Als je gaat samenwonen teken je samen een contract, maar dat snap je niet, geeft ook nietquote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 23:50 schreef LrdMetalSonic het volgende:
zal wel komen omdat je het bij hem verpest hebt
En dat telefoon abbonement dan? Dat is gewoon dom.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:50 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Als je gaat samenwonen teken je samen een contract, maar dat snap je niet, geeft ook niet
-edit-quote:Op zondag 28 mei 2006 23:51 schreef Jett het volgende:
[..]
En dat telefoon abbonement dan? Dat is gewoon dom.
kijk das dan wel weer aardigquote:Op zondag 28 mei 2006 23:48 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ow ja... hij deed het niet om me te naaien
Als je samenwoont en uit elkaar gaat, moet je dat bij de woningstichting kenbaar maken dan komt het contract alleen op zijn naam te staan. Daar moet hij wel zijn handtekening onder zetten. Dit is kennelijk niet gebeurd dus je hebt geen poot om op te staanquote:Op zondag 28 mei 2006 23:48 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Mijn loser-ex dus heeft mn fucking telefoonabbo afgesloten (stond op zijn naam i.v.m. studentenkorting) en wil nu de huur hebben voor de maanden dat hij nog in ons huis woont, terwijl ik allang ergens anders woon (ja samen contract getekend...)
quote:Op zondag 28 mei 2006 23:51 schreef weasel85 het volgende:
Hoe oud ben je dan badass?
gewoon benieuwd hehe :p
Ik huur niet via de woningstichting maar particulier.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als je samenwoont en uit elkaar gaat, moet je dat bij de woningstichting kenbaar maken dan komt het contract alleen op zijn naam te staan. Daar moet hij wel zijn handtekening onder zetten. Dit is kennelijk niet gebeurd dus je hebt geen poot om op te staan
Toch is het dom.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Das nog het minste probleem, ik heb al een nieuwe en hij moet nog tot januari betalen
Dan ben ik bang dat je de lul bentquote:Op zondag 28 mei 2006 23:53 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik huur niet via de woningstichting maar particulier.
We hadden wel geregeld dat het op zijn naam zou komen, maar hij heeft gewoon niet getekend
I guessquote:Op zondag 28 mei 2006 23:56 schreef Skull-splitter het volgende:
tricky... Is dit the after-fuck?
Waar woon je nu? Heb je daar een contract van? Heb je je laten inschrijven bij de gemeente op dat adres? Misschien kun je je daarmee nog reddenquote:
Maakt het wat uit?quote:Op zondag 28 mei 2006 23:56 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Een bad ass nog wel
Maargoed, wat is de huur, hoeveel moet je hebben?
Ja dat wel, dus er is nog een beetje hoopquote:Op zondag 28 mei 2006 23:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
Waar woon je nu? Heb je daar een contract van? Heb je je laten inschrijven bij de gemeente op dat adres? Misschien kun je je daarmee nog redden
Ja mijn idee, misschien zijn er wel mazen in de wet, het blijft Nederlandquote:Op maandag 29 mei 2006 00:05 schreef michiel_merk het volgende:
even naar het advocaten kantoor gaan en je komt heel wat te weten
niet dat het zinvol is maar niet geschoten is altijd mis
je kunt hier zelfs een wapen declareren dus wat dat betreftquote:Op maandag 29 mei 2006 00:06 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja mijn idee, misschien zijn er wel mazen in de wet, het blijft Nederland
Nee het einde was niet zo kloterig... het zielige gedoe van zijn kant was de bittere pilquote:Op maandag 29 mei 2006 00:06 schreef Tatutatu het volgende:
Toch is ze wel lief.![]()
Maar ja dat is het leven.
Mooi, verleidelijk, uitdagend maar het is als een droom en als je wakker wordt ben je weer terug in de harde werkelijkheid van het leven..
Life is a bitch![]()
Maar zonder bitchen geen leven/kinderen
Het is als de liefde, zo mooi, zo perfect maar als het tot een einde komt het klotigste wat er maar bestaat.![]()
idd...quote:Op maandag 29 mei 2006 00:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehe, je bent geplayed.
quote:Op maandag 29 mei 2006 00:09 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
idd...
was zeker een neger die je heeft geplayed badassbitchsmut![]()
maar maakt niet uit .... [zie ondertitel]
Afghanen/Arabieren daarintegen.quote:Op maandag 29 mei 2006 00:09 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
idd...
was zeker een neger die je heeft geplayed badassbitchsmut![]()
maar maakt niet uit .... [zie ondertitel]
Ja ok smorgens een vent, 's-avonds een vent.quote:Op maandag 29 mei 2006 00:08 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nee het einde was niet zo kloterig... het zielige gedoe van zijn kant was de bittere pil
buitenlanders in het algemeenquote:
Nee precies, maarja, hij wilde daar blijven wonenquote:Op maandag 29 mei 2006 00:13 schreef Vitalogy het volgende:
Je tekent toch dat contract voor de verhuurder en niet voor elkaar?
Ik zou tegen hem zeggen dat ie de pot op kan.
Particulier gehuurd? Hm hij kan zeker in zijn eentje de huur niet meer ophoesten. Tja.
Het leven is een droom en dan word je wakker en ben je weer in het leven? Maar dat leven was toch een droom? Hoe kan je dan wakker worden?quote:Op maandag 29 mei 2006 00:06 schreef Tatutatu het volgende:
Maar ja dat is het leven.
Mooi, verleidelijk, uitdagend maar het is als een droom en als je wakker wordt ben je weer terug in de harde werkelijkheid van het leven..
Zeker nog nooit ergens een handtekening onder gezet.quote:Op maandag 29 mei 2006 00:13 schreef Vitalogy het volgende:
Je tekent toch dat contract voor de verhuurder en niet voor elkaar?
Ik zou tegen hem zeggen dat ie de pot op kan.
Particulier gehuurd? Hm hij kan zeker in zijn eentje de huur niet meer ophoesten. Tja.
quote:Op maandag 29 mei 2006 00:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het leven is een droom en dan word je wakker en ben je weer in het leven? Maar dat leven was toch een droom? Hoe kan je dan wakker worden?
Semi-interessant zweefgebral, daar heb ik toch zo'n hekel aan hè..
Jawelquote:Op maandag 29 mei 2006 00:14 schreef navvy het volgende:
[..]
Zeker nog nooit ergens een handtekening onder gezet.
ga ergens anders baggerenquote:Op maandag 29 mei 2006 00:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het leven is een droom en dan word je wakker en ben je weer in het leven? Maar dat leven was toch een droom? Hoe kan je dan wakker worden?
Misschien kan je dat gedichtseltje aan je ex geven en dan raakt hij zó in de war en misschien wel in een psychose en dan moet hij opgenomen worden en dan kan hij niet meer in het huis wonen en dan vergeet hij wie je bent en dan hoef je niet meer te betalen.quote:
Gelukkig was dat gebral enorm on-topic en nuttig en mag je in KLB geen grappen maken.quote:Op maandag 29 mei 2006 00:16 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
ga ergens anders baggerendit is potverdorie ONZ niet
Sommige momenten in het leven zijn als ''een droom'' totdat je de harde werkelijkheid weer onder ogen ziet zoals ze echt zijn.quote:Op maandag 29 mei 2006 00:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Briljant!quote:Op maandag 29 mei 2006 00:19 schreef MUUS het volgende:
[..]
Misschien kan je dat gedichtseltje aan je ex geven en dan raakt hij zó in de war en misschien wel in een psychose en dan moet hij opgenomen worden en dan kan hij niet meer in het huis wonen en dan vergeet hij wie je bent en dan hoef je niet meer te betalen..
En vervolgens aan de personen dus aan wie die het heeft verhuurd en daarvoor hebben getekend?quote:Op maandag 29 mei 2006 00:16 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Jawel
en daarom weet ik ook wie het geld kan opeisen als er niet betaald wordt.
In dit geval dus de verhuurder.
Dat hoeft nou ook weer nietquote:Op maandag 29 mei 2006 00:27 schreef nightfall het volgende:
geef ze'n adres maar,. dan knopen we em op![]()
Ja, precies. Maar als die ex het geld wilt hebben dan kan hij de pot op. Zou ook wel mooi zijn als hij beslist dat er nog gewoond gaat worden maar zij wel lekker aan de de huur mee kan dokken.quote:Op maandag 29 mei 2006 00:23 schreef navvy het volgende:
[..]
En vervolgens aan de personen dus aan wie die het heeft verhuurd en daarvoor hebben getekend?
Schiet me ineens te binnen.... jij woonde toch in Den Haag met hem?quote:
Ja hey, wel lekker lachen om al die verhalen in r&p en sex en geilen op de foto's in US.quote:Op maandag 29 mei 2006 00:24 schreef OldSchoolFool het volgende:
Je priveproblemen op een pubersite als Fok gooien....![]()
Is ook een flapdrol actie tuuk, kweet alleen niet wat voor contract ze nou heeft hetekend.quote:Op maandag 29 mei 2006 00:27 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ja, precies. Maar als die ex het geld wilt hebben dan kan hij de pot op. Zou ook wel mooi zijn als hij beslist dat er nog gewoond gaat worden maar zij wel lekker aan de de huur mee kan dokken.
Ik vind het nogal een flapdrol actie eigenlijk.
Puntje bij paaltje hou ik deze site voor de fun en Zeker niet voor serieuze shit. Jij wel vriend?quote:Op maandag 29 mei 2006 00:31 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ja hey, wel lekker lachen om al die verhalen in r&p en sex en geilen op de foto's in US.
Maar als het puntje bij paaltje komt...
hij staat volledig in zijn recht.. en jij bent eenquote:Op zondag 28 mei 2006 23:58 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja dat wel, dus er is nog een beetje hoop
Morgen de rechtswinkel even bellen natuurlijk
quote:Op maandag 29 mei 2006 17:19 schreef avotar het volgende:
[..]
hij staat volledig in zijn recht.. en jij bent een![]()
![]()
![]()
als je eronder uit wil komen..
het zijn vrouwen als jij die een vent kapot maken..
![]()
MANNENquote:Op zondag 28 mei 2006 23:48 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Mijn loser-ex dus heeft mn fucking telefoonabbo afgesloten (stond op zijn naam i.v.m. studentenkorting) en wil nu de huur hebben voor de maanden dat hij nog in ons huis woont, terwijl ik allang ergens anders woon (ja samen contract getekend...)
And the plot thickens....quote:Op maandag 29 mei 2006 20:37 schreef Skin het volgende:
Je bent ook geen haar veranderd he schat!![]()
Get a grip, get a life, and get on with it!
dat dus.quote:Op maandag 29 mei 2006 00:07 schreef DOGMAN het volgende:
had je maar niet vreemd moeten gaan
Vooral als je je bedenkt dat ik helemaal geen Ruby uit Maasdam kenquote:
ah neeeequote:Op maandag 29 mei 2006 21:53 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Vooral als je je bedenkt dat ik helemaal geen Ruby uit Maasdam ken
Een (de?) gefrustreerde ex die zich heeft geregistreerd?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:53 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Vooral als je je bedenkt dat ik helemaal geen Ruby uit Maasdam ken
knipperlicht relatie ?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Een (de?) gefrustreerde ex die zich heeft geregistreerd?
De nieuwe wipkip van een (de?) ex?
Hmm.quote:Geregistreerd op: woensdag 8 mei 2002
Dat het dus niet dé ex is die zich nu ineens geregistreerd heeft om te gallen.quote:
De ex heeft al gepost in dit topic en daarna snel zn reactie veranderdquote:Op maandag 29 mei 2006 21:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
volgensmij komt die ex niet eens op FOK!quote:Op maandag 29 mei 2006 22:00 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat het dus niet dé ex is die zich nu ineens geregistreerd heeft om te gallen.
of 1 van de vele andere verwrongen persoonlijkheden van BarfAssBitchSmegmaquote:Op maandag 29 mei 2006 21:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh ja, ik herken hem van de foto's die ik lang geleden in US van jullie heb gezien.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:01 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
De ex heeft al gepost in dit topic en daarna snel zn reactie veranderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |