quote:Op maandag 29 mei 2006 10:53 schreef hicham het volgende:
Yeah right, in your dreams @ TT
[afbeelding]
Zo, nu naar school![]()
kijk, dat is het betere werkquote:
Veel plezier en succesquote:Op maandag 29 mei 2006 12:13 schreef Macchia_Nera het volgende:
Vanmiddag 16:00 2e les!![]()
En 7 juni AVB examen![]()
Bedanktquote:
Yepquote:
Su6quote:Op maandag 29 mei 2006 12:13 schreef Macchia_Nera het volgende:
Wanneer mag dat ook al weer zijn?quote:Op maandag 29 mei 2006 13:31 schreef Rib-i het volgende:
Is er voor 2e pinksterdag al iets gepland?
[..]
Elfstedentocht van de Friesche Motorclub ..quote:Op maandag 29 mei 2006 13:31 schreef Rib-i het volgende:
Is er voor 2e pinksterdag al iets gepland?
heb jij lessen van 4 uur of ben je een natuurtalent??quote:Op maandag 29 mei 2006 12:13 schreef Macchia_Nera het volgende:
Ah ik ga jou dus ook op de foto zetten?quote:Op maandag 29 mei 2006 13:46 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Elfstedentocht van de Friesche Motorclub ..
Als m'n helm gemaakt is dan ...
Heb lessen van 1,5 uur, denk dat ik op 4/5 lessen kom en dan examen.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:48 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
heb jij lessen van 4 uur of ben je een natuurtalent??
Ik heb 10 uur moeten sturen voor mijn AVB
Ik hoop het wel ja ..quote:Op maandag 29 mei 2006 14:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah ik ga jou dus ook op de foto zetten?
Als je helm gemaakt is dan
quote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nu geen zin om verder te prutsen .. Kijk vandeweek wel weer ..
Ciao
Hadden wij ook ...quote:Op maandag 29 mei 2006 15:25 schreef Roderick2085 het volgende:anders is er ff een stroomstoring in a'dam, en word de school ontruimt
Trouwens gisteren een niva in het wild gespotquote:Op maandag 29 mei 2006 15:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen het vorige deel al bijgelezen, maar toch bedankt
ach, ik ben de komende paar dagen toch te druk bezig met foto's uppen en zoquote:Op maandag 29 mei 2006 15:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Trouwens gisteren een niva in het wild gespotHeb 2 fototjes gemaakt maar ben te lui om ze op mijn pc te zetten op het moment
quote:Op maandag 29 mei 2006 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:
En om de Niva ook in de MC bespreekbaar te maken, leg je gewoon twee Yamaha motoren in die ragbak
quote:Op maandag 29 mei 2006 12:27 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Zat trouwens rond te kijken voor een paar laarzen, iemand noch suggesties ?
Sidi,Oxtar hebben wel leuke modelletjes![]()
Haal gewoon een nieuwe tellerunitquote:Op maandag 29 mei 2006 17:26 schreef hicham het volgende:
Hmm, zal ik voor 350 euro 48.000 kilometer minder op m'n motor zetten?
accuboor op je teller is goedkoperquote:Op maandag 29 mei 2006 17:26 schreef hicham het volgende:
Hmm, zal ik voor 350 euro 48.000 kilometer minder op m'n motor zetten?
quote:Op maandag 29 mei 2006 17:42 schreef hicham het volgende:
Een nieuwe tellerunit zal ook al gauw een dergelijk bedrag zijn
Faptopic voor Makster >> klikDie Triker maakt mooie pics
Het is een 1 cilinder en je zit natuurlijk weer alleen naar het aantal pk's te loeren is het niet?quote:Op maandag 29 mei 2006 19:45 schreef koffiekoekje het volgende:
Iemand enig idee, wat je van de Yamaha MT-03 mag verwachten?
Toen ik em zag dacht ik: eej leuk ding
En toen ik de specs zag:
Om eerlijk te zijn nee, ik keek niet alleen naar de pk's. Ik had alleen wel wat hogere verwachtingen, ook nadat ik er achter kwam dat er 1 cilinder in zat.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het is een 1 cilinder en je zit natuurlijk weer alleen naar het aantal pk's te loeren is het niet?![]()
Denk dat de fun hier vooral in het rijden <100 km/h zit.![]()
Goed zo.. want je bent er pinkstermaandag wel bij hè, als het een beetje redelijk weer isquote:Op maandag 29 mei 2006 20:35 schreef kratjuh het volgende:
Aloha
Misschien komt het toch nog goed met m'n helm .. Kheb 'm ff open geschroefd (na een minuutje of 5 pielen om de vergrendeling eerst los te krijgen) en zag dat het draadkabeltje voor de vergrendeling naar de andere kant losgebroken was ...
Dus nu zit er een klodder lijm op en morgen maar weer in elkaar schroeven .. Hopelijk doettie ut dan weer ..
Best een beetje trots !![]()
You have no idea what real shit is.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:30 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
Eerst ff eten, wat een %^#@&% dag zeg hee
Het is gewoon niet chill meer, wie heeft er een toffe job voor me
Ding rijdt gewoon heel lekker, veel trekkracht vanaf lage toerentallen.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:45 schreef koffiekoekje het volgende:
Iemand enig idee, wat je van de Yamaha MT-03 mag verwachten?
Toen ik em zag dacht ik: eej leuk ding
En toen ik de specs zag:
Uhhmmm jij hebt benzine in je diesel getanktquote:Op maandag 29 mei 2006 20:51 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, k** moderne diesels, je mag niet eens meer benzine tanken.![]()
[..]
You have no idea what real shit is.
En dan ben je ook nog eens een hele christelijke tijd thuis.![]()
[..]
Ding rijdt gewoon heel lekker, veel trekkracht vanaf lage toerentallen.
Het vermogen voelt zeker 50% meer dan het is.![]()
50% meerquote:Op maandag 29 mei 2006 20:51 schreef Worldbeater het volgende:
Ding rijdt gewoon heel lekker, veel trekkracht vanaf lage toerentallen.
Het vermogen voelt zeker 50% meer dan het is.![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn nee, ik keek niet alleen naar de pk's. Ik had alleen wel wat hogere verwachtingen, ook nadat ik er achter kwam dat er 1 cilinder in zat.Ik had wel zoiets van "1tje maar
"
Neuh, verwacht rauwe vette klappen en beukende bezine dampen (al zou het bij die nieuwe yammie wel meevallen met de rauwheidquote:Op maandag 29 mei 2006 21:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]Wat is er raar aan 1 cilinders?
Verwacht geen tevreden spinnend hondanaaimachientje.![]()
V-powerrrrrrrrrr... 10 priveliters maar.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:57 schreef Makster het volgende:
Uhhmmm jij hebt benzine in je diesel getankt![]()
![]()
Ach ja, bijna pinksteren.quote:En shit, damn woman, ik kwam binnen om 08:15 uur, het gezeik en gebel begon om 08:19 en ik heb aan de telefoon gehangen tot 18:00 uur. Serieus alleen maar telefoon, op het laats ook niet meer opgenomen, sterf maar lekker af![]()
MAar nee real shit niet nee, maar I've had better![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:51 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, k** moderne diesels, je mag niet eens meer benzine tanken.![]()
Niks, ik had gewoon het idee dat er meer dan 1 in zou zitten, misschien geen logische gedachte, maar dat nam ik min of meer aan na het zien van de 2 uitlaten.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat is er raar aan 1 cilinders?
Verwacht geen tevreden spinnend hondanaaimachientje.![]()
Hahahahahahahha Dumbassquote:Op maandag 29 mei 2006 21:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
V-powerrrrrrrrrr... 10 priveliters maar.rij ik op de snelweg, denk ik, wat schokt dat ding toch.
![]()
Pak mijn portemonnee dacht ondertussen aan een beeldfragment van het tankpistool, kijk naar het bonnetje, oh shit.. snel de A2 of, naar de A15 en toch nog binnen 10 kilometer na de eerste stop 40 liter diesel bijgetankt.
En vroeger moest je in de winter immers wat benzine tanken om de diesel vloeibaar te houden, dus ik verwachte geen enkel probleem .. maar mooi niet meer starten.![]()
De ANWB gebelt, nou die deden al aardig moeilijk, moderne hoge compressie brandstofpomp -dus zeer ws defect, de hele auto leegpompen, 2 uur werk, en dan misschien alsnog weg moeten slepen, enz, enz.![]()
Affijn, de monteur was er na een uur wachten, tank leegepompt, blijkt de Sportcoupe twee aparte tanks te hebben met een balanspomp. Mooi hoor.![]()
Moest alleen de achterbank eruit gesloopt worden, en linksachter nog een 30 liter tank leegepompt te worden.![]()
En gelukkig startte de auto, en bleek de schade niet definitief.![]()
Nu nog de Shell aanklagen, want vroeger waren tankpistolen rood.![]()
![]()
![]()
quote:Ach ja, bijna pinksteren.
Work sucks, geef mij maar de loterij, die weet tenminste wat ik fijn vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Ik had eens een collega die gewoon een hele tank benzine had gereden hoor.quote:
Een kleine 1 cylinder rijdt leuker dan een kleine 2 cylinder.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:19 schreef koffiekoekje het volgende:
Niks, ik had gewoon het idee dat er meer dan 1 in zou zitten, misschien geen logische gedachte, maar dat nam ik min of meer aan na het zien van de 2 uitlaten.
En verder verwacht ik iets met een behoorlijke PLOP!
http://www.bikez.com/brand/ducati_motorcycles.phpquote:Op maandag 29 mei 2006 21:23 schreef Makster het volgende:
Waar kan ik ergens specificaties vinden van moteren, en dan vooral de verschillen tussen de monster 600, 750 en 900
Ja je zegt het goed, als het een beetje redelijk weer is ..quote:Op maandag 29 mei 2006 20:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Goed zo.. want je bent er pinkstermaandag wel bij hè, als het een beetje redelijk weer is![]()
Zal je leren, ouwe zuipschuit ...quote:Op maandag 29 mei 2006 21:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
ik was weerloos en semi beneveld vanwege een teveel aan nog te verwerken C2H5OH![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:19 schreef koffiekoekje het volgende:
Niks, ik had gewoon het idee dat er meer dan 1 in zou zitten, misschien geen logische gedachte, maar dat nam ik min of meer aan na het zien van de 2 uitlaten.
Zal bij deze wel meevallen maar ga eens een stukje achter een KTM'tje aanrijden zou ik zeggen.quote:En verder verwacht ik iets met een behoorlijke PLOP!
tank was helemaal leeg...na bijna 50 liter benz in mijn dieseltje keek ik eens hoeveel het was: meer dan 65 euroquote:Op maandag 29 mei 2006 21:22 schreef Worldbeater het volgende:
Ik had eens een collega die gewoon een hele tank benzine had gereden hoor.![]()
De standaard uitlaat voldoet natuurlijk aan bepaalde eisen, maar verder kaner net zoveel herrie uitkomen.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:26 schreef hollander172 het volgende:
Zal bij deze wel meevallen maar ga eens een stukje achter een KTM'tje aanrijden zou ik zeggen.
No need to say dat al die dudes er of een vervangende demper onder zetten of het binnenwerk eruit slopen?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De standaard uitlaat voldoet natuurlijk aan bepaalde eisen, maar verder kaner net zoveel herrie uitkomen.![]()
Misschien nog tot straks.
Iedereen weet dat er vrouwelijke hormonen in alcohol zitten.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:26 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zal je leren, ouwe zuipschuit ...Tsss je lijkt wel een wijf .. weerloos, hoe verzin je het ..
Ja ik weet toevallig nog als een van de weinige dingen van middelbare school scheikunde dat het alcohol is ..
humm... dat verklaard ook waarom ik voor 3 uitalten geen aansluiting kon vinden onder de auto.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Meeste SS'en hebben 1 uitlaat en die draaien lekker met 4 cilinders, moet helemaal verwarrend voor je zijn dan?
![]()
Een uitlaat is gewoon het poepgaatje voor de uitlaatgassen, meer dan 1 kan je dan ook zien als een soort van motorische stoma.![]()
![]()
[..]
Zal bij deze wel meevallen maar ga eens een stukje achter een KTM'tje aanrijden zou ik zeggen.
Leuke verrassing inderdaadquote:Op maandag 29 mei 2006 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Lekker bezig Fulcrum
http://sport.fok.nl/f1/nieuws/24897
Ik vind je nog wel liefquote:Op maandag 29 mei 2006 21:53 schreef Faithy het volgende:
ze vinden me niet lief meer in het Centraal rijlessentopic
wat ontzettend stom
*kras*
Ik had Villeneuve, maar die deed het in de vrije trainingen echt superslecht, en Coulthard erg goed.. dus toen was de keus snel gemaaktquote:Op maandag 29 mei 2006 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had vorige week bijna Coulthard gekocht, maar toch maar niet gedaan
Ach dat zijn maar kleine koekblikmeisjesquote:Op maandag 29 mei 2006 21:53 schreef Faithy het volgende:
wat ontzettend stom
*kras*
Probeer jij er maar eens een aan te trappen.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:31 schreef hollander172 het volgende:
Geluid van een KTM vind ik sowieso wat rauw, je gaat bijna denken dat het echte mannenmotoren zijn.![]()
Doet Villeneuve het vanaf je tiende levensjaarquote:Op maandag 29 mei 2006 21:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik had Villeneuve, maar die deed het in de vrije trainingen echt superslecht, en Coulthard erg goed.. dus toen was de keus snel gemaakt![]()
Eensch, meer dan 1 uitlaat (mits goed ontworpen) is mijn inziens dan ook niet nuttig.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:41 schreef koffiekoekje het volgende:
humm... dat verklaard ook waarom ik voor 3 uitalten geen aansluiting kon vinden onder de auto.Maar ik vind het zelf wel iets logischer dat er meerdere cilinders eindigen in 1 uitlaat, dan dat 1 cilinder eindigd in 2 uitlaten.
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind je nog wel lief
edit: en niet alleen omdat je niet offtopic gaat in het rijbewijstopic![]()
dat zag ik nu net
Ja en toen?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:00 schreef Worldbeater het volgende:
Probeer jij er maar eens een aan te trappen.![]()
Dan voel je je even geen man meer, net zoals Makster die een CR500 wilde aantrappen.quote:
90% stoned?quote:Op maandag 29 mei 2006 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben een hippie ik vind bijn aiedereen lief![]()
Zelfs Youssef
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:53 schreef Faithy het volgende:
wat ontzettend stom
*kras*
quote:Op maandag 29 mei 2006 18:47 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Misschien dat een dergelijke reactie verklaart waarom relatief veel FOK!kers "een of andere faithy" niet uit kunnen staan![]()
Tis alleen jammer dat je me niet begrijpt.quote:
Nog nooit drugs geconsumeerdquote:Op maandag 29 mei 2006 22:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan voel je je even geen man meer, net zoals Makster die een CR500 wilde aantrappen.![]()
[..]
90% stoned?![]()
Klopt, ik begrijp je nietquote:Op maandag 29 mei 2006 22:13 schreef pimber_0008 het volgende:
[..]
Tis alleen jammer dat je me niet begrijpt.
En helaas ben ik heel koppig, dus wil ik nog weleens reacties uitlokken. Heb het ook vaak genoeg met vrienden gehad hoor.![]()
Jij zal wel gelanceerd wordenquote:
Dan ben je geen goede hippy.quote:
Déjá vú.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:07 schreef Faithy het volgende:
tvp
rijlessen ging echt megagoed zaterdag
zaterdag weer![]()
hij zei dat ik 'feeling' had
Nee hoor, dat was andersom. Ik kon hoe dan ook niet verkroppen dat je mijn bericht had geëdit.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Klopt, ik begrijp je nietEn je had het over iets van maanden geleden waardoor ik boos op je zou zijn of zo?
Als je het over die foto hebt, dat heb ik je allang vergeven en vergeten en zo hoor
Mja, sorry, er waren geen ONZ modjes online, dus dan is een gast-edit geoorloofd volgens de richtlijnen. Ik zelf mod liever absoluut ook niet bij dingen die mezelf aangaan.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:15 schreef pimber_0008 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was andersom. Ik kon hoe dan ook niet verkroppen dat je mijn bericht had geëdit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |