Ik verander niets aan deze woorden.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:29 schreef mitt het volgende:
Om het topic onder ons te houden.
OP volgt hoor ik net.
precies, alleen maar postopkrikkers daarquote:Op zondag 28 mei 2006 21:31 schreef mitt het volgende:
wat een kansloos forum is dat MEN nu eigenlijk.
en dan staat het geniale "lied van de dag" daartussen.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:31 schreef mitt het volgende:
Daar heb je eigenlijk best wel gelijk in.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:31 schreef mitt het volgende:
Ben jij ook een MEN'erquote:Op zondag 28 mei 2006 21:32 schreef placebeau het volgende:
[..]
en dan staat het geniale "lied van de dag" daartussen.
Ga je verder op een intellectueel forumquote:Op zondag 28 mei 2006 21:32 schreef placebeau het volgende:
[..]
en dan staat het geniale "lied van de dag" daartussen.
Ik heb 3/4 er uit.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:35 schreef popolon het volgende:
Ik heb de helft van de subforums uit m'n AT gesloopt.
heb vandaag naar de indiepoprocks-radio geluisterd. Was beter dan die van cafca, maar minder dan die van bigshadow.quote:
Wat is het rooster voor morgen? Kan ik daar mijn leren op afstemmen.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:36 schreef mitt het volgende:
Ik krijg net door dat we tot 22.00 mogen, dan komt de andere groep.
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:36 schreef mitt het volgende:
Dan zal ik maar even niet postenquote:Op zondag 28 mei 2006 21:36 schreef mitt het volgende:
Wij hebben de even uren.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat is het rooster voor morgen? Kan ik daar mijn leren op afstemmen.
ik was al een nieuwe aan het maken: Mirri in a love gamequote:
ik wil eigenlijk bij niemand horen.quote:
Had ik ook al eens.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:37 schreef placebeau het volgende:
[..]
heb vandaag naar de indiepoprocks-radio geluisterd. Was beter dan die van cafca, maar minder dan die van bigshadow.
Ik profiteer van mijn maand tijdelijk lidmaatschap.
"Yes, we are all individuals!" "I'm not"quote:Op zondag 28 mei 2006 21:41 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk bij niemand horen.![]()
behalve dan bij jou![]()
vanaf 22.00quote:Op zondag 28 mei 2006 21:42 schreef popolon het volgende:
Wordt er al over hoofdpijntjes, zieke familieleden en huisdieren gelult hier?
1: vandaar ook dequote:Op zondag 28 mei 2006 21:41 schreef Bruce117 het volgende:
ik wil eigenlijk bij niemand horen.![]()
behalve dan bij jou![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heb je nog geBBQ'ed?
Outdoor wel te verstaan.
Stt, niet voorzeggen!quote:Op zondag 28 mei 2006 21:42 schreef popolon het volgende:
Wordt er al over hoofdpijntjes, zieke familieleden en huisdieren gelult hier?
heb ik drie nummers van staan, erg leuk (17 miles of bourbonquote:Op zondag 28 mei 2006 21:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Had ik ook al eens.Als we het dan toch weer over muziek hebben: Wrinkle Neck Mules. Echt geniale plaat. Alt. Counrty van de bovenste bovenste plank.
Nee dat doen jullie toch?quote:
ga we nog naar Detroit - Anaheim?quote:
Zonde.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee, 't is 38 graden en ik kan 't zwembad niet in. De chemicalien moeten eerst inwerken.!
Okeechobee, Lowlight, Liza..quote:Op zondag 28 mei 2006 21:43 schreef placebeau het volgende:
[..]
heb ik drie nummers van staan, erg leuk (17 miles of bourbon)
Dinsdag ga ik naar Josh Ritter, wat vind je daar van?
Daar heb ik een plaat van: Hello Starlingquote:Op zondag 28 mei 2006 21:43 schreef placebeau het volgende:
[..]
heb ik drie nummers van staan, erg leuk (17 miles of bourbon)
Dinsdag ga ik naar Josh Ritter, wat vind je daar van?
Tegen alg.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zonde.
Wat voor chemicalien moeten in godsnaam in een zwembad
Inderdaad. Nu ga ik zelf al MSN-en. Het is een virus.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:44 schreef placebeau het volgende:
Kijk, door al die tijdsdruk gaan wij ook rapper berichten posten.
jullie?quote:
Arcee is er niet meer geloof ik...quote:Op zondag 28 mei 2006 21:45 schreef komrad het volgende:
dit is mijn 20001e post en dat meld ik even omdat de volgende dus de 20002e is
Dat moet Arcee natuurlijk wel even weten
Ik ken alleen de nieuwe. Maar naar horen zeggen is hij serieuzer geworden. Maar het blijft een prachtige CD.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Okeechobee, Lowlight, Liza..
Ik vond Hello Starling 2 jaar terug erg fijn, niet diepgaand, maar lekker te behappen. Maar ik las hier al enkele malen dat de nieuwe een andere weg is ingeslagen.
Hoeveel fokkers heb je al?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu ga ik zelf al MSN-en. Het is een virus.
Het lijkt hier wel Hoolsquote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:47 schreef Mirri het volgende:
Ok, iets over sport. Ik ben vandaag naar het Nederlands Kampioenschap stijldansen geweest.
Ja inderdaad!quote:
FOK! is niet je leven?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel in dit topic.
Ik houd leven en FOK! graag gescheiden.
Ok, iets over sport. Ik ben vandaag naar het Nederlands Kampioenschap stijldansen geweest. Het was heeeeel gaaf!
Ik ga ook op stijldansen![]()
Ik heb alleen tong maar.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel in dit topic.
Ik houd leven en FOK! graag gescheiden.
Ok, iets over sport. Ik ben vandaag naar het Nederlands Kampioenschap stijldansen geweest. Het was heeeeel gaaf!
Ik ontken.quote:
open er een topic overquote:Op zondag 28 mei 2006 21:47 schreef Mirri het volgende:
Ik ga ook op stijldansen![]()
jij bent hier populair.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ontken.
Maar dit gaat veel te snel, mannen en vrouw. Gooi jij 'm even dicht of doe ik het Mitt?
*meldt*quote:Op zondag 28 mei 2006 21:50 schreef Mirri het volgende:
[..]
Stijldansen is echt topsport. Ik wil het ook gaan doen, nu nog even een danspartner vinden.![]()
Niet jijquote:Op zondag 28 mei 2006 21:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
*meldt*
Ik mag graag op teentjes trappen
Die had ik wel op m'n oude adres.quote:
je hebt tegenwoordig ook 'uni-dansen' he!quote:Op zondag 28 mei 2006 21:50 schreef Mirri het volgende:
Stijldansen is echt topsport. Ik wil het ook gaan doen, nu nog even een danspartner vinden.![]()
Over een uurtje?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:50 schreef maril het volgende:
Ik weet nu al wat de volgende OP zal zijn Mirri zoekt een danspartner.
Stribequote:Op zondag 28 mei 2006 21:51 schreef Mirri het volgende:
[..]
Niet jij![]()
Ik zoek een echte heer.![]()
Iemand die kan lijden leiden
Ik werd in het vorige topic nog met Jezus vergeleken hoor.quote:
kuch* Ik ben Stribequote:
een schone onderbroek misschienquote:Op zondag 28 mei 2006 21:52 schreef komrad het volgende:
en nu dus post :![]()
20002
![]()
even getallen en een perfecte symmetrie, wat wil je nog meer
Ik doe geen maagden, dat geeft teveel rotzooiquote:
als je nou even 8 minuten had gewacht, hadden we er een feestje voor kunnen beginnen..quote:Op zondag 28 mei 2006 21:52 schreef komrad het volgende:
en nu dus post :![]()
20002
![]()
even getallen en een perfecte symmetrie, wat wil je nog meer
Ik zei jou na!quote:Op zondag 28 mei 2006 21:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik doe geen maagden, dat geeft teveel rotzooi
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die had ik wel op m'n oude adres.En ik heb een keer met SCH in één venster gezeten. ( Dit klinkt smeriger dan dat het was )
Mirri Mirri toch, wij zitten qua humor op zo'n verschillend niveau... het zou nooit iets kunnen wordenquote:Op zondag 28 mei 2006 21:55 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik zei jou na!
Ik quote jouw post van 2 dagen geleden, toen zei je dat tegen mij.![]()
Lul.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik doe geen maagden, dat geeft teveel rotzooi
het zijn af en toe zulke inkoppertjesquote:
Dus je drukt niet steeds op Enter? Ik wel nl.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:00 schreef Mirri het volgende:
[..]
MSN??
Ik Fok meer dan ik msn de laatste tijd.![]()
Nee, ik ben uitgekeken op msn. Zeker nu ik eindelijk een abonnement heb, bel ik liever.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:01 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Dus je drukt niet steeds op Enter? Ik wel nl.![]()
Mompelt iets over een dunne lijn.....quote:Op zondag 28 mei 2006 22:00 schreef Mirri het volgende:
[..]
MSN??
Ik Fok meer dan ik msn de laatste tijd.![]()
Ik ga voor Snellejelle die uit de sleeplift viel.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:03 schreef TheVulture het volgende:
maar goed om weer even op sport terug te komen... wat was de mooiste sportprestatie van de dag?
Ik ga voor de Bossche basketballers
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:03 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik ga voor Snellejelle die uit de sleeplift viel.![]()
[..]
[..]
whehehquote:Op zondag 28 mei 2006 22:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ga mezelf
ik die als een volleerd skiër de piste van velsen-zuid bedwong
Echt waar?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]Het is dan ook een mietje he
Maar goed. ik weet hoe het voelt... heb in Winterberg wel eens zo hard aan een sleeplift gehangen dat alle mensen die voor me omhoog gingen eruit donderden
quote:
ik viel er niet uit. wel ernaast trouwensquote:Op zondag 28 mei 2006 22:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]Het is dan ook een mietje he
Maar goed. ik weet hoe het voelt... heb in Winterberg wel eens zo hard aan een sleeplift gehangen dat alle mensen die voor me omhoog gingen eruit donderden
Ga maar eens heel hard op een kabel hangen in zo'n lift... er kunnen dan gekke dingen gebeurenquote:Op zondag 28 mei 2006 22:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik viel er niet uit. wel ernaast trouwens
da's wel raar wat jij kan
Je hing aan de sleeplift? Dus je viel er niet uit?quote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:09 schreef Brahimov het volgende:
Ik ga hier zo afsluiten, ga wat zzz's verzamelen
* zwaait
rare sleeplift was dat danquote:Op zondag 28 mei 2006 22:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ga maar eens heel hard op een kabel hangen in zo'n lift... er kunnen dan gekke dingen gebeuren![]()
zzzzzlaap lekker danquote:Op zondag 28 mei 2006 22:09 schreef Brahimov het volgende:
Ik ga hier zo afsluiten, ga wat zzz's verzamelen
* zwaait
ik weeg 89 kg en ben 1.93 m ben dus niet overdreven zwaar maar wel enorm lompquote:Op zondag 28 mei 2006 22:10 schreef Mirri het volgende:
[..]
Je hing aan de sleeplift? Dus je viel er niet uit?
Hoe zwaar ben je dan wel niet, als zoiets gebeurt?![]()
dat was daar ook geen probleem.... maar zo raar is dat nie hoor... die kabel hangt dan ineens een stuk lager voor iedereen en dus schoten bij sommige mensen die beugels uit hun rugquote:Op zondag 28 mei 2006 22:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
rare sleeplift was dat danmet de sleeplift in velsen kun je alleen de mensen achter je pesten
![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat was daar ook geen probleem.... maar zo raar is dat nie hoor... die kabel hangt dan ineens een stuk lager voor iedereen en dus schoten bij sommige mensen die beugels uit hun rug
succes met afkickenquote:Op zondag 28 mei 2006 22:14 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
Ik ga trouwens stoppen, mijn oma blijft vannacht in mijn kamer slapen. En ik vind dat Fok teveel een verslaving wordt.![]()
Ik ben vandaag 2 posts gemiddeld per dag gestegen.![]()
Slaap lekker Mitt, morgen gezond weer op.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:15 schreef mitt het volgende:
doei.
aha dan was het een ander type liftquote:Op zondag 28 mei 2006 22:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat was daar ook geen probleem.... maar zo raar is dat nie hoor... die kabel hangt dan ineens een stuk lager voor iedereen en dus schoten bij sommige mensen die beugels uit hun rug
daaaagquote:Op zondag 28 mei 2006 22:14 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
Ik ga trouwens stoppen, mijn oma blijft vannacht in mijn kamer slapen. En ik vind dat Fok teveel een verslaving wordt.![]()
Ik ben vandaag 2 posts gemiddeld per dag gestegen.![]()
is inderdaad een anderequote:Op zondag 28 mei 2006 22:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
aha dan was het een ander type lift
wij hadden deze:
[afbeelding]
Without any doubt:quote:Op zondag 28 mei 2006 22:03 schreef TheVulture het volgende:
maar goed om weer even op sport terug te komen... wat was de mooiste sportprestatie van de dag?
Ik weet niet wat het voor soort werk is, maar ik vin het niet fatsoenlijk ze zouden je bellen de afgelopen week is afgesproken.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop trouwens morgen eindelijk uitsluitsel te krijgen over mijn nieuwe job... zal een keer tijd worden
ik hoop het ook voor jequote:Op zondag 28 mei 2006 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop trouwens morgen eindelijk uitsluitsel te krijgen over mijn nieuwe job... zal een keer tijd worden
quote:My love is stronger now than you'll ever know
and it won't ever let you go
My love is wider than the ocean can be
and it’s deeper than the deep blue sea
My love goes higher than a mountain can rise
and I see it there in your eyes
My love gets tougher when the going gets rough
and believe me, I've got more than enough
Keep tryin' babe, keep holding on
There's a place we belong
Where things are good, where love is strong
I'm never ever gonna leave you to cry on your own
Never ever gonna not go and pick up the phone
I'm never ever gonna let you be chilled to the bone
No, no, never
No, no, never
I'm never ever gonna leave when you're lost in the storm
Never ever gonna not keep you safe where it's warm
I never ever will desert you when your heart is torn
No, no, never
No, no, never
My love shines brighter than a twinkling star
baby no matter where you are
And my love keeps burning like an eternal flame
you can feel it, when I'm calling your name
Keep tryin' babe, keep holding on
There's a place we belong
Where things are good, where love is strong
I'm never ever gonna leave you to cry on your own...
Texas Lightningquote:
dat klopt maar als ze morgen bellen ben ik niet meer boos... tenminste als het goed nieuws isquote:Op zondag 28 mei 2006 22:24 schreef maril het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het voor soort werk is, maar ik vin het niet fatsoenlijk ze zouden je bellen de afgelopen week is afgesproken.
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:37 schreef MiLalaa het volgende:
ik dacht dat het een ode van SJ aan Vulture was
thanks en welterustenquote:Op zondag 28 mei 2006 22:37 schreef Brahimov het volgende:
OK, nog eentje dan. 9099 is zo'n lelijk getal
Succes Vulture, morgen! Hopelijk komt er witte rook.![]()
gekkie. ik steek hem een dolk in zijn hart onder zijn riemquote:Op zondag 28 mei 2006 22:37 schreef MiLalaa het volgende:
ik dacht dat het een ode van SJ aan Vulture was
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gekkie. ik steek hem een dolk in zijn hart onder zijn riem
mijn mobieltje trilt gewoon tijdens werkuren... en dan moet ik even naar het toiletquote:Op zondag 28 mei 2006 22:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
veel succes iig morgen. moet je gewoon werken en krijg je daar dan je belletje
SV, ik moest meteen aan jou denken! Yerseke, vlakbij dus?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:47 schreef MiLalaa het volgende:
oefenpot Australie - Zeeuws Elftal morgen, ff zoeken hoe laat, misschien kan ik gaan kijken
Wat dacht je dan van mijquote:Op zondag 28 mei 2006 21:51 schreef Mirri het volgende:
[..]
Niet jij![]()
Ik zoek een echte heer.![]()
Iemand die kan lijden leiden
Dacht dat het vrijdag was, maar kan me vergissen.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:47 schreef MiLalaa het volgende:
oefenpot Australie - Zeeuws Elftal morgen, ff zoeken hoe laat, misschien kan ik gaan kijken
dat komt beter uit. Oh dan moet ik eerst naar de kapper.. hopelijk is het wat later. Kan ik misschien meteen daarna de blits maken bij de Aussies met m'n nieuwe coupequote:Op zondag 28 mei 2006 22:50 schreef Bruce117 het volgende:
Dacht dat het vrijdag was, maar kan me vergissen.
en ook ik moets meteen aan jou denken
MiLalaa als mascotte mee naar Duitslandquote:Op zondag 28 mei 2006 22:51 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat komt beter uit. Oh dan moet ik eerst naar de kapper.. hopelijk is het wat later. Kan ik misschien meteen daarna de blits maken bij de Aussies met m'n nieuwe coupe![]()
ja, alles voor de sportquote:Op zondag 28 mei 2006 22:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ze hebben in haar buik gesneden toch
Nee joh met eem spuitje wek je de weëen op en dan komt het kindje, maar ze had volgens bericht, een zwangerschapsvergiftiging, en het kind heet Damián.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja, alles voor de sport
maar goed, alles beter dan op 06-06-06 een kind ter wereld brengen met de naam Damian natuurlijk![]()
totdat ik hier kwam reltrappenquote:
tot hoe laat hebben we vandaag? 18:30?quote:Op maandag 29 mei 2006 08:23 schreef pfaf het volgende:
En start!
Valse start.quote:Op maandag 29 mei 2006 08:23 schreef pfaf het volgende:
En start!
Ik denk dat Bruce wil overstappen, dat hij naar ons komt.quote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 09:03 schreef XL het volgende:
[..]
Ik denk dat Bruce wil overstappen, dat hij naar ons komt.
misschien moet ik maar een eenmansfractie beginnenquote:Op maandag 29 mei 2006 09:03 schreef XL het volgende:
[..]
Ik denk dat Bruce wil overstappen, dat hij naar ons komt.
Het zou gaan onweren later op de dag.quote:Op maandag 29 mei 2006 14:16 schreef pfaf het volgende:
[afbeelding]
Lekker weertje zeg, de zon schijnt!
Alleen de temperatuur mag wel wat hoger, maar het begin is er in ieder geval.
O nee, hahaha.quote:Op maandag 29 mei 2006 14:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Moet ik dit opvatten als een hint ofzo?
Dat BS geen date aan jou heeft.quote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 15:12 schreef Mirri het volgende:
Wie mag BS dan wel wezen?
Het zij je vergeven!quote:Geslacht: Vrouw
Waar is Ross?quote:Opleiding: IBA
Ik?quote:Op maandag 29 mei 2006 15:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval wel grappig.
Ik kan tenminste nog wat nuttigs betekenen voor de samenleving!quote:
Middelbare school is geen opleiding.quote:
Like I care about society.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:21 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik kan tenminste nog wat nuttigs betekenen voor de samenleving!
Whehehe.
Zie hier alweer: De Echte Rotterdammert.quote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 15:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zie hier alweer: De Echte Rotterdammert.
Ik moet toch wat invullen! Anders lijkt het alsof ik niks doe en een drop-out ben.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:21 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Middelbare school is geen opleiding.![]()
Are you in for a surprise!quote:
quote:
Danke viel.quote:
Dat komt nog wel.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:31 schreef Mirri het volgende:
[..]
Sorry, ik snap echt niets van deze zin...
Nou meid, dat opleiden voor de universiteit gaat echt vies tegenvallen hoor.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:31 schreef Mirri het volgende:
[..]
Sorry, ik snap echt niets van deze zin...
Waar?quote:Op maandag 29 mei 2006 15:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[afbeelding]
Jeroentje, sta je op de site van TU Delt?
2 uur per week?quote:Op maandag 29 mei 2006 15:34 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nou meid, dat opleiden voor de universiteit gaat echt vies tegenvallen hoor.
Of besteed je meer dan 2 uur per week aan school?
quote:Op maandag 29 mei 2006 15:41 schreef mitt het volgende:
Er is natuurlijk maar 1 echte Jeroen in Delft.
Dat dacht ik wel ja.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:41 schreef mitt het volgende:
Er is natuurlijk maar 1 Jeroen in Delft.
Mannecultuur is natuurlijk niet echt gek op een TU, het aantal vrouwen dat zich voor techniek interesseert is op 1 hand te tellen.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:44 schreef Mirri het volgende:
Hoe bevalt de TU Delft je? Ik vond het niets daar, veel te mannencultuur. Daarom ga ik ook naar Utrecht en niet naar een TU.
Ja, daar ben ik mee bezig.quote:
goh, volgens mij moet ik net wegquote:Op maandag 29 mei 2006 15:57 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik mee bezig.![]()
Ben jij vrij vandaag ofzo? Werk je eigenlijk wel?
Eigenlijk weet ik niet zoveel over je, je hebt ook geen spuisels he...![]()
Tell me....![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 17:58 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond
Niks gehoord van de bankIk heb dus zelf maar even gebeld maar ze waren er nog mee bezig... vorige week door hemelvaart enzo was het er nog niet van gekomen
Heb ik nog iets gemist, zijn er nog steeds twee kampen hier
Ik wil best praten tegen Mitt, Popolon, Placebeau en Pfaf... ze zeggen alleen zo weinig terugquote:Op maandag 29 mei 2006 18:00 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik ben voor integratie
Jammer dat er nog geen witte rook is. Maar je moet maar zo zeggen: het loopt
Ze zijn verlegenquote:Op maandag 29 mei 2006 18:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil best praten tegen Mitt, Popolon, Isabeau en Pfaf... ze zeggen alleen zo weinig terug
ach schei uit, slap ouwehoeren is leuk, Mirri op de kast jagen nóg leukerquote:Op maandag 29 mei 2006 18:05 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ze zijn verlegen![]()
Misschien dat wij ook wat te veel OH'en voor die stille zwijgzame types?
ik vind het af en toe ook wel wat flauw worden
nou zeg, net of continu:quote:Op maandag 29 mei 2006 18:05 schreef Brahimov het volgende:
Ze zijn verlegen![]()
Misschien dat wij ook wat te veel OH'en voor die stille zwijgzame types?
ik vind het af en toe ook wel wat flauw worden
Absolutely inch perfect!quote:
Hoiquote:Op maandag 29 mei 2006 18:08 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nou zeg, net of continu:![]()
en blauw/zwart, blauw/zwart gemuts leuk is.. Ieder post weer anders he.. kwestie van smaak. Maar goed.. veel plezier nog!
![]()
Nog voor Gaudio gejuichd -t? vandaag?quote:Op maandag 29 mei 2006 18:13 schreef mitt het volgende:
rustig hier.
uiteraard, en wat dacht je van Acasuso.quote:
11-9 in de 5equote:Op maandag 29 mei 2006 18:20 schreef mitt het volgende:
[..]
uiteraard, en wat dacht je van Acasuso.
mooi dat hij die partij er nog uitsleept.
vrijdag he. Voor de wedstrijd van Australiequote:
quote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 19:00 schreef snellejelle het volgende:
Hallo daarwat een gespui allemaal vandaag
halloquote:Op maandag 29 mei 2006 17:58 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond
Niks gehoord van de bankIk heb dus zelf maar even gebeld maar ze waren er nog mee bezig... vorige week door hemelvaart enzo was het er nog niet van gekomen
Er schijnen splintergroeperingen te ontstaan.quote:Op maandag 29 mei 2006 17:58 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op maandag 29 mei 2006 19:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Er schijnen splintergroeperingen te ontstaan.
Het wachten is op de eerste aanslagen.
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:54 schreef komrad het volgende:
even een reactie op een veel eerdere post van zjroentje
het is idd zo dat de middelbare school je absoluut niet opleid voor de TU
voor een meisje van zestien is het opleiding genoegquote:Op maandag 29 mei 2006 21:08 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
Is middelbare school dus geen opleiding volgens jou?
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
voor een meisje van zestien is het opleiding genoeg
Dat begrijp ik, maar dat is de vraag niet.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:11 schreef komrad het volgende:
middelbare school is leuk maar Uni is heel anders, niet te vergelijken gewoon
dat is het enige wat ik gezegd hebquote:het is idd zo dat de middelbare school je absoluut niet opleid voor de TU
psst, er had wel een -t bij gemoeten, over school gesprokenquote:
du hast rechtquote:Op maandag 29 mei 2006 21:20 schreef Brahimov het volgende:
[..]
psst, er had wel een -t bij gemoeten, over school gesproken![]()
dat is zo'n mooi volkslied! ik floot het laatst op mijn werk, kijk mijn italiaanse collega me heel verbaasd aanquote:Op maandag 29 mei 2006 21:34 schreef MiLalaa het volgende:
♪ fratelli d'Italiaaa ♪
Ik heb de vraag allang gesteld.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:38 schreef komrad het volgende:
wat wil je weten, dan krijg je een antwoord Mirri
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrolijk nummertjequote:Op maandag 29 mei 2006 21:34 schreef MiLalaa het volgende:
♪ fratelli d'Italiaaa ♪
eenmansfractie meldt zichquote:Op maandag 29 mei 2006 19:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Er schijnen splintergroeperingen te ontstaan.
Het wachten is op de eerste aanslagen.
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:41 schreef Bruce117 het volgende:
Vrolijk nummertje
Ken het eigenlijk alleen nog maar in combinatie met het duitse volkslied
italiaantjesquote:Op maandag 29 mei 2006 21:43 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
zonde.
Ik ken em vooral door enthousiast meezingende Italiaantjes, zoals zojuist. Geweldig.
Hey pfaf, ik heb bij last.fm nu een maand gratis een betaald account omdat de server waar mijn account op zit traag is. Daarmee kan ik nu naar een radiostation op basis van jouw lijst luisterenquote:
Nou, -tjes... Staan een paar Materazzi's in de dop daarquote:
Dat had ik ook eens, is wel tof. Laat me weten welke extreem hippe muziek je beluisterbaar vindt.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:49 schreef XL het volgende:
[..]
Hey pfaf, ik heb bij last.fm nu een maand gratis een betaald account omdat de server waar mijn account op zit traag is. Daarmee kan ik nu naar een radiostation op basis van jouw lijst luisterenIk ken er alleen bizar weinig van natuurlijk, want zover doorgeschoten in onbekend=cool was ik niet eens toen ik nog wel in MUZ postte
met mij gaat het wel goedquote:Op maandag 29 mei 2006 21:40 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik heb de vraag allang gesteld.![]()
Maarre, hoe gaat het met je?
Wat heb jij overigens een ontiegelijk kort lontje. Neem alles hier op Fok! toch eens niet zo serieus.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:37 schreef Mirri het volgende:
Maar laat maar, ik wil het niet eens meer weten.
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:41 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Vrolijk nummertje
Ken het eigenlijk alleen nog maar in combinatie met het duitse volkslied
is Mirri soms een kloon van Haaibaaikequote:Op maandag 29 mei 2006 22:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat heb jij overigens een ontiegelijk kort lontje. Neem alles hier op Fok! toch eens niet zo serieus.
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:08 schreef Bruce117 het volgende:
is Mirri soms een kloon van Haaibaaike
Even checken!quote:Op maandag 29 mei 2006 22:08 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het helemaal niet! Ik had alleen niet zo'n zin in een disantwoord.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat heb jij overigens een ontiegelijk kort lontje. Neem alles hier op Fok! toch eens niet zo serieus.
Kort lontje is wat negatief. Ik zou zeggen: jong en onstuimigquote:Op maandag 29 mei 2006 22:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
Haha, ok. Het kwam over van: "laat maar het hoeft van mij ook al helemaal niet meer joh, stomme meneer"quote:Op maandag 29 mei 2006 22:13 schreef Mirri het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het helemaal niet! Ik had alleen niet zo'n zin in een disantwoord.
Komrad is één van de bijdehandste Fokkers die ik ken, snap je. Soms dan sta ik met mijn mond vol tanden als hij met een antwoord komt. Daar wilde ik mezelf voor behoeden.
Was zeker niet de bedoeling.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:09 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat vind ik een belediging. Bij Mirri is het grappig
![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:08 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
ik, bijdehandquote:Op maandag 29 mei 2006 22:13 schreef Mirri het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het helemaal niet! Ik had alleen niet zo'n zin in een disantwoord.
Komrad is één van de bijdehandste Fokkers die ik ken, snap je. Soms dan sta ik met mijn mond vol tanden als hij met een antwoord komt. Daar wilde ik mezelf voor behoeden.
Wie is Haaibaaike? Die naam komt me bekend voor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |