* remlof pakt de grootste!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Lieverds, bedankt
[afbeelding]
Pak maar, het staat ervoor!!!
Ik mag helemaal geen bier van mijn mammaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Lieverds, bedankt
[afbeelding]
Pak maar, het staat ervoor!!!
Kijk schat, jij mag kiezen!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik mag helemaal geen bier van mijn mamma
Gatverdamme hou die zoete vitamine troep bij jequote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kijk schat, jij mag kiezen!
[afbeelding]
Ik ga niet boos worden op mijn verjaardag! Ik ga niet boos worden op mijn verjaardag! Ik ga niet boos worden op mijn verjaardag! Ik ga niet boos worden op mijn verjaardag! Ik ga niet boos worden op mijn verjaardag! Ik ga niet boos worden op mijn verjaardag! Ik ga niet boos worden op mijn verjaardag! Ik ga niet boos worden op mijn verjaardag!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gatverdamme hou die zoete vitamine troep bij je![]()
na mijn eerste naamtopic, nu ook mijn eerste huwelijksaanzoekquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:21 schreef De.Rijmpiet het volgende:
Ook dit jaar verjaarde onze meid weer,
En zoals altijd doet het de Sint zeer,
Want deze vrouw is allang geen meisje meer,
Ze verdient geen pop maar een lieve heer!
Dus riep hij mij ook dit maal weer na,
Een huwelijksaanzoek te doen, je zegt toch wel ja?
De Rijmpiet
WHUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ga niet boos worden op mijn verjaardag! Ik ga niet boos worden op mijn verjaardag! Ik ga niet boos worden op mijn verjaardag! Ik ga niet boos worden op mijn verjaardag! Ik ga niet boos worden op mijn verjaardag! Ik ga niet boos worden op mijn verjaardag! Ik ga niet boos worden op mijn verjaardag! Ik ga niet boos worden op mijn verjaardag!
Zeikstraal!
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
WHUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Kut. Ik moet toch vaker terugkomen in topics waar ik heb gepost. Dan hadden we nu een fijne slowchat kunnen hebben.quote:
Ik ben het bonnetje kwijt..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:21 schreef Ladylike het volgende:
polonerds![]()
![]()
die zou ik ruilen als ik jou was
van harte![]()
quote:
Er is taart, er is chips! Bitterballen en andere hapjes.. En ja, (fris)drank is er ook genoeg!!!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
Gefeliciteerd
![]()
Mag ik een colaatje?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |