quote:Op maandag 29 mei 2006 19:34 schreef FuifDuif het volgende:
Ik kan het mij nog goed herinneren. Ik was bij mijn neef aan het logeren. Ik was een jaar of 12. We gingen zwemmen in een subtropisch zwembad. Opeens zag mijn oog een heerlijke meid met een ubergeil lichaam. Ze was een jaar of 18 schatte ik. De hormonen gierden door mijn lijf. Mijn piemeltje ging stijf staan. Toen het drukker werd in het zwembad waagde ik mijn kans. Ik ging onder water en tussen de menigte door liet ik mijn jongenslichaam langs haar welgevormde lijf glijden. Oh mên wat was dat heerlijk. En daarna even aftrekken in het toilet. En toen werd ik wakker![]()
Ah, je bent nieuw hierquote:Op maandag 29 mei 2006 19:34 schreef zotte_vos het volgende:
hahahahah....prachtig
Als je dit al prachtig vind dan zul je nog wel veel meer topics prachtig vinden, zoek maar eens naar het grote sex en geslachtsdeel blundes topic. Dan lig je echt helemaal dubbel.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:34 schreef zotte_vos het volgende:
hahahahah....prachtig
Hij is alvast aan het opwarmen.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:18 schreef Pony-Lover het volgende:
lekker bezig Fuif-Duif?
Nu jij jongen. Wanneer ging jij voor het eerst met je eigen megalomane brandspuit aan de haal?quote:
Voor zover ik kan herinneren was dat toen ik 10-11 was, nadat een vriend van me zei dat als je met je handen aan je pielemuis wrijft hij stijf wordtquote:Op maandag 29 mei 2006 23:27 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nu jij jongen. Wanneer ging jij voor het eerst met je eigen megalomane brandspuit aan de haal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |