¤quote:Op zondag 28 mei 2006 13:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zet net de TV aan en ik zie dat Federer zijn eerste ronde partij speelt.
Maar ik dacht dat Roland Garros altijd pas op maandag begint?
Que?quote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 13:45 schreef Butra het volgende:
Wordt gewoon 5-5 hoor nu.
omdat we voor de underdog zijnquote:
precies, meer verwacht ik ook niet.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:47 schreef TheGeneral het volgende:
Wat er ook gebeurd, een set pakken tegen Fedje is altijd leuk om mee te nemen.
Schriftelijk afhandelenquote:Op zondag 28 mei 2006 13:51 schreef mitt het volgende:
[..]
precies, meer verwacht ik ook niet.
vanaf nu zal de wedstrijd wel een beetje voort kabbelen.
goeie tijd voor mij dan ook om over te schakelen naar Monacoquote:Op zondag 28 mei 2006 13:51 schreef mitt het volgende:
precies, meer verwacht ik ook niet.
vanaf nu zal de wedstrijd wel een beetje voort kabbelen.
quote:Op zondag 28 mei 2006 13:53 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
goeie tijd voor mij dan ook om over te schakelen naar Monaco![]()
ik schakel mee en ik ben gelijk ook even weg van Fokquote:Op zondag 28 mei 2006 13:53 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
goeie tijd voor mij dan ook om over te schakelen naar Monaco![]()
geld.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Kan iemand mij nog uitleggen waarom Roland Garros al op zondag i.p.v. maandag begint?
Ik dacht zelf dat ze rekening houden met veel regenpauzes en dat ze daarom een dag eerder beginnen.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:54 schreef mitt het volgende:
[..]
geld.
officiele reden meer rust voor de spelers
die reden heb ik nog nergens gehoord.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik dacht zelf dat ze rekening houden met veel regenpauzes en dat ze daarom een dag eerder beginnen.
Zondag is iedereen nog vrij dus dan heb je volle stadions. Meer dan maandag, wanneer iedereen weer moet werken.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik dacht zelf dat ze rekening houden met veel regenpauzes en dat ze daarom een dag eerder beginnen.
Dat moet wel de reden zijn inderdaad. Niet verstandig, want het weer wil nog wel eens onbestendig zijn. En als toeschouwer kan je toch niet tegelijkertijd op elke bijbaan zijn, dus een extra dag is alleen maar leuk. Maar dat zal dan wel weer niet tegen de kosten opwegen. Nog een dag het hele park aanvegen.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:57 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zondag is iedereen nog vrij dus dan heb je volle stadions. Meer dan maandag, wanneer iedereen weer moet werken.
Valt niet tegen idd, ik had toch gedacht dat 'ie in een stuk minder zou gaan spelen na het setverlies.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:10 schreef TheGeneral het volgende:
Hartfield blijft aardig tennissen.
Ik zit ook vol bewondering te kijkenquote:Op zondag 28 mei 2006 14:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Die Hartfield is een talent zeg. Die kan een grote worden, hij doet me denken aan Haas.
Federer miste toch ook de ervaring toen hij Sampras op Wimbledon versloeg in die thriller.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:58 schreef okee6 het volgende:
Hij geeft niet op, maar hij mist wel de ervaring om Federer op de knieën te krijgen.
Dat zal ook niet meer gebeuren hoor.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:20 schreef Vector_SLD het volgende:
25 is toch wel behoorlijk oud om door te breken
Ja, maar zwaar heeft hij het niet gehad.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eerste matchpoint mis.
De tweede raak. Roger wint met 7-5, 7-6 en 6-2.
Lekker veel speeltijd dus.
quote:
11 uur op centre court.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:18 schreef jde_kok het volgende:
Wanneer speelt Kraaij haar partij? Morgen?
quote:Op zondag 28 mei 2006 17:48 schreef Ambrosius het volgende:
Nalbandian wint met 6-4 7-6 6-4 van Wawrinka.
quote:Op zondag 28 mei 2006 17:48 schreef Ambrosius het volgende:
Nalbandian wint met 6-4 7-6 6-4 van Wawrinka.
Roland Garros associeer ik met mooi weer en veel zon. Maar van beide komt er voorlopig niets terecht. Daarom leeft het bij mij ook nog niet.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:28 schreef Leatherface het volgende:
Het moet nog gaan leven bij mij.
Fed had het niet makkelijk tegen de Argentijn.
Toch maar weer eens kijken dus. Bye Indyquote:Op zondag 28 mei 2006 19:57 schreef TheGeneral het volgende:
Washington staat zéér leuk te spelen tegen Sharapova. Ze heeft al zeer mooie punten gemaakt.
Ze staat 2-3 voor in de 3e set. Geen breaks.
quote:Op zondag 28 mei 2006 20:01 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Toch maar weer eens kijken dus. Bye Indy
quote:
Georgequote:Op zondag 28 mei 2006 20:20 schreef Zwansen het volgende:
De zus van?
hoor het krijsen van Sharapova er haast niet meer doorheen.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:23 schreef Brahimov het volgende:
Zijn ze nu helemaal gek geworden bij ES. Doe die schuif dicht! Of de deur
quote:Op zondag 28 mei 2006 20:24 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
hoor het krijsen van Sharapova er haast niet meer doorheen.
Ja, idd van de tegenstander van Krajicek in '96.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:20 schreef Zwansen het volgende:
De zus van?
Geluid uit. Klaar.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:15 schreef mitt het volgende:
[..]
zonder dat geluid had ze door mogen gaan.
Ze is zoo irritant![]()
lekker danquote:Op zondag 28 mei 2006 20:54 schreef Ambrosius het volgende:
4-2 Acasuso, ze zijn gestopt wegens invallende duisternis lijkt me.
Die plork hield zich opvallend rustig vandaag.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb de wedstrijd niet gezien en ik kan de irritatiefactor van Washington niet inschatten op het plaatje, dus ik weet niet of die ook bewust hard gaat roepen om de tegenstander te irriteren/ontregelen.
ze is irritant maar een plork zou ik d'r nou ook niet willen noemen.... ik zou haar mijn bed niet uitschoppen...quote:Op zondag 28 mei 2006 21:46 schreef Butra het volgende:
[..]
Die plork hield zich opvallend rustig vandaag.
Inderdaad, we moeten niet gaan overdrijven.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ze is irritant maar een plork zou ik d'r nou ook niet willen noemen.... ik zou haar mijn bed niet uitschoppen...
komt live op de NOSquote:Op zondag 28 mei 2006 23:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze speelt op centre court, dus de kans is heel groot ja.
Damestennisquote:Op maandag 29 mei 2006 11:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Neerlands tennishoop gaat nu spelen! Wat maak je me nou?
Ah! Bedankt!quote:Op maandag 29 mei 2006 11:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op Sporza trouwens Massu vs Malisse.
Of baan 2, die Del Potro schijnt wel een aardig talent te zijn.quote:
Een 14e of 12e plaats zou nog kunnen.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:40 schreef Zwansen het volgende:
Ben ik te pessimistisch als ik zeg dat we Kraaij allemaal overschatten? En ze nooit de absolute top zal halen?
Om haar met mijn eigen landgenotes te vergelijken -> ik zie haar eerder op Monami/Appelmans niveau dan op Clijsters/Henin niveau.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:40 schreef Zwansen het volgende:
Ben ik te pessimistisch als ik zeg dat we Kraaij allemaal overschatten? En ze nooit de absolute top zal halen?
Top-20 zie ik haar ook wel halen, misschien nog wel beter. We moeten niet vergeten dat Schnyder haar spel Michaella niet ligt en dat gravel ook niet haar beste ondergrond is, wat XL al zei. Ben benieuwd wat in Londen gaat doen.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:45 schreef XL het volgende:
Misa is natuurlijk geen gravelspeler en bovendien zijn grote score-verschillen in damestennis eerder regel dan uitzondering. Ik denk ook dat top20 er wel inzit op termijn.
Dat denk ik welquote:Op maandag 29 mei 2006 11:40 schreef Zwansen het volgende:
Nee hoor, meer zit er niet voor Krajicek. Schnyder speelt gewoon te slim, in Londen kan ze ook slecht loten en dan is dat ook zo afgelopen. Van speelsters in de top30 waarvan ze op gras kan winnen zijn er wel meer dan van speelsters in de top30 waar ze op gravel van kan winnen.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:51 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Top-20 zie ik haar ook wel halen, misschien nog wel beter. We moeten niet vergeten dat Schnyder haar spel Michaella niet ligt en dat gravel ook niet haar beste ondergrond is, wat XL al zei. Ben benieuwd wat in Londen gaat doen.
Daar valt op deze leeftijd nog niks over te zeggen, Clijsters stond op haar 16e aan het eind van jaar 47e, Krajicek 57e, Henin zelfs pas 226e. Op haar 17e stond Clijsters al 18e maar Henin pas 69e.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Om haar met mijn eigen landgenotes te vergelijken -> ik zie haar eerder op Monami/Appelmans niveau dan op Clijsters/Henin niveau.
Aardige pot hoor, sinds Malisse meer naar voor staat krijgt Massu de wedstrijd niet meer zo makkelijk onder controle. Hij probeert wel wat psychologische dingetjes, maar blijft hetzelfde spel spelen. In de vierde set ook alweer een break voor. Alleen hoop ik niet dat Grosjean snel klaar is op centre court, want dan schakelen die belgen naar Clijsters vrees ik.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:31 schreef Heero87 het volgende:
Malisse ondertussen weer in de wedstrjd, 1-6, 5-7 en net 6-1.
Wellicht wel.quote:Alleen hoop ik niet dat Grosjean snel klaar is op centre court, want dan schakelen die belgen naar Clijsters vrees ik.
Dat dacht ik al... gelukkig!quote:Op maandag 29 mei 2006 15:12 schreef mitt het volgende:
2 games verschil natuurlijk.
Zeker weten. Misa is minimaal al even ver als Clijsters op die leeftijd was. Je moet niet vergeten dat ze pas net 18 jaar is. Ze heeft nog wel een paar jaar om zich te ontwikkelen tot een topper. En dat gaat vast wel lukken.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:40 schreef Zwansen het volgende:
Ga heen.quote:
Excuseer? Clijsters stond op haar achttiende (of was het vroeger?) in de finale van Roland Garros. Bij mijn weten is Krajiceck nog niet eens in de buurt daarvan geweest?quote:Op maandag 29 mei 2006 15:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zeker weten. Misa is minimaal al even ver als Clijsters op die leeftijd was. Je moet niet vergeten dat ze pas net 18 jaar is.
Malisse zal wel met megalichte snaren spelen, want hij slaat wat rackets kapot in zo'n wedstrijd.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:32 schreef XL het volgende:
Tevens zijn vierde snaar naar de klote deze wedstrijd [afbeelding]
hmm ok, na nader onderzoek is Clijsters nog niet zo oud als dat ik dacht.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:30 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Excuseer? Clijsters stond op haar achttiende (of was het vroeger?) in de finale van Roland Garros. Bij mijn weten is Krajiceck nog niet eens in de buurt daarvan geweest?
Fouten van smoking Jose mogen ook natuurlijk.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:37 schreef Butra het volgende:
Tijd voor wat toverballen Fab.
Ik heb de zenders al bij elkaar gezet. Sneller zappen!quote:Op maandag 29 mei 2006 15:40 schreef Komakie het volgende:
Btw er zijn wel 2 trillers bezig. Acasuso - Santoro en Malisse Massu
Feit is wel dat de échte wereldtop (Clijtsers, Henin-Hardenne, de Russinnen, Williams), er op hun achttien (of zelfs vroeger) er al helemaal staan. Ik ga niet zeggen dat het voor Krajicec onmogelijk is geworden, maar een carrière aan de échte top (dus top vijf) zie ik toch niet meteen voor haar weggelegd. Wie weet inderdaad een carrière als Appelmans of Monami, wat op zich ook al heel mooi is.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
hmm ok, na nader onderzoek is Clijsters nog niet zo oud als dat ik dacht.
foutje van mijn kant.
Maar Misa wordt echt wel een goeie. Het kan nog een paar jaar duren maar ze was niet voor niets eerste van de wereld bij de jeugd.
Niet alles wat goed is komt heel snel. Vergeet dat niet...
Hij is inderdaad tof. Net als Gonzalez. Heb ze eens een dubbel zien spelen, samen. Beuken als een gek.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:42 schreef Komakie het volgende:
Hij mag trouwens wel als een wijf spelen op matchpoint maar ik vind Massu wel held hoor.
Ik heb hem een keer live zien spelen. Die gast slaat echt zo belachelijk hard met zijn forehand
Gonzalez is ook een held jaquote:Op maandag 29 mei 2006 15:43 schreef Butra het volgende:
[..]
Hij is inderdaad tof. Net als Gonzalez. Heb ze eens een dubbel zien spelen, samen. Beuken als een gek.![]()
Misschien mist ze een specifiek wapen, maar ze heeft een flinke blessure gehad en loopt dus achter op schema. Als je haar progressie in het voorgaande jaar ziet, is er niets wat haar komend jaar uit de top 20 houdt. Gravel daarbij blijft haar minste baansoort om op te spelen.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:42 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Feit is wel dat de échte wereldtop (Clijtsers, Henin-Hardenne, de Russinnen, Williams), er op hun achttien (of zelfs vroeger) er al helemaal staan. Ik ga niet zeggen dat het voor Krajicec onmogelijk is geworden, maar een carrière aan de échte top (dus top vijf) zie ik toch niet meteen voor haar weggelegd.
Een nummer één - plek op de jeugdranking is trouwens zelden tot nooit een garantie voor een topcarrière bij de profs. Ga de ex-nummers 1 bij de jeugd er maar eens op na, van een groot deel zal je zelfs nog nooit gehoord hebben.
Misschien, uiteraard is zo'n blessure heel jammer maar op die leeftijd en om dat moment in je ontwikkeling kan dat cruciaal zijn voor de rest van je carrière.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:45 schreef okee6 het volgende:
[..]
Misschien mist ze een specifiek wapen, maar ze heeft een flinke blessure gehad en loopt dus achter op schema. Als je haar progressie in het voorgaande jaar ziet, is er niets wat haar komend jaar uit de top 20 houdt. Gravel daarbij blijft haar minste baansoort om op te spelen.
Misa is ook pas net 17 hoor :/ Over zo'n anderhalf jaar (de leeftijd dat Clijsters de RG finale haalde) is er voor Misa vast wel de mogelijkheid voor kwartfinales van grand slams en zo...Clijsters is dan ook wel weer ontzettend goed en getalenteerd, #1s van de wereld zijn best zeldzaam wist je? Best wel een oneerlijke vergelijkingquote:Op maandag 29 mei 2006 15:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
hmm ok, na nader onderzoek is Clijsters nog niet zo oud als dat ik dacht.
foutje van mijn kant.
Maar Misa wordt echt wel een goeie. Het kan nog een paar jaar duren maar ze was niet voor niets eerste van de wereld bij de jeugd.
Niet alles wat goed is komt heel snel. Vergeet dat niet...
Mên, niet alweer.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:08 schreef XL het volgende:
Scrichapan heeft zijn duikpak weer aan.
Neemt niet weg dat Marcella Mesker een super irritant wijf blijft.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:11 schreef Norrage het volgende:
En de reden dat ze altijd dezelfde partijen laten zien is omdat Ned 2 ALLEEN maar centre court laat zien, en daar spelen nou eenmaal vaak dezelfden (Lees Fransen)
Toch welquote:
Ik wil geen oordeel vellen, ik zeg ook niet dat ze het niet meer zal maken. Ik dénk alleen dat ze geen nieuwe Clijsters of Sharapova zal worden, omdat dat soort toppers er echt al op z'n 16-17 staat. Je weet nooit natuurlijk.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:20 schreef Komakie het volgende:
hmmm ok ze is dus pas net 17
btw Heero, je hoeft me weinig over die jeugdranglijst te vertellen aangezien ik het jeugdtennis ook redelijk volg. (ik ken een aantal nederlandse jeugdspelers)
Ok Misa heeft dus al een zware blessure achter de rug. Als ze er nog 1 krijgt dan heeft ze wel een groot probleem denk ik. Ze heeft momenteel zo veel talent dat ze het op kan vangen.
Ik vind het trouwens echt zo'n onzin dat er dus nu al geoordeelt wordt over de carriere van een meisje van net 17 die 54ste staat van de wereld.
Ze ligt naar mijn mening best redelijk op schema. Je kunt niet van haar verwachten dat ze gelijk maar ff door stoomt naar de top20. En ik heb het idee dat een aantal mensen dat hier wel denken.
Ik ben ook meer benieuwd wat ze met het gras en hardcourt seizoen gaat doen...
Clijsters en Sharapova stonden op de leeftijd van Krajicek er niet veel beter voor dan dat Misa nu staat hoor. Misschien een paar plaatsen hoger, maar op het moment dat ze allebij ver kwamen in een Grand Slam stonden ze voor zover ik weet nog niet in de top10 bijvoorbeeld.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:25 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ik wil geen oordeel vellen, ik zeg ook niet dat ze het niet meer zal maken. Ik dénk alleen dat ze geen nieuwe Clijsters of Sharapova zal worden, omdat dat soort toppers er echt al op z'n 16-17 staat. Je weet nooit natuurlijk.
Sharapova was op haar 18e nummer één van de wereld en had Wimbledon gewonnen, dat zie ik Krajicek niet presteren binnen een jaar.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Clijsters en Sharapova stonden op de leeftijd van Krajicek er niet veel beter voor dan dat Misa nu staat hoor. Misschien een paar plaatsen hoger, maar op het moment dat ze allebij ver kwamen in een Grand Slam stonden ze voor zover ik weet nog niet in de top10 bijvoorbeeld.
Nogmaals: Clijsters en Henin-Hardenne speelden op hun 18 finales van Grand Slams (en kwamen zelfs dicht bij de zege). Sharapova won zelfs Wimbledon op haar achttiende. Hingis won op haar 17e zelfs drie (!) Grans Slams op één jaar tijd geloof ik...quote:Op maandag 29 mei 2006 16:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Clijsters en Sharapova stonden op de leeftijd van Krajicek er niet veel beter voor dan dat Misa nu staat hoor. Misschien een paar plaatsen hoger, maar op het moment dat ze allebij ver kwamen in een Grand Slam stonden ze voor zover ik weet nog niet in de top10 bijvoorbeeld.
Dus?quote:Op maandag 29 mei 2006 16:48 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Nogmaals: Clijsters en Henin-Hardenne speelden op hun 18 finales van Grand Slams (en kwamen zelfs dicht bij de zege). Sharapova won zelfs Wimbledon op haar achttiende. Hingis won op haar 17e zelfs drie (!) Grans Slams op één jaar tijd geloof ik...
Nee en dat was ook niet wat men van Sharapova dacht een jaar voordat ze Wimbledon won want toen stond ze op dezelfde plek (met dezelfde leeftijd) als waar Krajicek nu staat.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sharapova was op haar 18e nummer één van de wereld en had Wimbledon gewonnen, dat zie ik Krajicek niet presteren binnen een jaar.
5-0 Clijsters.
Nogmaals: Krajicek is pas 17quote:Op maandag 29 mei 2006 16:48 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Nogmaals: Clijsters en Henin-Hardenne speelden op hun 18 finales van Grand Slams (en kwamen zelfs dicht bij de zege). Sharapova won zelfs Wimbledon op haar achttiende. Hingis won op haar 17e zelfs drie (!) Grans Slams op één jaar tijd geloof ik...
Van Gemerden morgen de tweede partij op baan 10.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:05 schreef TheVulture het volgende:
Wanneer moeten Sluiter en Van Gemerden? Vandaag nog?
Ik heb niet echt veel met de leeftijd, ik denk dat ze ook gewoon minder goed is / minder talent heeft dan wat er nu in de top 5 staat.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nogmaals: Krajicek is pas 17
Hingis was natuurlijk wel de ultieme uitzondering.
Het voelde idd weer vertrouwdquote:Op maandag 29 mei 2006 19:08 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Raffaela bedoelde![]()
i get it now![]()
ik dacht het ook. En met 53 stond ie toch gelijk met het record? Dan heeft ie het straks verbrokenquote:Op maandag 29 mei 2006 19:46 schreef Ambrosius het volgende:
Nadal gaat toch z'n 54e partij op rij op gravel winnen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |