Tof!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:41 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
*spam*![]()
Fight Against The Plutocrats:A Punk Music Blog
m'n punk blog voor de geintereseerden
daar stonden inderdaad wel toffe dingen bijquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:01 schreef Quannum het volgende:
[..]
Tof!![]()
Iedereen hier trouwens die punklink gezien op de weblog van Fok!?![]()
toffe band inddquote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:06 schreef =HellFire= het volgende:
Die gitarist die nu zingt is eigenlijk wel beter. Vond ze op Groezrock iig zeer goed te doen!
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:46 schreef fs180 het volgende:
[..]
![]()
vondt de 'oude' zanger wel iets hebben![]()
cool, bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:59 schreef =HellFire= het volgende:
De nieuwe Fat Wreck Sampler van 2006, genaamd iFloyd, hier te downloaden of streaming te luisteren. Met oa NOFX, nieuwe songs van Only Crime, Me First and the Gimme Gimmes en Strike Anywhere.
http://www.fatwreck.com/ifloyd/
Vette playlist dit keer.
Ja manquote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:35 schreef Nitro_YE het volgende:
ik vind dat nieuwe NOFX album wel lekker
jawelquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:37 schreef fs180 het volgende:
iemand fan van echt stevige hardcore, zeg maar metalcore met hardcore invloeden?
MetalCore is gebasseerd op Hardcore.. vandaar ook de -Core postfix.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:37 schreef fs180 het volgende:
iemand fan van echt stevige hardcore, zeg maar metalcore met hardcore invloeden?
Raised Fistquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:00 schreef fs180 het volgende:
wat raad je aan
want ben nog niet zo bekend op dat gebied en weet niet alle bands te vinden
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:05 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
MetalCore is gebasseerd op Hardcore.. vandaar ook de -Core postfix.
Wat ik aanraad aan MetalCore:
Caliban
Heaven Shall Burn
Textures
En verder nog wat MathCore:
Converge
Dillinger Escape Plan
Fuck The Facts
The Great Redneck Hope
Missiles Of Uncertain Destinations
owja raised fist moest ik nog hebben, helemaal vergetenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:14 schreef MarsX het volgende:
[..]
Raised Fist
(check ook me last.fm http://www.last.fm/user/MarsX/ )
Ikzelf vind ook:
-Trowdown
-This Day Forward (naja alleen Fragments Of An Untold Story)
-2 Ton Predator
-Zombie Apocalypse
-Vision of Disorder
-For the Glory
wel leuk
Gast, je vergeet Coalesce en Botch. Mathcore/metalcore goden.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:05 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
MetalCore is gebasseerd op Hardcore.. vandaar ook de -Core postfix.
Wat ik aanraad aan MetalCore:
Caliban
Heaven Shall Burn
Textures
En verder nog wat MathCore:
Converge
Dillinger Escape Plan
Fuck The Facts
The Great Redneck Hope
Missiles Of Uncertain Destinations
quote:
Hmm, lastig uit te leggen, minder breakdowns in Hardcore als in MetalCore en meer Hardcore vocals dan Metal-achtige 'grunts' en minder distortion.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:03 schreef fs180 het volgende:
kan me geen nummers van die bands voor het oog halen atm, maaruh.. wat is het verschil?!
hardcore die naar metal neigt, metal met hardcore invloeden
Hatebreed is zeker geen MetalCore maar MoshCore maar tegenlijkertijd ook gewoon zwaar pop/kut.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:13 schreef arjanarchy het volgende:
vergeet vooral Hatebreed niet, ik had laatst nog een hele discussie met een vriend met me die zei dat het eigenlijk gewoon metal is, terwijl ik het eerder metalcore vind (of gewoon hardere hardcore). En natuurlijk Deviate uit Belgie
in mijn ogen hebben ze dat dus beidequote:Op woensdag 14 juni 2006 15:28 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Hmm, lastig uit te leggen, minder breakdowns in Hardcore als in MetalCore en meer Hardcore vocals dan Metal-achtige 'grunts' en minder distortion.
[..]
Hatebreed is zeker geen MetalCore maar MoshCore maar tegenlijkertijd ook gewoon zwaar pop/kut.
en laat ik dus op zoek zijn naar hc vocals dus oa,.. in metalcorequote:Op woensdag 14 juni 2006 16:05 schreef OFfSprngr het volgende:
Er zit een duidelijk verschil tussen Hardcore en Metal vocals.
ok MoshCore dan, ik wil geen ruzie met muziekpolitiequote:Hatebreed is zeker geen MetalCore maar MoshCore maar tegenlijkertijd ook gewoon zwaar pop/kut.
Was jij toevallig op Cyberia in Utrecht tijd geleden?..quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:32 schreef arjanarchy het volgende:
Ik ken alle bands al (sterker nog ik heb bv. Walls of Jericho 3 x live gezien, Raised Fist 2x, Terror 1x etc.), maar bedankt voor de tip. En ik ben niet zo into mathcore, eerder oude '80s HC/trash als Cro-Mags, DRI, Negative Approach, SS Decontrol enz. Zijn er nog Cro-Mag fans?
Ik snap je kritiek op het commerciele gehalte van Hatebreed...
Nee, dat is toch dat cybergothic fest?? Dat is niet mijn ding.quote:Was jij toevallig op Cyberia in Utrecht tijd geleden?..
quote:... ben niet echt een onwijze fan van breakdowns maar die van Walls Of Jericho zijn wel echt goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |