Volgens mij is dat niet zo moeilijk, wel?quote:Op maandag 29 mei 2006 19:21 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
ok
zei ik ok![]()
uhm
nou
uh
je brengt mn hoofd weer op hol, steven![]()
Een toko is voor Indo'squote:Op maandag 29 mei 2006 19:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
De toko is een broedplaats voor Hindoestaanse kinderhoertjes.
Valse koelie!
ik laat mn hoofd nooit op hol brengenquote:Op maandag 29 mei 2006 19:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet zo moeilijk, wel?
Of ben je enorm kieskeurig en moet ik het als compliment opvatten?
quote:Op maandag 29 mei 2006 19:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
ik laat mn hoofd nooit op hol brengenalthans, ik denk dat ik zo stoer ben
ik ben eigenlijk gewoon net zo stoer als jij: kindje-van-3-met-een-hanenkam stoer dus![]()
Ja daarom!quote:Op maandag 29 mei 2006 19:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eey, ik naam aan dat je inmiddels wel weet dat als er wel paringsdrang is dat dat hier dan wel in geuren en kleuren gepost was
Waarom heb ik zo'n idee dat er een "Maak dat de kat wijs" ondertoon in je posts zit?quote:Op maandag 29 mei 2006 19:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja daarom!Er is natuurlijk helemaal geen sprake van een stemmetje dat zegt dat je rustig aan moet doen, en een ander stemmetje dat zoiets heeft van, joh, kom op, niet zoveel peinzen en ga op je gevoel af.
Het is verstand, niets anders dan verstand, kalmte en afwachting.
Toen dat nr er op was...."vandaag is rood, de kleur van jouw lippen" ... toen riep mijn vrouwelijke collega hard "Hoe weet die Marco nou dat ik ongesteld ben?!"quote:Op maandag 29 mei 2006 19:29 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Vandaag is geel,
Geel van jouw lippen
nee, dat klinkt neit![]()
geil van jouw lippe-errmm nevermindquote:Op maandag 29 mei 2006 19:29 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Vandaag is geel,
Geel van jouw lippen
nee, dat klinkt neit![]()
mosselen in tomatensausquote:Op maandag 29 mei 2006 19:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toen dat nr er op was...."vandaag is rood, de kleur van jouw lippen" ... toen riep mijn vrouwelijke collega hard "Hoe weet die Marco nou dat ik ongesteld ben?!"
Ja naja je bent ook de topicpoesquote:Op maandag 29 mei 2006 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom heb ik zo'n idee dat er een "Maak dat de kat wijs" ondertoon in je posts zit?
quote:Op maandag 29 mei 2006 19:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja naja je bent ook de topicpoesMisschien dat het dáár aan ligt!
hij trapte er niet in in zei dat ik mijn kazoo had laten liggen daar de vorige keerquote:Op maandag 29 mei 2006 17:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gewoon de volgende keer daar wat expres laten liggen
en dan heel "toevallig" er op zo'n spannend moment erachter komen en dan gewoon aanbellen zo van ik was toch in de buurt en volgens mij had ik zus en zo hier nog laten slingeren![]()
sausquote:
Je hebt nog ruim 2 jaar de tijdquote:Op maandag 29 mei 2006 20:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
toch wel jammer dat ik dan niet verder kan met het componeren van de musical voor je 30ste verjaardag daar was dat instrument toch onmisbaar voor
ik hoop dat ik het voor je 30ste haal...
Oei dan zal ik de volgende keer toch maar haar via geheime code berichtjes gaan sturenquote:Op maandag 29 mei 2006 19:58 schreef Ang3l het volgende:
TMM aan de foon: Had ik bij jou niet mijn kazoe laten liggen? Die kom ik dan wel na de film ophalen. Dat zal wel pas laat zijn, rond 23:15u.
Ja is ook mam..... ik lees topicsje volgt gewoon stroekie's raad op!!!
Ja laten we voor de volgende keer gewoon een gehieme code afspreken. Iets dat hij helemaal niet in de gaten kan hebbenquote:Op maandag 29 mei 2006 20:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hij trapte er niet in in zei dat ik mijn kazoo had laten liggen daar de vorige keer
maar hij zei meteen goh je volgt de raad van stroekie goed op...![]()
hoe durft ze! tenzij ze judy garland heetquote:Op maandag 29 mei 2006 20:49 schreef davidov het volgende:
Ik zie een regenboog buiten
M'n moeder meteen een opmerking maken
Dan was ik er nog niet ingetrapt, aangezien mama bijna van de daken schreeuwt hoe graag ie D wil zienquote:Op maandag 29 mei 2006 20:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oei dan zal ik de volgende keer toch maar haar via geheime code berichtjes gaan sturen![]()
Echt waar?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:49 schreef davidov het volgende:
Ik zie een regenboog buiten
M'n moeder meteen een opmerking maken
Dat zullen we dan de volgende keer wel zien als fase 2 in werking wordt gezetquote:Op maandag 29 mei 2006 20:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan was ik er nog niet ingetrapt, aangezien mama bijna van de daken schreeuwt hoe graag ie D wil zien
"Oh kijk, een regenboog, daar hoor jij van te houden, toch? Nu je een flikker bent enzo? Toch, mien jongen?"quote:Op maandag 29 mei 2006 20:54 schreef davidov het volgende:
Het was niet spottend, dat zou grappig zijn, maar het was meer als in enorm opvallend "proberen onopvallend een brug te slaan"
Dus hobbelde ik snel weer naar boven :p
Had je een zwaar weekend Manias?, of is Fok ontzettend traagquote:Op maandag 29 mei 2006 20:56 schreef Manias het volgende:
oooooooooooooooooh nu snap ik m pas
HEEE EEN REGENBOOG ZOON PAK JE LEREN OUTFITJE EFFEEEEEEEeeeeeeeeee
*schuilt onder citroen wagentje van waxxer*quote:
njaquote:Op maandag 29 mei 2006 21:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Had je een zwaar weekend Manias?, of is Fok ontzettend traag
ik krijg namelijk het idee dat een aantal van die opmerkingen van ons met enige vertraging bij je doorkomen![]()
*knuf* sowwiquote:Op maandag 29 mei 2006 21:03 schreef davidov het volgende:
[..]
*schuilt onder citroen wagentje van waxxer*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |