En dat is niet bepaald iets om trots op te zijn...quote:
Eensch!quote:Op zondag 28 mei 2006 20:15 schreef Skanqua het volgende:
[..]
En dat is niet bepaald iets om trots op te zijn...![]()
Skanqua +1quote:Op zondag 28 mei 2006 19:34 schreef Skanqua het volgende:
De Barbara Dex Award...
Ik wil geen songfestival vragen meer....![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:19 schreef ranja het volgende:
Vapors ofzo? van Turning Japanse
quote:, like Sonic Youth and My Bloody Valentine before them, are evolving and redefining what noise means within the model of pop songwriting. The band melds lush yet wonderfully crushing waves of white noise in variation with synth-driven pop delicacies and tight lounge progressions ala Stereolab. The quartet’s melting-pot aesthetics also include narratives sung in combinations of English and Japanese.
The Virrage Peopre?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:27 schreef ranja het volgende:
Nou heb ik vorige week net de nieuwe cd besteld van een stel japanners, dwz, volgens mij zit er maar 1 japanse bijmaar ze hebben wel een japanse naam en soms zingt ze ook japans. Hoe heten ze?
[afbeelding]
sorryquote:Op zondag 28 mei 2006 22:47 schreef dolle_hond het volgende:
uzumaki narotni?
Helemaal juist. Door mezelf omschreven als de enige echte opvolger van Loveless.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:19 schreef bigshadow het volgende:
Asobi Seksu volgens mij, mij persoonlijk aangeraden door Grobbel (en aangeleverd ook trouwens, de Selftitled one).
Dat is een flink label wat je er aan ophangtquote:Op zondag 28 mei 2006 23:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Helemaal juist. Door mezelf omschreven als de enige echte opvolger van Loveless.
bigshadow +1
enquote:Studeerde compositie bij Heino Eller aan het conservatorium van Tallin, en was van 1957 tot 1967 werkzaam als klankregisseur bij de radio van Estland; in deze periode schreef hij ook filmmuziek.
In 1980 emigreerde hij naar Wenen; sinds 1982 woont hij in Berlijn.
In 1996 werd hij erelid van de American Academy of Arts and Letters.
quote:Zo herkenbaar als deze stijl thans is, zo moeilijk is hij te rubriceren. De muziek is tonaal, maar niet in de westers-traditionele zin; ze is modern in haar radicaliteit, maar archaīserend wat betreft keuze en behandeling van het materiaal; het repetetieve element speelt er een belangrijke rol in, maar de spirituele afstand tot de hoofdzakelijk Amerikaanse minimal music is groot.
Kenmerkend is de sterk graviterende werking van een tooncentrum, meestal een drieklank, waardoor de kleinste uitwijking al een groot effect sorteert. De opvallende reductie van muzikale middelen is erop gericht zeer elementaire processen opnieuw met betekenis te vullen.
En daar zijn de helden weer, bukkie verliest de F5 ronde met luttele seconden.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:58 schreef GLO het volgende:
Arvo Pärt
Zeg maar gerust een minuutquote:Op maandag 29 mei 2006 00:00 schreef bigshadow het volgende:
[..]
En daar zijn de helden weer, bukkie verliest de F5 ronde met luttele seconden.
Ha GLO, familiaire betrekkingenquote:Op maandag 29 mei 2006 00:03 schreef GLO het volgende:
[..]
Zeg maar gerust een minuut
Ha buk, tijd niet gezien
quote:Op maandag 29 mei 2006 00:06 schreef ranja het volgende:
Ik kan zo 20 namen noemen van wie het niet is....maar zoek je een specifieke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |