abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 mei 2006 @ 15:53:52 #1
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_38303164
Vorige delen:

Deel 1: Zijn hier dan helemaal geen punkrockers???
Deel 2: Punkers United deel II
Deel 3: Punkers Unite Deel III: The power remains.
Deel 4: Punk(rock) topic deel 4 :) of Punkers Unite Deel IV : Holiday In Cambodia
Deel 5: Punk Rock Topic Deel 5 of Centraal Punkrock / Hardcore topic deel V: Everything Sucks!
Deel 6: Centraal Punkrock/Hardcore Topic Deel VI:a place called home
Deel 7: Centraal Punkrock / Hardcore Topic deel VII: One Family
Deel 8: Centraal Punkrock / Hardcore Topic deel VIII: Step Down
Deel 9: Centraal Punkrock / Hardcore topic 9: Undisputed Attitude
Deel 10: Centraal Punkrock / Hardcore topic 10: Trefwoord Punk
of Centraal Punkrock / Hardcore topic 10. A life less plagued
Deel 11: Centraal Punkrock / Hardcore Topic 11: Nothing to hide!
Deel 12: Centraal Punk / Hardcore Topic 12: the Shape of Punk to Come
Deel 13: Centraal Punk / Hardcore Topic 13: Alive And Well
Deel 14: Centraal punkrock / Hardcore Topic 14: Words without actions
Deel 15: Centraal punkrock / Hardcore Topic 15: Havana Affair
Deel 16: Centraal punkrock / Hardcore Topic 16: Spending loud night
Deel 17: Centraal punk / Hardcore Topic 17: Black Metal ist krieg!
Deel 18: Centraal punk / Hardcore Topic 18 : bound by wild desire
Deel 19: Centraal Hardcore / Punk topic 19, Vengeance is mine...

(Nieuwe) cd's:

NOFX - Wolves In Wolves' Clothing
AFI - Decemberunderground
Rise Against - The Sufferer And The Witness
Angels And Airwaves - We Don't Need to Whisper
Boysetsfire - The Misery Index: Notes From The Plague Years
Good Riddance - My Republic
Sick Of It All - Death To Tyrants
Ignite - Our Darkest Days
Anti-Flag - For Blood And Empire

Ja, wat moet je anders in een OP Zetten?

[ Bericht 2% gewijzigd door Ixnay op 28-05-2006 16:11:23 ]
pi_38305324
En de nieuwe CD van Raised Fist: Sound of the Republic.
Hij klinkt lekker.
  Licht Ontvlambaar zondag 28 mei 2006 @ 17:21:08 #3
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
  zondag 28 mei 2006 @ 17:54:23 #4
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_38306424

Jusqu'ici tout va bien
  zondag 28 mei 2006 @ 19:11:04 #5
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_38308850
Ja ik heb een tiefushekel aan Emos met een goede reden die ik ook uitleg en dan gaan we met zn alle op mij bitchen, tis goed met jullie, vrijheid.. ruimdenkendheid?.. zo lang het maar in jullie voordeel is eh?, wees eens niet zo fucking hypocriet zeg.
Punk promoot individualiteit, pop-Emo promoot zwakte en conformatie tot het algehele, de stroming is zn ideologie verloren en dat vind ik jammer met orginele jaren 80 Emocore is weinig mis, maar met de huidige pop-Emo is vanalles mis als ik bijvoorbeeld op Britney Spears zou gaan zeiken zouden jullie waarschijnlijk allemaal mee doen omdat dat de marketing en de muziek waarde zo dramatisch slecht is dat het echt overduidelijk is, Emo is gewoon marketing geworden net als een McDonalds, Starbucks, Wallmart etc.

mikezwet: Anti-Flag is een image band, net zoals The Sex Pistols veel lullen weinig zeggen en niets menen.

BOKA: tja, het is eenmaal zo, als je van iets niets af weet is het nogal stupid om er over te gaan zeiken.

Tomek: wow, jij ook man, goed argument.

Sjoewe: ik geef mijn eigen mening ondanks dat jullie me me er allemaal voor haten maar dat maakt mij geen zak uit,.. kijk DAT is pas Punk en verder zijn in het begin van de Punk scene echt niet mensen met respect met rust gelaten, vroeger was het een tiefuszooi waar de eene cultuur de andere in elkaar sloeg, nu is dat vrijwel opgehouden maar dat betekend nog steeds niet dat er een uniforme pacifistische gedachtengang is binnen de Punk ideologie.

Ixnay: ik heb niet iets tegen alle Emos, alleen de pop-Emos, de orginele Emos uit de jaren 80 is erg weinig mis mee, maar zodra het meeloopgedrag gaat vertonen gaat 't bij mij dr niet meer in.

Nitro_YE: kom eens met iets onderbouwd, zo'n discussie die jij wilt op zetten, DAT is pas zielig.

Wat vinden jullie eigenlijk van Snuff?
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  Licht Ontvlambaar zondag 28 mei 2006 @ 19:35:51 #6
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
  zondag 28 mei 2006 @ 19:39:02 #7
117776 OFfSprngr
pi_38309695
Ken ik niet, watvoor soort is het?, ik kan wel het een en ander kwa Screamo verdragen en orginele jaren 80 Post-Hardcore Emocore zoals Fugazi maar pop echt niet..
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
pi_38309735
uuhh waarom staat hardcore en punk ( ? ) in 1 zin
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
  zondag 28 mei 2006 @ 19:41:38 #9
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_38309765
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:40 schreef Vampz het volgende:
Omdat jij niks van hardcore afweet.
  Licht Ontvlambaar zondag 28 mei 2006 @ 19:41:59 #10
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_38309777
quote:
Hardcore is een sub-genre van punk
ook wel bekend als Hardcore Punk
  zondag 28 mei 2006 @ 19:44:31 #11
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_38309856
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:41 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Hardcore_punk
pi_38309910
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:41 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Omdat jij niks van hardcore afweet.
kut hippie
  zondag 28 mei 2006 @ 19:47:16 #13
117776 OFfSprngr
pi_38309924
quote:
Was je onder de indruk dat we het over Gabber of over Metal hadden (niet dat Hardcore Metal bestaat maar genoeg mensen denken dat het een subgenre is van Metal)?
.
.
  zondag 28 mei 2006 @ 19:48:43 #14
117776 OFfSprngr
pi_38309967
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:46 schreef Vampz het volgende:

[..]

kut hippie
Contradiction in terminus, de Hippies hebben gefaald zo is Punk ontstaan, met liefde kun je niets bereiken, alleen met haat, zoek gelijk ff op wikipedia iets over Punk, Punk Ideologie en Punk muziek en kom dan pas terug in dit topic aub.
.
.
pi_38309977
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:41 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:

[..]

ok dat wist ik niet

waarom zeggen ze dan niet gewoon hard-punk ofzo?
  zondag 28 mei 2006 @ 19:52:01 #16
117776 OFfSprngr
pi_38310077
Tja, dat is hetzelfde als vragen waarom Crust niet Extreme Punk heet.
.
.
pi_38310083
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:48 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Contradiction in terminus, de Hippies hebben gefaald zo is Punk ontstaan, met liefde kun je niets bereiken, alleen met haat, zoek gelijk ff op wikipedia iets over Punk, Punk Ideologie en Punk muziek en kom dan pas terug in dit topic aub.
ik heb op die heksen site niks te zoeken

ik snap alleen niet waarom dat ook zo genoemd wordt. Maar een normaal antwoord zit er hier waarschijnlijk niet in, maakt mij niet hoor, maar zo bevestig je alleen maar al mijn vooroordelen

Boomknuffelaars
  zondag 28 mei 2006 @ 19:53:25 #18
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_38310115
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:48 schreef Vampz het volgende:

[..]

ok dat wist ik niet

waarom zeggen ze dan niet gewoon hard-punk ofzo?
Hardcore is ontstaan eind jaren '70, begin jaren '80
Jouw hardcore kwam pas later.

Als de meeste mensen het over "hardcore" hebben bedoelen ze hardcore punk, behalve in een klein landje genaamd Nederland.
pi_38310119
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:52 schreef OFfSprngr het volgende:
Tja, dat is hetzelfde als vragen waarom Crust niet Extreme Punk heet.
echt waar hè

ik weet geen flikker af van al die muziek strome in dit genre daarom vraag ik het
pi_38310149
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:53 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Hardcore is ontstaan eind jaren '70, begin jaren '80
Jouw hardcore kwam pas later.

Als de meeste mensen het over "hardcore" hebben bedoelen ze hardcore punk, behalve in een klein landje genaamd Nederland.
goed daar kan ik mij in vinden, maar waneer zijn ze het dan hardcore-punk gaan noemen?
  zondag 28 mei 2006 @ 19:54:47 #21
117776 OFfSprngr
pi_38310169
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:52 schreef Vampz het volgende:

[..]

ik heb op die heksen site niks te zoeken

ik snap alleen niet waarom dat ook zo genoemd wordt. Maar een normaal antwoord zit er hier waarschijnlijk niet in, maakt mij niet hoor, maar zo bevestig je alleen maar al mijn vooroordelen

Boomknuffelaars
quote:
The origin of the term "hardcore punk" is uncertain. One story, as is told by promoter Bob Sallese, is that the term was coined by New York City producer and manager Bob Sallese while promoting a show by the band The Mob, circa 1981, at a Bayside, Queens club. (The common New York term for fast punk, at the time, was "thrash.") A more likely possibility is that it comes from the Hardcore '81 album by Vancouver's D.O.A.

Nevertheless, the term was used in the California fanzine Flipside in the early 1980s, although not in the sense of a particular musical style, but in a sociological sense, to positively describe acts which were in the "in crowd" of the Los Angeles punk scene.

Until roughly 1983, the term "hardcore" was used fairly sparingly, mainly as an adjective, not as the name of a defined musical genre; American teenagers who were into hardcore considered themselves into "punk" -- as opposed to "punk rock" or "77 punk," the earlier, slower style of the Sex Pistols, Ramones, et al., which they generally considered passé.

"Hardcore"' was initially an in-group term, meaning "music by people like us," and included a surprisingly wide range of sounds, from hyper-speed punk to sludgy dirge-rock, and often including art/experimental bands such as Mission of Burma, The Stickmen, and Flipper. Today (and for the purpose of this article), it refers more or less exclusively to what used to be known as 'thrash.'
En ga nu even weg uit dit topic als je verder niets meer te melden hebt.
.
.
  zondag 28 mei 2006 @ 19:55:43 #22
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_38310213
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:54 schreef Vampz het volgende:

[..]

goed daar kan ik mij in vinden, maar waneer zijn ze het dan hardcore-punk gaan noemen?
Het heet nog steeds hardcore, en voor de duidelijkheid soms hardcore punk, om aan te duiden dat we het niet over hardcore house hebben.
pi_38310230
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:54 schreef Vampz het volgende:

[..]

ik zie het al
pi_38310290
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:54 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

[..]

En ga nu even weg uit dit topic als je verder niets meer te melden hebt.
geen zin in een discussie? ik vraag vriendelijk om wat verduidelijking en jij wilt mij weg hebben? Ben je soms niet trots op je muziek smaak dat je mij er niks over wilt vertellen?
pi_38310372
bwahhaha OFfSprngr sorry maar ik kan je echt niet meer serieus nemen nadat ik je foto zag

Vampirefreaks.com?

JEZUS!!!

je bent zeker zon bloedzuigende hardcore-punk liefhebber hahaha omfg wat grappig
pi_38310418
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:11 schreef OFfSprngr het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Snuff?
Ik vind het een ongelooflijk saaie band.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zondag 28 mei 2006 @ 20:01:22 #27
117776 OFfSprngr
pi_38310434
Je gaat niet voor een discussie als je mensen hippies en boomknuffelaars noemt.

Ja en als je niet op past bijt ik je.
.
.
  zondag 28 mei 2006 @ 20:02:20 #28
117776 OFfSprngr
pi_38310460
quote:
Op zondag 28 mei 2006 20:00 schreef OMG het volgende:

[..]

Ik vind het een ongelooflijk saaie band.
Serieus?,.. hoezo?, ten minste ik snap enigzinds hoe je dat kan inzien, maar melodieus zit Snuff onwijs goed in elkaar, je moet het dan ook niet natuurlijk niet zien als "normale" Hardcore maar alsnog..
.
.
pi_38310643
Ze doen me weinig tot niets. Ik heb eens een volledig album van ze bij de lokale muziekwinkel beluisterd en ik heb een aantal nummers op wat Fat Wreck samplers, maar het blijft maar bij een paar nummers die ik "wel leuk" vind.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zondag 28 mei 2006 @ 21:24:44 #30
117776 OFfSprngr
pi_38313602
Ik zou je een goed album willen noemen maar ik weet zelf ook niet zo goed welk album welke nummers heeft hoe en wat.
.
.
  Licht Ontvlambaar zondag 28 mei 2006 @ 21:56:29 #31
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_38315189

ook The Stalin fans hier?

* Uzumaki_Naruto gaat naar de Nuclear Addicts Ep van Confuse luisteren

[ Bericht 32% gewijzigd door Uzumaki_Naruto op 28-05-2006 22:06:44 ]
pi_38319695
quote:
Op zondag 28 mei 2006 20:01 schreef OFfSprngr het volgende:
Je gaat niet voor een discussie als je mensen hippies en boomknuffelaars noemt.
En als je punkers hippies en boomknuffelaars noemt ga je al helemaal voor t pak slaag
pi_38322806
Snuff is soms wel ff lekker, maar het begint ook wel weer heel snel te vervelen
That's The Way Things Go
pi_38322936
quote:
Op zondag 28 mei 2006 21:24 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik zou je een goed album willen noemen maar ik weet zelf ook niet zo goed welk album welke nummers heeft hoe en wat.
Ah, een mp3'er... .

Tevens tvp...
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  maandag 29 mei 2006 @ 05:59:17 #35
117776 OFfSprngr
pi_38323582
quote:
Op maandag 29 mei 2006 01:54 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Ah, een mp3'er... .

Tevens tvp...
Tja, wat is meer Punk dan alles illigaal downen?.. men zegt dat Punkâhs altijd arm zijn, niet per definitie klopt dat maar in mijn geval wel.
Jaja, ik weet het illigaal downloaden van muziek dat je de artiesten niet steunt etc..
.
.
  Licht Ontvlambaar maandag 29 mei 2006 @ 09:13:33 #36
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_38324549
quote:
Op maandag 29 mei 2006 05:59 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Tja, wat is meer Punk dan alles illigaal downen?.. men zegt dat Punkâhs altijd arm zijn, niet per definitie klopt dat maar in mijn geval wel.
Jaja, ik weet het illigaal downloaden van muziek dat je de artiesten niet steunt etc..
en veel punk is gewoon niet meer legaal te krijgen
alleen op te dure bootlegs
pi_38324966
quote:
And me, yes, I, do I want to burn?
Is there something I can learn?
Do I need a business man to promote my angle
Can I resist the carrots that fame and fortune dangle
I see the velvet zippies in their bondage gear
The social elite with safetypins in their ear
I watch and understand that it don't mean a thing
The scorpions might attack, but the systems stole the sting
PUNK IS DEAD. PUNK IS DEAD. PUNK IS DEAD
  maandag 29 mei 2006 @ 10:34:30 #38
117776 OFfSprngr
pi_38326169
quote:
Op maandag 29 mei 2006 09:43 schreef cafca het volgende:

[..]
Ach ja, na Crass zijn er nog vernieuwende Punk bands geweest, ik noem een Choking Victim en The Refused.
.
.
pi_38329888
quote:
Op maandag 29 mei 2006 05:59 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Dat was niet mijn bedoeling. .
Ik heb ook veel mp3's. En een lijst met minstens 500 cd's die ik nog moet aanschaffen. Maar dat valt gewoonweg niet te doen. Er zijn teveel leuke muziekgenre's. Plus dat er idd. ook veel obscuur spul tussenzit die alleen moeilijk of duur te krijgen is.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  maandag 29 mei 2006 @ 12:56:33 #40
148691 Asmodian
Vox Populi
pi_38330521
quote:
Op maandag 29 mei 2006 12:29 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Dat was niet mijn bedoeling. .
Ik heb ook veel mp3's. En een lijst met minstens 500 cd's die ik nog moet aanschaffen. Maar dat valt gewoonweg niet te doen. Er zijn teveel leuke muziekgenre's. Plus dat er idd. ook veel obscuur spul tussenzit die alleen moeilijk of duur te krijgen is.
natuurijlk is het ook zo dat juist de obscure bands via het internet een veel grotere doelgroep kunnen bereiken. Kleine onbekende bandjes kunnen zo een fanbase opbouwen rond de wereld. Er valt natuurlijk vet veel tegen illegaal downen in te brengen, maar juist de kleine punkbandjes gedijen erop
Sorry jongens, tegen Tazmanian Devil kan niemand op :D -MaJo
Iedereen weet gewoon dat de Asmoclopedie niet is in te halen -Daffodil31LE
  maandag 29 mei 2006 @ 19:41:12 #41
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_38342474
Dog Eat Dog blijkt ook een nieuwe cd te hebben. Nog niet geluisterd.
  maandag 29 mei 2006 @ 21:26:57 #42
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_38346206
mén wat haat ik het al ik bands vindt en ik kom er later achter tijdens mijn zoektocht naar meer mp3s dat ze al 20 jaar niet meer bestaan
pi_38347253
The Sufferer and the witness is vet.
pi_38351964
Goddamn, ben even een weekendje in London, want London was calling, (even het decadente leven opsnuiven van waar eens punk begon (alleen jammer dat de NorthernLine er uit lag waardoor ik niet naar Camden Town kon...)!) en gelijk all hell breaks loose hier. Stelletje astro zombies ook.
pi_38352048
Overigens vind ik die verwijfde emo's ook kut.
  maandag 29 mei 2006 @ 23:27:19 #46
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_38352734
quote:
Op maandag 29 mei 2006 23:13 schreef =HellFire= het volgende:
Overigens vind ik die verwijfde emo's ook kut.
maar de emochick
  dinsdag 30 mei 2006 @ 01:07:37 #47
148691 Asmodian
Vox Populi
pi_38355938
quote:
Op maandag 29 mei 2006 21:26 schreef fs180 het volgende:
mén wat haat ik het al ik bands vindt en ik kom er later achter tijdens mijn zoektocht naar meer mp3s dat ze al 20 jaar niet meer bestaan
Ik ken het. Ik begon net Tsunami Bomb een beetje leuk te vinden (you can laugh, maar ze hebben echt een paar waanzinnige nummers) toen ze weer uit elkaar gingen. Heb je ook geen zak aan
Sorry jongens, tegen Tazmanian Devil kan niemand op :D -MaJo
Iedereen weet gewoon dat de Asmoclopedie niet is in te halen -Daffodil31LE
  dinsdag 30 mei 2006 @ 01:16:34 #48
117776 OFfSprngr
pi_38356111
Ik vind The Flaming Tsunami's veel leuker.
.
.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 07:39:05 #49
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_38358130
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 01:07 schreef Asmodian het volgende:

[..]

Ik ken het. Ik begon net Tsunami Bomb een beetje leuk te vinden (you can laugh, maar ze hebben echt een paar waanzinnige nummers) toen ze weer uit elkaar gingen. Heb je ook geen zak aan
maar die hebben aardig wat nummers
maar uh.. fall river, als je uberhaupt 2 nummers kan vinden heb je mazzel
pi_38361787
quote:
Op maandag 29 mei 2006 23:27 schreef fs180 het volgende:

[..]

maar de emochick
True.
  donderdag 1 juni 2006 @ 22:03:38 #51
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_38454825
Ik heb maar eens de re-release van Suffer en No Control gehaald.
Eigenlijk had ik me voorgenomen om ze nooit aan te schaffen, maar ze waren beide 5,95 dus voor de verzameling vond ik het dat wel waard. Voor het kwaliteitsverschil deed ik het niet.

En de nieuwe van AFI (Decemberunderground) was nog niet binnen, normaal zijn ze wel eens een week te vroeg met releases, bij die cd shop waar ik normaal gesproken ga, maar nu dus niet, kan ook met hun label te maken hebben.

Verder nog ff Suburban Teenage Wasteland Blues van Strung Out meegenomen, ik had alleen Twisted By Design tot nu toe.
  donderdag 1 juni 2006 @ 22:08:09 #52
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_38455050
comeback kid
  Licht Ontvlambaar vrijdag 2 juni 2006 @ 20:41:42 #53
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
  zaterdag 3 juni 2006 @ 00:01:21 #54
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_38493441
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 20:41 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:

*spam*
Fight Against The Plutocrats:A Punk Music Blog

m'n punk blog voor de geintereseerden
Tof!

Iedereen hier trouwens die punklink gezien op de weblog van Fok!?
Jusqu'ici tout va bien
  Licht Ontvlambaar zaterdag 3 juni 2006 @ 00:49:34 #55
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_38494611
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 00:01 schreef Quannum het volgende:

[..]

Tof!

Iedereen hier trouwens die punklink gezien op de weblog van Fok!?
daar stonden inderdaad wel toffe dingen bij

maar ik zoek nog team members voor m'n punk blog
  † In Memoriam † zaterdag 3 juni 2006 @ 01:32:48 #56
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_38495305
* is beginnend luisteraar hardcore en een al wat ervarener punk luisteraar
:')
  † In Memoriam † zaterdag 3 juni 2006 @ 01:34:51 #57
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_38495337
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 22:08 schreef fs180 het volgende:
comeback kid
toffe band indd tijdje geleden gezien in haarlem samen met bane en fcfive (die laatste vond ik trouwens ook verassend goed)
:')
  zaterdag 3 juni 2006 @ 10:25:39 #58
129836 withxhonor
straight edge
pi_38498240
fc five was geniaal..
sinds die show is comeback kid van zanger gewisselt.. maw de zanger is gestopt en een gitarist is gaan zingen. en daardoor is er een nieuwe gitarist bij,... maar ik vond het minder.

en het is ook zwaar klote dat municipal waste voor de 2e keer hun europese tour heeft gecancelled. de klootzakken..
high fives and stagedives
pi_38498816
Die gitarist die nu zingt is eigenlijk wel beter. Vond ze op Groezrock iig zeer goed te doen!
  zaterdag 3 juni 2006 @ 14:46:05 #60
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_38503630
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 11:06 schreef =HellFire= het volgende:
Die gitarist die nu zingt is eigenlijk wel beter. Vond ze op Groezrock iig zeer goed te doen!

vondt de 'oude' zanger wel iets hebben
  maandag 5 juni 2006 @ 13:38:10 #61
129836 withxhonor
straight edge
pi_38557081
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 14:46 schreef fs180 het volgende:

[..]

vondt de 'oude' zanger wel iets hebben

ben ik t wel mee eens..
high fives and stagedives
pi_38690339
De nieuwe Fat Wreck Sampler van 2006, genaamd iFloyd, hier te downloaden of streaming te luisteren. Met oa NOFX, nieuwe songs van Only Crime, Me First and the Gimme Gimmes en Strike Anywhere.

http://www.fatwreck.com/ifloyd/

Vette playlist dit keer.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 15:26:48 #63
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_38695380
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 12:59 schreef =HellFire= het volgende:
De nieuwe Fat Wreck Sampler van 2006, genaamd iFloyd, hier te downloaden of streaming te luisteren. Met oa NOFX, nieuwe songs van Only Crime, Me First and the Gimme Gimmes en Strike Anywhere.

http://www.fatwreck.com/ifloyd/

Vette playlist dit keer.
cool, bedankt voor de tip.
Jusqu'ici tout va bien
  zaterdag 10 juni 2006 @ 19:06:21 #64
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_38729166
*emocore kick*
pi_38784614
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 19:06 schreef fs180 het volgende:
*emocore kick*
*kick*!
  maandag 12 juni 2006 @ 18:05:14 #66
117776 OFfSprngr
pi_38784733
.
.
pi_38800974
ik vind dat nieuwe NOFX album wel lekker
That's The Way Things Go
pi_38823184
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 01:35 schreef Nitro_YE het volgende:
ik vind dat nieuwe NOFX album wel lekker
Ja man
  dinsdag 13 juni 2006 @ 20:37:05 #69
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_38825241
iemand fan van echt stevige hardcore, zeg maar metalcore met hardcore invloeden?
pi_38825697
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 20:37 schreef fs180 het volgende:
iemand fan van echt stevige hardcore, zeg maar metalcore met hardcore invloeden?
jawel
  dinsdag 13 juni 2006 @ 21:00:08 #71
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_38826238
wat raad je aan
want ben nog niet zo bekend op dat gebied en weet niet alle bands te vinden
  dinsdag 13 juni 2006 @ 21:05:04 #72
117776 OFfSprngr
pi_38826497
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 20:37 schreef fs180 het volgende:
MetalCore is gebasseerd op Hardcore.. vandaar ook de -Core postfix.

Wat ik aanraad aan MetalCore:
Caliban
Heaven Shall Burn
Textures

En verder nog wat MathCore:
Converge
Dillinger Escape Plan
Fuck The Facts
The Great Redneck Hope
Missiles Of Uncertain Destinations
.
.
pi_38826962
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 21:00 schreef fs180 het volgende:
wat raad je aan
want ben nog niet zo bekend op dat gebied en weet niet alle bands te vinden
Raised Fist

(check ook me last.fm http://www.last.fm/user/MarsX/ )

Ikzelf vind ook:
-Trowdown
-This Day Forward (naja alleen Fragments Of An Untold Story)
-2 Ton Predator
-Zombie Apocalypse
-Vision of Disorder
-For the Glory
wel leuk

[ Bericht 17% gewijzigd door MarsX op 13-06-2006 21:20:03 ]
  woensdag 14 juni 2006 @ 06:34:24 #74
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_38838298
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 21:05 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Caliban
Heaven Shall Burn
Textures

Converge
Dillinger Escape Plan
Fuck The Facts
The Great Redneck Hope
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 21:14 schreef MarsX het volgende:

[..]

Raised Fist

(check ook me last.fm http://www.last.fm/user/MarsX/ )

Ikzelf vind ook:
-Trowdown
-This Day Forward (naja alleen Fragments Of An Untold Story)
-2 Ton Predator
-Zombie Apocalypse
-Vision of Disorder
-For the Glory
wel leuk
owja raised fist moest ik nog hebben, helemaal vergeten
pi_38838584
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 21:05 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Caliban
Heaven Shall Burn
Textures

Converge
Dillinger Escape Plan
Fuck The Facts
The Great Redneck Hope
Gast, je vergeet Coalesce en Botch. Mathcore/metalcore goden.
pi_38840834
Das nou echt muziek wat je moet ervaren live (The Mosh-experience zeg maar. ) en niet naar moet luisteren als je thuis zit met je vriendin en schoonouders op de bank.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')