Jupquote:Op zondag 28 mei 2006 23:23 schreef jna het volgende:
[..]
Verdedigend, hij kan volgens mij ook als rechtsachter uit de voeten (toch?, iemand?)
quote:Danny Blind tekent waarschijnlijk nog deze week een contract dat hem de nieuwe hoofdtrainer van Vitesse maakt. Gerard van der Lem wordt zijn eerste assistent, zo meldt de televisiezender AT5.
Blind werd, evenals Van der Lem, na afloop van het afgelopen seizoen aan de kant gezet bij Ajax. Al snel kwamen er geruchten dat zowel NAC Breda als Vitesse zeer concrete belangstelling hadden voor het tweetal. De Arnhemmers lijken dus aan het langste eind te gaan trekken.
Blind tekent naar verluidt een contract voor twee seizoenen, met een optie voor nog een derde jaar. Van der Lem zet zijn handtekening onder een contract voor twee jaar.
Is de laatste paar topics meermaals gezegd dat het al rond zou zijn. En geen idee wie het vorig seizoen riep, maar ik vind al die 'bronnen' even onbetrouwbaar. Ik zie 'm heel graag komen, maar eerst zien en dan geloven.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:31 schreef Nashje het volgende:
Als jij dat al 2 weken hoort mocht je dat wel effe vertellen. Ik heb de afgelopen 2 weken gehoort dat Ajax druk bezig is met Davids en ze hem heel graag zien komen.
Vorig seizoen zou ie zeker komen volgens een of andere verkapte kakkerlak op AN.
Heb even gekeken, stond idd alleen dat Davids en Ajax onderling al akkoord zouden zijn. Maar goed, waar had jij het gelezen? Want op dappre strijders weblog vind ik het niet. Pff, ik wil zekerheid.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:37 schreef Nashje het volgende:
Ik heb serieus niks gelezen dat het allemaal al rond zou zijn. Nou, mooi zo. Nu dan maar wachten dat het naar buiten wordt gebracht.
Dan zal hij wel de rechtshalf wordenquote:Op zondag 28 mei 2006 23:26 schreef Nashje het volgende:
Hij kan op rechtsachter, rechtshalf en als verdedigende middenvelder. Op dapperestrijders.web-log wordt trouwens door die elia en SS3000 gezegt dat Davids zeker is.
Ik lees het net in het Davids topic op AN. En daar zeggen ze dat het op dappere strijders weblog wordt gezegt.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Heb even gekeken, stond idd alleen dat Davids en Ajax onderling al akkoord zouden zijn. Maar goed, waar had jij het gelezen? Want op dappre strijders weblog vind ik het niet. Pff, ik wil zekerheid.
God, mogen wij ook eens wat kijken.... Zeikwijvenquote:Mannen jatten dure, kostbare kijktijd voor onze favoriete programma's.
Johanna Cruijff & Marjo van Basten, oprichters VVNquote:Op zondag 28 mei 2006 23:48 schreef Pritt het volgende:
Haha dit vond ik wel grappig
www.wegmethetwk.nl
Door vrouwen die anit WK zijn.
MAAAAR, nu komt het, de ontwerpster (zie rechtsonderin) heet van haar achternaam Huntelaar.
Boze moeder of niet?
Ach WK is leuk maar ik heb liever dat Ajax de CL wint.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:51 schreef devv05 het volgende:
WK is niet boeiend in vergelijking met ons Ajax
quote:Echt niks speciaals die hele Gabri. Dat noemen ze dan een polivalente allrounder. Ik noem het een speler van niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |