Och, ik heb de kat gewoon even uit de boom gekeken. Ik bied jou straks 1,00 euro en dan koop ik 'm van je. Dan maak je winst man! Hendig chique!quote:Op maandag 29 mei 2006 12:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het doet pijn he, dat je geen een durfde te bestellen.
waarom wissel je van account BrauN?quote:
KUTquote:Op maandag 29 mei 2006 12:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waarom wissel je van account BrauN?
Muwhhah ik geloof je nietquote:Op maandag 29 mei 2006 12:05 schreef Zwansen het volgende:
Ik krijg net een telefoontje dat ik em op kan halen! In Emmen.![]()
echt?quote:Op maandag 29 mei 2006 12:05 schreef Zwansen het volgende:
Ik krijg net een telefoontje dat ik em op kan halen! In Emmen.![]()
JAAAAA!quote:
Euhm prive en niemand hoeft te weten waar ik woonquote:Op maandag 29 mei 2006 13:55 schreef Eland het volgende:
Waarom denk je dat hij het nummer anders niet laat zien
quote:Op maandag 29 mei 2006 13:52 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Uw pakket is met de TPG verstuurd en heeft de barcode: ***************. De zending bestaat uit 1 collo.
Vanaf morgen kunt U de status van Uw zending opvragen via:
https://secure.postplaza.nl/TPGApps/tracktrace/findByBarcodeServlet?BARCODE=********************************&ZIPCODE=*******
Het verschuldigde bedrag ad EUR 9,50 moet U contant aan de bezorger betalen.
Is er niemand aanwezig, wordt er een bericht achter gelaten, zodat U de zending op het postkantoor kunt afhalen.
Controleer altijd de barcodenummers van de pakketten met de aftekenlijst van de TPG.
Teken nooit voor een niet ontvangen of beschadigde collo.
Bij elke zending is een factuur bijgesloten. Deze is tevens ter controle van de geleverde goederen. Mocht U een onderdeel missen, controleer dan eerst of U alle colli heeft ontvangen en of er niet iets nog goed is ingepakt in pakpapier.
Is er een product beschadigd, neem dan binnen 24 uur contact met ons op. Gaat het om transportschade en is de verpakking niet beschadigd, is er een 'process verbaal' bij de TPG binnen 24 uur op te maken.
Mocht U nog vragen hebben, kunt U altijd contact met ons opnemen.
Hijs verstuurd!
nee!quote:Op maandag 29 mei 2006 14:07 schreef Beach het volgende:
Kunnen ze iets doen als je de laptop hebt voor die 9 euro?
alleen is die prijs niet bindend, op hun site staat ook nadrukkelijk dat druk en schrijffouten zijn voorbehoudenquote:Op maandag 29 mei 2006 14:14 schreef venomsnake het volgende:
Je hebt hem gewoon gekocht voor de prijs die op de site stond.. ze kunnen hem echt niet terug halen.
mjah, wat willen ze doen als hij straks 9euro betaald heeft en dat ding heeft.quote:Op maandag 29 mei 2006 14:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
alleen is die prijs niet bindend, op hun site staat ook nadrukkelijk dat druk en schrijffouten zijn voorbehouden![]()
lees de wet er maar eens op na, ze kunnen de koop ontbinden. en er is sprake van een kennelijke fout ( duidelijk herkenbare typfout).quote:Op maandag 29 mei 2006 14:14 schreef venomsnake het volgende:
Je hebt hem gewoon gekocht voor de prijs die op de site stond.. ze kunnen hem echt niet terug halen.
Dat zou echt geweldig zijn. Dat is 50 cent astublieft. Astublief, dank u wel. Prettige dag verder.quote:Op maandag 29 mei 2006 14:23 schreef Zwansen het volgende:
Zou kunnen dat er iemand is die niet naar de prijs kijkt en zomaar de orders verwerkt. Moet je het wel via rembours doen, als je 50 cent contant in de winkel moet betalen gaat er wel een lampje branden denk ik.
tis net shop4nopquote:Op maandag 29 mei 2006 15:26 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat zou echt geweldig zijn. Dat is 50 cent astublieft. Astublief, dank u wel. Prettige dag verder.
![]()
Ik hoop 't zo hard he.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:36 schreef Klonk het volgende:
betalen ze 9,50 aan de postbode, is de doos leeg, op een kaartje na waarop staat Owned bij Norrod
ik twijfel, het lijkt me ook geweldig voor de ontvangers als ze voor 9,50 een nieuwe laptop hebbenquote:
Als hij ze krijgt moet hij er 1 naar mij sturenquote:Op maandag 29 mei 2006 15:43 schreef Ticootje het volgende:
wie had er ook al weer 999 besteld?? is daar al wat van vernomen?
Check mijn ondertitel! Ode aan U!quote:Op maandag 29 mei 2006 15:47 schreef _SnoepHond het volgende:
[..]
Als hij ze krijgt moet hij er 1 naar mij sturen![]()
idd ik wil er wel 50 euro voor gevenquote:Op maandag 29 mei 2006 15:47 schreef _SnoepHond het volgende:
[..]
Als hij ze krijgt moet hij er 1 naar mij sturen![]()
Wachten op de foto's...quote:Op maandag 29 mei 2006 13:52 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Uw pakket is met de TPG verstuurd en heeft de barcode: ***************. De zending bestaat uit 1 collo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |