Hopelijk wordt Huntelaar nooit verkocht.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:39 schreef Houniet het volgende:
Als KJH over twee jaar verkocht wordt, komt Patrick terug. Dan is hij 31 en komt hij zijn carriere bij ons afsluiten
Dus dat ie transfervrij de Arena uit wandelt?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:42 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Huntelaar nooit verkocht.
Dudequote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:57 schreef Pritt het volgende:
Voor de voetbalcarriere van Pat.
Snel zn contract verlengen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dus dat ie transfervrij de Arena uit wandelt?
Staat genoteerdquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:07 schreef Houniet het volgende:
KJH gaat naar Barcalona over twee jaar. En Patrick komt terug, ik zeg het je
Ik ben ervan overtuigd wanneer Patrick bij Ajax een tijdje in de basis staat weer kan schitteren zoals vroeger.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:48 schreef Pritt het volgende:
Ja is zijn goede periode was Kluivert echt een super spits, hij kon alles.
Helaas voor hem en Nederland is hij veel te vroeg afgetakeld.
Volgens mij iets te gevoelig voor de glamourkant van het voetbal.
Het is zonde. R.I.P.
Het lijkt me wel, na het vertrek van Galasek en eerder Nigel de Jong heb je nu eigenlijk alleen nog Maduro in de selectie die daar kan spelen (of Sneijder natuurlijk).quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:21 schreef cultheld het volgende:
Wordt Gabri voor de basis gehaald?
Zeker weten, daarvoor komt die naar Ajax, voor te spelenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:21 schreef cultheld het volgende:
Lijkt me wel.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:21 schreef cultheld het volgende:
Patjequote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:12 schreef koningdavid het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=uaYcXQGqYGU&search=kluivert
Kluivert![]()
Als hij in vorm is, is hij de allerbeste...
Juist, als hij alles mentaal weer op een rijtje krijgt en in een omgeving komt waar hij gewaardeerd wordt ben ik ervan overtuigd dat hij het nog kan.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:14 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd wanneer Patrick bij Ajax een tijdje in de basis staat weer kan schitteren zoals vroeger.
Olaf speelt alleen maar breed en vertraagt het spel. En zeker voor dat geld was het een dramatische aankoop. Van Geel heeft hem dik boven de prijs verkocht. Lekkere TD hoor.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vreemdste aankoop van de laatste tien jaar? Rot toch op! De laatste tien jaar zijn er vele slechtere aankopen geweest, Olaf Lindenbergh is de ideale twaalfde man. Of eventueel, dertiende, veertiende, vijftiende of zestiende dan, maar van mij hoeft hij niet per sé weg.
Als hij die blessures maar heeft weten af te schudden dan.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:23 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Zeker weten, daarvoor komt die naar Ajax, voor te spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |