Omdat ?quote:Op zondag 28 mei 2006 20:36 schreef Gabry het volgende:
Maar heel veel mensen om me heen hebben een heel ander idee over hoe ik me dien te gedragen
Dat is wel jammer
Moet ik mezelf aanpassen aan hen![]()
That's life mén.quote:Op maandag 29 mei 2006 23:12 schreef Taurus het volgende:
Ik ben heel blij met mezelf![]()
Maar ik leer nog wel iedere dag, en soms kan ik dan 'n beetje teleurgesteld zijn in hetgeen waar ik eerst in geloofde. Dat dat anders blijkt te zijn. Maar ja dat is ook alleen maar goed natuurlijk..
quote:Op maandag 29 mei 2006 23:16 schreef Pappie_Culo het volgende:
maar heb in 2005 de 9 ergste maanden van mn leven gehad en grappig genoeg is het het beste dat me ooit is overkomen
Het is toch wat om als man een kind ter wereld te brengen...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:46 schreef Pappie_Culo het volgende:
Jep. Zware bevalling zoals je je wel voor kunt stellen.
En je studeert?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:26 schreef vencodark het volgende:
Lijkt op mn topic Leven (ver)beteren.
Maare, ik ben dus niet tevreden met mezelf. Ik zie bij mezelf geen talenten, ik mis bepaalde sociale vaardigheden en ik denk teveel na over hoe ik overkom.
Ik ben eraan bezig mezelf te verbeteren. Tot dusver gaat dit aardig goed, wel leuke uitdaging moet ik zeggen.
Ok, ok, ik formuleer het anders: Ik ben niet ergens echt heel goed in. Studeren doe je om nog iets te leren, niet omdat je alles al kan.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:50 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
En je studeert?Nou lekker, daar gaan de belastingcenten
![]()
Je zult moeten kunnen inleven, doorgronden, toepassen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ok, ok, ik formuleer het anders: Ik ben niet ergens echt heel goed in. Studeren doe je om nog iets te leren, niet omdat je alles al kan.
Wees dus maar niet bang om je belastingcenten.![]()
Hehe, ik pest je maar een beetje, ik betaal geeneens belasting op dit moment.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ok, ok, ik formuleer het anders: Ik ben niet ergens echt heel goed in. Studeren doe je om nog iets te leren, niet omdat je alles al kan.
Wees dus maar niet bang om je belastingcenten.![]()
Jij eet niet, drinkt niet, etc?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:49 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Hehe, ik pest je maar een beetje, ik betaal geeneens belasting op dit moment.![]()
Ooh, dan is het goed, soms hap ik een beetje.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:49 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Hehe, ik pest je maar een beetje, ik betaal geeneens belasting op dit moment.![]()
^quote:Op zondag 28 mei 2006 20:06 schreef poepeneesje het volgende:
In grote lijnen vind ik dat ik goed in elkaar zit, natuurlijk zijn er altijd dingen die ik verbeteren kan. Owja en vaker nee leren/durven te zeggen.
Dat dikgedrukte ej, dat ben ik precies. Ik heb zelfs een topicje over deze dingen ivm onzekerheid met mn vriend. . Wel toevallig dat jij het hier precies zo zet.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:10 schreef Keltie het volgende:
Hmm...
Heb wel wat minnen waar ik aan kan/ben/moet gaan werken..
*Egoistisch (volgens moeder)
*Grof.
*Flapuit.
*Soms nogal ongeduldig.
*Emotieloos (volgens moeder)
*Pieker/ overdenk soms vrij veel (tot malen aan toe)
*Te terughoudend bij iemand van het andere geslacht/ bang om op m'n muil te gaan.
Raar is alleen wel dat ik de "relatie mij" soms net een wijf vind
* Veel smsen naar een persoon (wat ik dan leuk vind/ wat mee heb).
* Onzeker gevoel, mocht het persoon niet rap genoeg terug smsen (wat dus ongeduldig is)
* Enigzins wel bevestigingen van de andere persoon nodig heb (:{)En kan kwaad worden om het zinnetje "Ik snap niet dat jij nog niemand hebt" en "Jij schiet niet over" > Zijn dat de opstekers voor iemand die een verstokt vrijgezel is?
Al met al lekker tegenstrijdig
Scheelt dat ik mijzelf ook nog wel de nodige goede kwaliteiten toe reken, anders was ik naar de Gamma gegaan om het probleem op te lossen
evenbeeldquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:10 schreef Keltie het volgende:
Hmm...
Heb wel wat minnen waar ik aan kan/ben/moet gaan werken..
*Egoistisch (volgens moeder)
*Grof.
*Flapuit.
*Soms nogal ongeduldig.
*Emotieloos (volgens moeder)
*Pieker/ overdenk soms vrij veel (tot malen aan toe)
*Te terughoudend bij iemand van het andere geslacht/ bang om op m'n muil te gaan.
Raar is alleen wel dat ik de "relatie mij" soms net een wijf vind
* Veel smsen naar een persoon (wat ik dan leuk vind/ wat mee heb).
* Onzeker gevoel, mocht het persoon niet rap genoeg terug smsen (wat dus ongeduldig is)
* Enigzins wel bevestigingen van de andere persoon nodig heb (:{)
En kan kwaad worden om het zinnetje "Ik snap niet dat jij nog niemand hebt" en "Jij schiet niet over" > Zijn dat de opstekers voor iemand die een verstokt vrijgezel is?
Al met al lekker tegenstrijdig
Scheelt dat ik mijzelf ook nog wel de nodige goede kwaliteiten toe reken, anders was ik naar de Gamma gegaan om het probleem op te lossen
Ik weet er wel 1 hoor..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:43 schreef amornl87 het volgende:
Ik heb voorzover ik weet geen "slechte" eigenschappen meer, in een neutrale situatie dan. Als ik niet lekker in me vel zit, dan wel. Punt bij mij is dat ik zoveel goede eigenschappen heb, dat ik dr problemen mee krijg. , Mensen willen me soms niet serieus nemen, weinig mensen die mij begrijpen, mensen die me niks gunnen. Het is erg vervelend!
ben nu ook in een slechte bui, had ik beter kunnen negeren die gedachte of voor mezelf houden eigenlijkquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:49 schreef Beroepsgokker het volgende:
Je arrogantie..
Ik wil niet lullig maar dan heet dat toch werken? Of ben je aan het puberen? Niets mis mee trouwens!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:11 schreef amornl87 het volgende:
In mijn belevingswereld, "leer" ik ook niks, ik let gewoon op en de dingen komen naar me toe, als ik daar "zin" in heb, dan "leer" ik wel iets, ik vind dat ik ook niks hoef te leren. Zelfde als met werken, later als ik een full-time baan heb, ga ik ook niet "werken", ik ga gewoon daarheen en ga het doen omdat ik het wil en omdat het geld verdient.
Nou, ik vind de hoeveelheid info die je nu deelt niet echt overweldigendquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:31 schreef Jett het volgende:
Ik ben teminste niet gierig.
Nee. Ik doe veel te veel denken, en plannen, m'n geluk is afhankelijk van mijn omgeving. En dat is harstikke fout. Maar ik krijg het NOG niet voor elkaar om het op de goede manier te doen. Kortom Ik ben niet tevreden met MIJ, MEZELF, M'N INNERLIJK.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:47 schreef MiekeMuis het volgende:
ben je blij met jezelf in de zin innerlijk(dus onderwerp uiterlijk weg)? zo niet, werk je aan jezelf? en waar ben je nou echt niet blij mee?
![]()
Hoe weet je dat het een 'Slachtoffer-rol ' is dat je speelt?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:43 schreef dinny het volgende:
[..]
Nee. Ik doe veel te veel denken, en plannen, m'n geluk is afhankelijk van mijn omgeving. En dat is harstikke fout. Maar ik krijg het NOG niet voor elkaar om het op de goede manier te doen. Kortom Ik ben niet tevreden met MIJ, MEZELF, M'N INNERLIJK.
Ik zie nu een therapeute, en ben sinds vandaag met bachbloesems bezig, om een beetje steun te krijgen om de sprong in het onbekende maken, het denken ( de strohalm ellende waar ik me maar toe aan vastklamp omdat ik die ken ) los te laten om over te gaan naar doen, en ervaren ( het onbekende )
Nu durf ik die nog niet te maken, ik zit zo vast aan die slachtofferrol, die ik zo perfect speel :/
ik ben blij met mezelf maar daar houdt het ook mee opquote:Op zondag 28 mei 2006 18:47 schreef MiekeMuis het volgende:
ben je blij met jezelf in de zin innerlijk(dus onderwerp uiterlijk weg)? zo niet, werk je aan jezelf? en waar ben je nou echt niet blij mee?
welke eigenschap ben je nou juist wel heel blij mee?
TS begint: ik ben over het algemeen blij met hoe ik ben. maar aan het feit dat ik wat vaker moet nadenken voordat ik wat doe zit me wel dwars.
ik vind de eigenschap dat ik van mensen hou heel mooi![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |