Hoe weet jij of het naar pis smaakt? Heb je dan ook al een keer pis gedronken?quote:Op maandag 29 mei 2006 11:29 schreef BobRooney het volgende:
Het smaakt naar pis als het goed is
of ik doe iets fout![]()
True.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:34 schreef patrick11 het volgende:
ik heb gehoord dat squirt niet uit de urinebuis, maar uit de binnenste van de vagina komt.. is dat waar??
quote:Op maandag 29 mei 2006 11:38 schreef patrick11 het volgende:
dan is die squirt misschien toch geen urine... maar gewoon mineraalwater..
crystal clear cranberry om precies te zijnquote:Op maandag 29 mei 2006 11:38 schreef patrick11 het volgende:
Soms maarquote:Op maandag 29 mei 2006 11:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
crystal clear cranberry om precies te zijn
Mineraalwater...quote:Op maandag 29 mei 2006 11:38 schreef patrick11 het volgende:
Jaquote:Op maandag 29 mei 2006 11:30 schreef thefunny het volgende:
[..]
Hoe weet jij of het naar pis smaakt? Heb je dan ook al een keer pis gedronken?
Omdat het ontzettend geil aanvoelt als je spuit en iemand houdt zijn mond erop(bezig enzo).quote:Op maandag 29 mei 2006 11:27 schreef Biancavia het volgende:
Hoe kom je erbij dat vrouwen dat megageil vinden?
False bedoel je, het komt niet uit de vagina zelf, het komt wel degelijk uit de urinebuis(het begin daarvan)quote:
Wist ik nietquote:Op maandag 29 mei 2006 12:18 schreef erodome het volgende:
[..]
False bedoel je, het komt niet uit de vagina zelf, het komt wel degelijk uit de urinebuis(het begin daarvan)
Je voelt dan ook vlak voor het ejaculaat dat er zich een bal achter de vaginawand vormt, die bal is waar het vocht vandaan komt, die wordt aangemaakt door kliertjes in de urinebuis, beter gezegd door een orgaantje wat een overblijfsel is van de prostaat, de vrouwelijke vorm van de prostaat dus.
Het ejaculaat heeft dan ook zo goed als dezelfde samenstelling als prostaatvocht en is wat zoetig van smaak.
quote:Op maandag 29 mei 2006 12:04 schreef frapogalogliko het volgende:
Bij de meeste vrouwen zoetig. Je kunt toch ook bij de dame in kwestie over je hand laten komen en een likje nemen. Als het zout is het urine en het ruikt ook naar urine. Als het squirt is smaakt het zoet. Je kunt ook de proef op de som nemen. Als je haar neemt en ze komt klaar met squirt is de handdoek waterkleurig. Ook geeft het een krakend geluid als het opgedroogd is. Net als bij sperma. Ik weet niet precies hoe ik het moet omschrijven. Daarna laat je haar op een stukje handdoek pissen. En kijk naar het verschil.
Is het vocht eigenlijk geen urine?
Nee, diverse onderzoeken hebben laten zien dat de bestanddelen van het vocht niet hetzelfde zijn als urine. Het ruikt ook anders en smaakt ook anders. Het vocht komt ook niet uit de urinebuis maar uit kliertjes naast de opening van de plasbuis.
jij doet echt iets fout! Ik hoor niet vaak van zo'n onzin hoor, behalve van bepaalde personen hierquote:Op maandag 29 mei 2006 11:29 schreef BobRooney het volgende:
Het smaakt naar pis als het goed is
of ik doe iets fout![]()
Bijna, ietsje minder zoet.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:12 schreef fokkieslim het volgende:
is het te vergelijken met 7up zonder koolzuur dan?
Bij de meeste vrouwen zoetig. Je kunt toch ook bij de dame in kwestie over je hand laten komen en een likje nemen. Als het zout is het urine en het ruikt ook naar urine. Als het squirt is smaakt het zoet. Je kunt ook de proef op de som nemen. Als je haar neemt en ze komt klaar met squirt is de handdoek waterkleurig. Ook geeft het een krakend geluid als het opgedroogd is. Net als bij sperma. Ik weet niet precies hoe ik het moet omschrijven. Daarna laat je haar op een stukje handdoek pissen. En kijk naar het verschil.
Whaha, die is goed.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:51 schreef r_one het volgende:
[..]
![]()
Teveel naar Brainiac of Mythbusters gekeken?
bron: http://forum.fok.nl/topic/862445quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:20 schreef patrick11 het volgende:
Heeft er iemand ervaring met de fleshlight?
http://www.fleshlight.com/main/products.cfm?id=1001
Ik wil em namelijk voor mijn verjaardag gaan kopen...
Best lekker.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:14 schreef Mickje het volgende:
Geen idee waar het naar smaakt, heb het nog nooit geproefd
Daar had ik het vandaag nog over! (Nouja goed, over pakken dan.)quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:08 schreef Nebu1980 het volgende:
Goed topic![]()
Misschien kunnen we het over 'n paar jaar uit de blikjesautomaat krijgen, of zelfs in een light variant.
Blijft alleen de vraag... moet het gekoeld zijn of liever warm (ca. 37 graden)?
Had eens op Spuiten en Slikken gezien dat elke vrouw kán squirten. Het vereist een bepaalde techniek... die ik graag zou willen beheersenquote:Op zondag 4 juni 2006 00:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zijn er zowel vrouwen die squirten dan? Ik ken ze niet....
quote:Op zondag 4 juni 2006 00:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
Laat het bottelen johquote:Op zondag 4 juni 2006 20:15 schreef Hypnotick het volgende:
Squirt smaakt heerlijk.
en nee het smaakt niet naar pis.
ik kan niet uitleggen waar het naar smaakt maar het is verukkelijk![]()
mannen moeten het echt gewoon inslikken weetje het is gewoon prachtig
ik bedoel de meeste vrouwen hebben toch ook geen moeite om sperma in te slikken
waarom hebben sommige mannnen dan zo,n moeite om squirt in te slikken
dus ik zeg: vrouwen squirt me bek maar lekker vol![]()
Jij hebt van beide de smaak mogen proeven?quote:Op zondag 4 juni 2006 20:15 schreef Hypnotick het volgende:
Squirt smaakt heerlijk.
en nee het smaakt niet naar pis.
ben jij nou echt zo dom weet jij dan niet hoe pis ruikt ?quote:Op zondag 4 juni 2006 20:19 schreef r_one het volgende:
[..]
Jij hebt van beide de smaak mogen proeven?![]()
Jawel hoor, maar jij had het over "smaken naar pis".quote:Op zondag 4 juni 2006 20:20 schreef Hypnotick het volgende:
[..]
ben jij nou echt zo dom weet jij dan niet hoe pis ruikt ?
quote:Op maandag 29 mei 2006 11:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
crystal clear cranberry om precies te zijn
Dat zal inmiddels bekend zijnquote:
Geen ervaring mee? Ontwikkel jezelf is manquote:Op zondag 4 juni 2006 21:00 schreef r_one het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar jij had het over "smaken naar pis".
En daar heb ik geen ervaring mee.![]()
*komt graag een keertje bij jullie proevenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 08:09 schreef frapogalogliko het volgende:
Het smaakt erg zoet,tenminst bij mijzelf en ook mijn vriendinnetje. Ik vind trouwens een clitoraal orgasme vaak lekkerder dan een vaginaal orgasme die je krijgt bij een spuitend orgasme
Ik heb er totaal geen moeite meequote:Op zondag 4 juni 2006 00:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
Daarna laat je haar op een stukje handdoek pissen. En kijk naar het verschil.
je vraagt er een beetje om dus i kvraag ernaarquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:29 schreef Sharkman69 het volgende:
Hallo,
even een opmerking over de smaak aangezien ik hier dagelijks mee bezig ben..
De ene keer kan het lekker zoet smaken, maar het kan ook zoutig van smaak zijn.
Dat ligt eraan wat de vrouw eet, het is dus NIET zo dat als het zoutig smaakt dat
het dan pis is. Netals bij de man, als je zoete dingens eet als ananas en kiwi, dan
smaakt je sperma enorm lekker, maar als je zoute drop eet schijnt het vreselijk vies
te zijn.
Als een vrouw geen/weinig zoete dingen heeft gegeten en/of weinig drinkt, dan
kan de 'squirt' zoutig smaken en zelfs gelig van kleur zijn. Dit is géén pis, maar als
een vrouw te weinig drinkt is ook dat vocht een beetje gelig van kleur. Als een vrouw
wel veel drinkt dat is de 'squirt' gewoon waterkleurig en smaakt het sowieso niet
meer zoutig. Als een vrouw dan ook nog eens lekker veel zoets eet, dan moet ik
concluderen dat dit het allerlekkerste drankje op de wereld is, ja mannen, zelfs
lekkerder dan bier !![]()
Ik hoop dat mensen hier wat hebben gehad,
dus mannen: geen zorgen maken en slikken!
en vrouwen: eet zoet en drink veel!
Klinkt alsof ze dan zweet spuit.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:29 schreef Sharkman69 het volgende:
Als een vrouw geen/weinig zoete dingen heeft gegeten en/of weinig drinkt, dan
kan de 'squirt' zoutig smaken en zelfs gelig van kleur zijn. Dit is géén pis, maar als
een vrouw te weinig drinkt is ook dat vocht een beetje gelig van kleur.
Nee plasbuis ! waarom is hier altijd zoveel onduidelijkheid over.. pffquote:Op maandag 29 mei 2006 11:34 schreef patrick11 het volgende:
ik heb gehoord dat squirt niet uit de urinebuis, maar uit de binnenste van de vagina komt.. is dat waar??
Jij bent hier ook degene die het niet snapte hoor,quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:05 schreef muRcialo het volgende:
[..]
Nee plasbuis ! waarom is hier altijd zoveel onduidelijkheid over.. pff
Thnxquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:02 schreef apenkutkop het volgende:
http://www.discreet-condooms.nl/woordenboek/Squirten/
om de onduidelijkheid op te helderen
asjeblieftquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:32 schreef muRcialo het volgende:
[..]
Thnxdit heeft de laatste vraagtekens geowned!
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:29 schreef Sharkman69 het volgende:
even een opmerking over de smaak aangezien ik hier dagelijks mee bezig ben..
Eén glaasje squirt graag. Heeft u er ook dipsaus bij?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:05 schreef Metro2005 het volgende:
Nee het is geen pis en nee het smaakt niet naar pis, het is eigenlijk vrij smaakloos maar wel erg geil
toen jij klein was heb je dat ook gedaan litersquote:Op maandag 29 mei 2006 11:30 schreef thefunny het volgende:
[..]
Hoe weet jij of het naar pis smaakt? Heb je dan ook al een keer pis gedronken?
Dat verschil kan je toch als man niet zien? Ik heb diverse vriedinnen gehad die ik aan het squirten kreeg, maa ik heb ze hier nooit over gehoord?quote:Er zijn 2 vormen van squirten, namelijk urethrale ejaculatie en vaginale ejaculatie. Bij de eerste vorm komt het vocht uit de blaas via de urinebuis en bij de tweede vorm komt het vocht uit de vagina, dat daar door de bekkenbodemspieren wordt uitgeperst.
Nee, wat doen ze dan? In bed plassen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:14 schreef starla het volgende:
95% van alle vrouwen hier die beweren dat ze squirten, squirten niet.
Ik denk het toch niet, naar mijn weten kunnen vrouwen niet tegelijk klaarkomen en plassen omdat de urinebuis afgeknepen wordt door een deel van de clitoris.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |