Er reden wat autootjes achter elkaar rond in monaco, schumi haalde een paar buiten beeld in, er rookten een paar en toen was er alweer anderhalf uur voorbij en stond er opeens een superman Coulthard op het podium. Dat was het zo'n beetje, niets/weinig gemist dusquote:Op zondag 28 mei 2006 19:53 schreef hermandeperman het volgende:
Vandaag de huiskamer bij m'n ouders helemaal leeggehaald voor de nieuwe vloer...
Wat een kloteklus zeg, al die rommel eruit slepen
Daardoor ook Monaco gemist, was het wat...?
[afbeelding]
Ik een tuinhuisje bij m'n opa en oma gemaaktquote:Op zondag 28 mei 2006 19:53 schreef hermandeperman het volgende:
Vandaag de huiskamer bij m'n ouders helemaal leeggehaald voor de nieuwe vloer...
Wat een kloteklus zeg, al die rommel eruit slepen
Daardoor ook Monaco gemist, was het wat...?
[afbeelding]
Mja ik dus alleen maar gesjouwd en geslooptquote:Op zondag 28 mei 2006 20:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik een tuinhuisje bij m'n opa en oma gemaakt
PTA Klusteam
ben je trots op me?quote:
Gedvergerrequote:Op zondag 28 mei 2006 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
herman, je bent klusterkampioen
Mukie en ik ook btw
ik ben nummer 2 van dit jaar geloof ik ja, ik ging vooral in januari te keerquote:Op zondag 28 mei 2006 20:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gedvergerre
Al heb jij wel FUCKING veel posts zeg
[afbeelding]
Wat een levenquote:Op zondag 28 mei 2006 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben nummer 2 van dit jaar geloof ik ja, ik ging vooral in januari te keerSinds ik mn camera heb is het wat minder, kom ik wat meer buiten
zou behoorlijk wat gezichtsverlies zijn als dat ding idd niet als snelste eruit komt.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:05 schreef hermandeperman het volgende:
Ja maar dat laat VW vast niet doen
Dat ding heeft geen wegligging man, alleen maar rechtdoor branden
[afbeelding]
En dat komt'ie niet dus geven ze hem nietquote:Op zondag 28 mei 2006 22:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
zou behoorlijk wat gezichtsverlies zijn als dat ding idd niet als snelste eruit komt.
was door de sloten gesurftquote:Op zondag 28 mei 2006 22:11 schreef PeuRac het volgende:
Zo, 3 dagen gesurft, alles op en in de auto gedaan. Rij je net 2km van de camping, krijg je een lekke band![]()
Kan je nog lekker 100km op je thuiskomer naar huis toe
Een echte auto zoals een volvoquote:Op zondag 28 mei 2006 22:11 schreef PeuRac het volgende:
Zo, 3 dagen gesurft, alles op en in de auto gedaan. Rij je net 2km van de camping, krijg je een lekke band![]()
Kan je nog lekker 100km op je thuiskomer naar huis toe
Bij zo'n lompe tank maakt dat gewicht van een extra volwaardige velg niks uit. Zo'n thuiskomer weegt minder als een normale bandquote:Op zondag 28 mei 2006 22:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een echte auto zoals een volvoHeeft gewoon een 5e LM velg achter in de kofferbak liggen
![]()
Maar wel kut jamag je maar 80km/h mee toch?
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij zo'n lompe tank maakt dat gewicht van een extra volwaardige velg niks uit. Zo'n thuiskomer weegt minder als een normale band![]()
Gelukkig heb ik nog een LM-velg met band hier staanen komen er dinsdag nieuwe banden op
Inderdaad max 80km/h, vrienden met de caravan waren een half uur eerder thuis als ik (incl wisselen ed).
Caravan 10m van het water + perfecte surfplekquote:
500km max, hij heeft trouwens exact! de kleur van mijn lakquote:Op zondag 28 mei 2006 22:21 schreef M5 het volgende:
'n thuiskomer is kut. je kunt er maar een klein stukje mee rijden, mag maar 80 en het ziet er niet uit![]()
en 100pkquote:
caravans, camperenquote:Op zondag 28 mei 2006 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Caravan 10m van het water + perfecte surfplek![]()
Ohja, auto mocht ook nog naast de caravan, aan elke kant een Alfa 155![]()
Verwend nestquote:
kamperquote:Op zondag 28 mei 2006 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Verwend nest![]()
Met 10 man + drank + sterkte verhalen bij elkaar zitten
Ze liepen daar wel in trainingpak + witte sokken + oude Mercedes jaquote:
wannabe kamper danquote:Op zondag 28 mei 2006 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze liepen daar wel in trainingpak + witte sokken + oude Mercedes ja![]()
Maar wij hadden 2 155's en Volvo V50 + bloesjes/ Polo'sen we gingen als enige laat door en laat op, iedereen stond om 8u al op t water man
en om 22u al in bed
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:43 schreef Paladijn het volgende:
Mijn Rover heeft tenminste een volwaardig reservewiel
Thuiskomer
In de MX-5 hebben ze het nog mooier opgelost![]()
Daar zit een plaksetje met pomp in de kofferbak...
Je doet er aan mee?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:40 schreef BoJo het volgende:
morgen mag best dat dayzers miljoen vallen voor mij, ik ben er klaar voor![]()
Daarom mocht je komen natuurlijkquote:Op zondag 28 mei 2006 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Verwend nest![]()
Met 10 man + drank + sterkte verhalen bij elkaar zitten
Mooi spul manquote:Op zondag 28 mei 2006 22:43 schreef Paladijn het volgende:
Mijn Rover heeft tenminste een volwaardig reservewiel
Thuiskomer
In de MX-5 hebben ze het nog mooier opgelost![]()
Daar zit een plaksetje met pomp in de kofferbak...
Ik zie het al helemaal voor me dat ik een lekke band krijg met de mazdaquote:
Zoiets, ik zal er over een maandje wel een foto van makenquote:Op zondag 28 mei 2006 22:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mooi spul man
[afbeelding]
[afbeelding]
al 3 jaar ofzoquote:
op hoge snelheid, in een bocht, op de ringquote:Op zondag 28 mei 2006 22:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me dat ik een lekke band krijg met de mazda
Met langharig tuig naast jequote:Op zondag 28 mei 2006 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op hoge snelheid, in een bocht, op de ring
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat zijn juist de momenten dat je geen reservewiel mee had moeten nemen, was toch niet nodig en scheelt gewichtquote:Op zondag 28 mei 2006 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja godver, kan ik de band zeker gaan plakkenquote:Op zondag 28 mei 2006 22:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Met langharig tuig naast je
[afbeelding]
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat zijn juist de momenten dat je geen reservewiel mee had moeten nemen, was toch niet nodig en scheelt gewicht
die heb ik welquote:Op zondag 28 mei 2006 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja godver, kan ik de band zeker gaan plakkendat word duct tape mee
Dat heb je toch altijd al bij je?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja godver, kan ik de band zeker gaan plakkendat word duct tape mee
je zit gewoon smileys uit te proberenquote:Op zondag 28 mei 2006 22:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat heb je toch altijd al bij je? [afbeelding]
[afbeelding]
in de quote challange was er een porsche die de 180 met dat ding gehaald hadquote:Op zondag 28 mei 2006 22:21 schreef M5 het volgende:
'n thuiskomer is kut. je kunt er maar een klein stukje mee rijden, mag maar 80 en het ziet er niet uit![]()
waarom staat hij met z;n rug naar ons toe te zwaaien?quote:
zijn al die arbeiders tukken?quote:
Bo,TF, Paladijn, Vlad, Mukie, jij en ikquote:Op maandag 29 mei 2006 00:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zoveel a:rbeiders zijn er niet hier
[afbeelding]
o_g, ik half, Lex tegenwoordig...quote:Op maandag 29 mei 2006 00:39 schreef lipje het volgende:
[..]
Bo,TF, Paladijn, Vlad, Mukie, jij en ik
Ja en eenquote:Op maandag 29 mei 2006 00:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een knuffelbeertje
[afbeelding]
Neequote:Op maandag 29 mei 2006 00:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je ook een buzzy-bee polo?
[afbeelding]
alleen ben je geen vroege tukkerquote:
Uhm nee niet echt hequote:
Uhm eigelijk welquote:Op maandag 29 mei 2006 00:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij bent de bedrijfsgek of wat?
[afbeelding]
Ik ben alleen maar Bijtje voor mijn bloempjequote:Op maandag 29 mei 2006 00:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Losers zonder bedrijfskleding
[afbeelding]
Oh Mark wat ben jij goedquote:Op maandag 29 mei 2006 00:59 schreef ook_gek het volgende:
maar ze vinden het wel super om met mij samen te werken en ze missen me als ik vrij heb wheheh
ik geef me zelf gewoon een schouder klopje. Hoop niet dat het op valtquote:
Mietje, dat doe ik altijdquote:
Je mag niet zonder toestemming foto's van mensen op fok gooienquote:
Nee, dat je alleen op de afdeling zitquote:Op maandag 29 mei 2006 10:49 schreef ijsmeis het volgende:
Wat betekent het? Dat je rukt?
Als je geen publiek hebt blaas je de show toch afquote:
Blazen, blowjob. Ik zei het tochquote:Op maandag 29 mei 2006 10:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je geen publiek hebt blaas je de show toch af![]()
gevoel dat ik moet nekken, zware koppijn en voel me erg moequote:
Ga lekker naar huis danquote:Op maandag 29 mei 2006 10:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
gevoel dat ik moet nekken, zware koppijn en voel me erg moe![]()
zomaar ineens, vanochtend ging het nog wel![]()
Bagger geslapen, te weinig gegeten, oid?quote:Op maandag 29 mei 2006 10:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
gevoel dat ik moet nekken, zware koppijn en voel me erg moe![]()
zomaar ineens, vanochtend ging het nog wel![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 10:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bagger geslapen, te weinig gegeten, oid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: spoilers![]()
The show must go onquote:Op maandag 29 mei 2006 10:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat gaat helaas niet als ik de enige ben hier die de show runt![]()
Moeten we een bedje komen brengen?quote:Op maandag 29 mei 2006 10:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat gaat helaas niet als ik de enige ben hier die de show runt![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 10:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op maandag 29 mei 2006 10:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent de enige nu hier aanwezig met een spoiler op je autoquote:
scherpquote:Op maandag 29 mei 2006 11:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dan? breng je veel tijd door onder bureau's?![]()
Op maandag en vrijdag in ieder geval niet, want dan is Huug vrij.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dan? breng je veel tijd door onder bureau's?![]()
ja maar ja maar ja maar die is orgineel Alfaquote:Op maandag 29 mei 2006 11:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij bent de enige nu hier aanwezig met een spoiler op je auto![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 10:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
* Spoilerquote:Op maandag 29 mei 2006 11:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja maar ja maar ja maar die is orgineel Alfa![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 11:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Op maandag en vrijdag in ieder geval niet, want dan is Huug vrij.
Die spoiler op een toyota Mr2 vanaf 98quote:Op maandag 29 mei 2006 11:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja maar ja maar ja maar die is orgineel Alfa![]()
En jij niet?quote:Op maandag 29 mei 2006 11:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* Spoiler
* Dikke DTM uitlaat
* Harde muziek
* nutteloos rond rijden
Je voldoet aan alle eisen voor Sjonnie![]()
![]()
Ik wil hem wel hebben heurquote:Op maandag 29 mei 2006 11:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die spoiler op een toyota Mr2 vanaf 98dies echt huge
[afbeelding]
![]()
Als ie maar niet rood is.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik wil dat model, die vanaf 94dus een 95er of 96er
ofzo
* Geen spoilerquote:
Wat is er mis met rood?quote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 11:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee idd rood is een kutkleur...
nee zwart ofzo![]()
Die velgen van jouw doen alles in het niet en maken je meteen meer sjon dan dat Bo eventueel zou zijnquote:Op maandag 29 mei 2006 11:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* Geen spoiler
* Muziek altijd zacht
* Rij niet zinloos rond
* Originele uitlaat
Nee dus
wat lul je domme eikelquote:Op maandag 29 mei 2006 11:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* Spoiler
* Dikke DTM uitlaat
* Harde muziek
* nutteloos rond rijden
Je voldoet aan alle eisen voor Sjonnie![]()
![]()
Lelijke kleur.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is er mis met rood?![]()
Ik heb alleen nog maar rode auto's gehad![]()
HAPquote:Op maandag 29 mei 2006 11:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat lul je domme eikel
-orgineel Alfa spoiler
-het is geen DTM uitlaat
-ik heb standaard speakers en luister grotendeels SkyRadio
-ik rij al jaren niet meer nutteloos rond
dus je gore muil houden![]()
Rood verweert enzoquote:Op maandag 29 mei 2006 11:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is er mis met rood?![]()
Ik heb alleen nog maar rode auto's gehad![]()
danku.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die velgen van jouw doen alles in het niet en maken je meteen meer sjon dan dat Bo eventueel zou zijn
Turbo wil ik ook wel maar echt bijna niet te krijgen, dus ik koop eerst een normale 175pk versie...quote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 11:13 schreef Hugster het volgende:
Rood is fucking lelijk, behalve op Ferrari's maar ik zou ook nooit een rode Ferrari kopenals, als...
[afbeelding]
Mooie vrouwen die 's ochtends vroeg langs je tent naar de douches lopenquote:
Mooie vrouwen bivakkeren niet op een camping.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooie vrouwen die 's ochtends vroeg langs je tent naar de douches lopen![]()
Met haren onder de oksels en op benenquote:Op maandag 29 mei 2006 11:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel verrot jaquote:Op maandag 29 mei 2006 11:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Rood verweert enzoJaja poetsen blah blah...
Ik wil alleen een rode ferrari en verder niks![]()
Ieeeeeeeuwquote:Op maandag 29 mei 2006 11:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Met haren onder de oksels en op benen![]()
k weet niet naar wat voor een vrouwen jij kijktquote:Op maandag 29 mei 2006 11:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Met haren onder de oksels en op benen![]()
je denkt toch niet serieus dat ik dat ga geloven hequote:Op maandag 29 mei 2006 11:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vraag Leon vanavond maarquote:Op maandag 29 mei 2006 11:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
je denkt toch niet serieus dat ik dat ga geloven he![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 11:23 schreef Hugster het volgende:
Rob hou je fucking smoel eens man, je loopt echt een camping te romantiseren hierzo alsof het een 5 sterren resort in Dubai is![]()
[afbeelding]
Ze waren vast weer 14 jaar oud.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vraag Leon vanavond maar![]()
Dr liepen echt een aantal super lekkere vrouwen rond de plek waar wij stonden
Niet eens, minimaal 15quote:
eenschquote:Op maandag 29 mei 2006 11:23 schreef Hugster het volgende:
Rob hou je fucking smoel eens man, je loopt echt een camping te romantiseren hierzo alsof het een 5 sterren resort in Dubai is![]()
[afbeelding]
Op zoet water?quote:
Een echte vent zoekt de golven opquote:Op maandag 29 mei 2006 11:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op zoet water?![]()
![]()
@Bara, surfen is vet, alleen met een iets te groot zeil bij redelijke wind staan = fucking verrot voor je armen![]()
Ja man, wat Bo zegt.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:35 schreef BoJo het volgende:
heeft niks met schijterig te maken, camperen is gewoon een armoedige tyfuszooi, al zouden ze me ervoor betalen wil ik niet gaan camperen![]()
Nee jij gaat elke dag je zeil aftuigen, mast uit elkaar halen, en alles naar boven je appartement inquote:Op maandag 29 mei 2006 11:35 schreef BoJo het volgende:
heeft niks met schijterig te maken, camperen is gewoon een armoedige tyfuszooi, al zouden ze me ervoor betalen wil ik niet gaan camperen![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 11:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee jij gaat elke dag je zeil aftuigen, mast uit elkaar halen, en alles naar boven je appartement in![]()
Veluwe meer is een van de beste plekken in nederland om te surfen.quote:
Dan ben je OF heel kieskeurig, OF je gaat naar de verkeerde campings, OF je kijkt gewoon niet.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:41 schreef vlad het volgende:
camping is tof en surfen ook![]()
maar lekkere wijven op de campingin de 25 jaar dat ik campeer zijn de mooie vrouwen op de camping op twee handen te tellen
![]()
voor de mooie vrouwen moet je het hebben van het strand en de boten![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 11:37 schreef Hugster het volgende:
Bo ik heb nog wel een slaapplaatsje voor je op de Nurburgmeet
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja dat kan wel jaquote:Op maandag 29 mei 2006 11:47 schreef BoJo het volgende:
[..]daar kunnen we allemaal wel in toch? Kan Peu lekker tussen de FBGs liggen
![]()
zo kieskeurig ben ik niet, maar ik val gewoon niet op aftanse vrouwen in trainingspakquote:Op maandag 29 mei 2006 11:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan ben je OF heel kieskeurig, OF je gaat naar de verkeerde campings, OF je kijkt gewoon niet.
Maar je hebt wel gelijk, op t strand lopen er meer rond en boten mogen er op t Veluwe meer nouwelijks komen. Kan ook niet echt aangezien je buiten de vaargeul overal kan staan.
Het mag gewoon niet daaro, tenmiste dat is wat iemand me daar op de camping vertelde. De boten die er waren ging ook allemaal aan de andere kant liggen, daar mocht het wel ofso. Alleen die duitsers liepen in trainingspakken, die meisjes in strakke rokjes of spijkerbroekenquote:Op maandag 29 mei 2006 11:50 schreef vlad het volgende:
[..]
zo kieskeurig ben ik niet, maar ik val gewoon niet op aftanse vrouwen in trainingspak![]()
en het meer waar ik altijd vaar (rondom Giethoorn) is ook niet diep, je kan overal staan. Toch is het daar zomers zo gigantisch druk met boten dat zwemmen soms schier onmogelijk isdus denk dat er een andere reden is dat er op de veluwe meer weinig gevaren wordt
![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 11:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het mag gewoon niet daaro, tenmiste dat is wat iemand me daar op de camping vertelde. De boten die er waren ging ook allemaal aan de andere kant liggen, daar mocht het wel ofso. Alleen die duitsers liepen in trainingspakken, die meisjes in strakke rokjes of spijkerbroeken![]()
Je moet ook niet met de bejaardensoos op vakantiequote:Op maandag 29 mei 2006 11:55 schreef vlad het volgende:
[..]
[afbeelding]
wijs jij me de mooie vrouwen maar aan, want ik zie ze niet![]()
ik pas wel in die skibox op het dakquote:Op maandag 29 mei 2006 11:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja dat kan wel ja
6 man, redden we dat?
[afbeelding]
wat is het verschil tussen een bejaardensoos en camping?quote:Op maandag 29 mei 2006 12:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet ook niet met de bejaardensoos op vakantie![]()
Op de camping is de kans er wel dat je iemand nog binnen de houdbaarheidsdatum vindquote:Op maandag 29 mei 2006 12:02 schreef vlad het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen een bejaardensoos en camping?![]()
Op een camping ruikt het alleen op het toilet naar zeik..............quote:Op maandag 29 mei 2006 12:02 schreef vlad het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen een bejaardensoos en camping?![]()
maar jij zoekt ze zo vers dat je de ouders er gratis bij krijgtquote:Op maandag 29 mei 2006 12:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op de camping is de kans er wel dat je iemand nog binnen de houdbaarheidsdatum vind![]()
18+ is toch wel mijn onder grens.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:09 schreef vlad het volgende:
[..]
maar jij zoekt ze zo vers dat je de ouders er gratis bij krijgt![]()
Ik heb m'n ex opgesnord op de campingquote:Op maandag 29 mei 2006 11:41 schreef vlad het volgende:
maar lekkere wijven op de campingin de 25 jaar dat ik campeer zijn de mooie vrouwen op de camping op twee handen te tellen
![]()
Met 18 maanden kunnen ze net beetje goed lopen iddquote:
iedereen vergist zich weleensquote:Op maandag 29 mei 2006 12:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb m'n ex opgesnord op de camping
[afbeelding]
Ooit eens horen zeggen: Als t kan schommelen, is het oud genoeg !quote:Op maandag 29 mei 2006 12:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Met 18 maanden kunnen ze net beetje goed lopen idd![]()
[afbeelding]
Ze was nog knap ookquote:
Was je naar de martijn.org meet gegaan?quote:Op maandag 29 mei 2006 12:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooit eens horen zeggen: Als t kan schommelen, is het oud genoeg !![]()
Niet eensquote:Op maandag 29 mei 2006 12:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Was je naar de martijn.org meet gegaan?
[afbeelding]
Doe maar niet nee, fucking sicko's zijn hetquote:Op maandag 29 mei 2006 12:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet eens![]()
edit. als je het niet erg vind ga ik niet uitzoeken wat dat voor een site is
quote:Op maandag 29 mei 2006 12:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooit eens horen zeggen: Als t kan schommelen , is het oud genoeg ! kan het ook wippen![]()
Joh als jij dat lekker vind, dan moet je dat gewoon doen.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:46 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac krijgt net een pistoletje gezond en pistoletje rosbief in z'n aars geschoven![]()
gewoon.......... met een aanloopje hequote:Op maandag 29 mei 2006 12:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Joh als jij dat lekker vind, dan moet je dat gewoon doen.
[afbeelding]
quote:Op maandag 29 mei 2006 12:47 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.trashix.com/40-epilation.php![]()
[afbeelding]
1, 2, 3 *plop*quote:Op maandag 29 mei 2006 12:49 schreef Alfisti het volgende:
[..]
gewoon.......... met een aanloopje he
Strak er weer uit bedoel je? Dat is wel lekker ja, ff goed persen en dan niet vergeten snel op die knop te drukken, anders stinkt dat zoquote:Op maandag 29 mei 2006 12:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Joh als jij dat lekker vind, dan moet je dat gewoon doen.
[afbeelding]
quote:Het is een mark in the dark lover, en redelijk tof. maar ook mindere kanten zoals dat hij de nacht dj van 538 verafschuwd..
Je gaat er nog op in ookquote:Op maandag 29 mei 2006 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Strak er weer uit bedoel je? Dat is wel lekker ja, ff goed persen en dan niet vergeten snel op die knop te drukken, anders stinkt dat zo
Doet ie best leukquote:
quote:DJ KRUSH
Dj Krush wordt ook wel het Japanse broertje van dj Shadow genoemd. Niet zo vreemd, want beiden blinken uit in het creëren van duistere hiphoplandschappen door wat te jongleren met samples. Krush raakte in de jaren tachtig in de muziek verzeild door de film Wild Style: na het zien van deze hiphopdocumentaire kocht hij meteen twee draaitafels en een mixer. Al snel was hij de leider van Japans beste hiphopcrew, Krush Posse. Sinds 1992 draait Dj Krush solo de wereld rond en is hij producer en remixer. Onder anderen Herbie Hancock, Method man en Miles Davis werkten met hem samen!
Tivoli Utrecht
do 01 06
ZAAL OPEN
21:00 UUR
AANVANG
22:00 UUR
ENTREE
¤10,00
START VVK
di 21 03
Tere zieltjes allemaalquote:Op maandag 29 mei 2006 13:19 schreef Googolplexian het volgende:
en daar gaan de doodsverwensingen
Rijbewijssie kwijt [Deel 2]
SunChaser?quote:Op maandag 29 mei 2006 12:59 schreef PeuRac het volgende:
Welke user wordt met deze omschrijving bedoeld?
[..]
http://www.thatvideosite.com/view/980.htmlquote:Op maandag 29 mei 2006 13:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
goldplated mixer en turntables?![]()
[afbeelding]
foetsiequote:Op maandag 29 mei 2006 13:19 schreef Googolplexian het volgende:
en daar gaan de doodsverwensingen
Rijbewijssie kwijt [Deel 2]
Goed bezigquote:Op maandag 29 mei 2006 13:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alweer klaar. Ik ben het lokaal niet eens in geweest of ik was al omgedraaid![]()
Ga naar huis dan.quote:
Ik zou dan stront chaggerijnig worden, 2u in de auto voor jan jokerquote:Op maandag 29 mei 2006 13:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alweer klaar. Ik ben het lokaal niet eens in geweest of ik was al omgedraaid![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 13:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
daar word ik niet brak van hoor, wellicht mijn buurman zeker wel![]()
Weg benzinequote:Op maandag 29 mei 2006 13:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou dan stront chaggerijnig worden, 2u in de auto voor jan joker![]()
Je hebt op het moment toch geen buurman?quote:Op maandag 29 mei 2006 13:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
daar word ik niet brak van hoor, wellicht mijn buurman wel![]()
Die betaalde ik toen nooit, dus dat boeide me niet zo, meer: weg die dag werken of had ook kunnen uitslapen.quote:
Ja maar ik welquote:Op maandag 29 mei 2006 13:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die betaalde ik toen nooit, dus dat boeide me niet zo, meer: weg die dag werken of had ook kunnen uitslapen.
Ik teerde op mn pa's werkgeverquote:Op maandag 29 mei 2006 13:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja maar ik welIk teer niet op andersmans zak
Werken zulde voor je benzinequote:Op maandag 29 mei 2006 13:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik teerde op mn pa's werkgever(auto van de zaak die mn pa toch nooit gebruikte).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |