kom op Burbo... zelfs steven segal had ze 2 euro gegeven zodat ze sex konden hebbenquote:Op maandag 29 mei 2006 11:12 schreef Burbo het volgende:
Ik geef ze niets.
zo schieten we al aardig opquote:Op maandag 29 mei 2006 10:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik gun ze allebij ook wel een euro.
2 eurootjes van Barra
Goed ideequote:Op maandag 29 mei 2006 12:51 schreef MouseOver het volgende:
Zeg, het is nu dus een beetje aan het vorderen.. je hebt toch van die gidsen met amateur-hobbyhoertjes? Misschien hebben ze daar nog het meeste aan. Misschien krijgen we ook nog wel korting als we ze gratis een fok-account aanbieden.
dan horen we gelijk de andere kant van het verhaal
het is in overleg. dus dat komt goedquote:Op maandag 29 mei 2006 12:48 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
in onzin gooien ze mijn topic's meteen dicht, dus liever niet
![]()
Heel goedquote:
postbank!quote:Op maandag 29 mei 2006 12:35 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Heel fijn![]()
![]()
![]()
zal ik je nog een mailtje sturen met de gegevens, of doe je het via postbank?
![]()
Het gaat lukken ja, al 48 euro waarvan al 23 binnen is op de actierekeningquote:
ik heb op die kansloze Hookers site gekeken en 50 euro schijnt gangbaar te zijn.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:24 schreef JimmyJames het volgende:
Kun je voor 100e eigk wel een hoertje krijgen?
Ik heb ook even gekeken ja.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:26 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ik heb op die kansloze Hookers site gekeken en 50 euro schijnt gangbaar te zijn.
hardstikke goedkoop dus, al weet ik niet of aids dan ook inbegrepen is![]()
Zodra het mijne binnen is krijg jij het jouwequote:Op maandag 29 mei 2006 13:19 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Het gaat lukken ja, al 48 euro waarvan al 23 binnen is op de actierekening![]()
![]()
Blijf storten mensen
Ze doen het maar met dat halve uurtje.. net was iedereen nog bang dat ze te snel klaar zouden komen.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb ook even gekeken ja.
50 is gangbaar voor een half uurtje en met condoom. AIDS niet inbegrepen. Dan ben je al snel 100 de man kwijt.![]()
Fuif-Duif wacht in spanningquote:Op maandag 29 mei 2006 13:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zodra het mijne binnen is krijg jij het jouwe
Pffff....ik denk ook niet dat ze aan dat half uurtje komen.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:36 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ze doen het maar met dat halve uurtje.. net was iedereen nog bang dat ze te snel klaar zouden komen.
op de zaaddonorbank?quote:
We moeten idd een aantal zaken gaat regelen, we hebben ook vrijwillige begeleiders nodig.quote:Op maandag 29 mei 2006 14:15 schreef Goed_Gek het volgende:
maar nu het dichterbij komt moeten we misschien gaan bspreken hoe we het gaan doen.
het geld overmaken aan de beidde heren lijkt me geen goed plan.
een of meerdere van ons zullen dus mee moeten gaan.
dan kunnen we tevens de hoeren om een reactie vragen over de prestaties van beidde heren.
en natuurlijk een paar kodak-momenten...
30 "m'n pik is groen" en "kun je aids krijgen door tot bloedens toe door te beuken bij een aidshoertje?" topic's per dag.quote:Op maandag 29 mei 2006 14:23 schreef KlappernootatWork het volgende:
gaan ze na de onvermijdelijke daad ook hun geslachtsziekten 'etaleren' op het forum?![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 15:59 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
30 "m'n pik is groen" en "kun je aids krijgen door tot bloedens toe door te beuken bij een aidshoertje?" topic's per dag.![]()
Kan er niet eentje alvast voor 50 euro gaan?quote:Op maandag 29 mei 2006 16:49 schreef Pony-Lover het volgende:
Kom Kom Fokkertjesnog maar 48 euro en 50 cent
![]()
Jullie willen dit Fuif-Duif en McCarthy toch niet onthoudenOvermaken die eurotjes dus
![]()
![]()
![]()
Dat is natuurlijk ook een optiequote:Op maandag 29 mei 2006 16:52 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kan er niet eentje alvast voor 50 euro gaan?
wat hij zegtquote:Op maandag 29 mei 2006 17:15 schreef Goed_Gek het volgende:
waarom zetten ze dit in onzin.
dit is geen onzin!
neuken zullen ze!
Buzzer had hem hierheen gezet, wel met goede bedoelingen overigens.quote:Op maandag 29 mei 2006 17:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
wat hij zegt
bloedserieus is dit potdomme![]()
tss hoe durven ze..
ts onderneem 's wat actie! gaan wij hier zomaar mee akkoord? Topics in onzin verbaggeren nogal euhm.. ehh snel![]()
Je gaat zelf toch mee?quote:Op maandag 29 mei 2006 15:57 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
we hebben ook vrijwillige begeleiders nodig.
Heel fok moet meequote:Op maandag 29 mei 2006 18:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je gaat zelf toch mee?
Met hoeveel man denk je die twee rukkertjes aan te moeten duwen?![]()
Als je wilt even mailtje sturen, dan wacht ik op me salaris en maak ik het via mijnpostbank.nl over.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:35 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Heel fijn![]()
![]()
![]()
zal ik je nog een mailtje sturen met de gegevens, of doe je het via postbank?
![]()
Je hebt mailquote:Op maandag 29 mei 2006 18:25 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Als je wilt even mailtje sturen, dan wacht ik op me salaris en maak ik het via mijnpostbank.nl over.![]()
zie je.. in GC deed 'ie het beterquote:Op maandag 29 mei 2006 19:17 schreef Pony-Lover het volgende:
*schop*
Whehequote:Op maandag 29 mei 2006 20:06 schreef Isdatzo het volgende:
nog een topic voor de op![]()
Seksueel jeugdsentiment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |