Nee, da's van de gemeente. Die vraag had ik overigens ook fout, ik vond 'm zo stom gesteld dat ik het antwoord niet wist, terwijl ik toch wel duidelijk het streekplan kenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:38 schreef dontbelievethetruth het volgende:
ik had structuurplan ipv streekplan is dat ook goed ?
Nee, structuur= gemeentequote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:38 schreef dontbelievethetruth het volgende:
ik had structuurplan ipv streekplan is dat ook goed ?
http://www2.cito.nl/vo/ex2006/600023-1-47o.pdfquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:47 schreef Pr0-n00b het volgende:
Staan ergens ook de opgaven zelf in plaats van de alleen de uitwerking? Die wil ik er ook wel ff bijhebben eigenlijk
Thank you !!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:56 schreef alors het volgende:
[..]
http://www2.cito.nl/vo/ex2006/600023-1-47o.pdf
Ik heb een aantal keer in het antwoordmodel gezien iets als 'voorbeelden van taken van provincies'quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:00 schreef IshQ het volgende:
Toen ik die toets maakte had ik bij veel vragen het gevoel dat er echt talloze antwoorden mogelijk waren, is dit in de praktijk werkelijkheid? Zal er bij het nakijken rekening mee worden gehouden?
Zoniet ben ik dood
Tot de uitslag in mijn ogen godquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:06 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb een aantal keer in het antwoordmodel gezien iets als 'voorbeelden van taken van provincies'
Dan zou je dit kunnen opvatten dat er nog meer zijn, ja.. maarja wie ben ik
Hahah ja ik hoop het ook! Ik heb ook veel van dat soort antwoorden..quote:
Je had beter in het bestuur van Eindhoven kunnen gaan zitten, of in Almere wonenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:18 schreef Myers het volgende:
Nou dat waren dus 2 jaar aardrijkskunde voor niks, als we die 2 jaar besteed hadden aan die hele fucking atlas in je kop leren, dan had ik nu een hoger cijfer gehaald.
Als het aan jou ligt, ligt het ook aan mij..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:44 schreef JusNieuwegein het volgende:
Weet je wat ik nou maar niet kan begrijpen? Ik sta 2 jaar lang een 8 voor aardrijkskunde, en dan haal je met 1 lullig examen die 2 jaar een 8, zo ineens naar benede... ligt het dan aan het examen, of aan mij?
Het erge is ook dat dit examen niets met die 2 jaar te maken heeft, eigenlijk zouden ze alleen het schoolexamen moeten laten tellen vind ikquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:44 schreef JusNieuwegein het volgende:
Weet je wat ik nou maar niet kan begrijpen? Ik sta 2 jaar lang een 8 voor aardrijkskunde, en dan haal je met 1 lullig examen die 2 jaar een 8, zo ineens naar benede... ligt het dan aan het examen, of aan mij?
Je had moeten rekenen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:54 schreef cappp het volgende:
Die vraag over meeste water per inwoner zijn twee antwoorden mogelijk. Zuid-amerika en Australië&oceanië, die stafen zagen er beide hetzelfde uit. Alleen bij aussieland wat minder inwoners en water. Ik kies dus Zuid-amerika en juist Australië&Oceanië is goed![]()
Bij Australië staat <1. Dat is lekker duidelijk dan, is het 0,00001 of 0,99?quote:
Daar drink ik morgen na eco een biertje opquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:42 schreef alors het volgende:
Tijd voor een feestje![]()
We zijn Bio VWO voorbij![]()
6171![]()
Count me in as well.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:27 schreef IshQ het volgende:
[..]
Daar drink ik morgen na eco een biertje op![]()
Precies ik ook.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:33 schreef dontbelievethetruth het volgende:
ik heb het andersom gedaan
26/6 -= 4 nog wat (dus van 1% an de wereldbevolking heeft 4 % water tot zijn beschikking)
5/1 = 5 (1 % vd bevolking heeft 5% water tot zn beschikking
Mja, ik woon in Eindhoven, maar voordeel had ik er niet mee hoor...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:22 schreef alors het volgende:
[..]
Je had beter in het bestuur van Eindhoven kunnen gaan zitten, of in Almere wonenEventueel nog wat grondstoffen importeren vanuit Rusland
![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:39 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
Precies ik ook.
Ik snap niet dat over deze som zoveel stennis word gemaakt.
Deze was bekant de enige die duidelijk was, en de overige 27 niet
Edit: "Havo studenten woedend"![]()
http://rtl.nl/(g=1149013430)/videotext/data/rtl4/gif/106_00.gif
HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:58 schreef Myers het volgende:
Ik zweer jullie dit examen was een complot van boze aardrijkskunde leraren die onze toekomst in duigen willen zien vallen.
Als jij vannacht droomt, zie je alleen maar 5.5jes en 2.0tjes rondvliegenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:58 schreef Myers het volgende:
Is het ooit weleens voorgekomen dat een normering hoger werd dan 2.0? Of dat een examen helemaal opnieuw gemaakt mocht worden?Of dat alle klote vragen vervielen zodat iedereen alsnog een voldoende had?
;;D:D Of dat alleen het schoolexamen cijfer mee telde?
:D;D:D:D;D
Ik zweer jullie dit examen was een complot van boze aardrijkskunde leraren die onze toekomst in duigen willen zien vallen.
[..]
quote:
Mjah dat verandert om de tijd, goed dattie ff gebackupt is door crossoverquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:35 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Aha
Ik krijg iets met bavaria en leeuwen ofzo, als ik op die link druk....
Ouwequote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:15 schreef Myers het volgende:
Ik heb een normering van 2.7 nodig voor een voldoende
Moest 5.5 hebben, met normering van 2.0 heb ik een 4.8quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:27 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
Ouwe
Dat meen je, wat moest je halen?? en wat denk je te hebben??
Dan heb je echt 2 punten gehaald in 't examen ofzo
Voor dit examen verhogen ze de norm spontaan naar +3quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:38 schreef Myers het volgende:
[..]
Moest 5.5 hebben, met normering van 2.0 heb ik een 4.8, had iets van 17 punten ofzo, maarja je weet maar nooit met die halfgare antwoordmodellen.
Zonder 5.5 ben je genaaid en blijf je zitten en mag je dood?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:38 schreef Myers het volgende:
[..]
Moest 5.5 hebben, met normering van 2.0 heb ik een 4.8, had iets van 17 punten ofzo, maarja je weet maar nooit met die halfgare antwoordmodellen.
8,7 gehaald, fucking n00bs.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:29 schreef K33T het volgende:
Wat zeiken jullie? Als je het moeilijk vond, dan ben je het Havo-papiertje niet waardig.
Er wordt gewoon gelet op je redenatievermogen, atlas skillz yo, logica, enz.
Dat er nauwelijks van het boek in het examen stond, is alleen maar mooi meegenomen. Anders kon iedere VMBO'er wel met stug doorleren een VWO-papiertje halen, omdat ze slechts dingen in hun koppie hoeven opdreunen, zonder enige vaardigheid. Nogmaals, et gaat hier dus om je vaardigheden, en wel op Havo-niveau! Een hele terechte toets, lijkt me.
En gaan klagen... zegt toch wel eerder wat over jezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |