Nee klopt, het is maar waar je hem voor wilt gebruiken. Hij is uitermate rap tussen de linies, kan goed op buitenspel spelen en kan een doelpunt maken. Zijn techniek, balbehandeling is minder, maar voor het doel vaak wel functioneel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Iaquinta is zo slecht nog niet
Internazionale en AS Roma plaatsen zich nu rechtstreeks voor CL en Chievo Verona en Palermo dienen zich nu te plaatsen door middel van de voorronde. Al moet ik het allemaal nog zien, had persoonlijk nooit verwacht dat er zó zwaar zou worden gestraft. Lazio moet natuurlijk in de Serie A blijven, met de straf voor Juventus heb ik niet zoveel problemen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:51 schreef the_undertaker het volgende:
Ben benieuwd wat er gebeurd met de vrij te komen Champions League plaatsen. Want ik mag aannemen dat bij een eventuele terugzetting er Europees ook niet gespeeld mag worden door deze clubs.
hoop dat lazio er uiit gaatquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Internazionale en AS Roma plaatsen zich nu rechtstreeks voor CL en Chievo Verona en Palermo dienen zich nu te plaatsen door middel van de voorronde. Al moet ik het allemaal nog zien, had persoonlijk nooit verwacht dat er zó zwaar zou worden gestraft. Lazio moet natuurlijk in de Serie A blijven, met de straf voor Juventus heb ik niet zoveel problemen.
10 juli. Gaat een mooie dag wordenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Dit zijn nog maar de eissen he? wanneer is de uitspraak?
Waarom?quote:
Een jaar zonder LAZIO - Roma Merda. Nou leuk hoor...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
10 juli. Gaat een mooie dag worden.
Cittadella uit, altijd lastigquote:
nou ik kots ook op 010-aanhang maar dan wens ik ze nog niet een divisie lager want die oorwassingen die we jullie van tijd tot tijd geven zouden we dan moeten missen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |