Staat nog niets op Ajax.nl, maar goedquote:
Vooralsnog bullshit dus.quote:
Die site heeft bronnen, ik ken die gast die dat artikel heeft geschreven en ik vertrouw hemquote:Op maandag 29 mei 2006 13:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vooralsnog bullshit dus.
Zie mijn post. Hij is er nog niet over uit, maar Ajax is absoluut een interessante optie. Sowieso kan Gabri ivm de beurs het nieuws niet eens zelf bekend maken.
Ah, tja. Officieel is andersquote:Op maandag 29 mei 2006 14:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die site heeft bronnen, ik ken die gast die dat artikel heeft geschreven en ik vertrouw hemHij heeft al vaker transfers van clubs eerder aan me verteld dan dat ze rond waren
![]()
quote:Ajax jeugdopleiding wederom 's lands beste
Ajax kreeg vrijdagmiddag tijdens de uitreiking van de Rinus Michels Awards in Tilburg de trofee voor de beste jeugdopleiding van het land. Ook vorig jaar kreeg Ajax die eretitel al toebedeeld.
Hoofdjeugdopleiding John van den Brom nam de prijs in Tilburg in ontvangst. Dezelfde middag was Ajax C1 landskampioen geworden. Ook vorig jaar kreeg de jeugdopleiding de Trofee overhandigd. Toen nam trainer en hoofd jeugdopleiding ad interim Maarten Stekelenburg de prijs in ontvangst.
Blind heeft toch geweigerd....?quote:Op maandag 29 mei 2006 14:05 schreef Trancelocator het volgende:
In Telesport staat dat Vitesse in Gerard van der Lem de nieuwe trainer ziet, en niet in Blind. Wordt vervolgd.
Oh dat weet ik niet. Wat ik wel weet is dat ze in Arnhem bijna wanhopig moeten zijn omdat ze maar geen trainer kunnen vinden.quote:
quote:Van der Lem in beeld bij Vitesse
AMSTERDAM - Nadat de komst van Jan Boskamp afketste, heeft Vitesse de aandacht verlegd naar Gerard van der Lem, de voormalige assistent van Danny Blind bij Ajax.
Van der Lem is, met Johan Neeskens, ook een kandidaat om de nieuwe assistent van Frank Rijkaard te worden. De Amsterdammer heeft het voordeel dat hij al eerder in Barcelona samenwerkte met Louis van Gaal. Een aanbieding om in Colombia aan de slag te gaan als hoofdtrainer, sloeg hij af.
Die zijn idd wanhopig op zoek. Blind had bedankt omdat hij naar het buitenland wil....quote:Op maandag 29 mei 2006 14:15 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet. Wat ik wel weet is dat ze in Arnhem bijna wanhopig moeten zijn omdat ze maar geen trainer kunnen vinden.
Het betreffende bericht:
[..]
Allang hoor. Lees een topic eens door.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:07 schreef Doezelhaar het volgende:
Gabri heeft nog steeds geen persconferentie gegeven...
Zeg hem dan meteen even dat ie een taalcursus Nederlands neemt, wat een waardeloos geschreven bericht zeg.quote:Op maandag 29 mei 2006 14:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die site heeft bronnen, ik ken die gast die dat artikel heeft geschreven en ik vertrouw hemHij heeft al vaker transfers van clubs eerder aan me verteld dan dat ze rond waren
![]()
quote:Gabri noemt bij Barįa-afscheid Ajax als optie
29/5/2006 14:43
Na dertien jaar neemt Gabri afscheid van Barcelona. De 27-jarige verdedigde middenvelder kondigde zijn afscheid aan, met Ajax als mogelijk nieuwe werkgever.
De laatste twee seizoenen heeft Gabri weinig kunnen laten zien bij Barcelona. Geplaagd door een enkel- en knieblessure kwam hij tot slechts vijftien competitiewedstrijden voor de Catalaanse club.
Waar hij zijn carričre vervolgt is nog ongewis. Gabri moet nog beslissen of hij in Primera Divsiķn wil blijven of een buitenlands avontuur ambieert. De tweevoudige Spaans international liet wel doorschemeren dat Ajax een optie is. 'Hun filosofie is vergelijkbaar met die van Barcelona. Dat kan een motivatie zijn. Maar ik heb nog geen besluit genomen.'
Henk ten Cate heeft Gabri gevraagd hem te volgen naar Ajax. De Amsterdamse trainer werkte de afgelopen drie jaar met de verdedigde middenvelder, die in de winterstop een transfer naar West Ham United niet zag zitten.
www.thehunter.nl ?quote:Op maandag 29 mei 2006 15:47 schreef jna het volgende:
Weet iemand die site van dat Huntelaar liedje nog?
Die Huntelaaaaar, Huntelaar, Huuuuuntelaar. enz enz
www.afca.nlquote:Op maandag 29 mei 2006 15:52 schreef jna het volgende:
Ik heb het namelijk met iemand uit Engeland over achtelijke wk liedjes, ik vond deze wel in het rijtje passen.
quote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 16:21 schreef jna het volgende:
http://www.mooidoel.nl/huntelaarbijat5.php
Alle doelpunten van Huntelaar voor Ajax.
Valt me nu wel extra op dat er veel ballen van rechts kwamen![]()
Zo staat het er Jasper dus weet niet hoe die gast erbij komt.quote:"Gabri: Transfer nog niet rond"
Gepubliceerd door: Eric Mertens
Gepubliceerd op: 29 mei 06 om 13:45 uur.
Gabri vertrekt het volgende seizoen definitief bij FC Barcelona, dit maakte de middenvelder bekend op een ingelaste persconferentie. Een komst naar Ajax lijkt het meest waarschijnlijke. "Ik heb nog geen definitief besluit genomen."
Bij Ajax zou hij worden de 27-jarige middenvelder herrenigd met Henk ten Cate, die de voorbije drie seizoenen assistent-trainer bij de Catalanen. Gabri kan transfervrij naar Amsterdam komen, waar hij met zijn routine de jonge spelers moet gaan begeleiden.
Gabri zou alweer de zesde versterking voor Ajax voor het komende seizoen. Eerder werden al Jaap Stam (AC Milan), Kenneth Perez (AZ), Dennis Gentenaar (Borussia Dortmund), George Ogararu (Steaua Boekarest) en Krohn-Dehli (RKC Waalwijk) binnengehaald.
Hahaha dat liedjequote:Op maandag 29 mei 2006 16:21 schreef jna het volgende:
http://www.mooidoel.nl/huntelaarbijat5.php
Alle doelpunten van Huntelaar voor Ajax.
Valt me nu wel extra op dat er veel ballen van rechts kwamen![]()
Het was echt een 845CI ....tenminste dat stond op die kar.. hij stond op de oudenoord links naast me bij het stoplicht.. blond wijfie naast hem en hij maar aan zijn nagels vreten. Ze zeiden geen woord tegen elkaar en ze hebben zeker 2 minuten voor rood gestaanquote:Op maandag 29 mei 2006 13:50 schreef BoNi het volgende:
[..]
Sneijder rijdt in een 6-serie, maar dat doet er niet zo veel toe.
Als daadwerkelijk Davids en Gabri of Landzaat op het middenveld komen te spelen zie ik Sneijder volgend seizoen echt opleven en definitief zijn doorbraak maken.
Tot nu toe vind ik hem nog steeds niet constant genoeg, maar ik hoop erop en verwacht dat dit volgend seizoen wel gaat gebeuren.
Ik ken wel de BMW 850, maar dat is zo'n oude achterstandswijkbakquote:Op maandag 29 mei 2006 18:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het was echt een 845CI ....tenminste dat stond op die kar.. hij stond op de oudenoord links naast me bij het stoplicht.. blond wijfie naast hem en hij maar aan zijn nagels vreten. Ze zeiden geen woord tegen elkaar en ze hebben zeker 2 minuten voor rood gestaan
Kan geen 8 serie terug vinden bij BWM op de site![]()
Nee deze was vrij nieuw op de afgerachte velgen naquote:Op maandag 29 mei 2006 18:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ken wel de BMW 850, maar dat is zo'n oude achterstandswijkbak. Daar zie ik Sneijder niet in rijden eigenlijk.
Kon je hier vinden moet je wel even zoeken in het archief want is al even geledenquote:Op maandag 29 mei 2006 15:47 schreef jna het volgende:
Weet iemand die site van dat Huntelaar liedje nog?
Die Huntelaaaaar, Huntelaar, Huuuuuntelaar. enz enz
Ja zoiets dan donker en met andere velgenquote:Op maandag 29 mei 2006 18:12 schreef twi het volgende:
Het zal wel een 645CI zijn geweest, die bestaat wel, i.t.t. de 845CI. De 6 en de 8 lijken bset op elkaar
[afbeelding]
idd, jong ned wordt toch niksquote:
Davids - Zidane - Gabri?quote:Chinese clubs hopen op Zinedine Zidane
29/5/2006 17:58
Zinedine Zidane heeft aangekondigd na het WK zijn carričre definitief te beëindigen. Toch menen Beijing Guo'an en Changchun Yatai kans te maken op de diensten van de Franse middenvelder.
De twee Chinese clubs hopen dat Zidane zijn afscheid uitstelt en in de Superliga komt spelen. 'Hij is in voor een nieuwe stap', weet een woordvoerder van Beijing Guo'an zelfs te melden.
De voorzitter van Changchun Yatai is bezig Zidane te benaderen. 'Het zou perfect zijn als de meester van de schijnbeweging ons zou komen versterken. Ons middenveld is namelijk niet zo goed', aldus Liu.
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:15 schreef methodmich het volgende:
Dat Lindenbergh weg mag, verbaast me niet. Vreemdste aankoop van de laatste tien jaar. Maar wie gaat die man halen voor dat salaris?
Sodeju zeg. Die Belgen denken dat wij dom zijn ofzo? Laat Poco en Defour maar lekker daar zitten als het zo moet.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:06 schreef Urquhart het volgende:
Geruchten update van onze vrienden van Dappere Strijders. Voor wat het waard is
- ¤8,5 miljoen, De Mul en 20% bij doorverkoop is voor Pocognoli en Defour samen. Woensdag gaat Ajax de laatste kans wagen.
Quaresma zou echt vet zijn. Jenner begrijp ik geen reet van. Gabri gaat denk ik komen. Mooi dat Lindenbergh moet nokken.quote:- Quaresma is 2 keer bekeken, maar gezien prijs nooit optie geweest
- Jenner is in beeld, want Ten Cate heeft geen hoge pet op van De Mul
- Ten Cate was bij de persconferentie van Gabri als vertegenwoordiger van Barca en niet voor Ajax
- Lindenbergh mag weg
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Ten Cate vind Quaresma niks
Wat betreft instelling schijnt hij inderdaad geen topper te zijn, maar voor de rest niets dan lof!quote:Op maandag 29 mei 2006 20:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Was hier gepost dat Ten Cate het een lui ventje vond
Handig als Davids komtquote:Voetballers volgend seizoen minder snel geschorst
Spelers uit de eredivisie ende eerste divisie zullen volgend seizoen minder snel geschorst worden. Pas na de vijfde, zevende en negende gele kaart moeten de spelers verplicht een duel toekijken. Vanaf de elfde boeking zijn ze na iedere prent geschorst. Afgelopen seizoen bleven spelers na een vierde en zesde gele kaart verplicht aan de kant en werden ze al vanaf de zevende gele kaart iedere keer geschorst.
Met de J als in Josti?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:08 schreef Erwtensoep het volgende:
KNJB!!!
Heel goed, Ajax heeft ook niks aan een jongen die al misplaatst de vedette uithangt.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Van Persie had het bij feyenoord en kon dat niet flikken bij Arsenal, hier is het al andersom.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:49 schreef Nashje het volgende:
Daar kun je aan werken. Zie Van Persie.
Vind zijn redement niet zo hoog. Zoekt vaak de moeillijke oplossing trwijl het veel makkelijker kan.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heel goed, Ajax heeft ook niks aan een jongen die al misplaatst de vedette uithangt.
Wat een vervelend verwend kind is dat idd. Totaal inefficiente Owusu bewegingen, voetbalt alleen voor zichzelf (zoals dat hele 'team') en kijkt uit zijn ogen alsof ie een kind van Seedorf isquote:Op maandag 29 mei 2006 20:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Precies.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heel goed, Ajax heeft ook niks aan een jongen die al misplaatst de vedette uithangt.
Vreemdste aankoop van de laatste tien jaar? Rot toch op! De laatste tien jaar zijn er vele slechtere aankopen geweest, Olaf Lindenbergh is de ideale twaalfde man. Of eventueel, dertiende, veertiende, vijftiende of zestiende dan, maar van mij hoeft hij niet per sé weg.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:15 schreef methodmich het volgende:
Dat Lindenbergh weg mag, verbaast me niet. Vreemdste aankoop van de laatste tien jaar. Maar wie gaat die man halen voor dat salaris?
Valt Gabrich niet nog binnen de laatste tien jaar?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:15 schreef methodmich het volgende:
Ach in deze tijd van stilte voor de storm moeten we toch iets doen om de topics vol te lullenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:32 schreef twi het volgende:
Heuj, dat "vergeten Ajacieden / miskopen" thema is toch pas al een keer aan bod gekomen?
Na de CL-winst komend jaar hoeft die sportdrankjescup echt niet meer gevierd te worden hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:45 schreef Camplo het volgende:
Nog een middenvelder graag Ten Cate, en het is volgend jaar 3x Leidscheplein.
Bank warm houdenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:19 schreef koningdavid het volgende:
Waarom zou Patrick dat doen? Zodat hij tegen een lager salaris dan in Spanje hier de bank warm kan houden?
Ja, gaat Huntelaar maar vleugelenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:24 schreef koningdavid het volgende:
Jij zou Patrick een basisplaats geven dan?
Beetje mee laten trainen, Babel en Huntelaar wat techniek aanleren, buiten de toppers gebruiken als 10 wanneer 'ie niet geblesseerd is. En Charisteas zonder verlies terug naar Duitsland sturen.quote:
Huntelaar vleugelspits?quote:
Oke dan gaat Huntelaar maar op die audi stoelen zitten als hij niet wil vleugelen. Hup Kluivertquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Huntelaar vleugelspits?![]()
Dat lijkt me dus echt niks voor Huntelaar. Klaas-Jan is meer een spits dan Kluivert. Kluivert zou alleen nuttig zijn voor een 4-4-2 opstelling met Huntelaar en Kluivert in de spits, maar dat zal nooit gebeuren.
Patrick is een Ajacied en heeft veel voor de club betekend, maar hij heeft zich de laatste 3 jaar geen moment bewezen. Plus, zijn salaris lijkt me ook niet misselijk, nee laat hem maar lekker in Spanje blijven en zich daar revancheren.
Waarop baseer jij je mening dat Kluivert op dit moment een betere spits is dan KJH? Op Kluiverts spel van zes jaar geleden?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Oke dan gaat Huntelaar maar op die audi stoelen zitten als hij niet wil vleugelen. Hup Kluivert
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Oke dan gaat Huntelaar maar op die audi stoelen zitten als hij niet wil vleugelen. Hup Kluivert
Inderdaad ja. Al moet Huntelaar zich nog wel bewijzen tegen de grote jongens..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:35 schreef zjroentje het volgende:
Pfff, Kluivert is vergane glorie.
Al ziet hij dat zelf nog steeds niet in ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |