Prijzen onder voorbehoud.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:48 schreef Nashje het volgende:
Als ze die laptops niet geven begin ik zo een rechtzaak tegen ze wehehe.
Maak ik ze persoonlijk failliet! Wheheheeheheheheheheheheheeheehehehhehehe.
quote:Op maandag 29 mei 2006 05:26 schreef popolon het volgende:
Wel grappig, al die mensen met hun bestelling gaan het volle pond betalen als ze bij Norrod dat willen.
Daarna krijg je je geld wel weer terug maar dat gaat heel wat papierwerk kosten.
Prijzen onder voorbehoud.quote:
Grappig dat er mensen zijn die er echt een serieuze discussie van gaan maken. Vergeet niet dat je in ONZ zit man.quote:Op maandag 29 mei 2006 05:26 schreef popolon het volgende:
[..]
Prijzen onder voorbehoud.
Succes met je rechtzaak die je verliest.
Wel grappig, al die mensen met hun bestelling gaan het volle pond betalen als ze bij Norrod dat willen.
Daarna krijg je je geld wel weer terug maar dat gaat heel wat papierwerk kosten.
Dat zal dan ongeveer nu zijnquote:Op zondag 28 mei 2006 20:38 schreef BrauN het volgende:
[..]
Inderdaad, die komt morgenochtend op de zaak zo van...
"1500 laptops! Mijn zaak for t3h win! W000t!"
*checkt facturen*
"GODVERKANKERKOLERE!"
quote:Op maandag 29 mei 2006 09:15 schreef Koranaga het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd waar dit heen gaat.![]()
Niet dat ik denk dat jullie nu allemaal laptops van ¤ 0,50 krijgen. Toch wil ik wel eens weten wat NoRRoD hiermee gaat doen.![]()
Korting (!!!)quote:Op maandag 29 mei 2006 09:15 schreef Koranaga het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd waar dit heen gaat.![]()
Niet dat ik denk dat jullie nu allemaal laptops van ¤ 0,50 krijgen. Toch wil ik wel eens weten wat NoRRoD hiermee gaat doen.![]()
hehe alle prijzen van norrod zijn 80% omhoog gegaan om dit verlies recht te trekkenquote:
Whehehehehe en dan allemaal die zaak bellen en verontwaardigd doenquote:Op maandag 29 mei 2006 09:39 schreef Orealo het volgende:
nu moeten we dus schriftelijk op gaan zeggen met z'n allen![]()
quote:ORDER NR ORDER DATUM ORDER STATUS TOTAAL INCL. BTW
90293141 28-05-2006 Afgekeurd ¤ 0,50 bekijk
Hij is al verwijderdquote:MIJN ACCOUNT - MIJN ORDERS
Hieronder vindt u het overzicht van uw lopende orders:
U heeft op dit moment geen lopende orders.
90293159 28-05-2006 Nieuw ¤ 9,50 wijzig | bekijkquote:
lol, gelukkig had ik gister nog een pak melk gekocht!quote:Op maandag 29 mei 2006 10:18 schreef Aramacil het volgende:
En dan maar beweren dat er met de euro niks duurder is geworden, 1900 euro inflatie in 1 dag!![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 10:48 schreef midje het volgende:
ja alsof die straks niet verwijderd wordt![]()
als ook maar een iemand die laptop krijgt voor 50 cent stuur ik een kratje bier op.
Ik zat inderdaad net ook al te kijken waarom die zo duur was.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:12 schreef funkmaster het volgende:
even buiten het hele verhaal om....die laptop is toch overduidelijk geen 1.900,- euro waard?? het is echt een pauperding!![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 11:29 schreef Venco16 het volgende:
[..]
Ik zat inderdaad net ook al te kijken waarom die zo duur was.
Volgens mij willen ze op deze manier proberen dat iedereen hun order laat valllen ofzoOf er heeft opnieuw iemand lopen slapen en het moest 900 zijn ipv 1900
![]()
voor vieftig cent?quote:Op maandag 29 mei 2006 12:05 schreef Zwansen het volgende:
Ik krijg net een telefoontje dat ik em op kan halen! In Emmen.![]()
Tof! Gaan man!quote:Op maandag 29 mei 2006 12:05 schreef Zwansen het volgende:
Het doet pijn he, dat je geen een durfde te bestellen.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:06 schreef BrauN het volgende:
[..]
Tof! Gaan man!
En dan kom je daar aan... en dan krijg je niks! En dan komt Ralph Inbar ineens uit een hoekje tevoorschijn en dan jij zo van: "FUUUCK!Waar is die camera?! Waar zit ie? Zeg maar! Damn, je had me te pakken zeg!
"
...
Oh nee, Ralph Inbar is dood.
Joh.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:05 schreef Zwansen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |