op deze toer gaat het nog lang duren bij jouquote:Op maandag 29 mei 2006 11:48 schreef McCarthy het volgende:
niet liggend, niet zitten maar onder een hoek van 45 graden lijkt het mij het fijnst
quote:Op maandag 29 mei 2006 11:33 schreef patrick11 het volgende:
1) op bed liggend en de vrouw pijpend met het gezicht naar jou toe
Deze is heerlijk![]()
2) op bed liggend en de vrouw pijpend met haar gezicht van jou af, standje 69 (AUB buiten beschouwing laten dat je recht in haar poesje kijkt en daar megageil van wordt)
mijn favoriet!![]()
3) op bed liggend en de vrouw rechts of links van jou (zijwaardse pijp)
Ook lekker
4) zittend op de bank en de vrouw pijpend op haar knieen op de grond
idem dito
ik heb ze alle 6 mogen ervaren en een favoriet kan ik niet ontdekken. Mijn meisje doet het allemaal gewoon megageil, en heb geen voorkeur...quote:Op maandag 29 mei 2006 11:33 schreef patrick11 het volgende:
Stel je doet je ogen dicht, en je wordt gepijpt in verschillende posities. welke positie vinden jullie het lekkerst/megageilst voor je lul (zonder na te denken)
2) op bed liggend en de vrouw pijpend met haar gezicht van jou af, standje 69 (AUB buiten beschouwing laten dat je recht in haar poesje kijkt en daar megageil van wordt)
5) staand en de vrouw pijpend op de knieen
6) de vrouw op haar rug liggend en jij boven op haar liggend, standje 69 met vrouw boven op
welke positie is voor je pik het zaligst?![]()
alle 6 al, wow hee! Jij hebt een enerverende relatie, ik ben jaloers!! Jij master of sex!! Jij jij god of sperm!!! Jij jij.. euhm jij, ja jij ja!!!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:25 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik heb ze alle 6 mogen ervaren en een favoriet kan ik niet ontdekken. Mijn meisje doet het allemaal gewoon megageil, en heb geen voorkeur...
Dude, val jij elke persoon hier in SEX op deze manier aan die op wat voor manier dan ook toegeeft sex te hebben / of hebben gehad?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:50 schreef dolledingo het volgende:
[..]
alle 6 al, wow hee! Jij hebt een enerverende relatie, ik ben jaloers!! Jij master of sex!! Jij jij god of sperm!!! Jij jij.. euhm jij, ja jij ja!!!
![]()
Ben jij elke persoon? En via welke manieren doe je dat dan?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:58 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Dude, val jij elke persoon hier in SEX op deze manier aan die op wat voor manier dan ook toegeeft sex te hebben / of hebben gehad?
Ga dan maar lekker naar ONZ ofzo![]()
Als ik wilde "pimpen" met mijn ervaringen op sexueel gebied dan doe ik dat wel via andere manieren ok?
zie je dat vraagteken aan het einde van mijn zin? dat betekent dat ik het aan je vroeg. Dat houd dus in dat ik er niet van uitging.. eppoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:13 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Ben jij elke persoon? En via welke manieren doe je dat dan?
Ga zelf lekker naar onzin. Of naar klaagbaak! Of hahahaha!!! Ga huilen!!!![]()
Waarom ga je off-topic vragen aan mij stellen? Heeft toch helemaal geen toegevoegde waarde? Hou dit topic wel een beetje serieus aub.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:14 schreef Thrilled het volgende:
[..]
zie je dat vraagteken aan het einde van mijn zin? dat betekent dat ik het aan je vroeg. Dat houd dus in dat ik er niet van uitging.. eppo![]()
nummer 5! wow hee! Jij hebt een enerverende relatie, ik ben jaloers!! Jij master of sex!! Jij jij god of sperm!!! Jij jij.. euhm jij, ja jij ja!!!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:18 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Ik ga voor nr. 5.. is het meest onderdanig.
dank je, dat hoor ik wel vaker..! Ik ben er zelf ook wel trots op en de jaloezie is begrijpelijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:28 schreef Thrilled het volgende:
[..]
nummer 5! wow hee! Jij hebt een enerverende relatie, ik ben jaloers!! Jij master of sex!! Jij jij god of sperm!!! Jij jij.. euhm jij, ja jij ja!!!
![]()
same goes for mequote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:30 schreef dolledingo het volgende:
[..]
dank je, dat hoor ik wel vaker..! Ik ben er zelf ook wel trots op en de jaloezie is begrijpelijk![]()
shit! mag er wel gewisseld worden tussen de variaties!!?111!! Goed dat je het zegt man! Gelukkig gaat daar het topic niet over. Vragen beantwoorden blijft lastig.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:29 schreef freud het volgende:
Gewoon wisselen tussen de variaties, waarom maar 1tje per keer?
ow.. wahahaha. Ik snapte al niet waarom jij dit topic ook al zat te vervuilen, jij bent de slikheks van thrilled. Wat schattig, saampies fokken, als dat geen echt liefde is!quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:34 schreef dolledingo het volgende:
[..]
ow.. wahahaha. Ik snapte al niet waarom jij dit topic ook al zat te vervuilen, jij bent de slikheks van thrilled. Wat schattig, saampies fokken, als dat geen echt liefde is!![]()
ja goed hequote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:34 schreef dolledingo het volgende:
[..]
ow.. wahahaha. Ik snapte al niet waarom jij dit topic ook al zat te vervuilen, jij bent de slikheks van thrilled. Wat schattig, saampies fokken, als dat geen echt liefde is!![]()
Ja het is idd nogal vaak in de zelfde richtingquote:Op maandag 29 mei 2006 11:36 schreef Caipirinhia het volgende:
wel kansloos ben je trouwens als ik naar je postgeschiedenis kijk.. ruk jij op je eigen sextopics ofzo?
OK, dan voor de wat minder begrijpend lezen begaafde mensen: ik graag wisselend tussen die keuzes...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:32 schreef dolledingo het volgende:
[..]
shit! mag er wel gewisseld worden tussen de variaties!!?111!! Goed dat je het zegt man! Gelukkig gaat daar het topic niet over. Vragen beantwoorden blijft lastig.![]()
Ik ook.. iedere man wel gok ik. Het zijn ook van die cliché antwoorden om maar te roepen dat je ze allemaal lekker vindt. Als jij een ijshoorn van je mammie krijgt met 1 bolletje, en je roept tegen de ijscoman dat je alle smaken wel lekker vindt, dus in die hoorn wil hebben, dan zal zowel je mammie als de ijscoman zeggen dat dat niet gaat als je maar 1 ijsbolletje mag. Dat is het nadeel van kleine kinderen, ze kunnen niet kiezen als het er op aankomt. Maar als je ouder wordt leer je dat wel...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:18 schreef freud het volgende:
[..]
OK, dan voor de wat minder begrijpend lezen begaafde mensen: ik graag wisselend tussen die keuzes...
Je weet echt niet wat je mist.quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:50 schreef MaNiC_MiNd het volgende:
Dat lijkt me nou helmaal niets, zo`n vinger in je aars...
Dat was me ook opgevallenquote:Op maandag 29 mei 2006 11:36 schreef Caipirinhia het volgende:
wel kansloos ben je trouwens als ik naar je postgeschiedenis kijk.. ruk jij op je eigen sextopics ofzo?
2quote:Op maandag 29 mei 2006 11:33 schreef patrick11 het volgende:
Stel je doet je ogen dicht, en je wordt gepijpt in verschillende posities. welke positie vinden jullie het lekkerst/megageilst voor je lul (zonder na te denken)
6) de vrouw op haar rug liggend en jij boven op haar liggend, standje 69 met vrouw boven op
Ik vind ze allemaal zaligquote:Op maandag 29 mei 2006 11:33 schreef patrick11 het volgende:
Is wel handig voor het WK-voetbal. Anders doe mij 1 maar.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:33 schreef patrick11 het volgende:
Dat zegt een heroine junkie vast ook.quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:08 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Je weet echt niet wat je mist.
Ik heb het dan natuurlijk niet over dat ze met een vinger je hol gaan uitwonen. Maar heel subtiel je anus beroeren, en een klein stukje naar binnen.
Dan kan ik net zo goed meteen de eerste hetero zijn lijkt me.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:15 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Jij bent de eerste homo die ik hoor zeggen dat ze niet graag gepijpt worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |