Ja.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Goeie TT.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:52 schreef ehqo het volgende:
Ik zeg altijd maar zo, ik zeg wel niks.
De periode erna is inderdaad beter.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarom weet ik niet. Ik denk dat het de hormonen zijn. Puber zijn is zwaar.
Je vliezen braken?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:57 schreef Chowi het volgende:
Pléns!
Verstandig. Dan maak ik een Audrey Tatou versie.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh trouwens. Ik ga Johnny Depp-Real Dolls in de markt brengen. Die dingen zouden lopen als een trein.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Die dingen zouden lopen als een trein.
Oeh ja!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Verstandig. Dan maak ik een Audrey Tatou versie.
Ik had geen zin om er een normaal Nederlandse uitdrukking van te maken. Ik heb besloten mijn kennis van de Nederlandse taal te verloederen.quote:
*meldtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh trouwens. Ik ga Johnny Depp-Real Dolls op de markt brengen. Die dingen zouden lopen als een trein.
Niet echt, eigenlijk.quote:
Heu, straks zetten ze je nog uit.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik had geen zin om er een normaal Nederlandse uitdrukking van te maken. Ik heb besloten mijn kennis van de Nederlandse taal te verloederen.
Niet helemaal. Het klinkt wat onnatuurlijk, maar de woorden teder en hoerenseks sluiten elkaar in principe niet uit.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:01 schreef Misstique het volgende:
Contradictio in terminis.
Ik twijfelde, maar op 'Tatou' gaf IMDB wel resultaten dus ik nam aan dat het goed was.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Tis trouwens wel Tautou. Ken je godinnen.
Blauwe?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:04 schreef Jerruh het volgende:
okay, ik ga verf kopen! fijne dag mensen.
Ik kan me er zeer weinig, zo niet niks, bij voorstellen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Niet helemaal. Het klinkt wat onnatuurlijk, maar de woorden teder en hoerenseks sluiten elkaar in principe niet uit.
ow dat kleurtje is altijd welkomquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:05 schreef ehqo het volgende:
Tatou is, nou, laat ik het 'mwah' noemen.
Als ik voor het gehele pakket ga, krijg ik dan korting?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En dan verschillende looks hè. Van Chocolat-Johnny tot Pirates- Johnny.
ik dacht hetzelfdequote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:05 schreef ehqo het volgende:
Tatou is, nou, laat ik het 'mwah' noemen.
Oh, en ik wil een Roos[beef] Realdoll.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]. Heb je d'r films gezien? Het gaat bij haar niet alleen om het uiterlijk mên.
15%.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als ik voor het gehele pakket ga, krijg ik dan korting?
Special price for mequote:
Ja, als we het zó gaan doen wil ik ook een Jude Law [toenhijnoghaarhad] en Heath Ledger [metkrullen] Real Doll.quote:
Is er nog ruimte in het huis voor ons bed?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, als we het zó gaan doen wil ik ook een Jude Law [toenhijnoghaarhad] en Heath Ledger [metkrullen] Real Doll.
Uitstraling. In Amélie was ze wel, aandoenelijk, schattig, zoiets, maar dan niet om te neuken. Zeg maar, dat zou haast zielig zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]. Heb je d'r films gezien? Het gaat bij haar niet alleen om het uiterlijk mên.
Oh. Moest jij er ook nog bij dan?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Is er nog ruimte in het huis voor ons bed?
Voor als je eens een keer geen trek in poppen hebt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh. Moest jij er ook nog bij dan?
Neu, je hebt gelijk, daar is ze te schattig. Maar Dat maakt ze goed in andere films.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:09 schreef ehqo het volgende:
[..]
Uitstraling. In Amélie was ze wel, aandoenelijk, schattig, zoiets, maar dan niet om te neuken. Zeg maar, dat zou haast zielig zijn.
Dan trek ik jou uit de kast.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Voor als je eens een keer geen trek in poppen hebt.
En om chocolade-ijs te halen natuurlijk. Zie je wel, ik kan best nuttig zijn. Ik verdien een plekje bij jou in huis.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan trek ik jou uit de kast.
Whehe. Kast.
Er schijnt een lepeltje ofzo bij te zitten. Om het goedje uit te scheppen. Het moet je ding maar zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:10 schreef ehqo het volgende:
Ik vraag me af waar mensen Realdolls bewaren, het is vast heel eng als je er per ongeluk één ondekt. Met een creampie van een weekje oud.
Reportage ooit eens gezien over zo'n rijke japanse vent die er een aantal door zijn huis had liggen, voornamelijk in losse stukken?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:10 schreef ehqo het volgende:
Ik vraag me af waar mensen Realdolls bewaren, het is vast heel eng als je er per ongeluk één ondekt. Met een creampie van een weekje oud.
Dat ze daar geen wegwerp-systeem voor kunnen bedenken ofzo...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er schijnt een lepeltje ofzo bij te zitten. Om het goedje uit te scheppen. Het moet je ding maar zijn.
En om m'n nesteldrang te bevredigen. Met kittens dan hè.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:12 schreef Litso het volgende:
[..]
En om chocolade-ijs te halen natuurlijk. Zie je wel, ik kan best nuttig zijn. Ik verdien een plekje bij jou in huis.
Condoom?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:13 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat ze daar geen wegwerp-systeem voor kunnen bedenken ofzo...
Soort van koffiefilters, maar dan voor in je realdoll.
In ruil daarvoor moet je wel af en toe samen met me naar goede films kijken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En om m'n nesteldrang te bevredigen. Met kittens dan hè.
Acceptabel.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:14 schreef Litso het volgende:
[..]
In ruil daarvoor moet je wel af en toe samen met me naar goede films kijken.
Ja nee. Voor als je met de ReallDoll bezig bent. Dan komt het er niet in zeg maar. Net als in het echt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:15 schreef Litso het volgende:
[..]
Maar dan wel een die van binnen als kut aanvoelt.
Ja, maar het mooie van zo'n realdoll is dat het echt aanvoelt, zegt men. Dus dat verpest je dan weer helemaal als je een condoom gebruikt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Acceptabel.
[..]
Ja nee. Voor als je met de ReallDoll bezig bent. Dan komt het er niet in zeg maar. Net als in het echt.
Ik was nog niet helemaal uitgefantaseerd, maar ala.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Lastig. Goor ook. Ander onderwerp maar?.
Ik ook niet, maar het is zo stil voor de rest. Ik denk dat we mensen wegjagen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik was nog niet helemaal uitgefantaseerd, maar ala.
Als ze hier al van afschrikken verdienen ze het toch al niet hier te zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het is zo stil voor de rest. Ik denk dat we mensen wegjagen.
Nee hoor.... ik ben al tijden niet meer geweestquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het is zo stil voor de rest. Ik denk dat we mensen wegjagen.
Nee. Waar was je?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee hoor.... ik ben al tijden niet meer geweest![]()
Stage nogsteeds maar even wat drukker en ik vond het hier niet zo tof meer. Niet echt gesprekken maar afzonderlijk wat in de rondte postenquote:
Zaad.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:23 schreef ehqo het volgende:
Ik was even afgeleid. We hadden het over zaad en siliconen. De steunpilaren van het puberschap.
Ah, ok. Maar dit gesprek sprak je wel aan?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Stage nogsteeds maar even wat drukker en ik vond het hier niet zo tof meer. Niet echt gesprekken maar afzonderlijk wat in de rondte posten![]()
Ook na die tijdquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:23 schreef ehqo het volgende:
Ik was even afgeleid. We hadden het over zaad en siliconen. De steunpilaren van het puberschap.
Juistem... dus ik dacht, laat ik eens "meedoen"quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:25 schreef Litso het volgende:
[..]
Ah, ok. Maar dit gesprek sprak je wel aan?
Altijd puik.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Juistem... dus ik dacht, laat ik eens "meedoen"![]()
Fier overeind gok ik zoquote:
Da's altijd maar afwachten. Staat in Arnhem nogsteeds dat gebouw wat ik school noem ?quote:
Ik geloof dat ik me er nu in bevind.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Da's altijd maar afwachten. Staat in Arnhem nogsteeds dat gebouw wat ik school noem ?
Niemand lijkt het wat maar stiekem wil iedereen zijn kloppende helm er wel eens insteken. Je bent toch benieuwdquote:
Ah, het internet werkt er dus nog. Belangrijk! Eet jij mijn broodje mexicano ? Ik kom niet vandaagquote:
Je neemt toch niet lijn 5 elsweide he?quote:
Wat een waarheid.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Niemand lijkt het wat maar stiekem wil iedereen zijn kloppende helm er wel eens insteken. Je bent toch benieuwd![]()
Die heb ik wel eens genomen meen ik. Pak nu altijd trein naar Centraalquote:
Wellicht ben je aan de late kant vandaag.... Eet je dan een pistolet met kruidenkaas.... Dank jequote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Wat een waarheid.
En ik ga inderdaad even een mexicano halen, als die er nog zijn.
gezonde jongenquote:
Dat is wat andersquote:
Mail je vraag naar die knapen die die troela's inelkaar knallenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:32 schreef ehqo het volgende:
Als je geen glijdmiddel gebruikt, zou je die vagina dan statisch kunnen pompen? Dat je zo met je haar dichtbij gaat en dat het dan vanzelf erheen gaat.
Ik twijfel nog, ze zeuren niet, kosten ( na aankoop) geen geld en hebben nooit hoofdpijjn maar aan de andere kant kunnen ze niet even bovenop, doen ze ook echt helemaal niets en buitensex zal een beetje lastig worden. Lastig lastig.quote:
Eigenlijk zou je Instant-RealDolls moeten hebben. Dat zou praktisch zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, ze zeuren niet, kosten ( na aankoop) geen geld en hebben nooit hoofdpijjn maar aan de andere kant kunnen ze niet even bovenop, doen ze ook echt helemaal niets en buitensex zal een beetje lastig worden. Lastig lastig.
Het is een broodje frikandel geworden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Wellicht ben je aan de late kant vandaag.... Eet je dan een pistolet met kruidenkaas.... Dank je![]()
Met van die aangekoekte mayo?quote:
Ook goedquote:
Jammer, ze hebben toch nog wel die ham/.kaas broodjes die ze te lang laten liggen ?quote:
Ze hadden bijna niks meer. Zelfs geen kroketten.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jammer, ze hebben toch nog wel die ham/.kaas broodjes die ze te lang laten liggen ?
Waardoor de binnenkant geen gele kaas heeft maar roze? Gemuteerde kaas![]()
Just add male-juice?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:38 schreef ehqo het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je Instant-RealDolls moeten hebben. Dat zou praktisch zijn.
Ik lees tegenwoordig minder dan ik zou willen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:48 schreef Zimmerman het volgende:
Nieuwe boeken. Ik verzuip nog eens in die dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |