LOL lijkt me sterkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:35 schreef Parvus het volgende:
Kan het niet zo zijn dat als er zó veel klachten binnenkomen dan ze daar bij de CITO (of whateffa) gaan denken van 'ja misschien was ie toch te moeilijk, iedereen moet opnieuw'?
Nou ik denk het niet, maar ik zou het op zich wel doenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:35 schreef Parvus het volgende:
Kan het niet zo zijn dat als er zó veel klachten binnenkomen dan ze daar bij de CITO (of whateffa) gaan denken van 'ja misschien was ie toch te moeilijk, iedereen moet opnieuw'?
dankje welquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:21 schreef Simmertje het volgende:
[..]
"Gemiddeld kwam de norm de afgelopen 12 examens op 1.4 uit. De hoogste normering voor dit vak was 2.0 en de laagste normering was 1.2. Dit betekent echter niet dat de norm dit jaar ook op, of in de buurt van 1.4 of tussen de 1.2 en 2.0 komt te liggen."
Ik kon dat idd ook nergens vinden.. In die bron stond dat Polen vooral aardolie uit Rusland importeerde geloof ik( in het correctiemodel staat grondstoffen), maar wat ze uit de EU importeerden kon ik ook nergens vindenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:39 schreef RT85 het volgende:
ik dacht echt dat ik hem helemaal verneukt had, keek ik de antwoorden had ik bij de meeste dingen toch goed gegokt (zoals dat de mensen uit flevoland "roots" in de randstad hadden)
alleen die atlas vraag, over export van rusland en de eu naar polen kon ik echt niks van maken..waar moest je daar op zoeken, bij handel vond ik niks ? :s
Waar moest je uberhaupt kijken voor die import/export.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kon dat idd ook nergens vinden.. In die bron stond dat Polen vooral aardolie uit Rusland importeerde geloof ik( in het correctiemodel staat grondstoffen), maar wat ze uit de EU importeerden kon ik ook nergens vinden
Stond er ook niet in, dat was weer zo'n vraag waar je voorkennis voor moest hebben.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kon dat idd ook nergens vinden.. In die bron stond dat Polen vooral aardolie uit Rusland importeerde geloof ik( in het correctiemodel staat grondstoffen), maar wat ze uit de EU importeerden kon ik ook nergens vinden
We gaan het halen, ik voel hetquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:46 schreef JosvG het volgende:
[..]
Stond er ook niet in, dat was weer zo'n vraag waar je voorkennis voor moest hebben.
We zijn qua klachten trouwens VWO-Nederlands voorbij, nog even en we houden biologie ook achter ons
Je had eigenlijk mp3 spelers moeten zeggen bij Polenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:50 schreef Parvus het volgende:
ik had dat polen tomaten uit europa en drank uit rusland importeerde =D
Whaha, ik ookquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:08 schreef Drifter__ het volgende:
Ik had energie uit Rusland en voedsel uit EU
Staat niet letterlijk in het correctiemodel.. Ik had onderhoud van sluizenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:12 schreef crossover het volgende:
Is een voorbeeld van een taak van een provincie het onderhouden van het wegennet?
enquote:De provincie is ook verantwoordelijk voor het beheer en het onderhoud van een groot aantal kanalen, sluizen en bruggen.
bronquote:Ongeveer veertig medewerkers van de provincie zorgen voor het beheer en het onderhoud van vele kilometers wegen.
Nee, da's van de gemeente. Die vraag had ik overigens ook fout, ik vond 'm zo stom gesteld dat ik het antwoord niet wist, terwijl ik toch wel duidelijk het streekplan kenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:38 schreef dontbelievethetruth het volgende:
ik had structuurplan ipv streekplan is dat ook goed ?
Nee, structuur= gemeentequote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:38 schreef dontbelievethetruth het volgende:
ik had structuurplan ipv streekplan is dat ook goed ?
http://www2.cito.nl/vo/ex2006/600023-1-47o.pdfquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:47 schreef Pr0-n00b het volgende:
Staan ergens ook de opgaven zelf in plaats van de alleen de uitwerking? Die wil ik er ook wel ff bijhebben eigenlijk
Thank you !!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:56 schreef alors het volgende:
[..]
http://www2.cito.nl/vo/ex2006/600023-1-47o.pdf
Ik heb een aantal keer in het antwoordmodel gezien iets als 'voorbeelden van taken van provincies'quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:00 schreef IshQ het volgende:
Toen ik die toets maakte had ik bij veel vragen het gevoel dat er echt talloze antwoorden mogelijk waren, is dit in de praktijk werkelijkheid? Zal er bij het nakijken rekening mee worden gehouden?
Zoniet ben ik dood
Tot de uitslag in mijn ogen godquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:06 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb een aantal keer in het antwoordmodel gezien iets als 'voorbeelden van taken van provincies'
Dan zou je dit kunnen opvatten dat er nog meer zijn, ja.. maarja wie ben ik
Hahah ja ik hoop het ook! Ik heb ook veel van dat soort antwoorden..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |