Salade? Ik ben niet weg van konijnenvoer en het vult niet echtquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:33 schreef wendy-tje het volgende:
Wat dacht je van een lekkere salade tussen de middag? Gewoon zo'n bak uit de supermarkt met wat lekkere pitjes en dingetjes erdoor. Verder zorgen dat je veel drinkt, dus water en thee.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:06 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Oja van vlees eet ik:
- ham
- kipfilet
- kalkoenfilet
De rest eet ik niet uit principeWant salami of worst is wel lekker maar te vet.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:35 schreef PescaPallaMarcusMan... het volgende:
<..>
2 boterhammen mortadela
Nou ja... Vrij veel vet, te weinig fruit. Niet ongezond, maar ook niet overdreven gezond.quote:keigezond![]()
Ja.. Ik dacht toch maar eens proberen maar vond het niet zo die mortadella.. Zoals ik al schreef eet ik normaal bijna alleen maar dingen met suiker en nu dus niet! Ik hoef niet af te vallen of zo..... En de dag is nog niet om, eet meestal 's avonds fruit..........quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou ja... Vrij veel vet, te weinig fruit. Niet ongezond, maar ook niet overdreven gezond.
Oh, dat dacht ik.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:04 schreef PescaPallaMarcusMan... het volgende:
Ik hoef niet af te vallen of zo.....
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:32 schreef PescaPallaMarcusMan... het volgende:
Ik moet wat zwembandjes kwijt![]()
Mja dit was al 1/3 van de normale hoeveelheid calorieënquote:
Wat meer groente eten zou sowieso niet verkeerd zijn als ik je menu zo bekijk.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:35 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Salade? Ik ben niet weg van konijnenvoer en het vult niet echtKan ik alsnog 4 boterhammen eten
Maar wie weet is het heel lekker
Ik heb me laten vertellen dat dat geen nut heeft. Lokaal afvallen werkt niet blijkbaar.quote:Op donderdag 1 juni 2006 08:15 schreef -Trinity- het volgende:
Het gaat me voornamelijk om het vet op mijn buik, dus ik blijf ook trouw buikspieroefeningen doen
Ik ben ook gek op konijnenvoer.quote:Op donderdag 1 juni 2006 08:24 schreef wendy-tje het volgende:
Maar ja, ik ben inderdaad gek op konijnevoer![]()
Maar dan wel de uitgebreide versie met blokjes kaas, olijven, nootjes... maaltijdsalade zeg maar
Succes met het 'vet eten en toch afvallen'-dieet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:21 schreef wendy-tje het volgende:
Dat is ook niet mager, dat hoeft ook niet bij de manier waarop ik lijn.
Goed argument.quote:Maar gezond is het zeker wel hoor.
Goh, weer zo iemand die haar eigen mening als de enige juiste ziet?quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Succes met het 'vet eten en toch afvallen'-dieet.![]()
[..]
Goed argument.![]()
Ik eet toch 's avonds groenten (vaak gewone & sla) tussen door wat fruit en meestal nog twee appels..quote:Op donderdag 1 juni 2006 08:24 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Wat meer groente eten zou sowieso niet verkeerd zijn als ik je menu zo bekijk.
Maar ja, ik ben inderdaad gek op konijnevoer![]()
Maar dan wel de uitgebreide versie met blokjes kaas, olijven, nootjes... maaltijdsalade zeg maar
Sorry hoor maar je kan ook afvallen door niet op water en brood te levenquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Succes met het 'vet eten en toch afvallen'-dieet.![]()
[..]
Goed argument.![]()
Overdrijf niet zo.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:55 schreef wendy-tje het volgende:
Goh, weer zo iemand die haar zijn eigen mening als de enige juiste ziet?![]()
Voor jou is lezen blijkbaar ook lastig. Ik beweer nergens dat je op water en brood moet leven toch?quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:02 schreef PescaPallaMarcusMan... het volgende:
Sorry hoor maar je kan ook afvallen door niet op water en brood te leven![]()
En ik weet niet of dit op mij slaat maar gezien de rest van de korte tenen hier gok ik van wel.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:47 schreef Quinazoline het volgende:
Zit er een label 'Bemoei je met dit topic en dring aan ons je mening op, zeker als je er niks mee te maken hebt' op dit topic ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |