Da's ook een mening....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:01 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ho ho, ik heb het niet over leuk vinden! Ik heb het over gebrek aan gameplay!! Dat is heel wat anders. Ik kan mij best voorstellen dat mensen de game niet leuk vinden, en dat kan ik best begrijpen. Maar dat GTA SA en VC weinig/slechte gameplay hebben dat is gewoon niet waar.
Nee, Waar is de gameplay? Beetje rondjes rijden en mensen neerschieten is een mening die makkelijk te weerleggen is met feiten. Feiten over mogelijkheden die in het spel zitten, wat je kan ontdekken, waar je naartoe kunt, welke opties er in zitten etc. etc. Dat is geen mening.quote:
Misschien is het wat kort door de bocht.... -> nu weer verder met Wii stuffquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:11 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nee, Waar is de gameplay? Beetje rondjes rijden en mensen neerschieten is een mening die makkelijk te weerleggen is met feiten. Feiten over mogelijkheden die in het spel zitten, wat je kan ontdekken, waar je naartoe kunt, welke opties er in zitten etc. etc. Dat is geen mening.
Een collega liet mij net zien dat er een groot stuk over de Wii in de Spits (of metro ) staat vanochtend. Grote kop: "Nintendo Wii goedkoper dan Playstation" (ongeveer)quote:
OMG OMGquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:44 schreef Xrenity het volgende:
Zeldaaaaa! \o/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.gamereactor.se/bilder/?newsid=7511&id=46250
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:44 schreef Xrenity het volgende:
Zeldaaaaa! \o/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er erg goed uit.. Jammer dan de textures zo uitgerekt zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:44 schreef Xrenity het volgende:
Zeldaaaaa! \o/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:44 schreef Xrenity het volgende:
Zeldaaaaa! \o/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die E3 demo dungeon zit niet in het uiteindelijke spel.. Althans niet in die vorm... En aangezien er 15 dungeons in het uiteindelijke spel zitten maakt zo'n kleine spoiler niet veel uitquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:05 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk geen zelda filmpjes, ik wil verrast worden. Ik baal er al van dat ze die iron boots in actie lieten zien, het is toch een stuk puzzel
Dat zal ie niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:35 schreef Diablos79 het volgende:
Ziet er leuk uit.. Maar je mag hopen dat het cube screens zijn en dat de Wii versie er toch wel een stukje beter uit zal zien.
Jij denkt teveel in pixels. De sfeer is mischien nog wel belangrijker voor mooie graphics, en dat zit wel snor.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:35 schreef Diablos79 het volgende:
Ziet er leuk uit.. Maar je mag hopen dat het cube screens zijn en dat de Wii versie er toch wel een stukje beter uit zal zien.
Bloom ftwquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:40 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat zal ie niet.
Lijkt wel HDR, wel knap zonder hardwarematige ondersteuning.
Ik gok op multiplass of een extra specular kanaal. Maar het lijkt er idd wel op.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:40 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat zal ie niet.
Lijkt wel HDR, wel knap zonder hardwarematige ondersteuning.
De sfeer en de art-style is ook belangrijk in een spel. Maar op technisch vlak verwacht ik wel meer van een Next-gen console. En niet dat het gewoon hetzelfde eruit ziet als de cube.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:45 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jij denkt teveel in pixels. De sfeer is mischien nog wel belangrijker voor mooie graphics, en dat zit wel snor.
Wat doe jij nog in dit topic?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:57 schreef Diablos79 het volgende:
De sfeer en de art-style is ook belangrijk in een spel. Maar op technisch vlak verwacht ik wel meer van een Next-gen console. En niet dat het gewoon hetzelfde eruit ziet als de cube.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |