buitenlanders in het algemeenquote:
Nee precies, maarja, hij wilde daar blijven wonenquote:Op maandag 29 mei 2006 00:13 schreef Vitalogy het volgende:
Je tekent toch dat contract voor de verhuurder en niet voor elkaar?
Ik zou tegen hem zeggen dat ie de pot op kan.
Particulier gehuurd? Hm hij kan zeker in zijn eentje de huur niet meer ophoesten. Tja.
Het leven is een droom en dan word je wakker en ben je weer in het leven? Maar dat leven was toch een droom? Hoe kan je dan wakker worden?quote:Op maandag 29 mei 2006 00:06 schreef Tatutatu het volgende:
Maar ja dat is het leven.
Mooi, verleidelijk, uitdagend maar het is als een droom en als je wakker wordt ben je weer terug in de harde werkelijkheid van het leven..
Zeker nog nooit ergens een handtekening onder gezet.quote:Op maandag 29 mei 2006 00:13 schreef Vitalogy het volgende:
Je tekent toch dat contract voor de verhuurder en niet voor elkaar?
Ik zou tegen hem zeggen dat ie de pot op kan.
Particulier gehuurd? Hm hij kan zeker in zijn eentje de huur niet meer ophoesten. Tja.
quote:Op maandag 29 mei 2006 00:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het leven is een droom en dan word je wakker en ben je weer in het leven? Maar dat leven was toch een droom? Hoe kan je dan wakker worden?
Semi-interessant zweefgebral, daar heb ik toch zo'n hekel aan hè..
Jawelquote:Op maandag 29 mei 2006 00:14 schreef navvy het volgende:
[..]
Zeker nog nooit ergens een handtekening onder gezet.
ga ergens anders baggerenquote:Op maandag 29 mei 2006 00:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het leven is een droom en dan word je wakker en ben je weer in het leven? Maar dat leven was toch een droom? Hoe kan je dan wakker worden?
Misschien kan je dat gedichtseltje aan je ex geven en dan raakt hij zó in de war en misschien wel in een psychose en dan moet hij opgenomen worden en dan kan hij niet meer in het huis wonen en dan vergeet hij wie je bent en dan hoef je niet meer te betalen.quote:
Gelukkig was dat gebral enorm on-topic en nuttig en mag je in KLB geen grappen maken.quote:Op maandag 29 mei 2006 00:16 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
ga ergens anders baggerendit is potverdorie ONZ niet
Sommige momenten in het leven zijn als ''een droom'' totdat je de harde werkelijkheid weer onder ogen ziet zoals ze echt zijn.quote:Op maandag 29 mei 2006 00:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Briljant!quote:Op maandag 29 mei 2006 00:19 schreef MUUS het volgende:
[..]
Misschien kan je dat gedichtseltje aan je ex geven en dan raakt hij zó in de war en misschien wel in een psychose en dan moet hij opgenomen worden en dan kan hij niet meer in het huis wonen en dan vergeet hij wie je bent en dan hoef je niet meer te betalen..
En vervolgens aan de personen dus aan wie die het heeft verhuurd en daarvoor hebben getekend?quote:Op maandag 29 mei 2006 00:16 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Jawel
en daarom weet ik ook wie het geld kan opeisen als er niet betaald wordt.
In dit geval dus de verhuurder.
Dat hoeft nou ook weer nietquote:Op maandag 29 mei 2006 00:27 schreef nightfall het volgende:
geef ze'n adres maar,. dan knopen we em op![]()
Ja, precies. Maar als die ex het geld wilt hebben dan kan hij de pot op. Zou ook wel mooi zijn als hij beslist dat er nog gewoond gaat worden maar zij wel lekker aan de de huur mee kan dokken.quote:Op maandag 29 mei 2006 00:23 schreef navvy het volgende:
[..]
En vervolgens aan de personen dus aan wie die het heeft verhuurd en daarvoor hebben getekend?
Schiet me ineens te binnen.... jij woonde toch in Den Haag met hem?quote:
Ja hey, wel lekker lachen om al die verhalen in r&p en sex en geilen op de foto's in US.quote:Op maandag 29 mei 2006 00:24 schreef OldSchoolFool het volgende:
Je priveproblemen op een pubersite als Fok gooien....![]()
Is ook een flapdrol actie tuuk, kweet alleen niet wat voor contract ze nou heeft hetekend.quote:Op maandag 29 mei 2006 00:27 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ja, precies. Maar als die ex het geld wilt hebben dan kan hij de pot op. Zou ook wel mooi zijn als hij beslist dat er nog gewoond gaat worden maar zij wel lekker aan de de huur mee kan dokken.
Ik vind het nogal een flapdrol actie eigenlijk.
Puntje bij paaltje hou ik deze site voor de fun en Zeker niet voor serieuze shit. Jij wel vriend?quote:Op maandag 29 mei 2006 00:31 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ja hey, wel lekker lachen om al die verhalen in r&p en sex en geilen op de foto's in US.
Maar als het puntje bij paaltje komt...
hij staat volledig in zijn recht.. en jij bent eenquote:Op zondag 28 mei 2006 23:58 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja dat wel, dus er is nog een beetje hoop
Morgen de rechtswinkel even bellen natuurlijk
quote:Op maandag 29 mei 2006 17:19 schreef avotar het volgende:
[..]
hij staat volledig in zijn recht.. en jij bent een![]()
![]()
![]()
als je eronder uit wil komen..
het zijn vrouwen als jij die een vent kapot maken..
![]()
MANNENquote:Op zondag 28 mei 2006 23:48 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Mijn loser-ex dus heeft mn fucking telefoonabbo afgesloten (stond op zijn naam i.v.m. studentenkorting) en wil nu de huur hebben voor de maanden dat hij nog in ons huis woont, terwijl ik allang ergens anders woon (ja samen contract getekend...)
Ow ja... hij deed het niet om me te naaien
And the plot thickens....quote:Op maandag 29 mei 2006 20:37 schreef Skin het volgende:
Je bent ook geen haar veranderd he schat!![]()
Get a grip, get a life, and get on with it!
dat dus.quote:Op maandag 29 mei 2006 00:07 schreef DOGMAN het volgende:
had je maar niet vreemd moeten gaan
Vooral als je je bedenkt dat ik helemaal geen Ruby uit Maasdam kenquote:
ah neeeequote:Op maandag 29 mei 2006 21:53 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Vooral als je je bedenkt dat ik helemaal geen Ruby uit Maasdam ken
Een (de?) gefrustreerde ex die zich heeft geregistreerd?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:53 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Vooral als je je bedenkt dat ik helemaal geen Ruby uit Maasdam ken
knipperlicht relatie ?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Een (de?) gefrustreerde ex die zich heeft geregistreerd?
De nieuwe wipkip van een (de?) ex?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |