quote:Op maandag 29 mei 2006 10:53 schreef hicham het volgende:
Yeah right, in your dreams @ TT
[afbeelding]
Zo, nu naar school![]()
kijk, dat is het betere werkquote:
Veel plezier en succesquote:Op maandag 29 mei 2006 12:13 schreef Macchia_Nera het volgende:
Vanmiddag 16:00 2e les!![]()
En 7 juni AVB examen![]()
Bedanktquote:
Yepquote:
Su6quote:Op maandag 29 mei 2006 12:13 schreef Macchia_Nera het volgende:
Wanneer mag dat ook al weer zijn?quote:Op maandag 29 mei 2006 13:31 schreef Rib-i het volgende:
Is er voor 2e pinksterdag al iets gepland?
[..]
Elfstedentocht van de Friesche Motorclub ..quote:Op maandag 29 mei 2006 13:31 schreef Rib-i het volgende:
Is er voor 2e pinksterdag al iets gepland?
heb jij lessen van 4 uur of ben je een natuurtalent??quote:Op maandag 29 mei 2006 12:13 schreef Macchia_Nera het volgende:
Ah ik ga jou dus ook op de foto zetten?quote:Op maandag 29 mei 2006 13:46 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Elfstedentocht van de Friesche Motorclub ..
Als m'n helm gemaakt is dan ...
Heb lessen van 1,5 uur, denk dat ik op 4/5 lessen kom en dan examen.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:48 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
heb jij lessen van 4 uur of ben je een natuurtalent??
Ik heb 10 uur moeten sturen voor mijn AVB
Ik hoop het wel ja ..quote:Op maandag 29 mei 2006 14:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah ik ga jou dus ook op de foto zetten?
Als je helm gemaakt is dan
quote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nu geen zin om verder te prutsen .. Kijk vandeweek wel weer ..
Ciao
Hadden wij ook ...quote:Op maandag 29 mei 2006 15:25 schreef Roderick2085 het volgende:anders is er ff een stroomstoring in a'dam, en word de school ontruimt
Trouwens gisteren een niva in het wild gespotquote:Op maandag 29 mei 2006 15:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen het vorige deel al bijgelezen, maar toch bedankt
ach, ik ben de komende paar dagen toch te druk bezig met foto's uppen en zoquote:Op maandag 29 mei 2006 15:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Trouwens gisteren een niva in het wild gespotHeb 2 fototjes gemaakt maar ben te lui om ze op mijn pc te zetten op het moment
quote:Op maandag 29 mei 2006 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:
En om de Niva ook in de MC bespreekbaar te maken, leg je gewoon twee Yamaha motoren in die ragbak
quote:Op maandag 29 mei 2006 12:27 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Zat trouwens rond te kijken voor een paar laarzen, iemand noch suggesties ?
Sidi,Oxtar hebben wel leuke modelletjes![]()
Haal gewoon een nieuwe tellerunitquote:Op maandag 29 mei 2006 17:26 schreef hicham het volgende:
Hmm, zal ik voor 350 euro 48.000 kilometer minder op m'n motor zetten?
accuboor op je teller is goedkoperquote:Op maandag 29 mei 2006 17:26 schreef hicham het volgende:
Hmm, zal ik voor 350 euro 48.000 kilometer minder op m'n motor zetten?
quote:Op maandag 29 mei 2006 17:42 schreef hicham het volgende:
Een nieuwe tellerunit zal ook al gauw een dergelijk bedrag zijn
Faptopic voor Makster >> klikDie Triker maakt mooie pics
Het is een 1 cilinder en je zit natuurlijk weer alleen naar het aantal pk's te loeren is het niet?quote:Op maandag 29 mei 2006 19:45 schreef koffiekoekje het volgende:
Iemand enig idee, wat je van de Yamaha MT-03 mag verwachten?
Toen ik em zag dacht ik: eej leuk ding
En toen ik de specs zag:
Om eerlijk te zijn nee, ik keek niet alleen naar de pk's. Ik had alleen wel wat hogere verwachtingen, ook nadat ik er achter kwam dat er 1 cilinder in zat.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het is een 1 cilinder en je zit natuurlijk weer alleen naar het aantal pk's te loeren is het niet?![]()
Denk dat de fun hier vooral in het rijden <100 km/h zit.![]()
Goed zo.. want je bent er pinkstermaandag wel bij hè, als het een beetje redelijk weer isquote:Op maandag 29 mei 2006 20:35 schreef kratjuh het volgende:
Aloha
Misschien komt het toch nog goed met m'n helm .. Kheb 'm ff open geschroefd (na een minuutje of 5 pielen om de vergrendeling eerst los te krijgen) en zag dat het draadkabeltje voor de vergrendeling naar de andere kant losgebroken was ...
Dus nu zit er een klodder lijm op en morgen maar weer in elkaar schroeven .. Hopelijk doettie ut dan weer ..
Best een beetje trots !![]()
You have no idea what real shit is.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:30 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
Eerst ff eten, wat een %^#@&% dag zeg hee
Het is gewoon niet chill meer, wie heeft er een toffe job voor me
Ding rijdt gewoon heel lekker, veel trekkracht vanaf lage toerentallen.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:45 schreef koffiekoekje het volgende:
Iemand enig idee, wat je van de Yamaha MT-03 mag verwachten?
Toen ik em zag dacht ik: eej leuk ding
En toen ik de specs zag:
Uhhmmm jij hebt benzine in je diesel getanktquote:Op maandag 29 mei 2006 20:51 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, k** moderne diesels, je mag niet eens meer benzine tanken.![]()
[..]
You have no idea what real shit is.
En dan ben je ook nog eens een hele christelijke tijd thuis.![]()
[..]
Ding rijdt gewoon heel lekker, veel trekkracht vanaf lage toerentallen.
Het vermogen voelt zeker 50% meer dan het is.![]()
50% meerquote:Op maandag 29 mei 2006 20:51 schreef Worldbeater het volgende:
Ding rijdt gewoon heel lekker, veel trekkracht vanaf lage toerentallen.
Het vermogen voelt zeker 50% meer dan het is.![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn nee, ik keek niet alleen naar de pk's. Ik had alleen wel wat hogere verwachtingen, ook nadat ik er achter kwam dat er 1 cilinder in zat.Ik had wel zoiets van "1tje maar
"
Neuh, verwacht rauwe vette klappen en beukende bezine dampen (al zou het bij die nieuwe yammie wel meevallen met de rauwheidquote:Op maandag 29 mei 2006 21:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]Wat is er raar aan 1 cilinders?
Verwacht geen tevreden spinnend hondanaaimachientje.![]()
V-powerrrrrrrrrr... 10 priveliters maar.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:57 schreef Makster het volgende:
Uhhmmm jij hebt benzine in je diesel getankt![]()
![]()
Ach ja, bijna pinksteren.quote:En shit, damn woman, ik kwam binnen om 08:15 uur, het gezeik en gebel begon om 08:19 en ik heb aan de telefoon gehangen tot 18:00 uur. Serieus alleen maar telefoon, op het laats ook niet meer opgenomen, sterf maar lekker af![]()
MAar nee real shit niet nee, maar I've had better![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:51 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, k** moderne diesels, je mag niet eens meer benzine tanken.![]()
Niks, ik had gewoon het idee dat er meer dan 1 in zou zitten, misschien geen logische gedachte, maar dat nam ik min of meer aan na het zien van de 2 uitlaten.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat is er raar aan 1 cilinders?
Verwacht geen tevreden spinnend hondanaaimachientje.![]()
Hahahahahahahha Dumbassquote:Op maandag 29 mei 2006 21:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
V-powerrrrrrrrrr... 10 priveliters maar.rij ik op de snelweg, denk ik, wat schokt dat ding toch.
![]()
Pak mijn portemonnee dacht ondertussen aan een beeldfragment van het tankpistool, kijk naar het bonnetje, oh shit.. snel de A2 of, naar de A15 en toch nog binnen 10 kilometer na de eerste stop 40 liter diesel bijgetankt.
En vroeger moest je in de winter immers wat benzine tanken om de diesel vloeibaar te houden, dus ik verwachte geen enkel probleem .. maar mooi niet meer starten.![]()
De ANWB gebelt, nou die deden al aardig moeilijk, moderne hoge compressie brandstofpomp -dus zeer ws defect, de hele auto leegpompen, 2 uur werk, en dan misschien alsnog weg moeten slepen, enz, enz.![]()
Affijn, de monteur was er na een uur wachten, tank leegepompt, blijkt de Sportcoupe twee aparte tanks te hebben met een balanspomp. Mooi hoor.![]()
Moest alleen de achterbank eruit gesloopt worden, en linksachter nog een 30 liter tank leegepompt te worden.![]()
En gelukkig startte de auto, en bleek de schade niet definitief.![]()
Nu nog de Shell aanklagen, want vroeger waren tankpistolen rood.![]()
![]()
![]()
quote:Ach ja, bijna pinksteren.
Work sucks, geef mij maar de loterij, die weet tenminste wat ik fijn vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Ik had eens een collega die gewoon een hele tank benzine had gereden hoor.quote:
Een kleine 1 cylinder rijdt leuker dan een kleine 2 cylinder.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:19 schreef koffiekoekje het volgende:
Niks, ik had gewoon het idee dat er meer dan 1 in zou zitten, misschien geen logische gedachte, maar dat nam ik min of meer aan na het zien van de 2 uitlaten.
En verder verwacht ik iets met een behoorlijke PLOP!
http://www.bikez.com/brand/ducati_motorcycles.phpquote:Op maandag 29 mei 2006 21:23 schreef Makster het volgende:
Waar kan ik ergens specificaties vinden van moteren, en dan vooral de verschillen tussen de monster 600, 750 en 900
Ja je zegt het goed, als het een beetje redelijk weer is ..quote:Op maandag 29 mei 2006 20:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Goed zo.. want je bent er pinkstermaandag wel bij hè, als het een beetje redelijk weer is![]()
Zal je leren, ouwe zuipschuit ...quote:Op maandag 29 mei 2006 21:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
ik was weerloos en semi beneveld vanwege een teveel aan nog te verwerken C2H5OH![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:19 schreef koffiekoekje het volgende:
Niks, ik had gewoon het idee dat er meer dan 1 in zou zitten, misschien geen logische gedachte, maar dat nam ik min of meer aan na het zien van de 2 uitlaten.
Zal bij deze wel meevallen maar ga eens een stukje achter een KTM'tje aanrijden zou ik zeggen.quote:En verder verwacht ik iets met een behoorlijke PLOP!
tank was helemaal leeg...na bijna 50 liter benz in mijn dieseltje keek ik eens hoeveel het was: meer dan 65 euroquote:Op maandag 29 mei 2006 21:22 schreef Worldbeater het volgende:
Ik had eens een collega die gewoon een hele tank benzine had gereden hoor.![]()
De standaard uitlaat voldoet natuurlijk aan bepaalde eisen, maar verder kaner net zoveel herrie uitkomen.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:26 schreef hollander172 het volgende:
Zal bij deze wel meevallen maar ga eens een stukje achter een KTM'tje aanrijden zou ik zeggen.
No need to say dat al die dudes er of een vervangende demper onder zetten of het binnenwerk eruit slopen?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De standaard uitlaat voldoet natuurlijk aan bepaalde eisen, maar verder kaner net zoveel herrie uitkomen.![]()
Misschien nog tot straks.
Iedereen weet dat er vrouwelijke hormonen in alcohol zitten.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:26 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zal je leren, ouwe zuipschuit ...Tsss je lijkt wel een wijf .. weerloos, hoe verzin je het ..
Ja ik weet toevallig nog als een van de weinige dingen van middelbare school scheikunde dat het alcohol is ..
humm... dat verklaard ook waarom ik voor 3 uitalten geen aansluiting kon vinden onder de auto.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Meeste SS'en hebben 1 uitlaat en die draaien lekker met 4 cilinders, moet helemaal verwarrend voor je zijn dan?
![]()
Een uitlaat is gewoon het poepgaatje voor de uitlaatgassen, meer dan 1 kan je dan ook zien als een soort van motorische stoma.![]()
![]()
[..]
Zal bij deze wel meevallen maar ga eens een stukje achter een KTM'tje aanrijden zou ik zeggen.
Leuke verrassing inderdaadquote:Op maandag 29 mei 2006 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Lekker bezig Fulcrum
http://sport.fok.nl/f1/nieuws/24897
Ik vind je nog wel liefquote:Op maandag 29 mei 2006 21:53 schreef Faithy het volgende:
ze vinden me niet lief meer in het Centraal rijlessentopic
wat ontzettend stom
*kras*
Ik had Villeneuve, maar die deed het in de vrije trainingen echt superslecht, en Coulthard erg goed.. dus toen was de keus snel gemaaktquote:Op maandag 29 mei 2006 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had vorige week bijna Coulthard gekocht, maar toch maar niet gedaan
Ach dat zijn maar kleine koekblikmeisjesquote:Op maandag 29 mei 2006 21:53 schreef Faithy het volgende:
wat ontzettend stom
*kras*
Probeer jij er maar eens een aan te trappen.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:31 schreef hollander172 het volgende:
Geluid van een KTM vind ik sowieso wat rauw, je gaat bijna denken dat het echte mannenmotoren zijn.![]()
Doet Villeneuve het vanaf je tiende levensjaarquote:Op maandag 29 mei 2006 21:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik had Villeneuve, maar die deed het in de vrije trainingen echt superslecht, en Coulthard erg goed.. dus toen was de keus snel gemaakt![]()
Eensch, meer dan 1 uitlaat (mits goed ontworpen) is mijn inziens dan ook niet nuttig.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:41 schreef koffiekoekje het volgende:
humm... dat verklaard ook waarom ik voor 3 uitalten geen aansluiting kon vinden onder de auto.Maar ik vind het zelf wel iets logischer dat er meerdere cilinders eindigen in 1 uitlaat, dan dat 1 cilinder eindigd in 2 uitlaten.
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind je nog wel lief
edit: en niet alleen omdat je niet offtopic gaat in het rijbewijstopic![]()
dat zag ik nu net
Ja en toen?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:00 schreef Worldbeater het volgende:
Probeer jij er maar eens een aan te trappen.![]()
Dan voel je je even geen man meer, net zoals Makster die een CR500 wilde aantrappen.quote:
90% stoned?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben een hippie ik vind bijn aiedereen lief![]()
Zelfs Youssef
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:53 schreef Faithy het volgende:
wat ontzettend stom
*kras*
quote:Op maandag 29 mei 2006 18:47 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Misschien dat een dergelijke reactie verklaart waarom relatief veel FOK!kers "een of andere faithy" niet uit kunnen staan![]()
Tis alleen jammer dat je me niet begrijpt.quote:
Nog nooit drugs geconsumeerdquote:Op maandag 29 mei 2006 22:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan voel je je even geen man meer, net zoals Makster die een CR500 wilde aantrappen.![]()
[..]
90% stoned?![]()
Klopt, ik begrijp je nietquote:Op maandag 29 mei 2006 22:13 schreef pimber_0008 het volgende:
[..]
Tis alleen jammer dat je me niet begrijpt.
En helaas ben ik heel koppig, dus wil ik nog weleens reacties uitlokken. Heb het ook vaak genoeg met vrienden gehad hoor.![]()
Jij zal wel gelanceerd wordenquote:
Dan ben je geen goede hippy.quote:
Déjá vú.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:07 schreef Faithy het volgende:
tvp
rijlessen ging echt megagoed zaterdag
zaterdag weer![]()
hij zei dat ik 'feeling' had
Nee hoor, dat was andersom. Ik kon hoe dan ook niet verkroppen dat je mijn bericht had geëdit.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Klopt, ik begrijp je nietEn je had het over iets van maanden geleden waardoor ik boos op je zou zijn of zo?
Als je het over die foto hebt, dat heb ik je allang vergeven en vergeten en zo hoor
Mja, sorry, er waren geen ONZ modjes online, dus dan is een gast-edit geoorloofd volgens de richtlijnen. Ik zelf mod liever absoluut ook niet bij dingen die mezelf aangaan.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:15 schreef pimber_0008 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was andersom. Ik kon hoe dan ook niet verkroppen dat je mijn bericht had geëdit.![]()
Koppig ?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:13 schreef pimber_0008 het volgende:
[..]
Tis alleen jammer dat je me niet begrijpt.
En helaas ben ik heel koppig, dus wil ik nog weleens reacties uitlokken. Heb het ook vaak genoeg met vrienden gehad hoor.![]()
ik snap het echt nietquote:Op maandag 29 mei 2006 22:12 schreef pimber_0008 het volgende:
[..]
[..]
Wat heb jij voor vaag bekend verleden op Fok! joh, stinkie is ook al zo verzot op je
Ik had het toen al bediscussieerd met die blauwen daar, de situatie op dat moment liet naar mijn idee geen edit toe. Alleen kan je hoog of laag springen, ieder heeft zo zijn eigen argumentenquote:Op maandag 29 mei 2006 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja, sorry, er waren geen ONZ modjes online, dus dan is een gast-edit geoorloofd volgens de richtlijnen. Ik zelf mod liever absoluut ook niet bij dingen die mezelf aangaan.
Zo ben ik niet, sorry.quote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:22 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Koppig ?Als ik je hier in de waal gooi drijf je tegen de stroom in
![]()
heb je nog vrienden ?![]()
Flikker op man !!quote:
Nou je het over flauw hebt.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja zag em ook al maar wist niet dat je zo flauw was![]()
Whut? Toen keek ik ook al hoorquote:Op maandag 29 mei 2006 22:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Doet Villeneuve het vanaf je tiende levensjaarwel een keer goed dan.
![]()
Wereldkampioen 1997.. en toen niets meer.... plaats 15 ofzo.![]()
Arme Faithyquote:Op maandag 29 mei 2006 22:00 schreef Faithy het volgende:
he, in Deel 7 was ik daar ook een koekblikmeisje![]()
![]()
Morgen eerste les bansletquote:Op maandag 29 mei 2006 22:34 schreef pimber_0008 het volgende:
[..]
Ga ff gauw je rijbewijs halen dikbil
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:35 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nou je het over flauw hebt.
Er zaten 3 kereltjes van een jaar of 10 in de bus waarvan er 2 bij de padvinders zaten.
Zegt een zo'n padvindertje tegen de andere wij trekken dit jaar in zuid frankrijk en jij ? Wij terkken dit
jaar in de ardennen. Vraagt dat andere padvindertje aan dat ene knaapje ...en jij ? Zegt ie...ik neuk al.![]()
Niks onder bedreiging, is de gebruikelijke procedure in PTA.... Je wilt niet weten hoeveel door mij geopende PTA SCs dicht zijn getieft omdat het een kut OP hadquote:Op maandag 29 mei 2006 22:30 schreef pimber_0008 het volgende:
[..]
Ik had het toen al bediscussieerd met die blauwen daar, de situatie op dat moment liet naar mijn idee geen edit toe. Alleen kan je hoog of laag springen, ieder heeft zo zijn eigen argumenten
Zelfde als dat jij om een OP vroeg, alleen al omdat jij het vroeg "onder bedreiging" voor mij extra reden om tegenin te gaan.
Jammer dat je ook een brabopauperquote:
Specifier de onderdelen die je onder "reactie er op" verstaat.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niks onder bedreiging, is de gebruikelijke procedure in PTA.... Je wilt niet weten hoeveel door mij geopende PTA SCs dicht zijn getieft omdat het een kut OP had![]()
De reactie er op vind ik dan wel weer een beetje sneu
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:38 schreef pimber_0008 het volgende:
[..]
Jammer dat je ook een brabopauperbent, anders had ik wel even gekeken hoe je je tanden ging rapen onder een totall losse motor.
Tja dat jouw voorvorkringen op knallens taan en je motor dat ritje niet trekt is niet mijn schuld hequote:Op maandag 29 mei 2006 22:38 schreef pimber_0008 het volgende:
[..]
Jammer dat je ook een brabopauperbent, anders had ik wel even gekeken hoe je je tanden ging rapen onder een totall losse motor.
Jij ook hierquote:
Tis tever johquote:Op maandag 29 mei 2006 22:40 schreef BazzieK het volgende:
Tja dat jouw voorvorkringen op knallens taan en je motor dat ritje niet trekt is niet mijn schuld he
Zijn wij familie?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:30 schreef pimber_0008 het volgende:
Geen info verder, maar ik deed in ieder geval iets dat totaal tegen mijn principes inging alleen omdat ik niet wilde toegeven aan hun geblaat.
de smiliecollage en het weghalen van de OP bijvoorbeeldquote:Op maandag 29 mei 2006 22:39 schreef pimber_0008 het volgende:
[..]
Specifier de onderdelen die je onder "reactie er op" verstaat.
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zijn wij familie?![]()
Ik was er even niet, dacht ik bijna hetzelfde als Bazziek over jullie.. ging het posten..
Alleen dat jullie straks nog wel ineens konden gaan zoenen bij het goedmaken.
Ach, daar doen ze in Zuid Europa e.a. streken helemaal niet moeilijk over. Trok het niet zover door.![]()
Goodnight all.![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
de smiliecollage en het weghalen van de OP bijvoorbeeld
Ennehoe, ik ga slapen, veel plezier met TF en tot pimber_0009
[afbeelding]
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zijn wij familie?![]()
Ik was er even niet, dacht ik bijna hetzelfde als Bazziek over jullie.. ging het posten..
Alleen dat jullie straks nog wel ineens konden gaan zoenen bij het goedmaken.
Ach, daar doen ze in Zuid Europa e.a. streken helemaal niet moeilijk over. Trok het niet zover door.![]()
Goodnight all.![]()
Een stuk of 35,maar CD-Rom is nog bij m'n zuster(ben ik inderdaad vergeten mee terug te nemenquote:Op maandag 29 mei 2006 22:52 schreef pimber_0008 het volgende:
Oh ja, je was op kamp, vergetah
Nog pics?![]()
[..]Dat was omdat ik had bepaald dat er in het topic geen OP kwam, niet jij
![]()
![]()
En dat was onder andere omdat er al genoeg pruts OP's en prutstitels waren geweest, om die reden vond ik het onnodig dat je opeens moest ingrijpen omdat het geheel bewust was gedaan
[..]![]()
![]()
Hu? wat? jovink?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:56 schreef richardgie het volgende:
[..]
Een stuk of 35,maar CD-Rom is nog bij m'n zuster(ben ik inderdaad vergeten mee terug te nemen)
Motor ziet er trouwens uit zeg,lijkt wel of ik er een een of andere wazige zwarte cross mee gereden heb![]()
.
Thx, zolang ik niet in slaap val moet het lukkenquote:Op maandag 29 mei 2006 23:03 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Die tijden ben jij niet gewend![]()
Succes in ieder geval.![]()
Toch wel een beetje hoor ... zelfs jij. Je weet wat ik bedoelquote:Op maandag 29 mei 2006 23:07 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik zou er helemaal niet mee zitten wat anderen van me denken![]()
daarom zet ik 't ook in mn sigquote:Op maandag 29 mei 2006 23:07 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik zou er helemaal niet mee zitten wat anderen van me denken![]()
Die ban van een maandje terug ?quote:Op maandag 29 mei 2006 23:10 schreef pimber_0008 het volgende:
[..]
Toch wel een beetje hoor ... zelfs jij. Je weet wat ik bedoel![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 23:12 schreef Makster het volgende:
eej
Tanktasincidentquote:
signaturequote:Op maandag 29 mei 2006 23:14 schreef richardgie het volgende:
[..]
Waar kan ik die vinden?Inderdaad ik heb model gestaan voor de hedendaagse digibeet
.
Je hebt toch niet de euvele moed gehad om met een tanktas te gaan rijden en die vervolgens ergens te gaan vergeten hequote:Op maandag 29 mei 2006 23:15 schreef pimber_0008 het volgende:
[..]Wrom ben je laatste tijd vaker online? Pikstraf?
[..]
Tanktasincident![]()
![]()
![]()
Ja, hebbes.quote:Op maandag 29 mei 2006 23:15 schreef pimber_0008 het volgende:
[..]
Tanktasincident![]()
![]()
![]()
Nee de tering tfus pleuri verbouwing is voorbijquote:Op maandag 29 mei 2006 23:15 schreef pimber_0008 het volgende:
[..]
Tanktasincident![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 23:29 schreef Gawaine het volgende:
Ben pleite![]()
Moet morgen al vroeg langs Den Bosch rijden om een UBO te ontwijken.![]()
Unidentified Bassie Object![]()
Succes en verslaap je niet.quote:
Thxquote:Op maandag 29 mei 2006 23:33 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Succes en verslaap je niet.
ps. Ten alle tijden langs de kegeltjes heen, en kijk niet te lang naar bomen.
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 23:33 schreef richardgie het volgende:
richard gaat trouwens maar eens verder met z'n slaap tekort inhalen,bij deze weltrusten iedereen
.
![]()
.
Linkje?quote:Op maandag 29 mei 2006 23:37 schreef pimber_0009 het volgende:
[..]
Is toch juist leuk, zo garpig filmpje![]()
Mijn ER-5 rndjes crash wil maar niet wereldberoemd worden
Hicham maakte de klassieke fout meteen toen ik viel te stoppen met filmen
quote:Op maandag 29 mei 2006 23:33 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Succes en verslaap je niet.
ps. Ten alle tijden langs de kegeltjes heen, en kijk niet te lang naar bomen.
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 23:41 schreef pimber_0009 het volgende:
[[url=http://www.phatzak.nl/viddump/crashtestdummy_rondjes.JPG]afbeelding][/URL]
Dank uquote:Op maandag 29 mei 2006 23:44 schreef Makster het volgende:
Bassie morgen voor het eerst lessenSucces m8
Ik ga neer
Hahahhhahaha what the fuck nog nooit gezien man, was dat niet die huur motor?quote:
Inderdaad, ik snap er geen reet meer van. Die Lims worden steeds gekkerquote:
Wil de homofiele kutmod die die posts weghaald zich hier ff meldenquote:Op maandag 29 mei 2006 23:47 schreef Makster het volgende:
[..]
Inderdaad, ik snap er geen reet meer van. Die Lims worden steeds gekker![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 23:50 schreef Makster het volgende:
Tijd voor rust
Dromen over dikke tieten
Later
quote:Op maandag 29 mei 2006 23:50 schreef Roderick2085 het volgende:
maar ik ga ook maar eens pitten, morgen maar eens beginnen met die lappen tekst lezen![]()
sorry maar ik was even druk met aanvinken en deletenquote:Op maandag 29 mei 2006 23:53 schreef BazzieK het volgende:
Als die mod die loopt te kloten zich tenminste ff hier meld kunnen we er een fatsoenlijke rel van maken
Ok, waarom delete je die posts dan? Volgens de policy moet het natuurlijk maar dit creeert meer gezeik en verwarring dan het goed doet en je weet dat ie toch wel terug blijft komenquote:Op maandag 29 mei 2006 23:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
sorry maar ik was even druk met aanvinken en deleten![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 23:53 schreef ThaFreak het volgende:
sorry maar ik was even druk met aanvinken en deleten![]()
dit doen we na advies van achter de schermen.....quote:Op maandag 29 mei 2006 23:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ok, waarom delete je die posts dan? Volgens de policy moet het natuurlijk maar dit creeert meer gezeik en verwarring dan het goed doet en je weet dat ie toch wel terug blijft komen
Beetje zinloos om iemand die in 1 topic post te bannenquote:Op maandag 29 mei 2006 23:55 schreef BazzieK het volgende:
Ok, waarom delete je die posts dan? Volgens de policy moet het natuurlijk maar dit creeert meer gezeik en verwarring dan het goed doet en je weet dat ie toch wel terug blijft komen
jij dan??quote:Op maandag 29 mei 2006 23:55 schreef pimber_0009 het volgende:
[..]
[afbeelding] Waar ben je mee bezig dude.
quote:Op maandag 29 mei 2006 23:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dit doen we na advies van achter de schermen.....
Was iets tussen mij en Alexxxx joh, waar bemoeit de rest van de crew zich meequote:Op maandag 29 mei 2006 23:57 schreef ThaFreak het volgende:
jij dan??
als je je gewoon aan je ban had gehouden was er verder niets gebeurt en kon je weer vrolijk meeposten!
Ach ja waarom laat je em niet gewoon alleen in de MC posten, heb je er voor de rest geen gezeik meer van en bespaart je weer een paar uur per dag aan posts deletenquote:Op maandag 29 mei 2006 23:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
jij dan??
als je je gewoon aan je ban had gehouden was er verder niets gebeurt en kon je weer vrolijk meeposten!
quote:
hou je gewoon een paar dagen even koest en dan komt die unban heus wel......quote:Op maandag 29 mei 2006 23:58 schreef pimber_0009 het volgende:
[..]
Was iets tussen mij en Alexxxx joh, waar bemoeit de rest van de crew zich mee(
) We konden het toch oplossen als echte mannen
( http://www.psfights.com )
En een unban had ik niet verwacht omdat het koetje ook weg was via shmoopy. En nou is het al te laat.
Maar ga gerust verder, hopelijk kan ik nog af en toe wat kwijt. Doe het echt niet om jou te jennen.![]()
Je vraagt een marokkaanse motorrijdende puber om zich een paar dagen rustig te houden, das wel veel gevraagdquote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hou je gewoon een paar dagen even koest en dan komt die unban heus wel......
ik doe het wel om je te jennen![]()
Ik schla je gezigt helemaal kapoet 4 juh!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je vraagt een marokkaanse motorrijdende puber om zich een paar dagen rustig te houden, das wel veel gevraagd
Ok, 1 week vanaf nu.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:03 schreef ThaFreak het volgende:
hou je gewoon een paar dagen even koest en dan komt die unban heus wel......
ik doe het wel om je te jennen![]()
deleten is goed voor een muisarmquote:Op maandag 29 mei 2006 23:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja waarom laat je em niet gewoon alleen in de MC posten, heb je er voor de rest geen gezeik meer van en bespaart je weer een paar uur per dag aan posts deleten
en dan een net mailtje sturen naar de FA's en dan komt het vast helemaal goedquote:
Is beter voor je rustquote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
deleten is goed voor een muisarm![]()
maar iedere user wordt zo behandeld tijdens een ban dus ik zou eigenlijk niet weten waarom we hier een uitzondering voor moeten makendan krijg je weer gezeur van:
"hij mocht wel posten onder een kloon en waarom ik dan niet"![]()
hij moet zich gewoon even gedragen en dan kan die straks weer gewoon postenquote:
Gedragen in de MC is een doodsvonnisquote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hij moet zich gewoon even gedragen en dan kan die straks weer gewoon posten![]()
Al op pagina 1 gekeken? Daar staan zequote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:19 schreef Dengaman het volgende:
Ik mis nu de chicks....
Of had het Chips en Bier moeten zijn?![]()
En u bent?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:19 schreef Dengaman het volgende:
Ik mis nu de chicks....
Of had het Chips en Bier moeten zijn?![]()
Thxquote:Op dinsdag 30 mei 2006 02:45 schreef Rib-i het volgende:
Goed filmpje van PimberZo herkenbaar ook dat geluid
![]()
![]()
Suc6 BazzieK![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:05 schreef ThaFreak het volgende:
en dan een net mailtje sturen naar de FA's en dan komt het vast helemaal goed![]()
Spontaan geen trek meer in koffie ...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:51 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Bericht waarover je bij de koffie over kan babbelen
Pedofielen de politiek in
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben een hippie ik vind bijn aiedereen lief![]()
1) hippies vinden iedereen lief.quote:
Valt mee.quote:
Heb net de jaarlijkse rekening weer voldaanquote:Leuke foto's van je zixxer op je webspacert, ga je daar nog een keer wat aan doen trouwens?
Beetje kapitaalvernietiging nu
Ik wel.quote:
Had ik al gedaan namens hem maar die doos reageert gewoon niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
en dan een net mailtje sturen naar de FA's en dan komt het vast helemaal goed![]()
ben ik blij dat ik geen koffie drink..........quote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:51 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Dat zijn die druiven van martijn.orgquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:22 schreef bwt het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik geen koffie drink..........![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:51 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Nee, maar Bazzie heeft wel zijn eerste rijles vandaag!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:54 schreef TR_Roadkill het volgende:
zo, effe deze pagina gelezen, niets gemist zie ik welzijn er al mensen (bazziek) die hun rijbewijs inmiddels hebben?
Maandag een meet? Dat kan niet, dan rijden Kratjuuuuuuh en ik de elfstedentochtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:22 schreef dribbel79 het volgende:
1. Faithy is lief, zowel op Fok MC als MF (als het up is)
2. Gawaine, 2 topics terug vroeg ik je iets over een missende pagina in een bepaalde manual....
3. Wanneer en waar en hoe laat is de meet maandag?
4.Moguh
Ja, las een paar pagina's/ topic geleden zoiets...quote:
Dat zeg ik toch niet maar je kan inderdaad weleens behoorlijk bitcherig/betweterig enzo overkomen.quote:
like i fucking carequote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:39 schreef hollander172 het volgende:
Lekker advies weer TF, vond je al een strontjong en nu ga je de crew weer nablaten.Beetje jammer enzo.
Genoeg blijkbaar om erop te reageren en dat typeert je nivo ook wel aardig.quote:
she's a nice bitchquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:10 schreef Faithy het volgende:![]()
voor dribbel en hollander
en voor richardgie
je praat over niveau en je begint met strontjongquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Genoeg blijkbaar om erop te reageren en dat typeert je nivo ook wel aardig.![]()
Zit er iets klem in je reet ofzo?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je praat over niveau en je begint met strontjong![]()
tis meer vmbo niveau met jou merk ik al![]()
Zat er meer aan te denken om je eens flink over de knie te leggen eigenlijk.quote:
je hebt gelijk, dit niveau is mijn tijd niet waardquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zit er iets klem in je reet ofzo?![]()
Daar wil ik niet eens over nadenken eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:33 schreef Faithy het volgende:
ging me meer om te liefde tussen ThaFreak en jou![]()
Ik voel de liefde.. die door mijn maag gaatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kun jij trouwens een beetje koken?![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik voel de liefde.. die door mijn maag gaat
Liefde van de man gaat door de maagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kun jij trouwens een beetje koken?![]()
en dat is bij jou altijd wel duidelijk te merken.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
Daar denk ik ook wel eens over naquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:46 schreef richardgie het volgende:
Zo,de kofferset is vast opgepoets.Morgen de motor maar doen en kijken of ik hem nog in de originele kleuren terug kan krijgen
.Misschien dat ik m'n volgende motor maar vast in de kleur baggerbruin koop
.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik voel de liefde.. die door mijn maag gaat
mijn kookkunsten zjin geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kun jij trouwens een beetje koken?![]()
![]()
Doei.
LOL, bij mij zit de winterpekel nog overal (voorzover nog niet weggespoeld door de regen)quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:53 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Daar denk ik ook wel eens over namaar uiteindelijk ben ik steeds weer gek op die gele wielen (voor zo lang ze nog geel zijn).
Mijn motor is nog steeds bezaaid met Eifelvliegjes.
Tijd om dus ook weer eens te gaan poetsen.
Dat vraagt om een meetquote:
Kan ik die van mij er dan niet gewoon naast zetten,zodat je die ook kan doenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:53 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Daar denk ik ook wel eens over namaar uiteindelijk ben ik steeds weer gek op die gele wielen (voor zo lang ze nog geel zijn).
Mijn motor is nog steeds bezaaid met Eifelvliegjes.
Tijd om dus ook weer eens te gaan poetsen.
Hou je er een bistro/restaurant op na ofzoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:07 schreef Faithy het volgende:
men ik van harte welkom om een keer te komen eten hoormits financiele bijdrage
![]()
![]()
Geen enkel probleem, prik maar een datum.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:07 schreef Faithy het volgende:
![]()
![]()
BBQ-meet @ Faithyquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:07 schreef Faithy het volgende:
![]()
![]()
Het is toch ook in het buitenlandquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:00 schreef richardgie het volgende:
[..]
Maar jullie zijn ook in de Eifel wezen rijden?Is wel een mooi omgeving is niet heel ver weg en geeft je toch het gevoel in het buitenland te rijden,want er zijn best wel mooie haarspeldbochten.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:59 schreef bwt het volgende:
[..]
Dat vraagt om een meet![]()
Bewijs wil ik zien en proeven![]()
Hetzelfde zal gelden voor de BBQ @ Arnhemquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:19 schreef Rib-i het volgende:
BBQ-meet @ Faithy
Bijdrage 7,50 pp, bonnetjes ter inzage na aankomst "El Presidente"
Je passeert een paar landsgrenzen ja,maar om het nu "buitenland"te noemen?Je kan er gewoon Nederlands spreken,hoewel ze net zullen doen of ze het niet begrijpen,maar als het puntje bij het paaltje komt begrijpen ze je ineens heel goed.Dit geld trouwens voor het hele gebied daar,Nederland,Belgie,Duitsland en Luxemburg.quote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:07 schreef Faithy het volgende:
![]()
![]()
Jummie jummiequote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hetzelfde zal gelden voor de BBQ @ Arnhem![]()
--> verdere info volgt soon
Heb je mij wel eens zien barbeknoeienquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:50 schreef Faithy het volgende:
hm.. zal ergens juli worden.. alle zaterdagen in juni zitten vooralsnog vol
of augustus iddmet vuurwerkfestival
misschien dat we kunnen doen dat er een bijdrage wordt gestort en ik voor allemaal lekkere dingen zorggeheel verzorgd BBQ avondje, al mag je natuurlijk wel zelf je vleesch braden op mijn mega-kogelbbq
![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:51 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Liefde van de man gaat door de maagen dat is bij jou altijd wel duidelijk te merken.
![]()
Wanneer laat je mij eens fijnproeven dan?quote:
Op welke datum was dat ook alweer en had ik al gemaildquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hetzelfde zal gelden voor de BBQ @ Arnhem![]()
--> verdere info volgt soon
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:42 schreef bwt het volgende:
[..]
Jummie jummie![]()
Dat worden leuke lekkere meets![]()
Voor de personen die willen overnachten geld een speciaal arrangement:quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Wanneer laat je mij eens fijnproeven dan?![]()
Die fijnproefmeet lijkt me wel een goed idee![]()
Dan ben ik op vakantiequote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
BBQ-meet @ Faithy
Bijdrage 7,50 pp, bonnetjes ter inzage na aankomst "El Presidente"
![]()
Datum:
ergens tussen Woensdag 16 t/m zaterdag 19 augustus -
AD Haagsche Courant Internationaal Vuurwerkfestival 2006
De 27e editie van het AD Haagsche Courant Internationaal Vuurwerkfestival 2006 laat het publiek genieten van 4 dagen vuurwerk met 2 shows per avond. Om 22.00 en 23.00 strijden 8 landen om de vuurwerk trofee. Winnaar 2005 China zal natuurlijk haar titel verdedigen.
Gezien mijn tentamenrooster zal het in ieder geval na 30 juni zijnquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oja in Arnhem wil ik ook bij zijn, maar ik wacht eerst nog even de concrete informatie af (datum enzo)
Maar maar maar ik begin nu toch al wel een beetje honger te krijgen hoor.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Gezien mijn tentamenrooster zal het in ieder geval na 30 juni zijndaarna heb ik alle tijd van de wereld voor elk weekend tot 1 september ofzo
Ah okeequote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Gezien mijn tentamenrooster zal het in ieder geval na 30 juni zijndaarna heb ik alle tijd van de wereld voor elk weekend tot 1 september ofzo
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
't zijn echt prutsers daar bij MF he
1 September BBQ-Meet in Nijmegenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:00 schreef bwt het volgende:
Faithy OPM, Als jullie dat nu zo regelen dat het niet in het zelfde weekend is dan kan ik bij alle 2 op bezoek komen.
ps. doe het zeker NIET op 1 september - dan ben ik nl. jarig
*proest*quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Faithy: misschien handig om even te zorgen dat we het niet op dezelfde dag doen
zit ik met al dat vleesch
Had ik jouw aanmelding al binnenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:59 schreef Rib-i het volgende:
Faithy en OPM: misschien handig om even te zorgen dat Rib-i komt
Zit niemand met al dat vleesch![]()
Als het juli wordt zal ik alle BBQ-meets moeten afzeggenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Had ik jouw aanmelding al binnen??
1 sep wordt het sowieso nietdan heb ik al een verjaardag niet die van bwt…
Stokbrood is geen vleessoort hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:13 schreef Faithy het volgende:
luilak..
ik mis de makkelijk in te vullen opties:
vleessoort: aantal:
sate
shashlick
hamburger
spare-rib
karbonade
kipkluif
stokbrood![]()
amateur...
Alleen vlees?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:13 schreef Faithy het volgende:
luilak..
ik mis de makkelijk in te vullen opties:
vleessoort: aantal:
sate
shashlick
hamburger
spare-rib
karbonade
kipkluif![]()
amateur...
En stokbrood,maar dat heet in Den Haag ook vlees,ze bedoeld het echt goed als ik het zo bekijkquote:
Maar als er gebbknoeid wordt dan mogen de black tigers niet ontbreken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:30 schreef richardgie het volgende:
[..]
En stokbrood,ze bedoeld het echt goed als ik het zo bekijk.
Aangebrande speklappenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Maar als er gebbknoeid wordt dan mogen de black tigers niet ontbreken.![]()
Wil ze eventueel zelf wel meenemen.![]()
Moet ik wel mijn vaste chauffeuse meenemen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:40 schreef Faithy het volgende:
het was een voorbeeldlijstje
dingen als paprika's, sauzen, drank en toetjes moeten natuurlijk ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |