BrauN is een meneer ?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:12 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Naar mijn mening is die klant in het plaatje van de OP nog altijd van het vrouwelijk geslacht.
Waarom komt er dan meneer in het stukske voor?![]()
Leugens, dan had het plaatje beter gevisualiseerd moeten worden, lapschwanz.quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:36 schreef BrauN het volgende:
Muzieksuggestie voor NS stations: http://www.youtube.com/watch?v=KawyawAPbZg
Dat is die man van London Racerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:36 schreef BrauN het volgende:
Muzieksuggestie voor NS stations: http://www.youtube.com/watch?v=KawyawAPbZg
Als elke dag een BrauN-topic gekickt wordt, dan is het verlies vast nog enigszins draagbaarquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:48 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
genier er nog maar, je moet het 6 maanden gaan missen
wat let je?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:49 schreef Falco het volgende:
[..]
Als elke dag een BrauN-topic gekickt wordt, dan is het verlies vast nog enigszins draagbaar
die ava van jequote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:04 schreef tonks het volgende:
BrauN heeft wat met treinen!
doodsverwensing!!!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:11 schreef koekiemonster het volgende:
lachen.. jammer dat jij wel een retourtje kreeg, had je liever vergast zien worden.... topgrap dude!
als een mod het leest heb je zo een ban aan je broek hangen!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:16 schreef koekiemonster het volgende:
neeeuh!! paniek.. wens hem niet dood, wens hem wat lekker gas toe!
Ik kickte 'm niet, vieze vuile kankerhoer!quote:Op maandag 27 november 2006 16:00 schreef BadKeukenTegel het volgende:
BrauN, kap eens met kloongekick, dakhaas.
Insert random br33zah: "DaAr mOet jE niEt gr@pjEs over m@k3nNquote:Op maandag 27 november 2006 16:01 schreef SiemeN het volgende:
Whehehehe, ik maakte een kanker grapje!![]()
![]()
Jij gaat voor de Darwin Award. ZOMG!quote:Op maandag 27 november 2006 16:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Insert random br33zah: "DaAr mOet jE niEt gr@pjEs over m@k3nN![]()
Rip aan de naabestaandenquote:Op maandag 27 november 2006 16:11 schreef BrauN het volgende:
[..]
Jij gaat voor de Darwin Award. ZOMG!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |