Er reden wat autootjes achter elkaar rond in monaco, schumi haalde een paar buiten beeld in, er rookten een paar en toen was er alweer anderhalf uur voorbij en stond er opeens een superman Coulthard op het podium. Dat was het zo'n beetje, niets/weinig gemist dusquote:Op zondag 28 mei 2006 19:53 schreef hermandeperman het volgende:
Vandaag de huiskamer bij m'n ouders helemaal leeggehaald voor de nieuwe vloer...
Wat een kloteklus zeg, al die rommel eruit slepen
Daardoor ook Monaco gemist, was het wat...?
[afbeelding]
Ik een tuinhuisje bij m'n opa en oma gemaaktquote:Op zondag 28 mei 2006 19:53 schreef hermandeperman het volgende:
Vandaag de huiskamer bij m'n ouders helemaal leeggehaald voor de nieuwe vloer...
Wat een kloteklus zeg, al die rommel eruit slepen
Daardoor ook Monaco gemist, was het wat...?
[afbeelding]
Mja ik dus alleen maar gesjouwd en geslooptquote:Op zondag 28 mei 2006 20:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik een tuinhuisje bij m'n opa en oma gemaakt
PTA Klusteam
ben je trots op me?quote:
Gedvergerrequote:Op zondag 28 mei 2006 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
herman, je bent klusterkampioen
Mukie en ik ook btw
ik ben nummer 2 van dit jaar geloof ik ja, ik ging vooral in januari te keerquote:Op zondag 28 mei 2006 20:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gedvergerre
Al heb jij wel FUCKING veel posts zeg
[afbeelding]
Wat een levenquote:Op zondag 28 mei 2006 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben nummer 2 van dit jaar geloof ik ja, ik ging vooral in januari te keerSinds ik mn camera heb is het wat minder, kom ik wat meer buiten
zou behoorlijk wat gezichtsverlies zijn als dat ding idd niet als snelste eruit komt.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:05 schreef hermandeperman het volgende:
Ja maar dat laat VW vast niet doen
Dat ding heeft geen wegligging man, alleen maar rechtdoor branden
[afbeelding]
En dat komt'ie niet dus geven ze hem nietquote:Op zondag 28 mei 2006 22:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
zou behoorlijk wat gezichtsverlies zijn als dat ding idd niet als snelste eruit komt.
was door de sloten gesurftquote:Op zondag 28 mei 2006 22:11 schreef PeuRac het volgende:
Zo, 3 dagen gesurft, alles op en in de auto gedaan. Rij je net 2km van de camping, krijg je een lekke band![]()
Kan je nog lekker 100km op je thuiskomer naar huis toe
Een echte auto zoals een volvoquote:Op zondag 28 mei 2006 22:11 schreef PeuRac het volgende:
Zo, 3 dagen gesurft, alles op en in de auto gedaan. Rij je net 2km van de camping, krijg je een lekke band![]()
Kan je nog lekker 100km op je thuiskomer naar huis toe
Bij zo'n lompe tank maakt dat gewicht van een extra volwaardige velg niks uit. Zo'n thuiskomer weegt minder als een normale bandquote:Op zondag 28 mei 2006 22:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een echte auto zoals een volvoHeeft gewoon een 5e LM velg achter in de kofferbak liggen
![]()
Maar wel kut jamag je maar 80km/h mee toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |