je vraagt er een beetje om dus i kvraag ernaarquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:29 schreef Sharkman69 het volgende:
Hallo,
even een opmerking over de smaak aangezien ik hier dagelijks mee bezig ben..
De ene keer kan het lekker zoet smaken, maar het kan ook zoutig van smaak zijn.
Dat ligt eraan wat de vrouw eet, het is dus NIET zo dat als het zoutig smaakt dat
het dan pis is. Netals bij de man, als je zoete dingens eet als ananas en kiwi, dan
smaakt je sperma enorm lekker, maar als je zoute drop eet schijnt het vreselijk vies
te zijn.
Als een vrouw geen/weinig zoete dingen heeft gegeten en/of weinig drinkt, dan
kan de 'squirt' zoutig smaken en zelfs gelig van kleur zijn. Dit is géén pis, maar als
een vrouw te weinig drinkt is ook dat vocht een beetje gelig van kleur. Als een vrouw
wel veel drinkt dat is de 'squirt' gewoon waterkleurig en smaakt het sowieso niet
meer zoutig. Als een vrouw dan ook nog eens lekker veel zoets eet, dan moet ik
concluderen dat dit het allerlekkerste drankje op de wereld is, ja mannen, zelfs
lekkerder dan bier !![]()
Ik hoop dat mensen hier wat hebben gehad,
dus mannen: geen zorgen maken en slikken!
en vrouwen: eet zoet en drink veel!
Klinkt alsof ze dan zweet spuit.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:29 schreef Sharkman69 het volgende:
Als een vrouw geen/weinig zoete dingen heeft gegeten en/of weinig drinkt, dan
kan de 'squirt' zoutig smaken en zelfs gelig van kleur zijn. Dit is géén pis, maar als
een vrouw te weinig drinkt is ook dat vocht een beetje gelig van kleur.
Nee plasbuis ! waarom is hier altijd zoveel onduidelijkheid over.. pffquote:Op maandag 29 mei 2006 11:34 schreef patrick11 het volgende:
ik heb gehoord dat squirt niet uit de urinebuis, maar uit de binnenste van de vagina komt.. is dat waar??
Jij bent hier ook degene die het niet snapte hoor,quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:05 schreef muRcialo het volgende:
[..]
Nee plasbuis ! waarom is hier altijd zoveel onduidelijkheid over.. pff
Thnxquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:02 schreef apenkutkop het volgende:
http://www.discreet-condooms.nl/woordenboek/Squirten/
om de onduidelijkheid op te helderen
asjeblieftquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:32 schreef muRcialo het volgende:
[..]
Thnxdit heeft de laatste vraagtekens geowned!
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:29 schreef Sharkman69 het volgende:
even een opmerking over de smaak aangezien ik hier dagelijks mee bezig ben..
Eén glaasje squirt graag. Heeft u er ook dipsaus bij?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:05 schreef Metro2005 het volgende:
Nee het is geen pis en nee het smaakt niet naar pis, het is eigenlijk vrij smaakloos maar wel erg geil
toen jij klein was heb je dat ook gedaan litersquote:Op maandag 29 mei 2006 11:30 schreef thefunny het volgende:
[..]
Hoe weet jij of het naar pis smaakt? Heb je dan ook al een keer pis gedronken?
Dat verschil kan je toch als man niet zien? Ik heb diverse vriedinnen gehad die ik aan het squirten kreeg, maa ik heb ze hier nooit over gehoord?quote:Er zijn 2 vormen van squirten, namelijk urethrale ejaculatie en vaginale ejaculatie. Bij de eerste vorm komt het vocht uit de blaas via de urinebuis en bij de tweede vorm komt het vocht uit de vagina, dat daar door de bekkenbodemspieren wordt uitgeperst.
Nee, wat doen ze dan? In bed plassen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:14 schreef starla het volgende:
95% van alle vrouwen hier die beweren dat ze squirten, squirten niet.
Ik denk het toch niet, naar mijn weten kunnen vrouwen niet tegelijk klaarkomen en plassen omdat de urinebuis afgeknepen wordt door een deel van de clitoris.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |