abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 juni 2006 @ 19:29:07 #101
242 Pinball
Electric Monk
pi_38447747
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 18:59 schreef Maeghan het volgende:

Als iemand begint over het al dan niet gezond zijn van een salade, dan vind ik dat gemekker. Als je alles gaat analyseren ga je overal aan dood en zeuren over de voedingswaarde van sla in een dieettopic vind ik wel het toppunt van nutteloosheid.
Ja, want normaal gaat het noooooit over de voedingswaarde van eten in deze topics.
En als je het nutteloos vind mag dat, dan lees je maar even de andere kant op.
quote:
Vandaar, mekkeren.
Verder is dat gewoon een woordje wat ik vaak gebruik, dus voel je niet beledigd. Mekkeren, muppen en blaten zijn echt mijn favoriete woorden.
Dat zal ik even controleren, KIOT.
quote:
dus wat is nou je probleem?
Lees even terug, als je het dan nog niet snapt ga je het nooit snappen. Dat is jammer, maar het is de keiharde waarheid.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_38448688
Het is de bedoeling dat we elkaar hier steunen bij het afvallen, niet elkaar afkraken.

Maar goed, ik heb genoeg gezien. Veel plezier nog.
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 1 juni 2006 @ 20:02:57 #103
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_38449059
We? Ik heb die kritiekspuiers niet in het afvallijstje zien staan, dus zij horen niet bij het 'we' groepje.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_38449255
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 20:02 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
We? Ik heb die kritiekspuiers niet in het afvallijstje zien staan, dus zij horen niet bij het 'we' groepje.
Ze zijn anders wel behoorlijk aanwezig.
pi_38449262
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 17:10 schreef Maeghan het volgende:

[..]

[..]

Waar heb ik het over een boterham met mortadella?
[..]

Die overweging begrijp ik dus niet helemaal. Waarom zou je minder suiker gaan eten maar wel vette dingen blijven eten? Je bent zo tegenstrijdig bezig ook. Aan de ene kant zeg je dat je wel vet wilt blijven eten, maar je wilt geen worst want dat is te vet. En dan wil je geen suiker, maar je ontbijt wel met beschuitjes met hagelslag, wat dus suiker bevat en beschuit is nog een geraffineerd product ook. Wat ook nog eens niet vult, waardoor je gewoon honger blijft houden, en je zit te klagen dat je nog honger hebt na x broodjes kaas en dat je dan niet meer weet wat je moet eten. Dan begrijp ik niet helemaal waarom je niet gewoon een volkorenboterham neemt (met hagelslag, dat doet er op zich ook niet toe), maar je zit jezelf gewoon te saboteren om terug te vallen in suikervreetbuien. Als je zo onregelmatig en zo 'raar' blijft eten (ontbijten met tosti's vind ik iig niet normaal, maar mss. anderen wel) creeer je voor jezelf een moeilijke situatie. Tenminste, dat denk ik dan. Moet je zelf weten hoor, maar ik begrijp dus wel dat anderen commentaar leveren op hoe je eet.
O omdat iemand zei dat ik vet eet nadat ik alleen een boterham mortadella had gegeten qua vetheid... en ik vind het niet ECHT vet zo als bitterballen of zo maar het smaakt gewoon vet, en ik weet hoe het wordt gemaakt, in slagerij gewerkt.

Wat ik dus bedoelde met "vet" blijven eten, kaas melk enz dus niet alles light gewoon de normale misschien iets vette dingen nog wel..

Ik zei: Ik wil niet meer 2 pakjes koek per dag eten, en als ik dan 1 klein mini crackertje met hagelslag eet dan is gelijk alles verpest? Nee toch? Ik moet wel een beetje kunnen blijven eten.. Beter dan alsnog die twee pakken koekjes maar blijkbaar als je aan dieet doet mag je helemaal niks dat lekker is eten.....

Ik zei dat ik na salade nog honger zou hebben dan dan nog broodjes kaas zou moeten eten bijv, of dat ik na een x aantal broodjes kaas de kaas een beetje zat word......

Oja en is een volkorencracker dan zo ongezond?? Ik wist dat niet hoor.. Als je zegt je kan een volkorenboterham eten maar ik at al een volkorencraker, die ene, wat maakt het uit...

En ik eet niet onregelmatig, gewoon op de vaste tijdstippen enz enz.. en raar.. ik vind tosti als ontbijt niet raar gewoon een warm broodje kaas, of een warm broodje hamkaas (ja bruin want ik lust geen wit )

Ik weet niet of ik het goed begrijp maar hoe jij het zegt lijkt het wel dat als je aan dieet doet dat je dan NIKS met suiker NIKS met vet en al helemaal niks dat lekker is eten....

Ik kan het verkeerd hebben hoor
  donderdag 1 juni 2006 @ 20:25:38 #106
12913 GreatWhiteSilence
pi_38450044
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 20:07 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ze zijn anders wel behoorlijk aanwezig.
We zouden ze dan ook gewoon moeten negeren en verder niet met ze in discussie treden. Dit is 'ons' topic, en niet dat van willekeurige voorbijgangers die denken ons wel even te kunnen leren hoe we moeten afvallen...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_38450086
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 20:25 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

We zouden ze dan ook gewoon moeten negeren en verder niet met ze in discussie treden. Dit is 'ons' topic, en niet dat van willekeurige voorbijgangers die denken ons wel even te kunnen leren hoe we moeten afvallen...
My point exactly.
  donderdag 1 juni 2006 @ 20:27:35 #108
12913 GreatWhiteSilence
pi_38450142
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 20:26 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

My point exactly.
Dan zijn er in dit topic in ieder geval twee mensen die het met elkaar eens zijn. Er is verbetering...
pi_38450340
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 20:07 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:

Wat ik dus bedoelde met "vet" blijven eten, kaas melk enz dus niet alles light gewoon de normale misschien iets vette dingen nog wel..
Oh ok, dat had ik dan verkeerd begrepen. Nee hoor, dat zou ik ook niet doen.
quote:
Ik zei: Ik wil niet meer 2 pakjes koek per dag eten, en als ik dan 1 klein mini crackertje met hagelslag eet dan is gelijk alles verpest? Nee toch? Ik moet wel een beetje kunnen blijven eten.. Beter dan alsnog die twee pakken koekjes maar blijkbaar als je aan dieet doet mag je helemaal niks dat lekker is eten.....
Ook geen probleem op zich, alleen ik dacht, als je honger hebt na x broodjes kaas of een salade is het mss. beter om brood te eten dan crackers omdat die meer vullen. Als je het eet voor de lekkere trek of zo is het wat anders.
quote:
En ik eet niet onregelmatig, gewoon op de vaste tijdstippen enz enz.. en raar.. ik vind tosti als ontbijt niet raar gewoon een warm broodje kaas, of een warm broodje hamkaas (ja bruin want ik lust geen wit )

Ik weet niet of ik het goed begrijp maar hoe jij het zegt lijkt het wel dat als je aan dieet doet dat je dan NIKS met suiker NIKS met vet en al helemaal niks dat lekker is eten....
Dan begrijp je me inderdaad verkeerd, want van mij mag je prima dingen met vet en suikers, alleen ik zou dan wel kiezen voor gezonde dingen met vet. Kaas bijv. of een keer een koekje of zo is geen probleem, alleen ik had het idee dat je je heel erg aan het richten was op de suikers maar totaal niet op vet wou letten en dat 'vet eten' had ik dus anders geinterpreteerd. Bij vet eten denk ik niet aan een plak kaas op brood.

Ja een tosti vind ik dus raar als ontbijt maar ik ben nogal ouderwets opgevoed. Ik vind dat te vet 's ochtends maar ik houd al niet van vleeswaren, dus ik ben blij dat ik geen tosti hoef op te eten 's ochtends =P
Sanity is (not) statistical
pi_38450431
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 20:31 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Oh ok, dat had ik dan verkeerd begrepen. Nee hoor, dat zou ik ook niet doen.
[..]

Ook geen probleem op zich, alleen ik dacht, als je honger hebt na x broodjes kaas of een salade is het mss. beter om brood te eten dan crackers omdat die meer vullen. Als je het eet voor de lekkere trek of zo is het wat anders.
[..]

Dan begrijp je me inderdaad verkeerd, want van mij mag je prima dingen met vet en suikers, alleen ik zou dan wel kiezen voor gezonde dingen met vet. Kaas bijv. of een keer een koekje of zo is geen probleem, alleen ik had het idee dat je je heel erg aan het richten was op de suikers maar totaal niet op vet wou letten en dat 'vet eten' had ik dus anders geinterpreteerd. Bij vet eten denk ik niet aan een plak kaas op brood.

Ja een tosti vind ik dus raar als ontbijt maar ik ben nogal ouderwets opgevoed. Ik vind dat te vet 's ochtends maar ik houd al niet van vleeswaren, dus ik ben blij dat ik geen tosti hoef op te eten 's ochtends =P
O we begrepen elkaar verkeerd, we bedoelen alle twee 't zelfde maar dan ander uitgelegd
pi_38463874
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 10:43 schreef Pinball het volgende:

[..]

Ik heb me laten vertellen dat dat geen nut heeft. Lokaal afvallen werkt niet blijkbaar.
Sterker nog, als je je buikspieren ontwikkelt zal die daardoor wat dikker lijken.
. En ik wil niet veel meer gaan afvallen, want dan word ik te licht, of dan gaan mijjn borsten krimpen ofzo . Het gaat me toch voornamelijk om mijn buik...

PescaPallaMarcusManu: als je niet zo van groente houdt (net als ik), misschien dat je wokgroente dan weer wel lekker vindt ipv rauw of gekookt, ik vind het stukken lekkerder namelijk.
pi_38464537
Sinds wanneer komen er hier zoveel betweters? het is gewoon niet leuk meer om te reageren enzo. Niemand komt meer met de leuke verhalen over nieuwe huisjes, samen wonen en dat soort leuke dingen. Er hangt hier nu echt een super negatieve sfeer.. Ik zou me bijna vol gaan proppen om overgewicht te kweken zodat ik gezellig naar het overgewichttopic kan..

Kom op mensen, beetje blijer!!

Hoe gaat het met jullie allemaal? Ik ben na mijn weekendje amsterdam en de emmer KFC kipjes een halve kilo aangekomen, dat was dus niet echt super. Maar ik ben weer hard bezig met goed mijn best doen, alleen had ik te veel leuke dingen te doen deze week om boodschappen te doen, dus heb ik de vriezer leeggeplunderd.

Mijn rijinstructeur heeft bedacht dat ik goed genoeg rij om een proefexamen te doen.. En ik vind het echt super eng!! Maarja, dat is pas in augustus gelukkig.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 09:47:27 #113
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_38465737
uh bubblegumbarbie: je bent welkom hoor daar is het nog steeds errrrrg gezellie
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_38466123
Hoi Dan zal ik jullie nog wel even bezig houden met gepraat over huisjes: het wordt namelijk heeeeeeeeeel mooi en ik ga dit weekend verhuizen . Klussen en verhuizen is trouwens volgens mij best heel goed voor de lijn, alleen wat minder voor je portemonee. En verder ben ik het helemaal eens met Mini, GWS en BGB (en anderen die ik vergeet ).
Vanaf nu ga ik gewoon niet meer op dat soort mensen in.

Ik heb trouwens echt het idee dat mijn gewicht moeilijk beinvloedbaar is. Het is nooit zo dat het op de ene dag twee kilo lager is dan op de andere ofzo. 's Ochtends scheelt het altijd max een halve kilo met de dag ervoor (en mijn weegschaal kan dus alleen halve kilo's aan), dus dat voelt wel goed. Sowieso voelt alles wel goed trouwens, want ik ben echt dunner aan het worden. Duidelijk zichtbaar .

Ik zit er over te denken om mijn streefgewicht bij te stellen naar 60 kilo, maar ben er nog niet helemaal zeker van. 60 kilo zou dan ook wel mijn absolute minimum worden, maar als ik dat ooit zou kunnen wegen....
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_38466550
Ik heb nog wel wat goed nieuws. Ik krijg namelijk vandaag mijn bachelor!

Vanmiddag is er een ceremonie in de Dom, wij allemaal in "cap and gown". Echt een leuk gezicht.
pi_38467443
Ooow wat leuk! Mag je dan je touwtje naar de andere kant zwiepen zoals je dat in films ziet? .

Ik krijg mn diploma in een of andere kantine...
pi_38467497
Ik heb de helft van m'n frans1 examen gehaald

Blij
pi_38468550
Gefeliciteerd! Is dat omdat je UC doet? Want bij ons is het 'gewoon' in het academiegebouw.
pi_38470388
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 09:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
uh bubblegumbarbie: je bent welkom hoor daar is het nog steeds errrrrg gezellie
Ja inderdaad. Als daar betweters komen gaan we gewoon bovenop ze zitten, zijn ze zo weg.
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 07:20 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

. En ik wil niet veel meer gaan afvallen, want dan word ik te licht, of dan gaan mijjn borsten krimpen ofzo . Het gaat me toch voornamelijk om mijn buik...
Mijn ervaring is dat het wel enigszins werkt hoor. Met buikspieroefeningen is m'n tailleomtrek van 89 naar 84 gegaan. De boel wordt gewoon wat steviger waardoor het er beter uit ziet, al word je er niet echt dunner van. Ik was verder niet afgevallen en ik heb er niet eens zo veel gedaan, maar wel gewoon iedere dag. Er komt ook gewoon meer 'vorm' in.

Plaatselijk afvallen kan dus niet, maar verstevigen kan wel een beetje helpen om het er mooier uit te laten zien.
Sanity is (not) statistical
pi_38471223
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 10:55 schreef karoltje het volgende:
Ooow wat leuk! Mag je dan je touwtje naar de andere kant zwiepen zoals je dat in films ziet? .
Yep. !
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:28 schreef Quinazoline het volgende:
Gefeliciteerd! Is dat omdat je UC doet? Want bij ons is het 'gewoon' in het academiegebouw.
Inderdaad. Ze maken er een hele ceremonie van. De receptie is wel in het Academiegebouw geloof ik.
pi_38471289
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 12:38 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Yep. !
[..]

Inderdaad. Ze maken er een hele ceremonie van. De receptie is wel in het Academiegebouw geloof ik.
Dat is wel erg leuk dan inderdaad. Wat ga je hierna ook al weer doen?
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:15:46 #122
242 Pinball
Electric Monk
pi_38472390
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 12:16 schreef Maeghan het volgende:
Mijn ervaring is dat het wel enigszins werkt hoor. Met buikspieroefeningen is m'n tailleomtrek van 89 naar 84 gegaan.
<..>
Plaatselijk afvallen kan dus niet,
Duidelijke taal.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_38473438
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 10:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb nog wel wat goed nieuws. Ik krijg namelijk vandaag mijn bachelor!

Vanmiddag is er een ceremonie in de Dom, wij allemaal in "cap and gown". Echt een leuk gezicht.
Gefeliciteerd!

Bij ons zijn de op de uni maar saai met dat soort dingen... veel plezier!
pi_38473650
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 12:40 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Dat is wel erg leuk dan inderdaad. Wat ga je hierna ook al weer doen?
Een bachelor biomedische wetenschappen. Ik heb na vandaag een BA, nu de BSc nog.
pi_38473837
Wauw, me the happy-spirit-booster

Jullie zijn weer mega gezellie ik wist dat er een hoop positiviteid te vinden was hier!!

Ik lees nou net wel dat hier meerdere universitaire mensjes uithangen (of ik ben blond, wat ook zo is, nja was..) Dat vind ik dus echt super knap, ik kan mezelf echt niet tot zoveel leren brengen. En ik heb het geld dat ik verdien hard nodig.

Maar mensjes, Keep up the Happy work!!

(ik moet maar chearleader of coach worden ofzo, .. ik voel een cariëre-move aankomen )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')