abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59913038
Hallo,

even een opmerking over de smaak aangezien ik hier dagelijks mee bezig ben..

De ene keer kan het lekker zoet smaken, maar het kan ook zoutig van smaak zijn.
Dat ligt eraan wat de vrouw eet, het is dus NIET zo dat als het zoutig smaakt dat
het dan pis is. Netals bij de man, als je zoete dingens eet als ananas en kiwi, dan
smaakt je sperma enorm lekker, maar als je zoute drop eet schijnt het vreselijk vies
te zijn.

Als een vrouw geen/weinig zoete dingen heeft gegeten en/of weinig drinkt, dan
kan de 'squirt' zoutig smaken en zelfs gelig van kleur zijn. Dit is géén pis, maar als
een vrouw te weinig drinkt is ook dat vocht een beetje gelig van kleur. Als een vrouw
wel veel drinkt dat is de 'squirt' gewoon waterkleurig en smaakt het sowieso niet
meer zoutig. Als een vrouw dan ook nog eens lekker veel zoets eet, dan moet ik
concluderen dat dit het allerlekkerste drankje op de wereld is, ja mannen, zelfs
lekkerder dan bier !

Ik hoop dat mensen hier wat hebben gehad,
dus mannen: geen zorgen maken en slikken!
en vrouwen: eet zoet en drink veel!
  zaterdag 5 juli 2008 @ 23:53:57 #52
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_59917789
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 19:29 schreef Sharkman69 het volgende:
Hallo,

De ene keer kan het lekker zoet smaken, maar het kan ook zoutig van smaak zijn.
Dat ligt eraan wat de vrouw eet, het is dus NIET zo dat als het zoutig smaakt dat
het dan pis is. Netals bij de man, als je zoete dingens eet als ananas en kiwi, dan
smaakt je sperma enorm lekker, maar als je zoute drop eet schijnt het vreselijk vies
te zijn.

kan de 'squirt' zoutig smaken en zelfs gelig van kleur zijn. Dit is géén pis, maar als
een vrouw te weinig drinkt is ook dat vocht een beetje gelig van kleur. Als een vrouw
wel veel drinkt dat is de 'squirt' gewoon waterkleurig en smaakt het sowieso niet
meer zoutig. Als een vrouw dan ook nog eens lekker veel zoets eet, dan moet ik
concluderen dat dit het allerlekkerste drankje op de wereld is, ja mannen, zelfs
lekkerder dan bier !

Ik hoop dat mensen hier wat hebben gehad,
dus mannen: geen zorgen maken en slikken!
en vrouwen: eet zoet en drink veel!
je vraagt er een beetje om dus i kvraag ernaar
hoezo ben jij hier dagelijks mee bezig?
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  zondag 6 juli 2008 @ 00:31:52 #53
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_59918442
quote:

een vrouw te weinig drinkt is ook dat vocht een beetje gelig van kleur.
Klinkt alsof ze dan zweet spuit.
pi_59921218
Zaad smaakt altijd ranzig. Zo'n smaak die in je keel blijft hangen. Geef mijn portie maar aan fikkie.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 18:17:55 #55
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_59977986
Ik heb maar 1 keer een squirt meegemaakt en dat smaakte eigenlijk redelijk neutraal, beejte zoals water.

het is wel extreem geil
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_60023584
Vrouwelijke squirt klaarmaken, les 1:

Je neemt een kom water, warmt ze een kwartiertje op tot ze kookt, daar smijt je een lekkere drol bij (liefst van het merk Charlotte), wat afgekapte leuters en de teennagel van Jasper. Dan moet je een tijdje roeren en laten koken op 180°. Na een tiental minuutjes haal je een bomma van 80jaar naar boven en je wringt haar kut helemaal uit zodat het kutsap er ook in komt. En als point final voeg je er nog een vlechtschaamhaar van loren bij, laat dit alles een kwartiertje koken en dan heb je een lekker bereide squirt op grootmoeders wijze

smakelijk
  donderdag 10 juli 2008 @ 20:09:51 #57
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_60026897
Hoe het ook mag smaken.. ik zou het denk ik niet geil vinden als een kerel daar met z'n mond open zit
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_60038467
Uuuhh,

Op het moment dat de vrouw begint met squirten, zet ik niet mijn mond open om vervolgens mijn eigen vochtgehalte op peil te brengen. Als je een vrouw wilt laten squirten gaat dat sowieso al lastig met je tong, heb je echt het betere vinger- of vibowerk voor nodig. Als je dan ook nog eens spastisch met je mond open ervoor wilt liggen, denk ik dat het moment alweer weg is

Ik vind het juist leuker om er naar te kijken, hoe zij reageert, hoe heftig het is en hoe geil ze er dan uit ziet. Als ik 3cm voor haar clit hang, ontgaat me dat...
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  maandag 19 oktober 2009 @ 12:05:13 #59
190938 muRcialo
Headshot -(o_0)->
pi_73838345
quote:
Op maandag 29 mei 2006 11:34 schreef patrick11 het volgende:
ik heb gehoord dat squirt niet uit de urinebuis, maar uit de binnenste van de vagina komt.. is dat waar??
Nee plasbuis ! waarom is hier altijd zoveel onduidelijkheid over.. pff
Lincoln, Abraham - Amerikaans staatsman en president (16e) (1809 - 1865)
Als een mens met zekerheden zal beginnen, zal hij in twijfels eindigen, maar als hij met twijfels zal willen beginnen, dan zal hij in zekerheden eindigen.
pi_73839266
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 12:05 schreef muRcialo het volgende:

[..]

Nee plasbuis ! waarom is hier altijd zoveel onduidelijkheid over.. pff
Jij bent hier ook degene die het niet snapte hoor,
kijk op ECHT internet en niet op forums daar worden meningen verteld en zegt toch iedereen wat anders
-
pi_73840304
http://www.discreet-condooms.nl/woordenboek/Squirten/

om de onduidelijkheid op te helderen
  maandag 19 oktober 2009 @ 13:32:53 #62
190938 muRcialo
Headshot -(o_0)->
pi_73841513
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:02 schreef apenkutkop het volgende:
http://www.discreet-condooms.nl/woordenboek/Squirten/

om de onduidelijkheid op te helderen
Thnx dit heeft de laatste vraagtekens geowned!
Lincoln, Abraham - Amerikaans staatsman en president (16e) (1809 - 1865)
Als een mens met zekerheden zal beginnen, zal hij in twijfels eindigen, maar als hij met twijfels zal willen beginnen, dan zal hij in zekerheden eindigen.
pi_73843996
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:32 schreef muRcialo het volgende:

[..]

Thnx dit heeft de laatste vraagtekens geowned!
asjeblieft
pi_73861244
quote:
Op zondag 4 juni 2006 00:09 schreef popolon het volgende:

[..]

Best lekker.

[ afbeelding ]
  woensdag 21 oktober 2009 @ 11:26:30 #65
265252 GirlyGlue
plakt niet in de ogen
pi_73908106
quote:
OMG
Ben je soms een tapvat aan het volsquirten??!!!
pi_73909321
Nee het is geen pis en nee het smaakt niet naar pis, het is eigenlijk vrij smaakloos maar wel erg geil
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_73914758
En je wordt er nat van........, zij ook trouwens
  woensdag 21 oktober 2009 @ 17:25:10 #68
265252 GirlyGlue
plakt niet in de ogen
pi_73920319
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 12:05 schreef Metro2005 het volgende:
Nee het is geen pis en nee het smaakt niet naar pis, het is eigenlijk vrij smaakloos maar wel erg geil
Eén glaasje squirt graag. Heeft u er ook dipsaus bij?
  donderdag 22 oktober 2009 @ 21:03:53 #69
53151 T42
Pinball Wizard
pi_73962715
quote:
Op maandag 29 mei 2006 11:30 schreef thefunny het volgende:

[..]

Hoe weet jij of het naar pis smaakt? Heb je dan ook al een keer pis gedronken?
toen jij klein was heb je dat ook gedaan liters
pi_73962861
Het is mij toch wat onduidelijk. Ik snap niet hoe je nu het onderscheid tussen de 2 vormen kan maken, zie hier:
quote:
Er zijn 2 vormen van squirten, namelijk urethrale ejaculatie en vaginale ejaculatie. Bij de eerste vorm komt het vocht uit de blaas via de urinebuis en bij de tweede vorm komt het vocht uit de vagina, dat daar door de bekkenbodemspieren wordt uitgeperst.
Dat verschil kan je toch als man niet zien? Ik heb diverse vriedinnen gehad die ik aan het squirten kreeg, maa ik heb ze hier nooit over gehoord?

Ik snap ook niet dat er veel mensen zijn die het niet kennen. Misschien heb ik een bepaalde techniek? Geeft wel een rotzooi soms, je hele bed nat enzo.. maar wel lekker

Heb het maar een keer of wat zitten proeven en smaakte niet heel bijzonder. Wat zoetig en apart, niet naar plas denk ik (heb geen idee hoe plas smaakt en dat houden we maar zo )
pi_73963146
95% van alle vrouwen hier die beweren dat ze squirten, squirten niet.
95% van alle mannen hier hebben een vrouw gehad van die 95%.
4% van de 5% van de mannen hier die de 5% van squirtende vrouwen heeft gehad vindt het echt niet lekker of herkent het niet eens. Dus 1% vertelt misschien de waarheid hier.

Wat een triest topic En nee, ik squirt niet. Deed ik het wel dan zou ik het destilleren en uitbrengen onder de naam: Skwirtnov, 50% alcohol en 50% kutsap.
I feel kinda Locrian today
pi_73963416
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:14 schreef starla het volgende:
95% van alle vrouwen hier die beweren dat ze squirten, squirten niet.
Nee, wat doen ze dan? In bed plassen?

Verder is inderdaad de openingspost triest, maa ik heb meerdere relaties gehad met meiden die het konden en ook met meiden die het niet konden. enk wel dat de percentages anders liggen en dat er veel met de techniek te maken heeft en of de vrouw zich eraan durft over te geven (aan het gevoel).
pi_73963512
ja
pi_73963728
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 21:23 schreef starla het volgende:
ja
Ik denk het toch niet, naar mijn weten kunnen vrouwen niet tegelijk klaarkomen en plassen omdat de urinebuis afgeknepen wordt door een deel van de clitoris.

En bij de vriendinnen die ik in bed heb gehad en waarbij het lukte kwamen ze allemaal op dat moment ook klaar.
pi_73963816
nee sorry, maar jij bent niet die ene procent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')