abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38338462
Heb jij ook moeite om aan te komen?
Ik voel me erg onzeker omdat ik magerder ben dan andere meiden, ook in mijn gezicht (smal )
Ik kwam 15 kilo aan (1.81m was 59kg )
Zat daarna rond de 74kg.
Ging terug naar 2x per week kracht trainen en val snel weer af (72kg )
Het is dus een constant gevecht wat dikker te worden, om me niet zo minderwaardig te voelen, voel me namelijk erg zwak als ik zo ielig ben.
Wie herkent dit?
Meestal zie je veel jongens die breder willen worden, maar ik hoor nooit van meiden die dikker willen worden.
  maandag 29 mei 2006 @ 17:42:54 #2
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_38338540
rond de 65/75 kilo als je 1.80 bent als meisje/vrouw is toch heel normaal ?
Be water my friend
pi_38338583
Kan toch geen probleem zijn?
- Zak chips s'Avonds lui op de bank
- Overdag ff naar de Mac
- Daarna friture
- Ijsje
- Middag eten

Doe dit dagelijks, dan kom je zo aan
pi_38338621
Hoi, hier eentje!
Wat Daywalkur zegt helpt dus geen ene hol Ik heb het vaak genoeg geprobeerd.
Ik weeg 45 kg en ben 1.65m. Er mag wel een kilo of 5 bij dus, alleen lukt dat voor geen meter.
  maandag 29 mei 2006 @ 17:46:23 #5
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_38338631
Doe es foto.. kunnen we beter oordelen
Be water my friend
  maandag 29 mei 2006 @ 17:47:33 #6
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_38338667
Dat verschilt natuurlijk ook per persoon de 1 komt sneller aan door eten dan de andere..
Be water my friend
pi_38338670
quote:
Op maandag 29 mei 2006 17:46 schreef Charizma het volgende:

Ever noticed how people who believe in creationism look really unevolved
Misleidende TT"s
Mooie auto!
pi_38338706
quote:
Op maandag 29 mei 2006 17:40 schreef nikkie het volgende:
Ik voel me erg onzeker omdat ik magerder ben dan andere meiden, ook in mijn gezicht (smal )
Zat daarna rond de 74kg.
Het is dus een constant gevecht wat dikker te worden, om me niet zo minderwaardig te voelen, voel me namelijk erg zwak als ik zo ielig ben.
Wie herkent dit?
Meestal zie je veel jongens die breder willen worden, maar ik hoor nooit van meiden die dikker willen worden.
Krachttrainen is inderdaad goed om spiermassa aan te zetten en zwaarder te worden (al gaat dit bij vrouwen veel langzamer dan jongens, omdat zij het hormoon testosteron niet hebben). Maar als je te weinig eet, zal je er wel van afvallen. Je moet dus zware krachttraining combineren met veel eten, neem maar eens een bezoekje in het bodybuild topic in het sport forum hier .
  maandag 29 mei 2006 @ 17:53:38 #9
111387 Lukaso
bloemen houden van mensen
pi_38338817
quote:
Op maandag 29 mei 2006 17:46 schreef Charizma het volgende:
hehehehe, ik heb het heeeel goed kunnen bestuderen
  maandag 29 mei 2006 @ 18:02:07 #10
16715 Mylene
*schatje*
  maandag 29 mei 2006 @ 18:11:47 #11
57086 Allantois
Vis een optie?
pi_38339338
quote:
Op maandag 29 mei 2006 17:48 schreef frenkck het volgende:
... omdat zij het hormoon testosteron niet hebben...

praat geen poep als je er geen verstand van hebt
Je moet pas oversteken als er niets aankomt.
  maandag 29 mei 2006 @ 18:12:29 #12
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_38339363
Maak je vooral niet te druk om aan te komen, voor je het weet ligt je stofwisseling met zichzelf in de knoop en kom je meer aan dan je ooit had gehoopt (met als gevolg dat je dan weer in een afslanktopic terechtkomt). De extreme variant van het jojo-effect waar je (denk ik) liever niet mee geconfronteerd wordt. Je leeftijd zie ik zo snel niet staan?
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_38339504
haha tja idd het is gewoon even die stofwisseling verkloten. gewoon in het weekend laat opstaan rond 2 uur dan naar de mac ff een groot menu nemen en dan s'avonds gewoon mee eten en dan tegen 12 uur s'nachts nog even een pizza maken of zo
pi_38339538
maar even zonder grappen als je gewoon 3 x per dag eet en ook voldoende dan zou ik dingen niet gaan forceren.
pi_38339629
quote:
Op maandag 29 mei 2006 18:11 schreef Allantois het volgende:

[..]

praat geen poep als je er geen verstand van hebt
Je hebt gelijk, vrouwen produceren wel degelijk testosteron na een klein zoektochtje op het internet. Maar het is wel een stuk minder dan wij mannen doen:
quote:
Hormonale invloeden
Hormonen spelen een belangrijke invloed op de spiermassa en de absolute kracht bij mannen en vrouwen. Het mannelijk geslachtshormoon testosteron heeft de meeste invloed. Dit is goed waar te nemen in de puberteit. Voor die periode verschillen jongens en meisjes niet zo veel in spiermassa en spierkracht. Wanneer bij jongens in de puberteit de testosteronproductie fors toeneemt dan ontstaan de verschillen. Kortom, de verschillen in testosteron tussen man en vrouw bepalen in sterke mate de verschillen in spiermassa en spierkracht. Dit geldt ook voor de trainbaarheid van spierkracht. Mannen gaan in spierkracht en spiermassa sneller vooruit dan vrouwen.
De rol van testosteron op de ontwikkeling van kracht bij vrouwen is trouwens complex. Hoewel vrouwen gemiddeld ongeveer een tiende van de testosteronproductie hebben in vergelijking met mannen, varieert het testosterongehalte tussen vrouwen onderling aanzienlijk en beïnvloedt daarmee de kracht met grotere verschillen. Dat wil zeggen: je vindt bij vrouwen onderling gemiddeld een groter verschil in kracht dan bij mannen. Dat geldt ook voor het vermogen tot spieropbouw. Vrouwen met een hogere testosteronproductie hebben het bij het ontwikkelen van spierkracht en spiermassa makkelijker dan vrouwen met een lagere testosteronspiegel.
pi_38339828
post gewoon ff een foto dan bepalen de kerel hier wel of je iets moet aankomen of niet

kan je een hoop moeite besparen!!
I'm not the man you think I am!
pi_38339867
quote:
Op maandag 29 mei 2006 18:17 schreef Dunadainn het volgende:
maar even zonder grappen als je gewoon 3 x per dag eet en ook voldoende dan zou ik dingen niet gaan forceren.
Gecontroleerd en gezond aankomen doe je niet door afwisselend grote maaltijden te eten of je hele voeding overhoop gooien. Dit krijg je door een strict voedingsschema te volgen met minimaal 6 maaltijden per dag (die allemaal ongeveer even groot zijn, maar probeer je ontbijt als grootste maaltijd aan te houden). Probeer zeker voldoende eiwitten over de dag binnen te krijgen (1 tot 2 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht) en houd de verhouding koolhydraten/eiwitten/vetten op 50/30/20.

Als je inname aan calorieën nu groter is dan je verbruik zal je absoluut aankomen, geen uitzondering mogelijk. Je moet je alleen wel ertoe zetten dat je ook moet eten terwijl je geen honger of trek hebt, dat kan in het begin lastig zijn maar doorzetters zullen er wel komen.

Probeer verder suikers en verzadigde vetten te vermijden, je hebt hier niets aan om gecontroleerd aan te komen en snoepen heeft dan ook totaal geen nut zoals iedereen denkt.
pi_38339894
ik ben dan wel een jongen maar ik kom ook echt geen gram bij...
en een zak chips/pita/frieten/... eten iedere dag helpt ook niet
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
  maandag 29 mei 2006 @ 18:31:04 #19
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_38339948
hehe same here virus... Ik heb gehoord dat snikkelsnot ook goed werkt als je wil aankomen..
Be water my friend
pi_38340039
Meer eten.

Nee je eet nu niet veel, daar ben ik voor 99% zeker van.
  FOK!fotograaf maandag 29 mei 2006 @ 18:35:08 #21
148247 taxibabe
pi_38340046
hier is er nog zo'n eentje die graag aan wil komen, maar ook hier lukt het.

Ik ben 23 jaar, ben 1.78m en ik weeg 53 kilo.
Alles laten testen wat er maar te testen valt, ik mankeer niets. Ook ik ben bij een dietist geweest, ik viel zelfs een kilo af.
En wat het eten betreft..... ik eet zo'n beetje alles wat los en vast zit.

Ik krijg ook heel vaak de vraag waarom ik dan aan wil komen ... andere zijn jaloers op jou.
Denk je dat het leuk/makkelijk is om kleren te kopen? voorbeeld: broeken zijn vaak te kort. Truitjes begin daar maar niet over... laatst een truitje gekocht, positief begonnen bij maat S .. geeindigd bij kindermaatje 152. Of de maat is er gewoon niet (meeste winkels beginnen pas bij maat 36/38).

Ik ben blij dat ik hier zie dat er meer mensen zijn met hetzelfde probleem.
  maandag 29 mei 2006 @ 18:38:14 #22
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_38340134
Kijk eens op deze site.. staat mischien wat nuttige informatie..

http://www.nice-info.be/h(...)LINE/NNtemagerIN.htm
Be water my friend
  maandag 29 mei 2006 @ 18:39:18 #23
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_38340174
quote:
Waarom te mager?

Vermageren is het gevolg van een negatieve energiebalans (energie in < energie uit). Deze negatieve energiebalans kan ontstaan door enerzijds een verminderde voedselinname en anderzijds een verhoogd energieverbruik.

Mogelijke oorzaken van een verminderde voedselinname:

* kleine eters; dit fenomeen komt voor bij alle leeftijdscategorieën, van baby tot senior
* emotioneel "niet" eten; meestal in stress-situaties of door gebrek aan tijd; deze personen vertonen vaak een ongestructureerd eet- en leefpatroon
* bejaarden, bv. door een verminderde eetlust, kauw- en slikproblemen
* verschillende ziektebeelden
* eetstoornissen (bv. Anorexia Nervosa-patiënten)

Mogelijke oorzaken van een verhoogd energieverbruik:

* hyperactiviteit
* intensieve sportbeoefening

Het energieverbruik van de mens wordt bepaald door 3 componenten: het rustmetabolisme, de door de voeding geïnduceerde thermogenese en het verbruik door activiteit.
Be water my friend
pi_38340189
quote:
Op maandag 29 mei 2006 18:35 schreef taxibabe het volgende:
hier is er nog zo'n eentje die graag aan wil komen, maar ook hier lukt het.

Ik ben 23 jaar, ben 1.78m en ik weeg 53 kilo.
Alles laten testen wat er maar te testen valt, ik mankeer niets. Ook ik ben bij een dietist geweest, ik viel zelfs een kilo af.
En wat het eten betreft..... ik eet zo'n beetje alles wat los en vast zit.

Ik krijg ook heel vaak de vraag waarom ik dan aan wil komen ... andere zijn jaloers op jou.
Denk je dat het leuk/makkelijk is om kleren te kopen? voorbeeld: broeken zijn vaak te kort. Truitjes begin daar maar niet over... laatst een truitje gekocht, positief begonnen bij maat S .. geeindigd bij kindermaatje 152. Of de maat is er gewoon niet (meeste winkels beginnen pas bij maat 36/38).

Ik ben blij dat ik hier zie dat er meer mensen zijn met hetzelfde probleem.
en nog steeds geen fotoboek aangemaakt
pi_38340410
Heb je dan niet een snelle stofwisseling? Hoe vaak poep je per dag? En hoeveel?
pi_38340484
quote:
Op maandag 29 mei 2006 18:28 schreef Virus3000 het volgende:
ik ben dan wel een jongen maar ik kom ook echt geen gram bij...
en een zak chips/pita/frieten/... eten iedere dag helpt ook niet
Ik dacht dat ik ook nooit kon aankomen tot ik me ging verdiepen in voeding. Ik zal even opsommen wat ik een paar maanden lang heb gegeten en toen ging ik echt 2 kilo per maand vooruit. Dan zal je zien dat je eigenlijk maar belachelijk weinig eet over een dag gemeten.

Ontbijt:
1 kiwi
1 groot blikje tonijn + olijfolie over 4 volkoren boterhammen
1 of 2 broodjes pindakaas
half blikje bruine bonen
dan nog paar mokken met brinta+water om me echt goed vol te gooien

tussen ontbijt en lunch:
4 volkoren boterhammen met dubbel belegd kipfilet of dikke laag pindakaas

middageten (tussen half 1 en 1):
groot bord vol met groente, blikje zalm of tonijn en veel zilvervliesrijst

om uurtje of half 3:
3 broodjes gebakken ei, of gewoon weer pindakaas/kipfilet

4 uur:
halve kilo magere kwark met veel cruesli en nog een banaan ofzo

6 uur avondeten:
gewoon 2 volle borden (meestal op basis van pasta of rijst (studentenvoer))

voor het krachttrainen (meestal half 8 ofzo) nog een banaan.

en voor het slapen gaan nog een halve kilo magere kwark met een berg cruesli.

Als je dit eet kom je echt wel aan en het is nog geen slechte voeding ook, want chips of patat eet ik echt nooit.
pi_38340512
Maar even ontopic, ik heb het ook jaren gehad. Geen gram erbij en kon eten wat ik wilde. Althans, dat dacht ik. Ik at namelijk veel snoep etc. en sinds ik dat dus niet meer eet en echt alle maaltijden nuttig zoals het hoort, ben ik gaan groeien. Dus s'ochtends 2 boterhammen, s'middags weer twee (of meer) en s'avonds twee borden warm eten. Een beetje sport erbij voor het lichaam en het is compleet. Dat je aan komt van vet eten of zoiets is voor mij dus een fabeltje..
pi_38340954
Geloof mij maar ik wil dikker worden met name om dat gezicht ook op te vullen geen foto nodig
Ik heb geen snelle stofwisseling, maar bij de laaste test had ik teveel vet!!!
Nouw ja...ik snap wel dat je dat niet op de weegschaal kan zien want dan moet je een vetmeter hebben.
Nou ja, maakt me geen ruk uit als ik maar aankom.
Maar hoe begin je met eten dan?
Om 5 u s'ochtends ofzo?
Hoe krijg je dat allemaal naar binnen?
Toen ik 3x per week trainde lukte het me wel om meer te eten, nu met 2x met moeite, heb gewoon geen honger
Ik eet nu 3 x per dag en tussendoortjes, want vet gaat toch zeker ook in je gezicht zitten??!!
Dus heb ik ook vet nodig ipv alleen gezonde voeding?
pi_38341013
Hoe vaak poep je dan, en hoe veel is 't?
pi_38341081
quote:
Op maandag 29 mei 2006 19:00 schreef nikkie het volgende:
Geloof mij maar ik wil dikker worden met name om dat gezicht ook op te vullen geen foto nodig
Ik heb geen snelle stofwisseling, maar bij de laaste test had ik teveel vet!!!
Nouw ja...ik snap wel dat je dat niet op de weegschaal kan zien want dan moet je een vetmeter hebben.
Nou ja, maakt me geen ruk uit als ik maar aankom.
Maar hoe begin je met eten dan?
Om 5 u s'ochtends ofzo?
Hoe krijg je dat allemaal naar binnen?
Toen ik 3x per week trainde lukte het me wel om meer te eten, nu met 2x met moeite, heb gewoon geen honger
Ik eet nu 3 x per dag en tussendoortjes, want vet gaat toch zeker ook in je gezicht zitten??!!
4 huge maaltijden per dag, ontbijt het grootste. Begin met 1000kcal boven je onderhoudsniveau, werkt het niet ga je naar 1500 erboven. 30% van je energie uit vet halen, 50% uit carbs en 20% uit eiwitten.

http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=56461&highlight=eetmeter+2002

Op die pagina staat een link naar Eetmeter 2002 waarmee je je onderhoudsniveau kunt bereken + je dagelijkse inname wat calorieën betreft.

Dit werkt bij iedereen.
  maandag 29 mei 2006 @ 19:04:22 #31
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_38341123
quote:
Op maandag 29 mei 2006 18:47 schreef frenkck het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik ook nooit kon aankomen tot ik me ging verdiepen in voeding. Ik zal even opsommen wat ik een paar maanden lang heb gegeten en toen ging ik echt 2 kilo per maand vooruit. Dan zal je zien dat je eigenlijk maar belachelijk weinig eet over een dag gemeten.

Ontbijt:
1 kiwi
half blikje bruine bonen

tussen ontbijt en lunch:
omg
Be water my friend
pi_38341229
quote:
Op maandag 29 mei 2006 19:04 schreef Charizma het volgende:

[..]

omg
Wat gezegd wordt klopt. And nobody said it was easy.
pi_38341430
bruine bonen 's ochtends, heerlijk
  maandag 29 mei 2006 @ 19:14:52 #34
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_38341522
quote:
Op maandag 29 mei 2006 19:12 schreef Fatality het volgende:
bruine bonen 's ochtends, heerlijk
haha en een lekker blikje tonijn erbij ziek zeg ik je
Be water my friend
  maandag 29 mei 2006 @ 19:15:05 #35
147222 MerlijnDeBlow-venaar
Salmay! Dalmay! Adonay!
pi_38341530
quote:
Op maandag 29 mei 2006 18:31 schreef Charizma het volgende:
hehe same here virus... Ik heb gehoord dat snikkelsnot ook goed werkt als je wil aankomen..
Als je met die leuke woordgrap probeert te zeggen dat je sperma door moet slikken om aan te komen dan lul je uit je nek. Dat zijn voornamelijk eiwitten (niet eens voedzame eiwitten bovendien) en daar kom je niet van aan...

Ik heb hetzelfde probleem, als ik 's avonds rond 18.00 eet en ik ga om 0.00 naar bedd dan kan ik niet slapen van de honger...
Ik baal er enorm van want ik eet allang niet meer omdat ik het lekker vind, maar alleen om ervoor te zorgen dat ik niet binnen een uur na een maaltijd flauw word, concentratieproblemen krijg en hoofdpijn heb...

Ik weet niet of proteïneshakes zoals sporters die gebruiken hier helpen, zodat je lichaam maar wat te verbranden heeft, maar die dingen zijn wel vrij duur...
  maandag 29 mei 2006 @ 19:17:41 #36
35230 Fronsertje
zeg maar Toad
pi_38341594
Zolang je blijft sporten met bovenstaande eet patronen is het goed, anders kweek je alleen buik en billen....btw als je normaal eet en je gewicht is constant dan is er niets mis, tenzij je perse aan de hedendaagse modebeelden wilt voldoen.
Winners make themselves winners, losers make themselves losers, poker is just sheer justice.
  maandag 29 mei 2006 @ 19:18:20 #37
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_38341617
quote:
Op maandag 29 mei 2006 19:15 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:

[..]

Als je met die leuke woordgrap probeert te zeggen dat je sperma door moet slikken om aan te komen dan lul je uit je nek. Dat zijn voornamelijk eiwitten (niet eens voedzame eiwitten bovendien) en daar kom je niet van aan...

Ik heb hetzelfde probleem, als ik 's avonds rond 18.00 eet en ik ga om 0.00 naar bedd dan kan ik niet slapen van de honger...
Ik baal er enorm van want ik eet allang niet meer omdat ik het lekker vind, maar alleen om ervoor te zorgen dat ik niet binnen een uur na een maaltijd flauw word, concentratieproblemen krijg en hoofdpijn heb...

Ik weet niet of proteïneshakes zoals sporters die gebruiken hier helpen, zodat je lichaam maar wat te verbranden heeft, maar die dingen zijn wel vrij duur...
Klopt ik lul uit me nek

Wat ik wel lekker vind en wat helpt tegen honger tijdens het slapen is een lekkere smoothie voor het slapen gaan en bij het ontbijt smorgens ook 1... MMm lovely marvellous and all that
Be water my friend
pi_38341694
Het punt is gewoon dat de meeste mensen (en vooral vrouwen) veel te weinig eten om aan te komen. Dat is de hele clou. Er is niks moeilijks aan.
pi_38341857
quote:

[..]

Probleem is dan vaak dat avondeten bij iedereen als laatste maaltijd gezien wordt, als je dan vroeg naar bed gaat en weer heel vroeg op staat om dan de dag te beginnen met ontbijt en verschillende maaltijden is er geen probleem. Als je erg laat naar bed gaat en tussen avondeten en slapen niet gewoon door blijft eten in hetzelfde ritme (om de 2,5 uur een maaltijd) dan zit je niet helemaal juist in balans.
pi_38341950
Ik zou niet om de 2,5 uur een maaltijd nemen, versnel je alleen je metabolisme mee. Zoals ik al zei, 4 grote maaltijden, e.g:

ontbijt
lunch
diner
voor je gaat slapen

Laatste maaltijd moet ook aardig wat vet bij, dus twee eetlepels lijnzaad/vis/olijfolie oid. Wel neus en ogen dicht als je het weg wilt krijgen.
pi_38342088
quote:

[..]

-hele opsomming-
Dat krijg ik dus echt niet weg iedere dag, zeker niet zo'n ontbijt 's morgens
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 29 mei 2006 @ 19:32:24 #42
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_38342172
quote:
Op maandag 29 mei 2006 19:24 schreef frenkck het volgende:

[..]

Probleem is dan vaak dat avondeten bij iedereen als laatste maaltijd gezien wordt, als je dan vroeg naar bed gaat en weer heel vroeg op staat om dan de dag te beginnen met ontbijt en verschillende maaltijden is er geen probleem. Als je erg laat naar bed gaat en tussen avondeten en slapen niet gewoon door blijft eten in hetzelfde ritme (om de 2,5 uur een maaltijd) dan zit je niet helemaal juist in balans.
Precies, die tijd is best lang. Flink snacken of een stapeltje bammetjes wil dan wel helpen.

M'n vriendin probeert juist af te vallen en heeft zich daarom flink ingelezen. Ze is ervan overtuigd dat eenzijdiger eten ook bijdraagt aan afvallen. Daar is het atkinsdieet op gebaseerd en daarom zijn veel vega's vaak ook zo slank. Misschien kun je dat omdraaien en daar nog je voordeel mee doen.
Vampire Romance O+
  maandag 29 mei 2006 @ 19:49:54 #43
120967 the_jasper
Karnemelk, shaken not stirred
pi_38342775
quote:

[..]

moet jij eens niet laten checken of je suikerziekte hebt?
je lichaam slaat dan minder glucose op, waardoor je na een paar uur alweer een hongerig gevoel hebt.

insuline peil checekn

[ Bericht 2% gewijzigd door the_jasper op 29-05-2006 19:55:23 ]
Wat zegt hij nou.... Dat kan toch niet?
  FOK!fotograaf maandag 29 mei 2006 @ 20:18:57 #44
148247 taxibabe
pi_38343588
quote:
Dit is precies wat ik doe. Vaak eet ik rond een uur of 8-9 weer een paar boterhammen of iets anders. En neem ik zo goed als elke avond als ik naar bed ga 1 of 2 boterhammen mee naar bed om die lekker in bed op te peuzelen tijdens het tv-kijken.

Ik eet dus zo'n beetje de hele dag door en dan eigenlijk maar weinig vet/ongezond eten zoals patat en snoep. Ik eet heel veel pasta's en rijst, en als ontbijt volle yoghurt met brinta. En toch kom ik geen grammetje aan.. GRRRR
pi_38348768
quote:
Op maandag 29 mei 2006 19:30 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Dat krijg ik dus echt niet weg iedere dag, zeker niet zo'n ontbijt 's morgens
Iedereen krijgt dat weg, al is het eerst met enige oefening. Het maakt wel het verschil tussen groeien of niet groeien, je moet jezelf echt helemaal volvreten wil je aankomen anders komt er geen grammetje bij.
  maandag 29 mei 2006 @ 23:03:51 #46
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_38351559
quote:
Op maandag 29 mei 2006 20:18 schreef taxibabe het volgende:

[..]

Dit is precies wat ik doe. Vaak eet ik rond een uur of 8-9 weer een paar boterhammen of iets anders. En neem ik zo goed als elke avond als ik naar bed ga 1 of 2 boterhammen mee naar bed om die lekker in bed op te peuzelen tijdens het tv-kijken.

Ik eet dus zo'n beetje de hele dag door en dan eigenlijk maar weinig vet/ongezond eten zoals patat en snoep. Ik eet heel veel pasta's en rijst, en als ontbijt volle yoghurt met brinta. En toch kom ik geen grammetje aan.. GRRRR
Jij vreet je boterhammen in bed op!?

Gatver, wat een Tokkie gedrag!

En je tanden poetsen? Sla je maar over?
  maandag 29 mei 2006 @ 23:05:40 #47
147222 MerlijnDeBlow-venaar
Salmay! Dalmay! Adonay!
pi_38351673
quote:
Op maandag 29 mei 2006 19:49 schreef the_jasper het volgende:

[..]

moet jij eens niet laten checken of je suikerziekte hebt?
je lichaam slaat dan minder glucose op, waardoor je na een paar uur alweer een hongerig gevoel hebt.

insuline peil checekn
Ik heb mijn bloed in verband hiermee laten testen, maar alleen de standaard tests...Daar zit zeker geen insuline bij?
pi_38351810
quote:
Op maandag 29 mei 2006 17:46 schreef ijsmeis het volgende:
Hoi, hier eentje!
Wat Daywalkur zegt helpt dus geen ene hol Ik heb het vaak genoeg geprobeerd.
Ik weeg 45 kg en ben 1.65m. Er mag wel een kilo of 5 bij dus, alleen lukt dat voor geen meter.
En dan zegt mijn vriend dat er bij mij best wel meer vlees op de botten mag komen
Ik ben 1.62 en weeg 50 kilo ..eigenlijk wel prima en ben er meer dan te vrede over..

Maar zoals eerder aangegeven is.. word je door veel chips etc.. wel dikker ,maar of je er ook gezonder van word
Salsa Española
pi_38352102
Dat je van snoepen niet aankomt is lulkoek want ik ben echt geen 15 kilo aangekomen van alleen maar gezond eten en waightgainers (en ik had teveel vet bij de laatste meting)
En eten vlak voor je gaat slapen?
Volgens mij slaap je dan niet echt lekker want dan werkt je maag nog een paar uur door om het te verteren
pi_38354982
quote:
Op maandag 29 mei 2006 19:00 schreef nikkie het volgende:
Misschien moet je lichaam gewoon wennen aan meer eetmomenten en grotere maaltijden, zodat je lichaam ook vanzelf die hongerprikkel gaat afgeven. Je lichaam conditioneren dus. Als je tien dagen om vier uur iets eet, is de kans groot dat je op dag elf wel trek hebt om die tijd. Het is een poging waard.

Vet gaat over je hele lijf zitten, je kan niet kiezen waar. En nee je hebt geen vet nodig in plaats van gezonde voeding, tenzij je graag een hoog cholesterol wilt en je risico op hart- en vaatziekten wilt vergroten. Gewoon gezond eten dus.

Kun je eens een voorbeeld geven van wat je eet? Schrijf eens op wat je drie dagen achter elkaar gegeten hebt. Dus niet uit je hoofd 'meestal eet ik...', want ik weet uit ervaring met de dieetclub/slank de zomer in-topics wel dat mensen dan vaak heel veel dingen weglaten die ze niet dagelijks eten en dat geeft een heel vertekend beeld.

Verder vind ik het echt bijzonder dat er mensen bestaan die moeilijk aankomen. Ik heb het probleem nog nooit gehad zal ik maar zeggen Zodra de vettransplantatie of de metabolismeruil mogelijk wordt mail ik je wel
Sanity is (not) statistical
pi_38355471
half 11
2 beschuitjes met suiker (om honger op te wekken)
2 boterhammen met salade, kaas,smeerworst etc.

3 uur
3 a 4 boterhammen ook belegd
-op een trainingsdag ook nog een ei en een groot glas van die soort fruitmelk)
1 banaan

half 5
snoep zoals bv 2 stroopwafels of plak cake

7 uur
avondeten flink bord (afwisselend pasta, vis, groente etc.), want ik ben een slechte ontbijter maar een grote avondeter
groot glas sap voor de vitamines c
- op een trainingsdag nog een glas melk en een grote bak yoghurt, kwark of vla

9 uur snoep
bv chocola rozijnen
borrelnootjes

tussendoor veel drinken: thee

ps toen ik drie x per week trainde at ik bv een volle bak kwark met 3 stuks fruit extra, gemixt met van die pure granenen, s ávonds nog meer brood en waihgtgainer en noten, toen ging het aankomen wel veel makkelijker en zag je de spieren letterlijk groeien!
Maja, moeilijk vol te houden, vraag me af of dit nu echt nodig is om aan te komen
pi_38355737
Ik vind het niet zo gek dat je daarmee niet aankomt eigenlijk. Tenzij je 's avonds echt enorme hoeveelheden borrelnootjes of chocorozijnen wegwerkt vind ik dit niet zo veel. Het voedingscentrum -ok, ik ben geen fan van ze, maar soms hebben ze nog weleens wat zinnigs - raadt vijf tot acht boterhammen per dag aan. Misschien moet je gewoon proberen standaard aan die acht te komen.

Misschien snap je waarom ik het niet veel vind als ik zeg dat ik een behoorlijk trage verbranding heb, maar om af te vallen zes belegde boterhammen per dag en avondeten eet. Ik eet dan geen zuivel omdat ik daar niet tegen kan. Verder drink ik water, thee en koffie. Soms vruchtensap en heel soms een glas frisdrank (op zaterdag op m'n werk weleens een blikje cassis). Ik kan dan niet zoals jij 's middags en 's avonds snoepen, maar als ik hierop afval is het dus niet verwonderlijk dat je niet aankomt als je een snelle verbranding hebt.

Kortom: het is wel noodzakelijk om bijvoorbeeld die kwark, extra brood en meer fruit te eten. Sowieso zie ik hier maar één banaan, terwijl twee stuks fruit het minimum is. Ook vraag ik me af waarom je die twee stroopwafels niet gewoon vervangt door iets gezonds, wat meer voedingswaarde heeft. Misschien kun je wat vaker melk of vruchtensap nemen in plaats van thee. 's Avonds kun je de ongezonde dingen mss. vervangen door gewone noten, bijv. macadamia's of elitehaver. Daar zit veel energie in, veel eiwitten en gezonde olieën, maar het is wel gezonder.

Misschien moet je ook eens uitproberen hoe je lichaam reageert op verschillende producten. Als ik bijvoorbeeld zuivel of noten eet kom ik om een of andere reden veel sneller aan dan normaal.

Helpt het niet als je je brood 's ochtends vervangt door pap, muesli of cornflakes (allbran of zo)? Misschien dat je dat makkelijker wegkrijgt?
  dinsdag 30 mei 2006 @ 01:01:14 #53
143254 Crux
T3h Biatch
pi_38355786
Als jongen ben ik ook behoorlijk mager. Ben zo'n 1.90 m en weeg 65 kg. Nu heb ik vooral erg dunne armen en dergelijke. En als ik meer ga eten kom ik rond m'n buik aan, verder. Ik doe thuis wel de nodige oefeningen maar het werkt gewoon niet helemaal lekker. Ik heb zin om weer op fitness te gaan maar alleen is ook niks aan. Ik zat er eerst op met een maat maar die ging eraf, en toen was de lol er voor mij ook snel af
pi_38355891
Oh en probeer eens om je voeding dagelijks bij te houden in een programma zodat je je calorie-inname en de hoeveelheid voedingsstoffen die je binnenkrijgt goed kunt zien. Misschien helpt dat om aan je minimuminname te komen.

Verder is het van belang goed te varieren met voedingsstoffen. Afvallen kan ook door eenzijdig eten.

Wat voor training doe je eigenlijk? Want je eet wel iets extra, maar ik vraag me af of dat opweegt tegen wat je verbrandt tijdens je training.
pi_38358425
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 01:05 schreef Maeghan het volgende:

Oh en probeer eens om je voeding dagelijks bij te houden in een programma zodat je je calorie-inname en de hoeveelheid voedingsstoffen die je binnenkrijgt goed kunt zien. Misschien helpt dat om aan je minimuminname te komen.

Verder is het van belang goed te varieren met voedingsstoffen. Afvallen kan ook door eenzijdig eten.

Wat voor training doe je eigenlijk? Want je eet wel iets extra, maar ik vraag me af of dat opweegt tegen wat je verbrandt tijdens je training.
Zie vorige pagina.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 09:11:46 #56
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_38359085
Momenteel vind ik mezelf prima in orde, maar ik heb zelf ook wel dat ik meer naar te mager neig dan naar te dik. Terwijl ik toch een flinke eter ben..
pi_38362608
Begin dit jaar moest ik ook verplicht van de dokter aankomen, in een maand 14kilo aangekomen, ik had wel speciale voedingssuplementen, maar gouden tip is: Kaas, je hebt per dag een x aantal eiwitten nodig en in kaas schijnt er veel te zitten, neem 's ochtends en 's middags kaas als beleg en doe er een extra plakje bovenop, en tussendoortjes met veel eiwitten erin doen ook wonderen.
Goed opletten dat je wel de goeie voedingsstoffen binnenkrijgt, niet extra veel vette troep eten.
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_38374416
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 08:22 schreef LedZep het volgende:

[..]

Zie vorige pagina.
Ja sorry, ik heb niet alles gelezen. Na dat geneuzel over sperma het ik niet echt meer opgelet.
pi_38375187
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 11:12 schreef scarefreak het volgende:
Begin dit jaar moest ik ook verplicht van de dokter aankomen, in een maand 14kilo aangekomen, ik had wel speciale voedingssuplementen, maar gouden tip is: Kaas, je hebt per dag een x aantal eiwitten nodig en in kaas schijnt er veel te zitten, neem 's ochtends en 's middags kaas als beleg en doe er een extra plakje bovenop, en tussendoortjes met veel eiwitten erin doen ook wonderen.
Goed opletten dat je wel de goeie voedingsstoffen binnenkrijgt, niet extra veel vette troep eten.
Kaas bevat inderdaad veel eiwitten en vet, maar dan wel bomvol met verzadigd vet wat je cholesterol verhoogd. Dus eigenlijk is kaas helemaal niet zo goed voor je. Als je toch die 'kaas' eiwitten binnen wilt krijgen, ga dan voor magere kwark. Daar zitten wel veel eiwitten in, maar niet de slechte vetten.

Als je dan toch iets vets wilt en wat veel eiwitten bevat, ga dan voor vis. Daar zitten tenminste echt gezonde vetten in die juist goed voor je hart en bloedvaten zijn.
pi_38375863
Ja, die chocorozijnen en borrelnootjes neem ik eigenlijk omdat het makkelijker te eten is en toch iets gezonds bevat (rozijnen en noten dus)
en die stroopwafels omdat de weegschaal dan makkelijker omhoog gaat
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:13:20 #61
144098 ChristianeV
Christiane rond de wereld
pi_38375991
Probeer zo veel mogelijk zetmeel te eten. Het klinkt vreemd maar een vriendin van mij had ook dit probleem en haar werd geadviseerd maizenakoekjes te eten (die bak je zelf met mais-zetmeel, zijn nog lekker ook, het recept is vast wel ergens te vinden) en ze kwam er inderdaad van aan. Pudding en vla zijn ook geschikt vanwege het verdikkingsmiddel dat erin zit.
Succes!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:46:47 #62
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_38377209
quote:
-
Ontbijt:
1 kiwi
half blikje bruine bonen
-
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_38377823
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:09 schreef nikkie het volgende:
Ja, die chocorozijnen en borrelnootjes neem ik eigenlijk omdat het makkelijker te eten is en toch iets gezonds bevat (rozijnen en noten dus)
en die stroopwafels omdat de weegschaal dan makkelijker omhoog gaat
Neem dan normale rozijnen en noten, want dat omhulseltje bevat alleen maar ongezonde geraffineerde suikers. Om het over de stroopwafels nog maar niet te hebben.
pi_38384941
Ik vraag me af, hoe werk je bijna 2x zoveel voedsel ineens erin als je normaal 3 maaltijden per dag eet en af en toe wat tussendoor, als ik eten ga forceren voel ik me echt niet goed.
Ik eet veel te weinig ben een jongen van 1.83 die net 70 weegt, en ben aardig gebouwd. Volgens mij zit ik dan net niet tegen de ondergrens aan... maar dat is wat mijn arts tegen me zei (jaartje geleden), weet iemand hier hoe dat precies zit?
2,3 en 4 juni Pinkpop - 27 juni TOOL - 18, 19 en 20 augustus Lowlands - 9 november TOOL
pi_38385195
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 20:39 schreef _alejandro het volgende:
Ik vraag me af, hoe werk je bijna 2x zoveel voedsel ineens erin als je normaal 3 maaltijden per dag eet en af en toe wat tussendoor, als ik eten ga forceren voel ik me echt niet goed.
Ik eet veel te weinig ben een jongen van 1.83 die net 70 weegt, en ben aardig gebouwd. Volgens mij zit ik dan net niet tegen de ondergrens aan... maar dat is wat mijn arts tegen me zei (jaartje geleden), weet iemand hier hoe dat precies zit?
Gewoon opbouwen, bij elke maaltijd steeds iets meer eten. Overigens zou ik nooit meer dan 5-6 maaltijden eten als je toch al een snel metabolisme hebt.

Je hebt niet echt ondergewicht, maar het zou ietsje zwaarder kunnen. Voel je je nu goed en zit je lekker in je vel zou ik het gewoon zo laten. Anders; meer eten doet wonderen.
pi_38386603
@ topicstarter:

Waarom wil je in godsnaam aankomen? Je bent 1.81 en 72 kilo. Dat is toch prima.
Ik ben 1.80 en 69 kilo en ik ben echt niet dun ofzo.
Of mis ik nou iets
It Ain't Necessarily So
pi_38392027
Het is mij wel eens gelukt

stoppen met sporten, 3x zoveel eten & de pil

tadaaa
pi_38395811
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 11:12 schreef scarefreak het volgende:
sorry maar in 1 maand 14 kilo aankomen lijkt me naast onwaarschijnlijk niet gezond, laat staan dat je huid waarschijnlijk niet zo snel meekan en je de risico's op groeistriemen verhoogd.
pi_38395872
Misschien was ze die maand ervoor 20 kg afgevallen
pi_38403376
quote:
Op maandag 29 mei 2006 17:40 schreef nikkie het volgende:
Zat daarna rond de 74kg.
Wie herkent dit?
Hoi nikkie. Wil jij een voedingsschema voor 1 of 2 dagen bijhouden? Dan kunnen we zien hoeveel kcal, eiwitten, koolhydraten en vet je per dag binnen krijgt.
Misschien dat ondanks dat je "genoeg" denkt te eten, je toch niet je dagelijkse energie-verbruik overtreft.
Hornblower 4 life, y'all!
pi_38434262
quote:

[..]

Ontbijt:
1 kiwi
half blikje bruine bonen

tussen ontbijt en lunch:

middageten (tussen half 1 en 1):
groot bord vol met groente, blikje zalm of tonijn en veel zilvervliesrijst

om uurtje of half 3:
3 broodjes gebakken ei, of gewoon weer pindakaas/kipfilet

4 uur:
halve kilo magere kwark met veel cruesli en nog een banaan ofzo

6 uur avondeten:
gewoon 2 volle borden (meestal op basis van pasta of rijst (studentenvoer))

voor het krachttrainen (meestal half 8 ofzo) nog een banaan.

en voor het slapen gaan nog een halve kilo magere kwark met een berg cruesli.

Als je dit eet kom je echt wel aan en het is nog geen slechte voeding ook, want chips of patat eet ik echt nooit.
omg, en jij krijgt dat naar binnen op een dag?

Heb wel eens tijden lang 3x per week enorm veel vlees/vette dingen gegeten, dat voor ongeveer een half jaar lang. (echt super schotels pita etc). En dat eigenlijk gewoon als extra maaltijd
Ben 2 kg afgevallen die tijd...

PS: ben 1m92 en weeg geen 60kg....
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_38437683
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 13:25 schreef Virus3000 het volgende:

[..]

Heb wel eens tijden lang 3x per week enorm veel vlees/vette dingen gegeten, dat voor ongeveer een half jaar lang. (echt super schotels pita etc). En dat eigenlijk gewoon als extra maaltijd

Zoveel is het nou ook weer niet.
pi_38442319
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 13:25 schreef Virus3000 het volgende:

[..]

Zoals ledzep al zei is het echt niet zoveel, kon nog makkelijk meer eten. Het is meer dat je ook gewoon moet eten terwijl je geen honger/trek hebt. Ik kon nog makkelijk meer eten, geen probleem hoor. Je raakt er op een gegeven moment gewend aan, maar omdat ik ook behoorlijk wat vet ging aanzetten ben ik weer wat gaan minderen. Afgelopen maanden heb ik weer helemaal niet aan een voedingsschema of wat gezeten, want ik ben van de universiteit weg gegaan en heb tijdje niet gesport daardoor (had paar kleine blessures). Ga nu weer beginnen en merk dat mijn voedselinname weer langzaam aan het stijgen is (zit nu al op de 18 boterhammen over de hele dag).

Maar 60kg bij 1m92? Dat is wel heel erg weinig, ga eens eten.
pi_38442497
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 16:56 schreef frenkck het volgende:

[..]

Zoals ledzep al zei is het echt niet zoveel, kon nog makkelijk meer eten. Het is meer dat je ook gewoon moet eten terwijl je geen honger/trek hebt. Ik kon nog makkelijk meer eten, geen probleem hoor. Je raakt er op een gegeven moment gewend aan, maar omdat ik ook behoorlijk wat vet ging aanzetten ben ik weer wat gaan minderen. Afgelopen maanden heb ik weer helemaal niet aan een voedingsschema of wat gezeten, want ik ben van de universiteit weg gegaan en heb tijdje niet gesport daardoor (had paar kleine blessures). Ga nu weer beginnen en merk dat mijn voedselinname weer langzaam aan het stijgen is (zit nu al op de 18 boterhammen over de hele dag).

Hoeveel kcal neem je per dag frenkck?
pi_38443581
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 16:56 schreef frenkck het volgende:

[..]

Ik wil ook wel zoveel eten, maar hoe doe je dat met detijd? MEt dat ontbijt van jou ben ik al 3kwartierbezig ofzo..

gaat leren sneller tekauwen
pi_38443671
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 17:32 schreef Fatality het volgende:

[..]

Ik wil ook wel zoveel eten, maar hoe doe je dat met detijd? MEt dat ontbijt van jou ben ik al 3kwartierbezig ofzo..

gaat leren sneller tekauwen
Gewoon opbouwen. Desnoods een halve boterham per week bij het ontbijt extra.
pi_38452256
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 17:34 schreef LedZep het volgende:

[..]

Gewoon opbouwen. Desnoods een halve boterham per week bij het ontbijt extra.
ik denk dat ik al m'n eten in een blender ga gooien, in de maag komt het toch weer bijmekaar, en dan zit er óók nog maagzuur bij
pi_38454627
Wil je aankomen? Hier wat handige tips van Skazminko.

Tip 1:

Stop niet met eten.
het ligt voor de hand, maar als je flink wil aankomen moet je niet stoppen met eten. Een rekensommetje: Voor 1 kilo vet is circa 9000 Kilocaloriën nodig. Als je dan 5 kilo wil aankomen moet je 9000 x 5 = 45.000 kilocalorieën veroberen.
De gemiddelde zak chips bevat ongeveer 2000 kilocalorieën, dus anderhalve zak chips per dag bovenop je normale maaltijden, en je bent binnen circa 2 weken 5 kilo aangekomen.

Tip 2

Snoep geen groente.
Zin in een lekkere appel? niet doen! Een appel neemt veel ruimte in de maag, en bevat maar weinig Kilocalorieën, eet liever een paar handen chips als je honger hebt.

Tip 3

Vermijd vezels!
In graanproducten als volkorenbrood en pasta zitten vezels. ze nemen vocht op en zetten daardoor uit. Gevolg: De maag raakt vol, en je hebt geen zin meer in eten. Wat dus niet de bedoeling is als je wilt aankomen.

Tip 4

Fop je lijf: Eet vet.
Wat maakt je lijf snel vet?
Vet natuurlijk! Ons lijf heeft geen geweldig alarm systeem op vet. Je maag geeft dus niet het seintje * VOL!*, als je vet eet in plaats van volkoren. Waardoor je die zak chips moeiteloos in één keer kan opeten.

Tip5

Stop met bewegen. Joh, hoe kom ik erop!
Fiets niet naar school of je werk, neem de bus. Installeer een roltrap in je huis. Ga op de bank liggen, en ga niet joggen.

Tip 6

Drink fris en sap.
Frisdrank geldt al jaren als de ultieme dikmaer. Er zit echter geen vet in. Het geheim? Toegevoegde suikers. Je raakt ook nooit vol van frisdrank.
Wonderlijk genoeg blijkt er nog een betere dikmaker te zijn dan cola of sinas.
Vruchtesappen. Er zit namelijk fructose in. Vructose zorgt voor de verandering van de stofwisseling, waardoor de aanmaak van vet verbetert.

Tip 7

Slaap nooit uit!
Uit onderzoek is gebleken dat mensen die kort slapen, méér honger hebben dan mensen die lang slapen. Ja, heeft iets met leptine te maken of iets dergelijks. Hormonen verhaal. Zal ik jullie besparen.

Volg deze tips en je wordt een varkentje.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_38454740
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 21:59 schreef Skazminko het volgende:

Tip 1:

Stop niet met eten.
het ligt voor de hand, maar als je flink wil aankomen moet je niet stoppen met eten. Een rekensommetje: Voor 1 kilo vet is circa 9000 Kilocaloriën nodig. Als je dan 5 kilo wil aankomen moet je 9000 x 5 = 45.000 kilocalorieën veroberen.
De gemiddelde zak chips bevat ongeveer 2000 kilocalorieën, dus anderhalve zak chips per dag bovenop je normale maaltijden, en je bent binnen circa 2 weken 5 kilo aangekomen.

Tip 2

Snoep geen groente.
Zin in een lekkere appel? niet doen! Een appel neemt veel ruimte in de maag, en bevat maar weinig Kilocalorieën, eet liever een paar handen chips als je honger hebt.

Tip 3

Vermijd vezels!
In graanproducten als volkorenbrood en pasta zitten vezels. ze nemen vocht op en zetten daardoor uit. Gevolg: De maag raakt vol, en je hebt geen zin meer in eten. Wat dus niet de bedoeling is als je wilt aankomen.

Tip 4

Fop je lijf: Eet vet.
Wat maakt je lijf snel vet?
Vet natuurlijk! Ons lijf heeft geen geweldig alarm systeem op vet. Je maag geeft dus niet het seintje * VOL!*, als je vet eet in plaats van volkoren. Waardoor je die zak chips moeiteloos in één keer kan opeten.

Tip5

Stop met bewegen. Joh, hoe kom ik erop!
Fiets niet naar school of je werk, neem de bus. Installeer een roltrap in je huis. Ga op de bank liggen, en ga niet joggen.

Tip 6

Drink fris en sap.
Frisdrank geldt al jaren als de ultieme dikmaer. Er zit echter geen vet in. Het geheim? Toegevoegde suikers. Je raakt ook nooit vol van frisdrank.
Wonderlijk genoeg blijkt er nog een betere dikmaker te zijn dan cola of sinas.
Vruchtesappen. Er zit namelijk fructose in. Vructose zorgt voor de verandering van de stofwisseling, waardoor de aanmaak van vet verbetert.

Tip 7

Slaap nooit uit!
Uit onderzoek is gebleken dat mensen die kort slapen, méér honger hebben dan mensen die lang slapen. Ja, heeft iets met leptine te maken of iets dergelijks. Hormonen verhaal. Zal ik jullie besparen.

Volg deze tips en je wordt een varkentje.
Wat een klinklare onzin zeg.
pi_38454985
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 22:01 schreef LedZep het volgende:

[..]

Wat een klinklare onzin zeg.
Oke, bij deze pas ik mijn tips aan:
eet weinig
veel groente eten.
veel vezels eten
eet geen vet.
veel bewegen.
drink geen fris en sap
slaap lekker uit.

Volg deze tips en je wordt lekker dik.

How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_38456899
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 22:06 schreef Skazminko het volgende:

[..]

Oke, bij deze pas ik mijn tips aan:
eet weinig
veel groente eten.
veel vezels eten
eet geen vet.
veel bewegen.
drink geen fris en sap
slaap lekker uit.

Volg deze tips en je wordt lekker dik.

Van jouw filosofie word je misschien wel dik, maar wat lijkt je gezonder - ondergewicht met gezond eten of normaal gewicht met ontzettend slecht eten?

Je schiet er niks mee op wat dat betreft; voor je gezondheid.

Nee, gewoon doorvreten met gezond, clean voedsel (hoewel ik zelf wel een fan ben van vet, maar dan uit eieren etc). Niks junkfood. Veel eten op constante basis met gezond voedsel.
pi_38460573
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 21:59 schreef Skazminko het volgende:

Tip 3:

Vermijd vezels!
naast dat het waarschijnlijk niet serieus is, wens ik je bij tip 3 onwijs veel plezier op de wc
pi_38461587
quote:
Slaap nooit uit!
Uit onderzoek is gebleken dat mensen die kort slapen, méér honger hebben dan mensen die lang slapen. Ja, heeft iets met leptine te maken of iets dergelijks.
Hormonen verhaal. Zal ik jullie besparen
Hier zit misschien wel iets van waarheid in want ik slaap ontzettend lang !
pi_38461869
Hoe kan je dat meten de hoeveelheid wat je verbrand met krachttraining en wat je bij moet eten om spieren
op te bouwen?

trainingsschema:

3 setjes van 6

1e training

stiff arm po 30
leg extension 27
rowing 37
chest press 45
tricep dipp 35
kleine bil 50
rotatie in zit 20
buikspieren 3x 30

training 2

rowing 37
legg press 170
pull down 45
arm flexion 25
fly 17
seated legg curl 37
shoulder press 20
buikspieren 3x 30

crosstrainer doe ik alleen als ik niet op de fiets ben anders val ik alleen maar af.
hiernaast doe ik wat met losse dumbels erbij

Ik ben vooral mager op mijn bovenlijf en sterk in mijn benen
  vrijdag 2 juni 2006 @ 10:33:09 #85
9902 Lestat
the vampire...
pi_38466778
Bier drinken.
Memento Mori
  donderdag 8 juni 2006 @ 16:49:21 #86
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_38661945
Zijn de dames al dik en fatsig geworden?
pi_38662854
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 16:49 schreef ivosnivo het volgende:
Zijn de dames al dik en fatsig geworden?
Ik niet hoor, terwijl je eens moet weten wat ik allemaal naar binnen werk als ik ongesteld ben. Dat ben ik echt een ranzig varken. Vooral 's nachts als ik niet kan slapen. Overal klodders mayonaise op. Van paprika chips tot toast.

Maar goed, ik wil ook helemaal niet aankomen .

Andere dames?
  donderdag 8 juni 2006 @ 17:16:26 #88
140141 ivosnivo
pi_38663023
Als je wil aankomen zal dat ook niet lukken op die manier, omdat je lichaam dat toch alleen maar ziet als afval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')