Nee klopt, het is maar waar je hem voor wilt gebruiken. Hij is uitermate rap tussen de linies, kan goed op buitenspel spelen en kan een doelpunt maken. Zijn techniek, balbehandeling is minder, maar voor het doel vaak wel functioneel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Iaquinta is zo slecht nog niet

Internazionale en AS Roma plaatsen zich nu rechtstreeks voor CL en Chievo Verona en Palermo dienen zich nu te plaatsen door middel van de voorronde. Al moet ik het allemaal nog zien, had persoonlijk nooit verwacht dat er zó zwaar zou worden gestraft. Lazio moet natuurlijk in de Serie A blijven, met de straf voor Juventus heb ik niet zoveel problemen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:51 schreef the_undertaker het volgende:
Ben benieuwd wat er gebeurd met de vrij te komen Champions League plaatsen. Want ik mag aannemen dat bij een eventuele terugzetting er Europees ook niet gespeeld mag worden door deze clubs.

hoop dat lazio er uiit gaatquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Internazionale en AS Roma plaatsen zich nu rechtstreeks voor CL en Chievo Verona en Palermo dienen zich nu te plaatsen door middel van de voorronde. Al moet ik het allemaal nog zien, had persoonlijk nooit verwacht dat er zó zwaar zou worden gestraft. Lazio moet natuurlijk in de Serie A blijven, met de straf voor Juventus heb ik niet zoveel problemen.

10 juli. Gaat een mooie dag wordenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Dit zijn nog maar de eissen he? wanneer is de uitspraak?

Waarom?quote:

Een jaar zonder LAZIO - Roma Merda. Nou leuk hoor...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
10 juli. Gaat een mooie dag worden.

Cittadella uit, altijd lastigquote:

nou ik kots ook op 010-aanhang maar dan wens ik ze nog niet een divisie lager want die oorwassingen die we jullie van tijd tot tijd geven zouden we dan moeten missen.quote:

Ach, de BBC-documentaire gezien zeker?quote:

ik word er ook moe van...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, de BBC-documentaire gezien zeker?Misschien moet je je er meer in verdiepen.
![]()

bij ons zie je gelukkig geen hakenkruisen op de tribune. en ja montana de docu gezien, zegt mij al genoegquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:18 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
nou ik kots ook op 010-aanhang maar dan wens ik ze nog niet een divisie lager want die oorwassingen die we jullie van tijd tot tijd geven zouden we dan moeten missen.

nou, van 'hamas, hamas, alle joden aan het gas' word ik anders ook niet vrolijk.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
bij ons zie je gelukkig geen hakenkruisen op de tribune

ja idd..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:40 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
maar goed, weer over Italiaans voetbal nu.

Volgens mij zit je in het verkeerde topic...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:13 schreef Afunados het volgende:
..

Fabioquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:47 schreef jorienvdherik het volgende:
dit is nummer 1
Fabio Capello heeft vanochtend zijn ontslag ingediend bij Juventus en lijkt hiermee de nieuwe trainer van Real Madrid te worden. De Italiaanse oefenmeester was door de nieuwe president van Real Madrid, Ramón Calderón, gekozen om zijn project op het veld te leiden.
Capello bevond zich dit weekend nog op vakantie in Marbella, Zuid-Spanje, en kort na de bekendmaking van het voorzitterschap van Calderón reisde de Italiaan af naar Turijn om zijn beslissing bekend te maken aan de bestuursleden van La Vecchia Signora.
Capello stond nog één seizoen onder contract bij Juventus en zal naar alle waarschijnlijkheid deze week gepresenteerd worden door Real Madrid.

quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:14 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Volgens mij zit je in het verkeerde topic...
Kloptquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:15 schreef jorienvdherik het volgende:
hij heeft het al aangepast ook haha

Zit je in Firenze nu? Spannend! Ga je ook mee de A1 bezetten?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:08 schreef Afunados het volgende:
[..]
[..]
Klopt![]()
Wilde nochtans ff niet meer reageren hier..Het wordt een spannende week, laten we hopen op het beste..

Nee, overmorgen ga ikquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:13 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zit je in Firenze nu? Spannend! Ga je ook mee de A1 bezetten?

Straffen voor de personen nog mild. En de straf voorquote:Juve face Serie C threat
Calciopoli prosecutor Stefano Palazzi has today called for Juventus to be relegated into Serie C1, as well as urging the sporting tribunal to condemn Milan, Lazio and Fiorentina to Serie B.
Palazzi made his formal requests at around midday where he pushed for all the clubs charged with sporting fraud to face stiff penalties.
As well as seeing Juve thrown into “a Division lower than Serie B”, Palazzi wants them to be stripped of their last two Serie A titles and start the new campaign with a six-point penalty.
He’s also asked for Lazio and Fiorentina to begin with a 15 point penalty in next season’s Second Division, where they could be joined by a Milan side who start on minus three points.
There are also now 25, and not 26, individuals on trial for sporting fraud – FIGC member Cosimo Maria Ferri was cleared of any wrongdoing last night – and Palazzi is pushing for lengthy bans and fines.
Former Juventus director general Luciano Moggi, the man at the centre of the scandal, could face a five-year ban from the game plus multiple fines of 5,000 Euros.
Palazzi has asked for the same length of punishment to be handed out to ex-Juve chief executive Antonio Giraudo, Lazio President Claudio Lotito, Milan official Leonardo Meani, plus Diego and Andrea Della Valle of Fiorentina.
Other notable individuals who may face similar consequences include former FIGC chief Franco Carraro, ex-refereeing designators Paolo Bergamo and Pierluigi Pairetto, and current referee Massimo De Santis.
Milan Vice-President Adriano Galliani is facing the threat of a two-year stop, while promising referee Gianluca Paparesta could be sidelined for a year.
The trial began last Thursday but was adjourned until Monday even if nobody was questioned on its restart as the day was dominated by objections from defence lawyers.
All involved maintain their innocence.
The FIGC are hoping for a verdict, which may not be as stiff as Palazzi is pushing for, to be delivered by July 10.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |