Ja BB_Koning is nogal creatief met het aanmaken van de Topic Titelquote:Op maandag 29 mei 2006 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik maar zoeken naar het topic, dnek ik dat ik het gevonden heb, blijkt het een DIG topic te zijn.
google/wikipedia is your friendquote:
Ja want dit komt natuurlijk niet aan bod op een Rabobank internet cursusquote:Op maandag 29 mei 2006 15:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
google/wikipedia is your friend![]()
Een gaye commercial? Da's nieuw voor mij.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja want dit komt natuurlijk niet aan bod op een Rabobank internet cursus
Och nee, dat zegt je natuurlijk niets, want die commercial met de Oma van Rabobank Jochem heb jij natuurlijk niet gezien, al is die best wel een beetje gay en gewaagd voor een bank![]()
En heb je ter hoogte van Schiphol nog uitbundig naar Wonderer gezwaaid?quote:Op maandag 29 mei 2006 16:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
een goede middag live vanuit de Shoot studio in het VRT gebouw te Bruxelles!
Weliswaar met hele andere toetsenborden! Kben al in de schmink geweest en nu ruim een uur wachtnquote:
lol! azerty ofzo?quote:Op maandag 29 mei 2006 16:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Weliswaar met hele andere toetsenborden! Kben al in de schmink geweest en nu ruim een uur wachtn
let's get fat!quote:Op maandag 29 mei 2006 16:33 schreef petre86 het volgende:
Mckorting! http://www.sosjaal.nl/#aanbiedingen
Ookal? Ik ben echt ook verveeld. En heb ook geen zin om iets te gaan doenquote:
Gewoon de volgende keer daar wat expres laten liggenquote:Op maandag 29 mei 2006 17:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
bij een vriend van mij blijft vanacht voor de 2de keer iemand slapen en ik mag niet eens kennis komen maken omdat hij zegt dat ze nog niets hebben
maar ik wil hem zo graag in het echt ontmoeten
zou die vriend zich schamen voor mij?
vele malen dank, wat ben je soms toch niet-zinloosquote:Op maandag 29 mei 2006 15:46 schreef petre86 het volgende:
kies hier
[afbeelding]
voor "categorieweergave" linksboven
dan krijg je dat blauwe scherm
Zou ik als ik zo;n persoon zou kennen hem niet allang geroepen hebben?quote:Op maandag 29 mei 2006 16:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Trouwens, BB, láát toch iemand die verstand van zaken heeft dit voor je doen, ik bedoel, dan ben je binnen een kwartier klaar en scheelt het een hele hoop gedoe van over en weer posten in welk schermpje je nu weer bent.
Mallerdquote:Op maandag 29 mei 2006 17:59 schreef Manias het volgende:
BB je moet dit doen voor je werk? laat je werk t dan oplossen
Ach muts, zit niet te zeikenquote:Op maandag 29 mei 2006 17:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
bij een vriend van mij blijft vanacht voor de 2de keer iemand slapen en ik mag niet eens kennis komen maken omdat hij zegt dat ze nog niets hebben
maar ik wil hem zo graag in het echt ontmoeten
zou die vriend zich schamen voor mij?
Wat is het toch handig dat ik een voorportaal heb met een intercomquote:Op maandag 29 mei 2006 17:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gewoon de volgende keer daar wat expres laten liggen
en dan heel "toevallig" er op zo'n spannend moment erachter komen en dan gewoon aanbellen zo van ik was toch in de buurt en volgens mij had ik zus en zo hier nog laten slingeren![]()
WAXXER!quote:
Er IS ook helemaal niets gebeurd dus met schijnheiligheid heeft het niets te maken.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:37 schreef Cairon het volgende:
wat is die Ang3l toch ook een schijnheilige slet
"Er is helemaal niets gebeurd hoor"
quote:Op maandag 29 mei 2006 18:39 schreef davidov het volgende:
BB zou ook eens een keer niet de titel verneuken
Nou die titel is tot daar aan toe, maarreh... geen volgnummer wil zeggen dat straks ons 1700e jubileum weg isquote:Op maandag 29 mei 2006 18:39 schreef davidov het volgende:
BB zou ook eens een keer niet de titel verneuken
Ik heb een paar uur geleden al een report gemaaktquote:Op maandag 29 mei 2006 18:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou die titel is tot daar aan toe, maarreh... geen volgnummer wil zeggen dat straks ons 1700e jubileum weg is
En daarmee doel je op het maken van topictitels of het de mnaier waarop mijn zweep klapt?quote:Op maandag 29 mei 2006 18:41 schreef Cairon het volgende:
Ik ben al lang bekend met het klappen van de zweep.
ach, de mensen die het langste droog staan benijden je het meestquote:Op maandag 29 mei 2006 18:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En daarmee doel je op het maken van topictitels of het de mnaier waarop mijn zweep klapt?
*uitgeprint en netjes uitgekniptquote:Op maandag 29 mei 2006 16:33 schreef petre86 het volgende:
Mckorting! http://www.sosjaal.nl/#aanbiedingen
NEEEE!!!!quote:Op maandag 29 mei 2006 18:39 schreef davidov het volgende:
[..]
WAXXER!
Je....zal...NOooit raden wat ik vandaag zag
We zijn niet de enige meer met onze telefoon
Iets wat niet gebeurd is valt niet te benijdenquote:Op maandag 29 mei 2006 18:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
ach, de mensen die het langste droog staan benijden je het meest
Nou kom maar op, ik kan alles hebben vandaagquote:Op maandag 29 mei 2006 18:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zal ik je wat vertellen over mijn tel?![]()
arme jongen!quote:Op maandag 29 mei 2006 18:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iets wat niet gebeurd is valt niet te benijdenWe hebben gewoon heel lief (en stom) op de slaapbank geslapen. Maar dat gaat echt niet herhaalt worden vanavond! (ik heb een groot bed, welke idioten kiezen dan voor de slaapbank als ze toch in 1 bed liggen?!)
al zou ik er geld voor krijgen dan nog zou ik niet met Ang3l in bed kruipen, dat is zo fout op zo verschrikkelijk veel niveaus dat ik de gedachte niet eens wil hebben in m'n hoofd!quote:Op maandag 29 mei 2006 18:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
ach, de mensen die het langste droog staan benijden je het meest
quote:Op maandag 29 mei 2006 18:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iets wat niet gebeurd is valt niet te benijdenWe hebben gewoon heel lief (en stom) op de slaapbank geslapen. Maar dat gaat echt niet herhaalt worden vanavond! (ik heb een groot bed, welke idioten kiezen dan voor de slaapbank als ze toch in 1 bed liggen?!)
Ik had 39 blingblingsteentjes geplakt op mn tel en vandaag is er nadat ik t ding voor de zoveelste keer heb laten vallen weer 1 af. Ik heb er nu nog maar 26 overquote:Op maandag 29 mei 2006 18:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou kom maar op, ik kan alles hebben vandaag![]()
Da's al achter de rug hoorquote:Op maandag 29 mei 2006 18:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou die titel is tot daar aan toe, maarreh... geen volgnummer wil zeggen dat straks ons 1700e jubileum weg is
Ik heb vandaag je oma gezien of iemand die je oma had kunnen zijnquote:Op maandag 29 mei 2006 18:50 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb het gezien!
quote:Op maandag 29 mei 2006 18:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik had 39 blingblingsteentjes geplakt op mn tel en vandaag is er nadat ik t ding voor de zoveelste keer heb laten vallen weer 1 af. Ik heb er nu nog maar 26 over
Dus hierbij de tip van BB: plak geen blingblingsteentjes op je mobiel, want na verloop van tijd wordt de lijm minder sterk![]()
En je draagt natuurlijk ook nooit roze klerenquote:Op maandag 29 mei 2006 18:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]En dan zit jij in de spreekwoordelijke kast??
Ik ben zó'n boerenlul dat ik niet eens nádenk over het wel of geen blingblingetjes op mijn mobiel te plakken![]()
Ik ook!quote:Op maandag 29 mei 2006 18:50 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb het gezien!
Ik had tot drie jaar geleden een Björn Björg roze bloesje, in de tijd dat ik mijn haren nog kleurde en impulsaankoopkleding kocht.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:53 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
En je draagt natuurlijk ook nooit roze kleren![]()
Of draag je écht geen roze kleren![]()
Nicht! Een nicht!quote:Op maandag 29 mei 2006 18:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ook!
Hij lult me zo onder de tafel volgens mij
Al mijn oma's zijn dood.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:51 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb vandaag je oma gezien of iemand die je oma had kunnen zijn![]()
Het "alleen slapen" gaat wel herhaald worden vannacht, alleen niet op de slaapbank. DAT bedoelde ik!quote:
Nee, het is niet vanneehhhh. Het is de fles rosé opdrinken, evt film kijken, slapen en vroeg opstaan en hem naar de stad schoppen terwijl ik ga werken (hij hoeft pas om 10:00 ergens te zijn).quote:Op maandag 29 mei 2006 18:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]Dat is waar ook, je had bezoek
Dus gisteren babbelen, en vanavond komt hij wéér en danneeehhhh...? Is hetteehhhh vanneehhhh....? Alsof je een proefrit maakt met een auto en hem de dag erop even écht uitprobeert
Natuurlijk, en je bidt voor het eten.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het "alleen slapen" gaat wel herhaald worden vannacht, alleen niet op de slaapbank. DAT bedoelde ik!
Weest gerust Waxxer, je kan aan jouw stemklank echt niet horen dat je uit D komtquote:Op maandag 29 mei 2006 18:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik had tot drie jaar geleden een Björn Björg roze bloesje, in de tijd dat ik mijn haren nog kleurde en impulsaankoopkleding kocht.Ik zei al: ik ben nu eenmaal uiteindelijk een boerenlul van het platte land, uitschot, en dergelijke.
Maar dan zonder een al te ernstig accent, geloof en hoop en denk ik.
Toch?
Fine, don't believe mequote:
Ja maar jij ook en ik wapper ook alles bij elkaar en ga zo maar door en Ahold zat in jouw woonplaats en koekjesblikkenhuisjes en strand in de buurt met gymnasium in de stad chocolaterie!quote:
Wist je dat ik op 2 minuten loopafstand van het voormalige Ahold-gebouw woon?quote:Op maandag 29 mei 2006 19:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar jij ook en ik wapper ook alles bij elkaar en ga zo maar door en Ahold zat in jouw woonplaats en koekjesblikkenhuisjes en strand in de buurt met gymnasium in de stad chocolaterie!
Ja idd, gewoon "truste!" en dan met de ruggen naar elkaar toe, ogen dicht en slapen.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, het is niet vanneehhhh. Het is de fles rosé opdrinken, evt film kijken, slapen en vroeg opstaan en hem naar de stad schoppen terwijl ik ga werken (hij hoeft pas om 10:00 ergens te zijn).
Nounounounou, wel een beetje hoorquote:Op maandag 29 mei 2006 18:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Weest gerust Waxxer, je kan aan jouw stemklank echt niet horen dat je uit D komt![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 19:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wist je dat ik op 2 minuten loopafstand van het voormalige Ahold-gebouw woon?
Ja okay, als je zou vertellen dat je uit Brabant kwam dan klinkt dat wel ongeloofwaardigquote:
Het gymnasium is een broedplaats voor nichtenquote:Op maandag 29 mei 2006 19:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar jij ook en ik wapper ook alles bij elkaar en ga zo maar door en Ahold zat in jouw woonplaats en koekjesblikkenhuisjes en strand in de buurt met gymnasium in de stad chocolaterie!
Nee, het is "truste", kusje op voorhoofd, hoofd op schouder, arm om middel en lepeltjelepeltje in slaap vallen.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja idd, gewoon "truste!" en dan met de ruggen naar elkaar toe, ogen dicht en slapen.Inderdation, in-der-da-tion!
Hoe gaan lepeltjelepeltje en ochtenderectie samen?quote:Op maandag 29 mei 2006 19:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, het is "truste", kusje op voorhoofd, hoofd op schouder, arm om middel en lepeltjelepeltje in slaap vallen.
Nou iemand van de organisatie van een experimentje op mn universiteit had dezelfde telefoonquote:
Ik ben een klootjesvolkhomofielquote:Op maandag 29 mei 2006 19:07 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het gymnasium is een broedplaats voor nichten![]()
Kom logeren en je zult het merken.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoe gaan lepeltjelepeltje en ochtenderectie samen?![]()
Ja idd, zonder kleren aan, zonder enige vorm van verdere lichamelijke reactie, het is alleen de geest, het spirituelequote:Op maandag 29 mei 2006 19:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, het is "truste", kusje op voorhoofd, hoofd op schouder, arm om middel en lepeltjelepeltje in slaap vallen.
quote:Op maandag 29 mei 2006 19:07 schreef BB_Koning het volgende:
De toko is een broedplaats voor Hindoestaanse kinderhoertjes.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:07 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jaweeelll jij bent bijzonder!!quote:Op maandag 29 mei 2006 19:10 schreef davidov het volgende:
[..]
Nou iemand van de organisatie van een experimentje op mn universiteit had dezelfde telefoon
Nu ben ik al helemaal niet meer bijzonder![]()
Eey, ik naam aan dat je inmiddels wel weet dat als er wel paringsdrang is dat dat hier dan wel in geuren en kleuren gepost wasquote:Op maandag 29 mei 2006 19:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja idd, zonder kleren aan, zonder enige vorm van verdere lichamelijke reactie, het is alleen de geest, het spiritueleVan enige vorm van paringsdrang is absoluut geen sprake, dat zal jij morgen volmondig beamen idd!
![]()
Volgens mij is dat niet zo moeilijk, wel?quote:Op maandag 29 mei 2006 19:21 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
ok
zei ik ok![]()
uhm
nou
uh
je brengt mn hoofd weer op hol, steven![]()
Een toko is voor Indo'squote:Op maandag 29 mei 2006 19:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
De toko is een broedplaats voor Hindoestaanse kinderhoertjes.
Valse koelie!
ik laat mn hoofd nooit op hol brengenquote:Op maandag 29 mei 2006 19:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet zo moeilijk, wel?
Of ben je enorm kieskeurig en moet ik het als compliment opvatten?
quote:Op maandag 29 mei 2006 19:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
ik laat mn hoofd nooit op hol brengenalthans, ik denk dat ik zo stoer ben
ik ben eigenlijk gewoon net zo stoer als jij: kindje-van-3-met-een-hanenkam stoer dus![]()
Ja daarom!quote:Op maandag 29 mei 2006 19:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eey, ik naam aan dat je inmiddels wel weet dat als er wel paringsdrang is dat dat hier dan wel in geuren en kleuren gepost was
Waarom heb ik zo'n idee dat er een "Maak dat de kat wijs" ondertoon in je posts zit?quote:Op maandag 29 mei 2006 19:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja daarom!Er is natuurlijk helemaal geen sprake van een stemmetje dat zegt dat je rustig aan moet doen, en een ander stemmetje dat zoiets heeft van, joh, kom op, niet zoveel peinzen en ga op je gevoel af.
Het is verstand, niets anders dan verstand, kalmte en afwachting.
Toen dat nr er op was...."vandaag is rood, de kleur van jouw lippen" ... toen riep mijn vrouwelijke collega hard "Hoe weet die Marco nou dat ik ongesteld ben?!"quote:Op maandag 29 mei 2006 19:29 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Vandaag is geel,
Geel van jouw lippen
nee, dat klinkt neit![]()
geil van jouw lippe-errmm nevermindquote:Op maandag 29 mei 2006 19:29 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Vandaag is geel,
Geel van jouw lippen
nee, dat klinkt neit![]()
mosselen in tomatensausquote:Op maandag 29 mei 2006 19:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toen dat nr er op was...."vandaag is rood, de kleur van jouw lippen" ... toen riep mijn vrouwelijke collega hard "Hoe weet die Marco nou dat ik ongesteld ben?!"
Ja naja je bent ook de topicpoesquote:Op maandag 29 mei 2006 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom heb ik zo'n idee dat er een "Maak dat de kat wijs" ondertoon in je posts zit?
quote:Op maandag 29 mei 2006 19:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja naja je bent ook de topicpoesMisschien dat het dáár aan ligt!
hij trapte er niet in in zei dat ik mijn kazoo had laten liggen daar de vorige keerquote:Op maandag 29 mei 2006 17:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gewoon de volgende keer daar wat expres laten liggen
en dan heel "toevallig" er op zo'n spannend moment erachter komen en dan gewoon aanbellen zo van ik was toch in de buurt en volgens mij had ik zus en zo hier nog laten slingeren![]()
sausquote:
Je hebt nog ruim 2 jaar de tijdquote:Op maandag 29 mei 2006 20:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
toch wel jammer dat ik dan niet verder kan met het componeren van de musical voor je 30ste verjaardag daar was dat instrument toch onmisbaar voor
ik hoop dat ik het voor je 30ste haal...
Oei dan zal ik de volgende keer toch maar haar via geheime code berichtjes gaan sturenquote:Op maandag 29 mei 2006 19:58 schreef Ang3l het volgende:
TMM aan de foon: Had ik bij jou niet mijn kazoe laten liggen? Die kom ik dan wel na de film ophalen. Dat zal wel pas laat zijn, rond 23:15u.
Ja is ook mam..... ik lees topicsje volgt gewoon stroekie's raad op!!!
Ja laten we voor de volgende keer gewoon een gehieme code afspreken. Iets dat hij helemaal niet in de gaten kan hebbenquote:Op maandag 29 mei 2006 20:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hij trapte er niet in in zei dat ik mijn kazoo had laten liggen daar de vorige keer
maar hij zei meteen goh je volgt de raad van stroekie goed op...![]()
hoe durft ze! tenzij ze judy garland heetquote:Op maandag 29 mei 2006 20:49 schreef davidov het volgende:
Ik zie een regenboog buiten
M'n moeder meteen een opmerking maken
Dan was ik er nog niet ingetrapt, aangezien mama bijna van de daken schreeuwt hoe graag ie D wil zienquote:Op maandag 29 mei 2006 20:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oei dan zal ik de volgende keer toch maar haar via geheime code berichtjes gaan sturen![]()
Echt waar?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:49 schreef davidov het volgende:
Ik zie een regenboog buiten
M'n moeder meteen een opmerking maken
Dat zullen we dan de volgende keer wel zien als fase 2 in werking wordt gezetquote:Op maandag 29 mei 2006 20:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan was ik er nog niet ingetrapt, aangezien mama bijna van de daken schreeuwt hoe graag ie D wil zien
"Oh kijk, een regenboog, daar hoor jij van te houden, toch? Nu je een flikker bent enzo? Toch, mien jongen?"quote:Op maandag 29 mei 2006 20:54 schreef davidov het volgende:
Het was niet spottend, dat zou grappig zijn, maar het was meer als in enorm opvallend "proberen onopvallend een brug te slaan"
Dus hobbelde ik snel weer naar boven :p
Had je een zwaar weekend Manias?, of is Fok ontzettend traagquote:Op maandag 29 mei 2006 20:56 schreef Manias het volgende:
oooooooooooooooooh nu snap ik m pas
HEEE EEN REGENBOOG ZOON PAK JE LEREN OUTFITJE EFFEEEEEEEeeeeeeeeee
*schuilt onder citroen wagentje van waxxer*quote:
njaquote:Op maandag 29 mei 2006 21:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Had je een zwaar weekend Manias?, of is Fok ontzettend traag
ik krijg namelijk het idee dat een aantal van die opmerkingen van ons met enige vertraging bij je doorkomen![]()
*knuf* sowwiquote:Op maandag 29 mei 2006 21:03 schreef davidov het volgende:
[..]
*schuilt onder citroen wagentje van waxxer*
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:03 schreef davidov het volgende:
[..]
*schuilt onder citroen wagentje van waxxer*
laat je zooi dan niet zo slingeren! ga nu opruimen!quote:Op maandag 29 mei 2006 21:21 schreef Waxxer het volgende:
Ik breek mijn nek nog eens in huisik gleed net alweer bijna uit
Nou ik heb sokken aan en er leg lemmienaad, en nu wil k daar gelijk bij zeggen dat ik niet op verbruinde witte sokken loop, of pluizige geitenwollen dingen...quote:Op maandag 29 mei 2006 21:22 schreef Manias het volgende:
[..]
laat je zooi dan niet zo slingeren! ga nu opruimen!![]()
![]()
:|quote:Op maandag 29 mei 2006 21:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ik heb sokken aan en er leg lemmienaad, en nu wil k daar gelijk bij zeggen dat ik niet op verbruinde witte sokken loop, of pluizige geitenwollen dingen...![]()
Ik ben al eens eerder echt uitgegleden en toen kreeg ik een stoelleuning in mijn heup, die vervolgens blauwer werd dan een alcoholist op zondagochtend![]()
En waarom zeg ik dit?
Hip hoorquote:
Hoe was wat?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:35 schreef Manias het volgende:
heeeeeeeerbi hoe was t
Ohw..quote:
haha oke danquote:Op maandag 29 mei 2006 21:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw..
Dat was echt heel cool! ontzettend flauw en gruwelijke meezingers, maar heerlijk over-the-top
Het gaat goed.. dus geen massage nodigquote:Op maandag 29 mei 2006 21:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haaaai goos!
Hoe is het met je nekje?!
Dat is te merkenquote:
You and me bothquote:
Ohw.. van jou mag het wel.. maar jij kunt waarschijnlijk ook wel echt iets doen aan m'n brakke lichaamquote:
haha jaquote:Op maandag 29 mei 2006 21:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. van jou mag het wel.. maar jij kunt waarschijnlijk ook wel echt iets doen aan m'n brakke lichaam
Nah, gelukkig is een vriend van me fysio.. die mishandelt me ook wel eensquote:Op maandag 29 mei 2006 22:01 schreef Manias het volgende:
[..]
haha jajoey ooit ook nog zo "genezen"
![]()
oooh danquote:Op maandag 29 mei 2006 22:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nah, gelukkig is een vriend van me fysio.. die mishandelt me ook wel eens
werken is kut?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:06 schreef Manias het volgende:
[..]
oooh danheb jij ook zo *onwijs* zin inwerken?
Heb ik iets gemist in de AHquote:Op maandag 29 mei 2006 19:16 schreef Ang3l het volgende:
HmmKip met krieltjes en rozemarijn
(koken en stomen in de bonus)
Sehr correct mein herrquote:Op maandag 29 mei 2006 21:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
InderdaadWant álle nieuwe telefoons lijken op die van óns he?!
![]()
........... k zalt nie zeggenquote:Op maandag 29 mei 2006 22:12 schreef Ang3l het volgende:
*ice age 2 aan 't kijken*
Zo, D is afgewerkt en heeft een fles rosé meegescoopt van z'n werk
*glazen afwas*
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:12 schreef Ang3l het volgende:
*glazen afwas*
Hij schreef eerder vanavond ook alleen maar over het slapen in de lepeltjeshoudingquote:
haahaquote:Op maandag 29 mei 2006 22:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hij schreef eerder vanavond ook alleen maar over het slapen in de lepeltjeshouding
dus niet wat er van te voren allemaal nog plaats zou vinden![]()
en daarom mocht TMM natuurlijk vanavond niet meer op visite komen
er was geen behoefte aan pot(t)enkijkers![]()
Op zich wel 'n goed glas. Dat wel.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:09 schreef Manias het volgende:
[afbeelding] 18 dollar voor playstation glaste erg
jah.. al had ik liever.. geen.. kruisjedriehoekjevierkantjerondje eropquote:Op maandag 29 mei 2006 22:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Op zich wel 'n goed glas. Dat wel.
Ja hou je mond nou maar, een vriend van hem post hier ookquote:Op maandag 29 mei 2006 22:22 schreef Manias het volgende:
ang3l misschien moettie maar niet dit forum gaan lezen..
maar is die nu niet internet loos in verband met verhuis en redecorate werkzaamheden ?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hou je mond nou maar, een vriend van hem post hier ook
volgens mij postte die vndaag nog dattie ziek was ofzoquote:Op maandag 29 mei 2006 22:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar is die nu niet internet loos in verband met verhuis en redecorate werkzaamheden ?
en moet jij niet gastheer spelen en het bezoek niet aan z'n lot overlaten
volgens mij is je aanwezigheid elders belangrijker dan hier nu op het forum![]()
Kijk die hint vat je directquote:Op maandag 29 mei 2006 22:28 schreef Manias het volgende:
[..]
volgens mij postte die vndaag nog dattie ziek was ofzo
ook online @ msn
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:18 schreef TehRockstar het volgende:
Des gaat met mij trouwen.
Ja dat hij die zo lang alleen durft te latenquote:
D is er nog niet, die's onderwegquote:
en controleer ook direct op spy cams van XMN8Rquote:
":o zou 't?! ZOU 'T?!quote:
met onderstaande post had je ons wel op het verkeerde been gezet hoorquote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:12 schreef Ang3l het volgende:
*glazen afwas*
Doen we zometeen eerst de dagboekkamer, of eerst de weekopdrachtquote:Op maandag 29 mei 2006 22:58 schreef Manias het volgende:
gelukkig hale we onze infrarood cams niet weg he stroek
Livestream, op speciaal verzoek doorgelust naar andere Fokkersquote:Op maandag 29 mei 2006 22:58 schreef Manias het volgende:
gelukkig hale we onze infrarood cams niet weg he stroek
Hoi Erikquote:Op maandag 29 mei 2006 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Avond.
quote:Op maandag 29 mei 2006 23:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Livestream, op speciaal verzoek doorgelust naar andere Fokkers![]()
Tot nu toe heb ik niemand in een slechte bui gezien hier, volgens mij. Ja, een irritatie hier, en een relletje tussen twee personen daar, maar geen echte vijandigheidquote:Op maandag 29 mei 2006 23:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja koester deze maar hoor,
we zijn niet elke dag in zo'n aardige bui![]()
heb geduld, en dan kan aan dat verlangen ook voldaan worden hoorquote:Op maandag 29 mei 2006 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik niemand in een slechte bui gezien hier, volgens mij. Ja, een irritatie hier, en een relletje tussen twee personen daar, maar geen echte vijandigheid.
Ja ik zit niet in de regiewagen, dus daar kan ik helaas niet in sturenquote:Op maandag 29 mei 2006 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie er stom uit als ik slaap dus geen nachtcams!!!
Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 29 mei 2006 23:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb geduld, en dan kan aan dat verlangen ook voldaan worden hoor![]()
ligt toch nog vers in het geheugen dat we hier niet eens voldoende hadden aan de blue en red corner maar een boxring met een stuk of 5 6 hoeken nodig hadden omdat er toen een kudde bitchfight aan de gang was.quote:
ja iddquote:Op maandag 29 mei 2006 23:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ligt toch nog vers in het geheugen dat we hier niet eens voldoende hadden aan de blue en red corner maar een boxring met een stuk of 5 6 hoeken nodig hadden omdat er toen een kudde bitchfight aan de gang was.
Weet wel dat er toen ook een ernstig tekort aan spoilertags was![]()
die hebben dan slecht opgelet en kunnen wachten totdat ze een ons wegenquote:Op maandag 29 mei 2006 23:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zitten de mensen hier nog steeds soppend te wachten op Ang3l's neukervaringen?
quote:Op maandag 29 mei 2006 19:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoi CDPquote:
Ja.. jij niet dan?quote:Op maandag 29 mei 2006 23:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zitten de mensen hier nog steeds soppend te wachten op Ang3l's neukervaringen?
Ach jaquote:Op maandag 29 mei 2006 23:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi CDP
Je stak wel letterlijk met kop en schouders boven het overige aanwezige publiek daar uit![]()
ik heb maar klein stukje gezien omstreeks 18.50 uurquote:Op maandag 29 mei 2006 23:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach ja
De leuke cameraman was verlegen toen we gingen Singstarren
Yupquote:Op maandag 29 mei 2006 23:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb maar klein stukje gezien omstreeks 18.50 uur
je vertelde toen over de Robbie tape, de ijsjes van Bratt en knuffels van Sugar Babes en de beveiliging van Magde
En had je nog wel een aardig contact met die Sylver mevrouw en meneer met het eigenaardige wereldbeeldenquote:Op maandag 29 mei 2006 23:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Yup
Die makeup jeukt als de tyfus..zo even scrubben haha
Tom was er niet meer en Sylvie is een muts.quote:Op maandag 29 mei 2006 23:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En had je nog wel een aardig contact met die Sylver mevrouw en meneer met het eigenaardige wereldbeelden
Nee die bedoel ik nietquote:Op maandag 29 mei 2006 23:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tom was er niet meer en Sylvie is een muts.
Sylvie was er idd en die was erg duf. Haar echtgenoot was niet mee...quote:Op maandag 29 mei 2006 23:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee die bedoel ik niet
de mensen van de groep Sylver zouden toch tegelijkertijd met jouw in de uitzending zitten
en die hebben toch eningsinds een aversie tegen homosexualiteit?
O ja.. die gay videotheek die je runt..quote:Op maandag 29 mei 2006 23:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, ik heb toegang tot de betere porno.
Ik pleurde bijna van m'n stoelquote:Op maandag 29 mei 2006 23:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
hallooowweekendje ardennen ftw.. alleen vandaag de hele dag buikgriep, uren kotsend boven de wc gehangen en heerlijke diaree
balansdag zullen we maar zeggen
mjah.. alleen de hele dag niets gegeten maar bij het ruiken van het avondeten moest ik al overgevenquote:Op maandag 29 mei 2006 23:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik pleurde bijna van m'n stoel
Alles weer goed nu?
Gezellig..quote:Op maandag 29 mei 2006 23:41 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mjah.. alleen de hele dag niets gegeten maar bij het ruiken van het avondeten moest ik al overgevenvolgens mij heb ik ook nog koorts oid kom hijgend en zowat flauwvallend de trap af
![]()
*met betreffende user eensch is*quote:Op maandag 29 mei 2006 23:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sylver - Lay Your Love on Me
Bah bah bah
het is echt een kutcover.quote:
Kutcover, ander woord voor beflapjequote:
geeft niet hoor, schatquote:Op maandag 29 mei 2006 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Mên, hoog tijd dat ik mijn bed opzoek, mijn humor is niet eer aanwezig![]()
Geen zorgen hoorquote:Op maandag 29 mei 2006 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kutcover, ander woord voor beflapje.
Mên, hoog tijd dat ik mijn bed opzoek, mijn humor is niet eer aanwezig![]()
Ik ook... had een experimentje vanmiddag...ging ik 30 euro winnen...crasht de boel...krijg ik "maar" 15...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:18 schreef Waxxer het volgende:
Zooo.... kinderen.![]()
Ik haat dwarsliggende computers
Oeeeh waxxer, ik wist niet dat je zo rijk wasquote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:19 schreef Waxxer het volgende:
Zal ik maar gewoon een hele nieuwe kopen dan?
Dat zijn twee biertjes in Amsterdam....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:19 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik ook... had een experimentje vanmiddag...ging ik 30 euro winnen...crasht de boel...krijg ik "maar" 15...
Ohjaquote:Op maandag 29 mei 2006 18:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hij lult me zo onder de tafel volgens mij
Niet waar, ik ben 'tquote:
Dat ben ik ook niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:19 schreef davidov het volgende:
[..]
Oeeeh waxxer, ik wist niet dat je zo rijk was
Jaquote:
Danny is aan de foon, ik ben het zelf, stelletje idiotenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja en mijn naam is Herbert.
Hahai Danny, hoe woont Steef?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |