je krijgt je geld toch wel terug hoorquote:Op zondag 28 mei 2006 21:20 schreef Eland het volgende:
[..]
Triangeljosti, denk je nu echt dat je die laptop voor dat geld geleverd krijgt?![]()
Je zult je geld wel terugkrijgen, maar daar moet je echt wel wat voor doenquote:Op zondag 28 mei 2006 21:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
je krijgt je geld toch wel terug hoorEn straks sturen ze 'm nog echt op ook
Het risico op een laptop is 't wel waarquote:Op zondag 28 mei 2006 21:33 schreef Eland het volgende:
[..]
Je zult je geld wel terugkrijgen, maar daar moet je echt wel wat voor doen![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het risico op een laptop is 't wel waar![]()
En voor 10 euro kan je niet hard vallen![]()
Waarom terug sturen? Zie ik mezelf niet doenquote:Op zondag 28 mei 2006 21:47 schreef MeScott het volgende:
Nee, maar je moet dan ook nog 10 euro betalen om hem terug te sturen... En dat terwijl je ervan uit kunt gaan dat je hem toch niet krijgt voor 50 cent
Dat is nog geen 4 keer gezegdquote:Op zondag 28 mei 2006 21:48 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Op dit moment geen voorraad.
Het artikel is op dit moment niet op voorraad; u kunt dit artikel wel bestellen via de site , zodat u verzekerd bent van directe levering zodra het artikel bij ons binnen komt.
Bij dequote:Op zondag 28 mei 2006 21:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is nog geen 4 keer gezegd [afbeelding]
idd.. als ze 'm willen kome ze hem maar halen en dan nog is de kans groot dat hij ergens bij tpg kwijt geraakt is oidquote:Op zondag 28 mei 2006 21:48 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Waarom terug sturen? Zie ik mezelf niet doen![]()
Op dit moment geen voorraad.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is nog geen 4 keer gezegd [afbeelding]
Dus nu hebben ze je rekeningnummer e.d.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:18 schreef Isdatzo het volgende:
hehe besteld , en geld overgemaakt..9 euro verzendkosten is wel veel, maar zon goedkoop laptopje maakt wat goed..
maar anders wil k wel m'n geld terug![]()
(heb er iig 5 besteld)
Het zou wel vet zijn als ze dit allemaal geautomatiseerd hebben.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:55 schreef Eland het volgende:
Zijn jullie nu echt zo simpel? Het is voor ieder weldenkend mens duidelijk dat het voor een nieuwe laptop die voor ¤0,50 wordt aangeboden niet de bedoeleling is hem ook daadwerkelijk voor dat bedrag te verkopen. Iedereen weet dat er sprake is van een verschrijving o.i.d. en ze hoeven hem echt niet te leveren, ook niet als je er een rechtzaak van maakt. Dus er gaat helemaal niks verstuurd worden.
Wed maar dat er iets verstuurd gaat worden als ik zeg dat ik het kamp anders op ze af stuur. MWHAHA.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:55 schreef Eland het volgende:
Zijn jullie nu echt zo simpel? Het is voor ieder weldenkend mens duidelijk dat het voor een nieuwe laptop die voor ¤0,50 wordt aangeboden niet de bedoeleling is hem ook daadwerkelijk voor dat bedrag te verkopen. Iedereen weet dat er sprake is van een verschrijving o.i.d. en ze hoeven hem echt niet te leveren, ook niet als je er een rechtzaak van maakt. Dus er gaat helemaal niks verstuurd worden.
Ben jij nou echt zo simpel dat je niet ziet dat dit allemaal 1 grote grap isquote:Op zondag 28 mei 2006 21:55 schreef Eland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou ik knap vinden, checken of er juist is betaald, laptops inpakken (inclusief facturering en adressering) en versturen. En dat allemaal geautomatiseerd.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:56 schreef Orealo het volgende:
[..]
Het zou wel vet zijn als ze dit allemaal geautomatiseerd hebben.![]()
We zitten wel in 2006 hequote:Op zondag 28 mei 2006 21:59 schreef Eland het volgende:
[..]
Dat zou ik knap vinden, checken of er juist is betaald, laptops inpakken (inclusief facturering en adressering) en versturen. En dat allemaal geautomatiseerd.
Dat hoeft niet perse, inpakken enzo zal allemaal wel handmatig gebeuren, maar er word misschien wel automatisch aan de postbode verteld voor hoeveel geld ze op stap moeten, als hij niet een de bel trekt.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:59 schreef Eland het volgende:
[..]
Dat zou ik knap vinden, checken of er juist is betaald, laptops inpakken (inclusief facturering en adressering) en versturen. En dat allemaal geautomatiseerd.
Kunnen wel een paar kiddo's zijn. die krijgen gewoon bestelling door en maar inpakken+versturenquote:Op zondag 28 mei 2006 21:59 schreef Eland het volgende:
[..]
idd jij betaald alleen het bedrag wat wordt opgegevenquote:Op zondag 28 mei 2006 22:34 schreef Likkende_Lassie het volgende:
ja, ze kunnen dr wel geld afhalen, maar dat is verboden, je hebt dr namelijk totaal geen toestemming voor gegeven.
Hoeveel dan wel?quote:Op zondag 28 mei 2006 23:06 schreef webserve het volgende:
[..]
idd jij betaald alleen het bedrag wat wordt opgegeven![]()
Maar ik ga maar niet 1 bestellen krijg je toch weer gedonder mee
Als het bedrijf echt is zijn ze nu wel zwaar de lul want ze moeten dan leveren voor die prijs.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:55 schreef Eland het volgende:
Het bedrijf is echtquote:Op maandag 29 mei 2006 01:05 schreef Stali het volgende:
[..]
Als het bedrijf echt is zijn ze nu wel zwaar de lul want ze moeten dan leveren voor die prijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |