quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:39 schreef Floeperdepoep het volgende:
Edit: "Havo studenten woedend"![]()
http://rtl.nl/(g=1149013430)/videotext/data/rtl4/gif/106_00.gif
quote:
Mjah dat verandert om de tijd, goed dattie ff gebackupt is door crossoverquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:35 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Aha
Ik krijg iets met bavaria en leeuwen ofzo, als ik op die link druk....
Ouwequote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:15 schreef Myers het volgende:
Ik heb een normering van 2.7 nodig voor een voldoende
Moest 5.5 hebben, met normering van 2.0 heb ik een 4.8quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:27 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
Ouwe
Dat meen je, wat moest je halen?? en wat denk je te hebben??
Dan heb je echt 2 punten gehaald in 't examen ofzo
Voor dit examen verhogen ze de norm spontaan naar +3quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:38 schreef Myers het volgende:
[..]
Moest 5.5 hebben, met normering van 2.0 heb ik een 4.8, had iets van 17 punten ofzo, maarja je weet maar nooit met die halfgare antwoordmodellen.
Zonder 5.5 ben je genaaid en blijf je zitten en mag je dood?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:38 schreef Myers het volgende:
[..]
Moest 5.5 hebben, met normering van 2.0 heb ik een 4.8, had iets van 17 punten ofzo, maarja je weet maar nooit met die halfgare antwoordmodellen.
8,7 gehaald, fucking n00bs.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:29 schreef K33T het volgende:
Wat zeiken jullie? Als je het moeilijk vond, dan ben je het Havo-papiertje niet waardig.
Er wordt gewoon gelet op je redenatievermogen, atlas skillz yo, logica, enz.
Dat er nauwelijks van het boek in het examen stond, is alleen maar mooi meegenomen. Anders kon iedere VMBO'er wel met stug doorleren een VWO-papiertje halen, omdat ze slechts dingen in hun koppie hoeven opdreunen, zonder enige vaardigheid. Nogmaals, et gaat hier dus om je vaardigheden, en wel op Havo-niveau! Een hele terechte toets, lijkt me.
En gaan klagen... zegt toch wel eerder wat over jezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |