Ja.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Goeie TT.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:52 schreef ehqo het volgende:
Ik zeg altijd maar zo, ik zeg wel niks.
De periode erna is inderdaad beter.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarom weet ik niet. Ik denk dat het de hormonen zijn. Puber zijn is zwaar.
Je vliezen braken?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:57 schreef Chowi het volgende:
Pléns!
Verstandig. Dan maak ik een Audrey Tatou versie.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh trouwens. Ik ga Johnny Depp-Real Dolls in de markt brengen. Die dingen zouden lopen als een trein.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Die dingen zouden lopen als een trein.
Oeh ja!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Verstandig. Dan maak ik een Audrey Tatou versie.
Ik had geen zin om er een normaal Nederlandse uitdrukking van te maken. Ik heb besloten mijn kennis van de Nederlandse taal te verloederen.quote:
*meldtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh trouwens. Ik ga Johnny Depp-Real Dolls op de markt brengen. Die dingen zouden lopen als een trein.
Niet echt, eigenlijk.quote:
Heu, straks zetten ze je nog uit.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik had geen zin om er een normaal Nederlandse uitdrukking van te maken. Ik heb besloten mijn kennis van de Nederlandse taal te verloederen.
Niet helemaal. Het klinkt wat onnatuurlijk, maar de woorden teder en hoerenseks sluiten elkaar in principe niet uit.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:01 schreef Misstique het volgende:
Contradictio in terminis.
Ik twijfelde, maar op 'Tatou' gaf IMDB wel resultaten dus ik nam aan dat het goed was.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Tis trouwens wel Tautou. Ken je godinnen.
Blauwe?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:04 schreef Jerruh het volgende:
okay, ik ga verf kopen! fijne dag mensen.
Ik kan me er zeer weinig, zo niet niks, bij voorstellen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Niet helemaal. Het klinkt wat onnatuurlijk, maar de woorden teder en hoerenseks sluiten elkaar in principe niet uit.
ow dat kleurtje is altijd welkomquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:05 schreef ehqo het volgende:
Tatou is, nou, laat ik het 'mwah' noemen.
Als ik voor het gehele pakket ga, krijg ik dan korting?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En dan verschillende looks hè. Van Chocolat-Johnny tot Pirates- Johnny.
ik dacht hetzelfdequote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:05 schreef ehqo het volgende:
Tatou is, nou, laat ik het 'mwah' noemen.
Oh, en ik wil een Roos[beef] Realdoll.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]. Heb je d'r films gezien? Het gaat bij haar niet alleen om het uiterlijk mên.
15%.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als ik voor het gehele pakket ga, krijg ik dan korting?
Special price for mequote:
Ja, als we het zó gaan doen wil ik ook een Jude Law [toenhijnoghaarhad] en Heath Ledger [metkrullen] Real Doll.quote:
Is er nog ruimte in het huis voor ons bed?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, als we het zó gaan doen wil ik ook een Jude Law [toenhijnoghaarhad] en Heath Ledger [metkrullen] Real Doll.
Uitstraling. In Amélie was ze wel, aandoenelijk, schattig, zoiets, maar dan niet om te neuken. Zeg maar, dat zou haast zielig zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]. Heb je d'r films gezien? Het gaat bij haar niet alleen om het uiterlijk mên.
Oh. Moest jij er ook nog bij dan?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Is er nog ruimte in het huis voor ons bed?
Voor als je eens een keer geen trek in poppen hebt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh. Moest jij er ook nog bij dan?
Neu, je hebt gelijk, daar is ze te schattig. Maar Dat maakt ze goed in andere films.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:09 schreef ehqo het volgende:
[..]
Uitstraling. In Amélie was ze wel, aandoenelijk, schattig, zoiets, maar dan niet om te neuken. Zeg maar, dat zou haast zielig zijn.
Dan trek ik jou uit de kast.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Voor als je eens een keer geen trek in poppen hebt.
En om chocolade-ijs te halen natuurlijk. Zie je wel, ik kan best nuttig zijn. Ik verdien een plekje bij jou in huis.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan trek ik jou uit de kast.
Whehe. Kast.
Er schijnt een lepeltje ofzo bij te zitten. Om het goedje uit te scheppen. Het moet je ding maar zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:10 schreef ehqo het volgende:
Ik vraag me af waar mensen Realdolls bewaren, het is vast heel eng als je er per ongeluk één ondekt. Met een creampie van een weekje oud.
Reportage ooit eens gezien over zo'n rijke japanse vent die er een aantal door zijn huis had liggen, voornamelijk in losse stukken?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:10 schreef ehqo het volgende:
Ik vraag me af waar mensen Realdolls bewaren, het is vast heel eng als je er per ongeluk één ondekt. Met een creampie van een weekje oud.
Dat ze daar geen wegwerp-systeem voor kunnen bedenken ofzo...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er schijnt een lepeltje ofzo bij te zitten. Om het goedje uit te scheppen. Het moet je ding maar zijn.
En om m'n nesteldrang te bevredigen. Met kittens dan hè.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:12 schreef Litso het volgende:
[..]
En om chocolade-ijs te halen natuurlijk. Zie je wel, ik kan best nuttig zijn. Ik verdien een plekje bij jou in huis.
Condoom?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:13 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat ze daar geen wegwerp-systeem voor kunnen bedenken ofzo...
Soort van koffiefilters, maar dan voor in je realdoll.
In ruil daarvoor moet je wel af en toe samen met me naar goede films kijken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En om m'n nesteldrang te bevredigen. Met kittens dan hè.
Acceptabel.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:14 schreef Litso het volgende:
[..]
In ruil daarvoor moet je wel af en toe samen met me naar goede films kijken.
Ja nee. Voor als je met de ReallDoll bezig bent. Dan komt het er niet in zeg maar. Net als in het echt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:15 schreef Litso het volgende:
[..]
Maar dan wel een die van binnen als kut aanvoelt.
Ja, maar het mooie van zo'n realdoll is dat het echt aanvoelt, zegt men. Dus dat verpest je dan weer helemaal als je een condoom gebruikt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Acceptabel.
[..]
Ja nee. Voor als je met de ReallDoll bezig bent. Dan komt het er niet in zeg maar. Net als in het echt.
Ik was nog niet helemaal uitgefantaseerd, maar ala.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Lastig. Goor ook. Ander onderwerp maar?.
Ik ook niet, maar het is zo stil voor de rest. Ik denk dat we mensen wegjagen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik was nog niet helemaal uitgefantaseerd, maar ala.
Als ze hier al van afschrikken verdienen ze het toch al niet hier te zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het is zo stil voor de rest. Ik denk dat we mensen wegjagen.
Nee hoor.... ik ben al tijden niet meer geweestquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het is zo stil voor de rest. Ik denk dat we mensen wegjagen.
Nee. Waar was je?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee hoor.... ik ben al tijden niet meer geweest![]()
Stage nogsteeds maar even wat drukker en ik vond het hier niet zo tof meer. Niet echt gesprekken maar afzonderlijk wat in de rondte postenquote:
Zaad.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:23 schreef ehqo het volgende:
Ik was even afgeleid. We hadden het over zaad en siliconen. De steunpilaren van het puberschap.
Ah, ok. Maar dit gesprek sprak je wel aan?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Stage nogsteeds maar even wat drukker en ik vond het hier niet zo tof meer. Niet echt gesprekken maar afzonderlijk wat in de rondte posten![]()
Ook na die tijdquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:23 schreef ehqo het volgende:
Ik was even afgeleid. We hadden het over zaad en siliconen. De steunpilaren van het puberschap.
Juistem... dus ik dacht, laat ik eens "meedoen"quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:25 schreef Litso het volgende:
[..]
Ah, ok. Maar dit gesprek sprak je wel aan?
Altijd puik.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Juistem... dus ik dacht, laat ik eens "meedoen"![]()
Fier overeind gok ik zoquote:
Da's altijd maar afwachten. Staat in Arnhem nogsteeds dat gebouw wat ik school noem ?quote:
Ik geloof dat ik me er nu in bevind.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Da's altijd maar afwachten. Staat in Arnhem nogsteeds dat gebouw wat ik school noem ?
Niemand lijkt het wat maar stiekem wil iedereen zijn kloppende helm er wel eens insteken. Je bent toch benieuwdquote:
Ah, het internet werkt er dus nog. Belangrijk! Eet jij mijn broodje mexicano ? Ik kom niet vandaagquote:
Je neemt toch niet lijn 5 elsweide he?quote:
Wat een waarheid.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Niemand lijkt het wat maar stiekem wil iedereen zijn kloppende helm er wel eens insteken. Je bent toch benieuwd![]()
Die heb ik wel eens genomen meen ik. Pak nu altijd trein naar Centraalquote:
Wellicht ben je aan de late kant vandaag.... Eet je dan een pistolet met kruidenkaas.... Dank jequote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Wat een waarheid.
En ik ga inderdaad even een mexicano halen, als die er nog zijn.
gezonde jongenquote:
Dat is wat andersquote:
Mail je vraag naar die knapen die die troela's inelkaar knallenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:32 schreef ehqo het volgende:
Als je geen glijdmiddel gebruikt, zou je die vagina dan statisch kunnen pompen? Dat je zo met je haar dichtbij gaat en dat het dan vanzelf erheen gaat.
Ik twijfel nog, ze zeuren niet, kosten ( na aankoop) geen geld en hebben nooit hoofdpijjn maar aan de andere kant kunnen ze niet even bovenop, doen ze ook echt helemaal niets en buitensex zal een beetje lastig worden. Lastig lastig.quote:
Eigenlijk zou je Instant-RealDolls moeten hebben. Dat zou praktisch zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, ze zeuren niet, kosten ( na aankoop) geen geld en hebben nooit hoofdpijjn maar aan de andere kant kunnen ze niet even bovenop, doen ze ook echt helemaal niets en buitensex zal een beetje lastig worden. Lastig lastig.
Het is een broodje frikandel geworden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Wellicht ben je aan de late kant vandaag.... Eet je dan een pistolet met kruidenkaas.... Dank je![]()
Met van die aangekoekte mayo?quote:
Ook goedquote:
Jammer, ze hebben toch nog wel die ham/.kaas broodjes die ze te lang laten liggen ?quote:
Ze hadden bijna niks meer. Zelfs geen kroketten.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jammer, ze hebben toch nog wel die ham/.kaas broodjes die ze te lang laten liggen ?
Waardoor de binnenkant geen gele kaas heeft maar roze? Gemuteerde kaas![]()
Just add male-juice?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:38 schreef ehqo het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je Instant-RealDolls moeten hebben. Dat zou praktisch zijn.
Ik lees tegenwoordig minder dan ik zou willen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:48 schreef Zimmerman het volgende:
Nieuwe boeken. Ik verzuip nog eens in die dingen.
Tijd máák je, Lits.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:49 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik lees tegenwoordig minder dan ik zou willen.
Ik ben al een hele tijd bezig in Robert M. Pirsig - Lila, maar het wil niet echt vlotten. Weinig tijd en andere prioriteiten.
Nee.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:50 schreef mcDavid het volgende:
is dat harde sex met een tedere hoer, of tedere sex met een ruige hoer?
Dat is dan ook ok.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:49 schreef Zimmerman het volgende:
Het doet me steeds toch op een zelfminnende manier toch wel deugd te zien dat ik consequent mijn geld waar ik eten van moet kopen, dat ik elke week zorgvuldig uit mijn budget selecteer, uiteindelijk toch weer uitgeef aan boeken.
Ik heb zojuist weer een boek van Murakami gehaald en de duitse versie van Filosofische Onderzoekingen van Wittgenstein.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:49 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik lees tegenwoordig minder dan ik zou willen.
Ik ben al een hele tijd bezig in Robert M. Pirsig - Lila, maar het wil niet echt vlotten. Weinig tijd en andere prioriteiten.
Ik maak op dit moment voornamelijk tijd voor andere dingen. Zie het prioriteiten-gedeelte.quote:
Och, je leeft nog steeds dus doe je toch iets goed.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:52 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Ik lees liever dan dat ik eet, zo te zeggen.
Gewoon?quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Och, je leeft nog steeds dus doe je toch iets goed.
Leuk. Denk ik.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:54 schreef ehqo het volgende:
Zonet hè, liep ik langs Youp van het Hek heen. Die had boodschappen gedaan. Ik mag hem niet zo, maar dat zei ik hem niet natuurlijk.
Ruikt zijn adem in het echt ook naar whiskey?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:54 schreef ehqo het volgende:
Zonet hè, liep ik langs Youp van het Hek heen. Die had boodschappen gedaan. Ik mag hem niet zo, maar dat zei ik hem niet natuurlijk.
als ik jou was zou ik de TV eens nakijkenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ruikt zijn adem in het echt ook naar whiskey?
Het had ook mijn vader kunnen zijn die naast me zat, natuurlijk. Hij is alcoholist.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik de TV eens nakijken
Hee, niks tegen alcoholisten he? Dat kunnen hele lieve mensen zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het had ook mijn vader kunnen zijn die naast me zat, natuurlijk. Hij is alcoholist.
Ach, in de Albert Heijn waar ik vroeger werkte kwam Emile Ratelband nog wel eens winkelen. En afgezien van iedereen uitbundig begroeten liet hij zich vaak bellen (althans, dat idee had ik) als hij midden in de winkel stond en riep heel hard "Hallo? Met Emile Ratelband!!"quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:01 schreef ehqo het volgende:
Ik weet niet, Youp is een lul en ik liep ook heel laconiek langs hem heen. Zo van 'ik ken je helemaal niet'. Hopelijk zit hij nu onzeker te miemelen in zichzelf.
hij zal toch niet door íédereen aangesproken worden op straat?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:01 schreef ehqo het volgende:
Ik weet niet, Youp is een lul en ik liep ook heel laconiek langs hem heen. Zo van 'ik ken je helemaal niet'. Hopelijk zit hij nu onzeker te miemelen in zichzelf.
Al polsenkrassend, uiteraard.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:01 schreef ehqo het volgende:
Ik zei ook niet dat hij niet lief is.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Hee, niks tegen alcoholisten he? Dat kunnen hele lieve mensen zijn.
Ja maar, hallo, het gaat hier wel om míj hè. Iedereen wil door mij aangesproken worden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hij zal toch niet door íédereen aangesproken worden op straat?
oh, sorry, dat zag ik even over het hoofdquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:04 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ja maar, hallo, het gaat hier wel om míj hè. Iedereen wil door mij aangesproken worden.
Ja. Bier!quote:
Mits, daarbij je literaire keuzes vermeld worden. Immers, anders zouden mensen kunnen vermoeden dat je een dokters-roman of iets hebt gelezen. Hetgeen ernstig schadelijk zal zijn voor je imago.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:02 schreef Zimmerman het volgende:
Literatuur is een goed excuus voor helemaal niets doen. Het is als niets doen, maar toch iets leren.
Als iemand je zou vragen: "Wat heb je gisteravond gedaan?", en je zou antwoorden; "Ach, een beetje op de bank gehangen en een nieuwe cd geluisterd", zou je lui lijken, en verveeld. Maar als je zou zeggen, "Ach, ik heb op de bank gehangen en een nieuw boek gelezen", krijgt iedereen het idee dat je je met didactische zaken hebt bezig gehouden, alsof je je tijd "góed" zou hebben besteed. Wat dat dan ook maar moge betekenen.
Ja, of een boek over zwangere vrouwen of zo.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:05 schreef ehqo het volgende:
[..]
Mits, daarbij je literaire keuzes vermeld worden. Immers, anders zouden mensen kunnen vermoeden dat je een dokters-roman of iets hebt gelezen. Hetgeen ernstig schadelijk zal zijn voor je imago.
Ja, natuurlijk. Maar zelfs de losse term "boek" klinkt al veel intellectueler dan "cd".quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:05 schreef ehqo het volgende:
[..]
Mits, daarbij je literaire keuzes vermeld worden. Immers, anders zouden mensen kunnen vermoeden dat je een dokters-roman of iets hebt gelezen. Hetgeen ernstig schadelijk zal zijn voor je imago.
Of "Uit de kast komen voor dummies"quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, of een boek over zwangere vrouwen of zo.
En als je de term 'cd' vervangt voor 'plaat' of 'vinyl'?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:07 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Maar zelfs de losse term "boek" klinkt al veel intellectueler dan "cd".
Dan lijk je stijlvol.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:09 schreef ehqo het volgende:
[..]
En als je de term 'cd' vervangt voor 'plaat' of 'vinyl'?
Hm, ja. Maar dan nog lijkt het alsof het gros niet vindt dat een muziekstuk een didactisch verhaalstuk is, zoals een boek dat is. Waar ik het, zo blijkens het is, niet mee eens ben.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:09 schreef ehqo het volgende:
[..]
En als je de term 'cd' vervangt voor 'plaat' of 'vinyl'?
-welk boek?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:07 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Maar zelfs de losse term "boek" klinkt al veel intellectueler dan "cd".
Ik denk dat het helpt als je erbij zegt welke muziek je luistert. Ik bedoel, een plaat van K3 komt niet erg overtuigend over. En KUS ook niet, nee.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:10 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Hm, ja. Maar dan nog lijkt het alsof het gros niet vindt dat een muziekstuk een didactisch verhaalstuk is, zoals een boek dat is. Waar ik het, zo blijkens het is, niet mee eens ben.
Ja, zo hou je dat bij elk medium.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik denk dat het helpt als je erbij zegt welke muziek je luistert. Ik bedoel, een plaat van K3 komt niet erg overtuigend over. En KUS ook niet, nee.
Helaas, niemand mag je.quote:
Sorry.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:16 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had het gewoon over de woorden an sich, zonder hun inhoud te onthullen.
Je vergist je, niemand mag MIJquote:
Onzin!quote:
Nonsens!quote:
Beuzelarij!quote:
Waarom denk je dat ik ook in R&P postquote:
Quatsch!quote:
Kletspraat!quote:
zie mijn msn praatlijstquote:
Apekool!quote:
Gezever.quote:
Is dát je nieuwe aanwinst?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:20 schreef Zimmerman het volgende:
De walvispenis; het meisje met de drie ambachten.
Deels.quote:
Mijn posthistoryquote:
Al lang niet meer, maar dan ben ik tenminste nog bekend bij iemandquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en, leef je nog steeds in de waan dat het gaat helpen?
nu weet ik waarom de service daar zo kut is! ze zijn veel te druk met het beheren van de problemendatabase!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:27 schreef Pheno het volgende:
Ik zat niet in hun problemendatabase,
eerder "delete * from problemen"quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nu weet ik waarom de service daar zo kut is! ze zijn veel te druk met het beheren van de problemendatabase!
I tried and I failed.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
It's been done, wees onderscheidend en negeer de massa! Gooi jezelf óp een brug!
of "wij kunnen uw klacht niet in behandeling nemen wegens overbelasting van de problemendatabase"quote:
Sort of.quote:
En ik ga vanavond dingen eten die ik de komende maanden weer moet ontberen.quote:
Nah, dan kunnenz e er niet meer in kijken, dan zouden ze liegen. Dus ze houden het gewoon leeg.quote:
Ik kan er niks aan doen, maar ik denk meteen vieze dingen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
En ik ga vanavond dingen eten die ik de komende maanden weer moet ontberen.
Vraagteken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:47 schreef Chowi het volgende:
Ik ben mijn agenda kwijt?
Ja, ik probeer na te gaan hoe ik dat ding heb kunnen kwijtraken.quote:
Misschien heb je hem ergens laten liggen, maar weet je niet meer waar.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik probeer na te gaan hoe ik dat ding heb kunnen kwijtraken..
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:48 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, maar ik denk meteen vieze dingen.
Hoogstwaarschijnlijk, ja.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Misschien heb je hem ergens laten liggen, maar weet je niet meer waar.
noem eens een typisch nederlands gerecht dat in ierland onmogelijk te krijgen is?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die kan ik in Ierland ook krijgen hoor...
Kunnen, maar wil je dat ook?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:50 schreef Janetje het volgende:
[..]Die kan ik in Ierland ook krijgen hoor...
Kroket.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
noem eens een typisch nederlands gerecht dat in ierland onmogelijk te krijgen is?
Nee.quote:
Broccoli?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kroket.
Frikandel.
Pindasaus.
Koetjesreepjes.
Drop.
Boerenkool
En veel meer![]()
Komt er nog bij dat alles bijna 2 keer zo duur is daar.
Da hebbe ze wel..quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Goeie TT.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:05 schreef mcDavid het volgende:
Bestaan er landen waar ze geen frikandellen of kroketten hebben?
Peanutbutter. Wereldwijd begrip.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:07 schreef mcDavid het volgende:
pindasaus
moet alleen wel pindakaas in, weet niet of ze dát hebben?
Heel Afrika?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:05 schreef mcDavid het volgende:
Bestaan er landen waar ze geen frikandellen of kroketten hebben?
Ik vond de pindakaas in nieuw zeeland overigens niet te vreten. Ik blij dat ik daar pindakaas vond, is het van dat behangsmeerselquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:07 schreef mcDavid het volgende:
pindasaus
rijke negers wonen niet meer in afrika, maar in "the hood"quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nu snap ik al die unicef-acties!
arme negertjes
och, in dat geval kun je altijd wat stoeien met de hoeveelheid knoflook!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond de pindakaas in nieuw zeeland overigens niet te vreten. Ik blij dat ik daar pindakaas vond, is het van dat behangsmeersel
Immerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
och, in dat geval kun je altijd wat stoeien met de hoeveelheid knoflook!
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:07 schreef mcDavid het volgende:
pindasaus
De tering, 4 euro voor een pot. Verdienen de mensen daar ook 2 keer zo veel als alles 2 keer zo duur is, of dat niet?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:12 schreef Janetje het volgende:
[..]Jawel.. 4 euro voor een pot ofzo.. maar ze hebben het wel.
maar is dat zo duur omdat het pindakaas is, of omdat álles duurder is in ierland?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jawel.. 4 euro voor een pot ofzo.. maar ze hebben het wel.
Smeerkaas.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:13 schreef Chowi het volgende:
Janet, je hebt daar toch ook van die smeerbare kaas in potten?!
Ik wil 4.5 gram pp kopen in de stad vor 16 euro, kan ik m'n abbonement niet vinden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:15 schreef Chowi het volgende:
Freak! HASJ!
nee, dat hebben ze er ook niet!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:15 schreef Chowi het volgende:
Freak! HASJ!
Ik heb geen idee...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De tering, 4 euro voor een pot. Verdienen de mensen daar ook 2 keer zo veel als alles 2 keer zo duur is, of dat niet?
Smeerkaas?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:13 schreef Chowi het volgende:
Janet, je hebt daar toch ook van die smeerbare kaas in potten?!
Dat ziet er niet als smeerkaas uit.quote:
Oh, jawel hoor. Je moet alleen een dealer vinden, maar zo moeilijk is dat niet.quote:
Zónde.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wil 4.5 gram pp kopen in de stad vor 16 euro, kan ik m'n abbonement niet vinden.!
Ja, daarom, als alles zo duur is en je verdiend zo weinig is dat natuurlijk niet fijn leven.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee...Ik zal ze eens naar hun salaris vragen..
Maar goed.. een pot nutella was ook 4,40.
Ik heb het dan ook nooit over "smeerkaas" gehad. Maar smeerbare kaas.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat ziet er niet als smeerkaas uit..
.
Inderdaad..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, daarom, als alles zo duur is en je verdiend zo weinig is dat natuurlijk niet fijn leven.
Ja. Heb alleen nog ergens een klein blokje hasj leggen, maar daar wil ik hasjmelk van maken. Denk dat ik dat inplan voor vanavond ofzo.quote:
"Dan", lieverd.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Maar ik denk dat het dan wel iets meer als 2x zo duur is!
Hasjmelk? En dan?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja. Heb alleen nog ergens een klein blokje hasj leggen, maar daar wil ik hasjmelk van maken. Denk dat ik dat inplan voor vanavond ofzo.
Ik heb over schotland weleens gevraagd wat wiet daar kost en het was niet zo overdreven veel duurder. De kwaliteit weet ik dan niks van.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Maar ik denk dat het dan wel iets meer als 2x zo duur is!
Opdrinken. Werkt beter dan smoken, omdat je alle THC binnen krijgt. Nog nooit geprobeerd, schijnt erg chill te zijn volgens mensen in UVT.quote:
wat dat betreft zou het enigszins op spacecake moeten lijken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Opdrinken. Werkt beter dan smoken, omdat je alle THC binnen krijgt. Nog nooit geprobeerd, schijnt erg chill te zijn volgens mensen in UVT.
Ik heb gisteren een examen Nederlands gehad, ik heb nu een periode waarin ik me nu helemaal niks meer van Nederlands aan hoef te trekken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hey, ik zeek ook niet over die d van pc_fr34k [afbeelding]
Ik bedoelde meer, ga je dan nog iets maken van die melk. Want hasjpannekoeken, zoals David zei, lijken me toch wel erg puik.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Opdrinken. Werkt beter dan smoken, omdat je alle THC binnen krijgt. Nog nooit geprobeerd, schijnt erg chill te zijn volgens mensen in UVT.
Klopt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wat dat betreft zou het enigszins op spacecake moeten lijken.
Correct spellen is van alle tijden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een examen Nederlands gehad, ik heb nu een periode waarin ik me nu helemaal niks meer van Nederlands aan hoef te trekken.
Vooral voor mij..quote:
en dan een kinderfeestje geven!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer, ga je dan nog iets maken van die melk. Want hasjpannekoeken, zoals David zei, lijken me toch wel erg puik.
En dan hun ouders vertellen dat je hun kids drugs hebt zien gebruiken.quote:
Dat lijkt me ook wel een tof plan ja. Maar eerst eens hasjmelk.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer, ga je dan nog iets maken van die melk. Want hasjpannekoeken, zoals David zei, lijken me toch wel erg puik.
wheheh.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
En dan hun ouders vertellen dat je hun kids drugs hebt zien gebruiken.
óf gebruik het voor die satésaus!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel een tof plan ja. Maar eerst eens hasjmelk.
wanadooquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:36 schreef cerror het volgende:
Ik haat wanadoo, sterf aan de zwarte pest en zwaar hersenletsel.
Heb jij ook zo'n lelijk kastje met een oplichtende "W" ?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:36 schreef cerror het volgende:
Ik even blij dat ik niet daarvoor werkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:36 schreef cerror het volgende:
Ha! ha! Jij hebt een lelijk kastje met oplichtende weehee.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:38 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n lelijk kastje met een oplichtende "W" ?
Bij mij knippert de @.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:38 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n lelijk kastje met een oplichtende "W" ?
C.!!!quote:
Upc doet het ook goedquote:
Ik was al enigzins verward.quote:
Zie m'n sig.quote:
Zal ik het maar zeggen dan?quote:
Puike show, wat mij betreft.quote:
Ah, fijn. Ik heb mijn bijdrage weer geleverd.quote:
Who cares.quote:
Ik houd je niet tegen.quote:
Ad rem, hoor, ehqo.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:40 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ha! ha! Jij hebt een lelijk kastje met oplichtende weehee.
Je bent zwanger?quote:
Neh..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je bent zwanger?
*breinaalden vanonder het stof trekt.
Zo is hij.quote:
Jammer. Ik heb wel weer eens zin om met die dingen te "porren".quote:
quote:
quote:
Kom langs en ik schenk je zwaar bier en deel je mijn olijven en feta.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:48 schreef ehqo het volgende:
Ik wil een olijf met een blokje feta van je lenen, ZM.
--> MSN.quote:
Dat bedoel ik!quote:
Dubbele punt r.quote:
quote:
Hoe vaak heb je dat al gedaan?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jammer. Ik heb wel weer eens zin om met die dingen te "porren".
Nou, weet ik veel. Surf naar chatplaza.nl, open een kanaal op IRC, stuur e-mails naar elkander. Íéts.quote:
Die luisterde ik net. Eng.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:52 schreef Zimmerman het volgende:
WE SHOULD SHINE A LIGHT ON, A LIGHT OOON
Óch, de ene dag wat vaker dan de andere.quote:
Dat is allemaal zo'n 'gedoe' en daar houd ik niet echt van, dat 'gedoe'.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, weet ik veel. Surf naar chatplaza.nl, open een kanaal op IRC, stuur e-mails naar elkander. Íéts.
Of niet, natuurlijk.
Hup. Msn.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is allemaal zo'n 'gedoe' en daar houd ik niet echt van, dat 'gedoe'.
Gedoe!quote:
Voor ik Fok! kende surfte ik nauwelijks.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:54 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Zoals jij deed, voordat je fok kende?
Niet zeiken.quote:
Leugenares! Charlatan!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Voor ik Fok! kende surfte ik nauwelijks.
op de TMF chat na zeker? Hmm?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Voor ik Fok! kende surfte ik nauwelijks.
quote:
Je moet me niet beschuldigen van die dingen.quote:
De TMF chat.quote:
Waarheden zijn geen beschuldigingen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je moet me niet beschuldigen van die dingen.
?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:58 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Waarheden zijn geen beschuldigingen.
Woohoo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |