Hoe weet jij of het naar pis smaakt? Heb je dan ook al een keer pis gedronken?quote:Op maandag 29 mei 2006 11:29 schreef BobRooney het volgende:
Het smaakt naar pis als het goed is
of ik doe iets fout![]()
True.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:34 schreef patrick11 het volgende:
ik heb gehoord dat squirt niet uit de urinebuis, maar uit de binnenste van de vagina komt.. is dat waar??
quote:Op maandag 29 mei 2006 11:38 schreef patrick11 het volgende:
dan is die squirt misschien toch geen urine... maar gewoon mineraalwater..
crystal clear cranberry om precies te zijnquote:Op maandag 29 mei 2006 11:38 schreef patrick11 het volgende:
Soms maarquote:Op maandag 29 mei 2006 11:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
crystal clear cranberry om precies te zijn
Mineraalwater...quote:Op maandag 29 mei 2006 11:38 schreef patrick11 het volgende:
Jaquote:Op maandag 29 mei 2006 11:30 schreef thefunny het volgende:
[..]
Hoe weet jij of het naar pis smaakt? Heb je dan ook al een keer pis gedronken?
Omdat het ontzettend geil aanvoelt als je spuit en iemand houdt zijn mond erop(bezig enzo).quote:Op maandag 29 mei 2006 11:27 schreef Biancavia het volgende:
Hoe kom je erbij dat vrouwen dat megageil vinden?
False bedoel je, het komt niet uit de vagina zelf, het komt wel degelijk uit de urinebuis(het begin daarvan)quote:
Wist ik nietquote:Op maandag 29 mei 2006 12:18 schreef erodome het volgende:
[..]
False bedoel je, het komt niet uit de vagina zelf, het komt wel degelijk uit de urinebuis(het begin daarvan)
Je voelt dan ook vlak voor het ejaculaat dat er zich een bal achter de vaginawand vormt, die bal is waar het vocht vandaan komt, die wordt aangemaakt door kliertjes in de urinebuis, beter gezegd door een orgaantje wat een overblijfsel is van de prostaat, de vrouwelijke vorm van de prostaat dus.
Het ejaculaat heeft dan ook zo goed als dezelfde samenstelling als prostaatvocht en is wat zoetig van smaak.
quote:Op maandag 29 mei 2006 12:04 schreef frapogalogliko het volgende:
Bij de meeste vrouwen zoetig. Je kunt toch ook bij de dame in kwestie over je hand laten komen en een likje nemen. Als het zout is het urine en het ruikt ook naar urine. Als het squirt is smaakt het zoet. Je kunt ook de proef op de som nemen. Als je haar neemt en ze komt klaar met squirt is de handdoek waterkleurig. Ook geeft het een krakend geluid als het opgedroogd is. Net als bij sperma. Ik weet niet precies hoe ik het moet omschrijven. Daarna laat je haar op een stukje handdoek pissen. En kijk naar het verschil.
Is het vocht eigenlijk geen urine?
Nee, diverse onderzoeken hebben laten zien dat de bestanddelen van het vocht niet hetzelfde zijn als urine. Het ruikt ook anders en smaakt ook anders. Het vocht komt ook niet uit de urinebuis maar uit kliertjes naast de opening van de plasbuis.
jij doet echt iets fout! Ik hoor niet vaak van zo'n onzin hoor, behalve van bepaalde personen hierquote:Op maandag 29 mei 2006 11:29 schreef BobRooney het volgende:
Het smaakt naar pis als het goed is
of ik doe iets fout![]()
Bijna, ietsje minder zoet.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:12 schreef fokkieslim het volgende:
is het te vergelijken met 7up zonder koolzuur dan?
quote:Op maandag 29 mei 2006 12:04 schreef frapogalogliko het volgende:
Bij de meeste vrouwen zoetig. Je kunt toch ook bij de dame in kwestie over je hand laten komen en een likje nemen. Als het zout is het urine en het ruikt ook naar urine. Als het squirt is smaakt het zoet. Je kunt ook de proef op de som nemen. Als je haar neemt en ze komt klaar met squirt is de handdoek waterkleurig. Ook geeft het een krakend geluid als het opgedroogd is. Net als bij sperma. Ik weet niet precies hoe ik het moet omschrijven. Daarna laat je haar op een stukje handdoek pissen. En kijk naar het verschil.
Whaha, die is goed.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:51 schreef r_one het volgende:
[..]
![]()
Teveel naar Brainiac of Mythbusters gekeken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |