abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38401204
Wat dacht je van een lekkere salade tussen de middag? Gewoon zo'n bak uit de supermarkt met wat lekkere pitjes en dingetjes erdoor. Verder zorgen dat je veel drinkt, dus water en thee.
  woensdag 31 mei 2006 @ 14:03:04 #52
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_38408608
Nou, ik heb na zitten denken en ik ben tot de conclusie gekomen toch geen nieuwe "tussendoor" kleding te kopen. Zonde van het geld en des te leuker als ik straks veel nieuwe (kleinere!) kleding kan kopen! Vakantiegeld binnen en tegen de tijd dat ik op mijn streefgewicht zit, is het al weer bijna uitverkoop (begin augustus, toch?)!

Extra motivatie!
pi_38413137
Oh hier is het zustertopic. Dames en heren ik hoop nog voor het einde van het jaar in dit topic te horen. Tot dan veel succes met jullie afvallen
pi_38414358
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 10:33 schreef wendy-tje het volgende:
Wat dacht je van een lekkere salade tussen de middag? Gewoon zo'n bak uit de supermarkt met wat lekkere pitjes en dingetjes erdoor. Verder zorgen dat je veel drinkt, dus water en thee.
Salade? Ik ben niet weg van konijnenvoer en het vult niet echt Kan ik alsnog 4 boterhammen eten Maar wie weet is het heel lekker

Vandaag had ik
1 tosti hamkaas
1 cracker hagelslag
1 appel

makreel
4 cracottes
2 krentenbollen

2 cracottes kaas
2 boterhammen mortadela

2 koekjes bij de koffie

keigezond
  woensdag 31 mei 2006 @ 16:58:09 #55
242 Pinball
Electric Monk
pi_38415412
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 23:06 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:

Oja van vlees eet ik:
- ham
- kipfilet
- kalkoenfilet

De rest eet ik niet uit principe Want salami of worst is wel lekker maar te vet.
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 16:35 schreef PescaPallaMarcusMan... het volgende:
<..>
2 boterhammen mortadela
quote:
keigezond
Nou ja... Vrij veel vet, te weinig fruit. Niet ongezond, maar ook niet overdreven gezond.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_38415670
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 16:58 schreef Pinball het volgende:

[..]

[..]

[..]

Nou ja... Vrij veel vet, te weinig fruit. Niet ongezond, maar ook niet overdreven gezond.
Ja.. Ik dacht toch maar eens proberen maar vond het niet zo die mortadella.. Zoals ik al schreef eet ik normaal bijna alleen maar dingen met suiker en nu dus niet! Ik hoef niet af te vallen of zo..... En de dag is nog niet om, eet meestal 's avonds fruit..........
  woensdag 31 mei 2006 @ 17:11:52 #57
242 Pinball
Electric Monk
pi_38415955
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 17:04 schreef PescaPallaMarcusMan... het volgende:
Ik hoef niet af te vallen of zo.....
Oh, dat dacht ik.
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 22:32 schreef PescaPallaMarcusMan... het volgende:
Ik moet wat zwembandjes kwijt
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_38416137
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 17:11 schreef Pinball het volgende:

[..]

Oh, dat dacht ik.
[..]
Mja dit was al 1/3 van de normale hoeveelheid calorieën

Ik ben niet dik Echt niet !

Whehehe..

Als ik minder suiker eet gaat dat zwembandje vanzelf weg, denk ik
maar m'n armen en benen enz kunnen wel wat extra vet gebruiken
pi_38422433
Wienig eten is nog steeds niet 'mijn dingetje' . Maar vandaag het sporten weer opgepakt, was heerlijk! Ik sport ook het liefst tijdens etenstijd, dan eet ik gedwongen wat later waardoor ik 's avonds niet meer zo nodig hoef te snaaien!

Vandaag:
Ontbijt: 2 boterhammen kipfilet
Lunch: 1 pistolet gorgonzola
Diner: rijst/kip/groente prutje

Straks nog even wat fruit naar binnen mikken .
pi_38425465
Oh! Een nieuw deel . Het lukt me niet altijd me even strikt aan mijn dieet te houden, maar volgens mij is mijn suikververslaving al bijna helemaal weg. Ook ik heb minder honger, erg blij mee. Ik zat laatst onder mijn streefgewicht, maar daarna schoot ik weer terug (jojo?). Dus nu moet er eigenlijk nog ongeveer 1 kilo af, niet zo veel dus. Het gaat me voornamelijk om het vet op mijn buik, dus ik blijf ook trouw buikspieroefeningen doen (en ook oefeningen om mijn armen sterker te maken, maar dat is gewoon omdat ik was sterker wil worden ).

karoltje: leef jij daarop? Op die drie maaltijden?

Succes met afvallen iedereen .
pi_38425535
Bij mij ging het de laatste tijd weer goed! Woog zondag 61,5 maar gisteravond was ik alleen beneden bij de pc en heb ik weer een eetbui gehad...echt niet leuk dat ik daar niet aan kan weerstaan als ik alleen ben.
Nu woog ik vanmorgen 62,3 Ik voel me nu nog opgeblazen en raar gevoel in mijn maag van al dat eten.
Ik ga vandaag weer goed opletten en ik heb deze week ook al twee keer geaerobiced~!
pi_38425553
Ik ben eigenlijk niet zo tevreden over mezelf, want het sporten schiet er al zeker twee weken bij in! Ik blijf wel netjes op gewicht dus dat is heel mooi en in de spiegel zie ik ook extreem goed dat er veel af is. Ik kan alleen de tijd helemaal niet vinden om te gaan sporten, met al dat verhuizen en klussen enzo. Gelukkig loop ik op mijn stage de hele tijd op en neer (en is mijn begeleider heeeel lang en ik niet, waardoor ik echt voor elke stap die hij zet twee stappen moet zetten), dus dat zorgt in ieder geval voor wat beweging. Eten gaat trouwens wel steeds beter, hoewel ik het moeilijk blijf vinden om avond eten te koken dat niet te veel calorieen bevat. Dus als jullie daar nog tips voor hebben, zijn die zeker welkom.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_38425557
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 16:35 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:

[..]

Salade? Ik ben niet weg van konijnenvoer en het vult niet echt Kan ik alsnog 4 boterhammen eten Maar wie weet is het heel lekker
Wat meer groente eten zou sowieso niet verkeerd zijn als ik je menu zo bekijk.

Maar ja, ik ben inderdaad gek op konijnevoer
Maar dan wel de uitgebreide versie met blokjes kaas, olijven, nootjes... maaltijdsalade zeg maar
  donderdag 1 juni 2006 @ 10:43:43 #64
242 Pinball
Electric Monk
pi_38429003
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 08:15 schreef -Trinity- het volgende:
Het gaat me voornamelijk om het vet op mijn buik, dus ik blijf ook trouw buikspieroefeningen doen
Ik heb me laten vertellen dat dat geen nut heeft. Lokaal afvallen werkt niet blijkbaar.
Sterker nog, als je je buikspieren ontwikkelt zal die daardoor wat dikker lijken.
  donderdag 1 juni 2006 @ 10:52:55 #65
242 Pinball
Electric Monk
pi_38429315
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 08:24 schreef wendy-tje het volgende:

Maar dan wel de uitgebreide versie met blokjes kaas, olijven, nootjes... maaltijdsalade zeg maar
Ik ben ook gek op konijnenvoer.

Maar ik zet wel mijn vraagtekens bij dat soort overvolle salades.
Vaak is dat wat blaadjes sla, wat ui, en een stukje tomaat aan groente. Dat stelt qua vezels en vitaminen volgens mij niets voor.
Maar het wordt wel rijkelijk bestrooid met allerlei vette zooi als olie, feta/andere kaas, pijnboompitten, spekjes, croutons, zongedroogde tomaatjes.

Allemaal erg lekker, maar het wil er bij mij niet in dat dat nou zo mager of 'gezond' is.
pi_38430288
Dat is ook niet mager, dat hoeft ook niet bij de manier waarop ik lijn. Maar gezond is het zeker wel hoor.
  donderdag 1 juni 2006 @ 12:27:12 #67
242 Pinball
Electric Monk
pi_38432458
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 11:21 schreef wendy-tje het volgende:
Dat is ook niet mager, dat hoeft ook niet bij de manier waarop ik lijn.
Succes met het 'vet eten en toch afvallen'-dieet.
quote:
Maar gezond is het zeker wel hoor.
Goed argument.
pi_38435009
Zit er een label 'Bemoei je met dit topic en dring aan ons je mening op, zeker als je er niks mee te maken hebt' op dit topic ofzo .
pi_38435259
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 12:27 schreef Pinball het volgende:

[..]

[..]

Goed argument.
Goh, weer zo iemand die haar eigen mening als de enige juiste ziet?
Er zijn meerdere manieren om af te vallen, en wat vet eten af en toe is best gezond ja. Verder kun je een salade zo klaarmaken als je zelf wilt, ga nou niet lopen beweren dat salades ongezond zijn. Wat is er ongezond aan groente? Wat is er ongezond aan wat noten?
pi_38435410
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 08:24 schreef wendy-tje het volgende:

[..]

Wat meer groente eten zou sowieso niet verkeerd zijn als ik je menu zo bekijk.

Ik eet toch 's avonds groenten (vaak gewone & sla) tussen door wat fruit en meestal nog twee appels..

Lijkt mij wel genoeg
pi_38435478
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 12:27 schreef Pinball het volgende:

[..]

[..]

Goed argument.
Sorry hoor maar je kan ook afvallen door niet op water en brood te leven
Ik ben 8 kilo afgevallen door 1 zak chips minder per dag te eten Nu nog ff wat minder snoepjes en dan maximaal 5kg eraf En dan eet ik ipv 4000 zo iets van 2500 calorien.. boeie als 't voor mij werkt
  donderdag 1 juni 2006 @ 14:11:54 #72
242 Pinball
Electric Monk
pi_38435800
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 13:55 schreef wendy-tje het volgende:
Goh, weer zo iemand die haar zijn eigen mening als de enige juiste ziet?
Overdrijf niet zo.
Ik geef duidelijk en met voorbeelden aan waarom 'de salade' niet per definitie zo gezond is, en jij komt met het geweldige antwoord "Maar gezond is het zeker wel hoor."

En leer eens lezen, ik zeg nergens dat groenten of noten ongezond zijn,
  donderdag 1 juni 2006 @ 14:20:14 #73
242 Pinball
Electric Monk
pi_38436061
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 14:02 schreef PescaPallaMarcusMan... het volgende:

Sorry hoor maar je kan ook afvallen door niet op water en brood te leven
Voor jou is lezen blijkbaar ook lastig. Ik beweer nergens dat je op water en brood moet leven toch?
pi_38436242
Ik denk dat we gewoon een beetje heel erg moe worden van al die mensen die dit topic binnenvallen en ons even vertellen hoe het wel moet en hoe het het beste werkt. En aangezien veel van ons al lang bezig zijn met afvallen en goed weten wat er voor hem/haar het beste werkt, begint dat dan een kleeeeiin beetje te irriteren, snappie?
  donderdag 1 juni 2006 @ 14:29:48 #75
242 Pinball
Electric Monk
pi_38436395
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 13:47 schreef Quinazoline het volgende:
Zit er een label 'Bemoei je met dit topic en dring aan ons je mening op, zeker als je er niks mee te maken hebt' op dit topic ofzo .
En ik weet niet of dit op mij slaat maar gezien de rest van de korte tenen hier gok ik van wel.
Ja dat label zit er op, het staat namelijk op een drukbezocht openbaar forum.
Dus of ik me bemoei met zaken die me al dan niet aangaan maak ik zelf wel uit.

En 'mening opdringen'? Ik zeg gewoon wat ik vind, en ik sta zeker open voor discussie.
Dat is heel iets anders dan "Maar gezond is het zeker wel hoor" neerkwakken als iemand iets zegt waar je het niet mee eens bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')