeveer 30 seconden.
het is zeer recent en het is niet de love generation...net daarvoor.
dat aanstekelijke deuntje wordt nu ook veel als achtergrond muziekje gebruikt in verschillende klus/reis programma's.
het is geen liedje van bob sinclar
misschien helpt deze site...quote:op zaterdag 10 juni 2006 20:53 schreef molluck het volgende:
[..]
je bedoelt toch niet bernard herrmann - twisted nerve he?
ik zoek een nummer van madonna, dat hoogstwaarschijnlijk op haar nieuwste album confessions on a dancefloor staat, het is samen met een man die een of ander arabisch-achtig-refrein meekrijst zoals je alleen maar in het arabisch kan krijsen![]()
dat 't niet klopt?quote:op zaterdag 10 juni 2006 23:28 schreef beathoven het volgende:
graag verder in het topic wat dutchtrain aangeeft mocht het antwoord van arcee niet kloppen, waar ik natuurlijk wel van uitga..
hoor je ook aan het begin al.quote:op zaterdag 10 juni 2006 22:46 schreef peu het volgende:
wie weet de titel van het nummer op het eind van het filmpje?![]()
http://inlinediesel.com/multimedia/dm.wmv
is dat niet 'vivere'?quote:op zaterdag 10 juni 2006 23:42 schreef sc0rpi0n het volgende:
het nummer van andrea bocelli op de melodie van zonder jou van paul de leeuw.
het is een duet, maar ik kan het niet vinden.
inderdaad dacht ik ook aan vivere van andrea bocelli & gerardina trovatoquote:
jaaaaaaaaa dat is em, thnx!quote:op zaterdag 10 juni 2006 20:53 schreef molluck het volgende:
[..]
je bedoelt toch niet bernard herrmann - twisted nerve he?
reinhard mey - als de dag van toenquote:op zaterdag 10 juni 2006 23:47 schreef chen het volgende:
welk nummer is dat dat ze bij studio sportzomer steeds aan het einde draaien?
nee, die samples werkten bij mij niet echt, maar het nummer dat ik zocht was isaacquote:
dat klinkt niet echt duits?quote:op zaterdag 10 juni 2006 23:57 schreef sc0rpi0n het volgende:
[..]
reinhard mey - als de dag van toen
bedankt voor het antwoord op mijn vraag
andre van duin - bim bam?quote:op zondag 11 juni 2006 11:42 schreef sjappie het volgende:
ik zoek een carnavalsnummer (de zomer staat voor de deur, maar toch...). het werd ook gedraaid door de dj voor het concert van guus meeuwis in het philips stadion. het begint met het luiden van klokken, vervolgens deint iedereen van links naar rechts en zingt: lalalalalalalalalalalaaaa...
iemand een idee?
slavenkoor-assekruusquote:op zondag 11 juni 2006 11:42 schreef sjappie het volgende:
ik zoek een carnavalsnummer (de zomer staat voor de deur, maar toch...). het werd ook gedraaid door de dj voor het concert van guus meeuwis in het philips stadion. het begint met het luiden van klokken, vervolgens deint iedereen van links naar rechts en zingt: lalalalalalalalalalalaaaa...
iemand een idee?
jij bent geniaal, je geeft antwoord op een vraag die ik net wou gaan stellenquote:op zondag 11 juni 2006 12:02 schreef autodidact het volgende:
[..]
bedoel je: wir sind helden - wenn es passiert
dat is het nummer isaac van haar album confessions on a dancefloor.quote:op zaterdag 10 juni 2006 20:53 schreef molluck het volgende:
[..]
ik zoek een nummer van madonna, dat hoogstwaarschijnlijk op haar nieuwste album confessions on a dancefloor staat, het is samen met een man die een of ander arabisch-achtig-refrein meekrijst zoals je alleen maar in het arabisch kan krijsen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |