abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37460904
Hallo.
Ik heb enkele dagen geleden besloten mijn leven (proberen) te verbeteren.
Ik wil ten eerste meer voor school gaan doen, vriendelijker zijn voor mijn medemens, betere communnicatie met vrienden en familie, beter met mn geld omgaan, en op zoek gaan naar werk voor de zaterdag.
Ook wil ik beter willen onthouden, luisteren en positiever denken (soms ben ik heeeel onzeker).

Wat zouden jullie willen verbeteren, waarom en hoe ga je het aanpakken?

Groetjes. Alice.
pi_37461061
Goede voornemens! Succes!

Ik kan niks bedenken wat ik nog zou willen verbeteren. Ik ben al bezig om zoveel mogelijk te 'verbeteren'
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
  maandag 1 mei 2006 @ 18:33:23 #3
146729 muhammad_ali
The world's greatest
pi_37461342
Ik moet zeggen dat dat precies de dingen zijn die ik zou willen verbeteren. Misschien dat vriendelijker zijn voor je medemens niet (want dat ben ik over het algemeen toch wel) maar de rest herken ik heel erg.
Float like a butterfly, sting like a bee
  maandag 1 mei 2006 @ 18:38:10 #4
101274 Burbo
Ajax dus.
pi_37461477
Succes inderdaad.
pi_37461497
Minder pikken van de rest.

(assertiever zijn dus)
pi_37461644
Stel je niet aan lamlul, eens een mietje, altijd een mietje.
pi_37461970
Thx voor het succes wensen. Ik heb het wel nodig. Vooral het positief denken en vriendelijker zijn.
Positief denken vind ik wel heel moeilijk. Op sommige dagen heb ik gewoon een donkere wolk boven me hangen, daar wil ik vanaf.

\Verder heb ik soms gewoon geen zin in aardig te zijn en daardoor kan ik zorgen dat anderen zich gepasseerd voelen of iets. Het loont meestal wel om beetje aardig te doen, je krijgt er vaak wat voor terug.
Als ik chaggie ben, en ik doe geen moeite om het over te laten gaan, blijf ik chaggie, dus ik zou mijn eigen er alleen maar mee helpen.

Dit topic heb ik ook geopend voor een beetje self-support, om me eigen eraan te herinneren.
pi_37462173
Succes meid .
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_37462269
quote:
Op maandag 1 mei 2006 18:44 schreef Borkydude het volgende:
Stel je niet aan lamlul, eens een mietje, altijd een mietje.
Ondanks deze reactie, heb ik hetzelfde.

Ik heb me toen een paar doelstellingen gesteld, dit alles na het zien van American Beauty

- Altijd aardig zijn
- Meer aan school doen
- Overal de tijd voor nemen (ik moest me altijd heel erg haasten omdat ik altijd dacht, ik kan nog best ff doorgaan met.........voor ik moet trainen/school)
- Aan me uiterlijk werken
pi_37462328
succes
  maandag 1 mei 2006 @ 19:07:33 #11
16632 Xlarge
========
pi_37462351
quote:
Op maandag 1 mei 2006 18:39 schreef Ingridh007 het volgende:
Minder pikken van de rest.

(assertiever zijn dus)
fijn dat je er een kleine uitleg bij heb gegeven , anders was iig je vriendje er zeker blij mee geweest
pi_37462393
quote:
Op maandag 1 mei 2006 19:04 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Ondanks deze reactie, heb ik hetzelfde.

Ik heb me toen een paar doelstellingen gesteld, dit alles na het zien van American Beauty

- Altijd aardig zijn
- Meer aan school doen
- Overal de tijd voor nemen (ik moest me altijd heel erg haasten omdat ik altijd dacht, ik kan nog best ff doorgaan met.........voor ik moet trainen/school)
- Aan me uiterlijk werken
He dat zijn precies mijn doelstellingen! Misschien moet ik die film ook eens zien, dat ik er dan wat vaart achter zet . Hoe komt dat zo door die film?
pi_37462551
quote:
Op maandag 1 mei 2006 19:08 schreef LedZep het volgende:

[..]

He dat zijn precies mijn doelstellingen! Misschien moet ik die film ook eens zien, dat ik er dan wat vaart achter zet . Hoe komt dat zo door die film?
Nou, die film gaf me het gevoel, dat als je aardig bent voor anderen, je er heel veel voor terugkrijgt. En uiterlijk, zodat ik ook zo'n cheerleader kan palen, net als die vader

Nee, serieus, is geweldige film, moet je echt zien.
pi_37463624
Indd. een topfilm. Wel goeie motivatie moet ik zeggen.

Die goeie doelen zijn in me opgekomen na een gesprek met mn zus. De laatste 2 maanden boterd het niet tussen ons. We hebben toch niet zo'n sterke band, maar sinds kort is het heel mager.
Mijn zus en ik zijn heel verschillend, in tegenstelling tot mijn broertje en ik. Mijn broertje en zus hebben ook niet echt een band, terwijl ik dat wel heel erg met mijn broertje heb. Mijn zus valt er een beetje buiten.
Ze reageerd heel anders op dingen dan mijn ouders, broertje en ik dat doen, ze is een moeilijk persoon. Een woensdag ging het mis doordat ze enkele opmerkingen gaf die ik niet vond kunnen.
Ik ben toen weg gelopen en heb gezegt dat ik zo niet verder met haar in gesprek ging. Computer afgesloten en naar boven gegaan. Ze kwam me achterna en toen is bij haar een hoop frustratie eruit gegaan. Conlusie van haar was dat ik teveel met mezelf bezig was de laatste maanden en niet aardig tegen haar ben.

Nu vond ik niet dat ze gelijk had in dat met mezelf bezig zijn,maar misschien wel in het aardig zijn tegen haar. Ik vind het vaak moeilijk communniceren met haar (mijn ouders en broertje hebben ook moeite met haar) en deze ruzie maakte het voor mij nog iets gecompliceerde omdat ze gewoon zo anders is dan mij.
Maar goed, hierdoor heb ik wel een aanleiding gehad misschien toch eens wat aardiger te zijn voor haar. Of er iig op te letten hoe ik op dr reageer, beetje meer aandacht aan haar schenken aangezien ze al gauw denkt dat niemand wat om haar geeft. Ik hoop dat als ik het vol kan brengen vriendelijker en aardiger tegen haar te zijn, dit onze zus-zus relatie verbeterd, maar ik moet eerlijk zeggen, ik heb er een zwaar hoofd in.

Andere redenen voor mijn goeie doelen zijn dat ik gewoon een beetje trots op mezelf wil zijn.
Zoals ik in een eerdere post zei, ben ik heel onzeker. Vooral over mezelf maar ook over de mensen om me heen. Sinds 2 maanden heb ik mijn eerste vriend, maar ben heel bang hem te verliezen om welke reden dan ook.
Ik kan mezelf heel ellendig voelen gewoon omdat ik heel onzeker ben. Ik probeer mezelf tevreden te houden met wat ik heb en niet met wat ik mis maar ik vind het moeilijk. Regelmatig komen er momenten dat ik uren (dat ligt aan mijn omgeving ook) me depressief voel en ik moeite heb mijn tranen in te houden. Er gaat zich gewoon van alles in mijn hoofd spelen.
Als het kan ga ik dan schrijven in een dichtachtige vorm. Meestal helpt dit, maar het is niet altijd mogelijk. Tot ongeveer anderhalf jaar geleden huilde ik nooit, tegenwoordig zeker een aantal keer per maand. Ik ben over enkele maanden 21 jaar dus de pubertijd heb ik allang niet meer, daar ligt het niet aan.
Het is meer, hoe ouder ik wordt, hoe beter ik kan analyseren hoe ik ben, althans, hoe ik mezelf zie.
Daardoor wordt ik ontevreden en depri. Ik heb moeite mezelf te accepteren zoals ik ben.
Daarom wil ik mijn leven beteren, ik acht het nodig.
  maandag 1 mei 2006 @ 20:18:31 #15
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_37464795
Wat goed dat je je leven zo aan probeert te pakken!

Ik heb het zo'n beetje opgegeven. Ik heb mezelf iets te vaak dingen voorgenomen die er toch nooit van komen simpelweg omdat het me niet lukt. Op een gegeven moment wordt het na weer een mislukte poging nogal frustrerend!
Hopelijk is het voor jou anders! Heel veel succes ermee!
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
pi_37468292
Een tip: probeer niet van de een op de andere dag een compleet ander mens te worden. Dat is niet realistisch, en leidt alleen maar tot teleurstelling, waardoor je het al snel opgeeft (eigen ervaring).

Je kunt het beste een beeld voor ogen nemen van de persoon die je wilt worden. Vervolgens maak je een lijst met dingen die je op lange termijn moet doen om die persoon te worden. Aan de hand van die lijst maak je vervolgens een lijst met korte termijn doelen die je moet halen om je lange termijn doelen te verwezenlijken.

Als je bijvoorbeeld een gespierd lichaam wilt, dan zul je daarvoor moeten sporten. Een lange termijndoel kan dan zijn om te gaan fitnessen. Een korte termijn doel zou dan kunnen zijn om je deze week in te schrijven.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_37468478
Thx voor de tip.

Was ook niet van plan één op andere dag te doen maar er iig aan te denken.
Proberen in gedachten te houden dat ik wat vriendelijker wil reageren op dingen. Ik verwacht hier ook niet direct problemen mee ofzo. Het is meer dat positief denken wat moeite zal kosten. Ik wil binnekort alles beetje op een rijtje zetten, waar ik wel tevreden mee ben, en met wat niet.
Ik heb nu vakantie dus alle tijd daarvoor. Opzich wordt ik dan niet een compleet ander mens, maar wel een beetje aardiger en positiever (hopelijk).
De andere doelen zijn meer bijzaken, daar stoor ik me minder aan.
pi_37468550
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:59 schreef vencodark het volgende:
Thx voor de tip.

Was ook niet van plan één op andere dag te doen maar er iig aan te denken.
Proberen in gedachten te houden dat ik wat vriendelijker wil reageren op dingen. Ik verwacht hier ook niet direct problemen mee ofzo. Het is meer dat positief denken wat moeite zal kosten. Ik wil binnekort alles beetje op een rijtje zetten, waar ik wel tevreden mee ben, en met wat niet.
Ik heb nu vakantie dus alle tijd daarvoor. Opzich wordt ik dan niet een compleet ander mens, maar wel een beetje aardiger en positiever (hopelijk).
De andere doelen zijn meer bijzaken, daar stoor ik me minder aan.
Als je nog een tip wilt: probeer jezelf voor te stellen dat je de persoon bent die je wilt zijn. Ik geloof sterk in het principe: as you think, you shall become. Als jij van jezelf gelooft dat je succesvol en populair bent, dan is het een kwestie van tijd voor je dat ook werkelijk zult worden. Heeft met uitstraling te maken.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_37468625
Ik zou eindelijk eens me volledig willen concentreren op mn studie en elk tentamen gewoon halen. Verder streef naar ik een betere conditie + fitter lichaam. Dit dmv voetballen en fitnessen. dat was het wel
pi_37468800
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:03 schreef Entonie het volgende:
Ik zou eindelijk eens me volledig willen concentreren op mn studie en elk tentamen gewoon halen. Verder streef naar ik een betere conditie + fitter lichaam. Dit dmv voetballen en fitnessen. dat was het wel
Kwestie van zelfdiscipline. Maar dat is overrated. Je moet gewoon alle verleidingen wegnemen. Als ik moet studeren ga ik in de bibliotheek zitten. Geen internet, geen televisie, dat leidt alleen maar af. Je moet dan wel wat gaan doen. Maar als je dan eenmaal klaar bent heb je de rest van de avond alle tijd, en het voelt erg goed als je het gevoel hebt echt iets nuttigs gedaan te hebben.

Fitness vind ik persoonlijk wat lastiger. Daar helpt het me om een fitnessmaatje te hebben. Dan heb je namelijk geen excuus om thuis te blijven. Je kunt je maatje immers niet laten staan (de enige reden dat hij komt is waarschijnlijk omdat hij precies hetzelfde denkt, maar toch ). En je kunt je dan ook een beetje aan elkaar optrekken. Vooral als je met twee jongens gaat heb je toch een beetje die competitie, wat denk ik erg goed is.
pi_37469836
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:01 schreef Seneca het volgende:

[..]

Als je nog een tip wilt: probeer jezelf voor te stellen dat je de persoon bent die je wilt zijn. Ik geloof sterk in het principe: as you think, you shall become. Als jij van jezelf gelooft dat je succesvol en populair bent, dan is het een kwestie van tijd voor je dat ook werkelijk zult worden. Heeft met uitstraling te maken.
Alle tips zijn welkom
En dit is ook wel een goeie. Ik ben vroeger op de middelbare school gepest en mijn zelfvertrouwen was toen ook heel laag maar op een andere manier dan tegenwoordig.
Toen durfde ik me eigen niet te laten zien, nu wel.
Ik loop tegenwoordig ook in een andere houding. Toen gebogen en beetje verlegen, nu toch meer met de rug recht, denken dat ik de moeite wel waard ben, of iig doen alsof ik het geloof.

Ik zal proberen om niet teveel negatief te denken en gewoon te denken: Het gaat allemaal goed, er is niks aan de hand om onzeker over te zijn. Iets in die richting iig. Ik zal ik proberen afleiding te zoeken wanneer ik me depri begin te voelen, of opschrijven, zoals ik eerder al zei.
pi_37470127
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:28 schreef vencodark het volgende:

[..]

Alle tips zijn welkom
En dit is ook wel een goeie. Ik ben vroeger op de middelbare school gepest en mijn zelfvertrouwen was toen ook heel laag maar op een andere manier dan tegenwoordig.
Toen durfde ik me eigen niet te laten zien, nu wel.
Ik loop tegenwoordig ook in een andere houding. Toen gebogen en beetje verlegen, nu toch meer met de rug recht, denken dat ik de moeite wel waard ben, of iig doen alsof ik het geloof.

Ik zal proberen om niet teveel negatief te denken en gewoon te denken: Het gaat allemaal goed, er is niks aan de hand om onzeker over te zijn. Iets in die richting iig. Ik zal ik proberen afleiding te zoeken wanneer ik me depri begin te voelen, of opschrijven, zoals ik eerder al zei.
Ladies and Gentlemen of the class of ’97
Wear Sunscreen

If I could offer you only one tip for the future,
sunscreen would be it.
The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists,
whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience
I will dispense this advice now.

Enjoy the power and beauty of your youth, oh nevermind,
you will not understand the power and beauty of your youth until they've faded.
But trust me, in 20 years you’ll look back at photos of yourself
and recall in a way you can’t grasp now, how much possibility lay before you
and how fabulous you really looked,
you are not as fat as you imagine.

Don’t worry about the future, or worry, but know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubblegum.
The real troubles in your life are apt to be things that never crossed your worried mind, the kind that blindside you at 4pm on some idle Tuesday.

Do one thing everyday that scares you

Sing

Don’t be reckless with other people’s hearts,
don’t put up with people who are reckless with yours.

Floss

Don’t waste your time on jealousy, sometimes you’re ahead, sometimes you’re behind,
the race is long, and in the end, it’s only with yourself.

Remember the compliments you receive, forget the insults,
if you succeed in doing this, tell me how.

Keep your old love letters, throw away your old bank statements.

Stretch

Don’t feel guilty if you don’t know what you want to do with your life,
the most interesting people I know didn’t know at 22
what they wanted to do with their lives,
some of the most interesting 40 year olds I know still don’t.

Get plenty of calcium.

Be kind to your knees, you’ll miss them when they’re gone.

Maybe you’ll marry, maybe you won’t, maybe you’ll have children, maybe you won’t,
Maybe you’ll divorce at 40,
Maybe you’ll dance the funky chicken on your 75th wedding anniversary
What ever you do, don’t congratulate yourself too much or berate yourself either
Your choices are half chance, so are everybody else’s.
Enjoy your body, use it every way you can, don’t be afraid of it,
or what other people think of it, it’s the greatest instrument you’ll ever own

Dance, even if you have nowhere to do it but in your own living room.

Read the directions, even if you don’t follow them.

Do not read beauty magazines, they will only make you feel ugly.

Brother and sister together we'll make it through
Someday a spirit will take you and guide you there
I know you've been hurtin, but I've been waitin' to be there for you
And I'll be there just helping you out whenever I can

Get to know your parents, you never know when they’ll be gone for good.

Be nice to your siblings, they are the best link to your past
and the people most likely to stick with you in the future.

Understand that friends come and go, but for the precious few you should hold on.
Work hard to bridge the gaps in geography and lifestyle because the older you get,
the more you need the people you knew when you were young.

Live in New York City once, but leave before it makes you hard,
Live in Northern California once, but leave before it makes you soft.

Travel.

Accept certain inalienable truths, prices will rise, politicians will philander,
you too will get old, and when you do you’ll fantasize that when you were young
prices were reasonable, politicians were noble and children respected their elders.

Respect your elders.

Don’t expect anyone else to support you. Maybe you have a trust fund,
Maybe you have a wealthy spouse; but you never know when either one might run out.

Don’t mess too much with your hair, or by the time you're 40, it will look 85.

Be careful whose advice you buy, but, be patient with those who supply it.
Advice is a form of nostalgia,
dispensing it is a way of fishing the past from the disposal, wiping it off,
painting over the ugly parts and recycling it for more than it’s worth.

But trust me on the sunscreen

Brother and sister together we'll make it through
Someday a spirit will take you and guide you there
I know you've been hurtin, but I've been waitin' to be there for you
And I'll be there just helping you out whenever I can
Everybody's free oh yeah
Everybody's free oh yeah

Deze aan je deur hangen
pi_37472050
Alsof je mijn leven beschrijft. Ook ik kan dezelfde tips wel gebruiken!

Aangezien ik vandaag definitief heb afgesloten ga ik er vanaf morgen direct mee beginnen!
A dirty mind is a joy forever
  maandag 1 mei 2006 @ 23:21:32 #24
143815 Madski
ad-rem galore
pi_37472579
5 Kilo afvallen
pi_37491239
Vandaag een aantal goede daden gedaan in het kader van "aardig zijn".
Aangezien ik vakantie heb, en een hele dag thuis zou zitten vandaag, heb ik de huiskamer gestofzuigd, de glazen afgewassen, het afwasmachine ingeladen en de huiskamer ook opgeruimd.
Ook nog de hond uitgelaten, maar deze taak was me gegeven.
Daarna ben ik met mijn huiswerk Nederlands bezig geweest, een verslag.
Ik heb ook nog in de kranten zitten bladeren voor werk, maar helaas niks gevonden wat me echt interesseerde. Vandaag ook nog geen ruzie gehad met iemand of iets dergelijks, de communnicatie gaat dus ook goed. Het positief blijven denken heb ik nog niet uit kunnen testen.

Trouwens, Madski, hoe ga je 5 kilo afvallen? Waarom?
En Seneca, bedankt voor de lange tekst, waar is die van? Heb helaas geen plek op mn deur, aangezien daar een poster van Captain Jack Sparrow hangt, die mag niet geblokt worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')