DEAL! en eten wij ondertussen een patatje!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:14 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Natuurlijk gaan ze echt, ik laat het je wel weten als we op 90 euro zitten, dan mag jij het laatste tientje komen brngen op de tippelzone![]()
* MrMoon checkt fotoboekquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou daar gaat mijn kans, ik ben te knap:')
denk alleen dat nadat ze bewerkt is door beidde heren meteen weer in therapie kanquote:Omschrijving Ik ben Karin, een vrouw van 36 jaar. Ik heb een vervelend
leven achter de rug maar ben nu door therapie inmiddels zo
ver dat ik mijn schade kan inhalen.
Daarom zoek ik voor een éénmalig contact in hotel een
beschaafde en hygiënische man van 40 tot 50 jaar, normaal
geschapen, om mij te ontmaagden zowel vaginaal als anaal en
mij verder in te wijden in de geheimen van seks.
Stuur me een mailtje en mijn therapeut zal met je in contact
treden om je vragen te beantwoorden en het een en ander te
bespreken.
Om misverstanden te vermijden: het gaat om een éénmalig
contact, dus niet vaker, mét condoom uiteraard. Om reis- en
hotelkosten te dekken, vraag ik een vergoeding.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:37 schreef Goed_Gek het volgende:
denk alleen dat nadat ze bewerkt is door beidde heren meteen weer in therapie kan
Wat een bs trouwens, zij is juist degene die hulp inroept..quote:Om reis- en
hotelkosten te dekken, vraag ik een vergoeding.
Die gozert woont 3km van me afquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:38 schreef Goed_Gek het volgende:
ohw, fuifduif heb ik ook gevonden op marktplaza
Aantal keer bekeken 403quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:38 schreef Goed_Gek het volgende:
ohw, fuifduif heb ik ook gevonden op marktplaza
allemaal fokkerts natuurlijk.quote:
Het is inderdaad wel een beetje triestquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:08 schreef pmb_rug het volgende:
fuif en mccarthy,
ik heb altijd wel een zwak voor jullie mening mbt, respectievelijk, spiritualiteit en politiek.
maar deze topics zijn echt verwerpelijk (en imo ook moeilijk te rijmen met je 'conservatieve' mening over sex, fuif)
genant.
ik overweeg om te storten.
lucille werner?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:44 schreef Geqxon het volgende:
Ik zag op kinkynl ook een leuke. "Loopt een beetje mank maar kan prima seks hebben"
OMG
tegen de de 70 euro toegezegt, inmiddels bijna 50 binnen op rekening.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:36 schreef gronk het volgende:
Wat is de tussenstand?
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
* MrMoon checkt fotoboek
je hebt haar papa en mama hebben in ieder geval wel een leuke keuken
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:28 schreef MeneerMuis het volgende:
Pony, ik moet even wachten op me salaris. Even geduld dus
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:30 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
, ik ga morgen even een nieuwe OP verzinnen, hopelijk gaat het dan allemaal wat sneller.
en Fuif-Duif opsporen natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |