Waar haal je de tijd toch steeds vandaanquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:02 schreef flyguy het volgende:
Monsters Inc
film van pixar dus is sowieso goed
8/10
Imagine me and you
Wist van te voren niet waar deze film over zou gaan dus maar gewoon aangedrukt.... na 5 minuten denk ik dat deze film nummer 678334663 uit de officele lijst van romcoms is. Maar wat blijkt het blijkt een film te zijn over lesbisch! en dat met Piper Perabo en 1 of andere lekkere Engelse wiens naam ik alweer ben vergeten. Als dat geen......... wordt........... dus wachten wachten en nog eens wachten, maar als de teller laat zien dat ik al 57 minuten en 47 seconden in de film zit lijkt die scene toch te komen..... oh wacht toch niet...... en uiteindelijk loopt alles goed af........... en dat is kut
6/10
geen ideequote:Op woensdag 28 juni 2006 15:01 schreef Doff het volgende:
[..]
Waar haal je de tijd toch steeds vandaan.
Bij Unleashed en The Punisher bedoel je.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:11 schreef Sokolsky het volgende:
Ik kan me lage waarderingen bij die twee films wel goed voorstellen hoor.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:12 schreef Doff het volgende:
[..]
Bij Unleashed en The Punisher bedoel je.
Dat ook, maar ook bij Pi en Mulholland Dr. Zelf vind ik Pi gewoon een vervelende film. Mulholland Dr vind ik geweldig, maar er zijn ook mensen die liever iets van een lineair plot zien. En dat is hun goed recht.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:12 schreef Doff het volgende:
[..]
Bij Unleashed en The Punisher bedoel je.
david lynch doet daar niet aanquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:41 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Dat ook, maar ook bij Pi en Mulholland Dr. Zelf vind ik Pi gewoon een vervelende film. Mulholland Dr vind ik geweldig, maar er zijn ook mensen die liever iets van een lineair plot zien. En dat is hun goed recht.
doe nou niet zo preciesquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Lineare verhalen?
Drie woorden: The Straight Story.
Om maar een voorbeeld te noemen.
Welke is dan de beste Pixar? En wat bedoel je verder met bovenstaande?quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:27 schreef Timo20 het volgende:
Maar jammer genoeg zitten ook de onvermijdelijke moralen en cliches aanwezig. Dat is wat minder maar wel van te voren te verwachten.
Vond `m niet de beste Pixar maar het was wel weer erg vermakelijk.
de beste Pixar? moeilijk te zeggen: A Bug`s Life heb ik nog niet gezien, de rest wel. Waarschijnlijk de 2 Toy Story`s en Monster`s Inc.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Welke is dan de beste Pixar? En wat bedoel je verder met bovenstaande?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:44 schreef pascalheister het volgende:
een 9,5 zozo
maar ff downen danquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
ik zou zeggen: ga `m zien en oordeel zelf![]()
quote:
idd. een meesterwerk.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ha een medestander
Echt een meesterwerkZat je ook in Pathe de Kuip?
daar kom ik nog maar zeldenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
![]()
![]()
gewoon in de bios gaan zien natuurlijk
[..]
dacht ik alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |