¤quote:Op zondag 28 mei 2006 13:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zet net de TV aan en ik zie dat Federer zijn eerste ronde partij speelt.
Maar ik dacht dat Roland Garros altijd pas op maandag begint?
Que?quote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 13:45 schreef Butra het volgende:
Wordt gewoon 5-5 hoor nu.
omdat we voor de underdog zijnquote:
precies, meer verwacht ik ook niet.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:47 schreef TheGeneral het volgende:
Wat er ook gebeurd, een set pakken tegen Fedje is altijd leuk om mee te nemen.
Schriftelijk afhandelenquote:Op zondag 28 mei 2006 13:51 schreef mitt het volgende:
[..]
precies, meer verwacht ik ook niet.
vanaf nu zal de wedstrijd wel een beetje voort kabbelen.
goeie tijd voor mij dan ook om over te schakelen naar Monacoquote:Op zondag 28 mei 2006 13:51 schreef mitt het volgende:
precies, meer verwacht ik ook niet.
vanaf nu zal de wedstrijd wel een beetje voort kabbelen.
quote:Op zondag 28 mei 2006 13:53 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
goeie tijd voor mij dan ook om over te schakelen naar Monaco![]()
ik schakel mee en ik ben gelijk ook even weg van Fokquote:Op zondag 28 mei 2006 13:53 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
goeie tijd voor mij dan ook om over te schakelen naar Monaco![]()
geld.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Kan iemand mij nog uitleggen waarom Roland Garros al op zondag i.p.v. maandag begint?
Ik dacht zelf dat ze rekening houden met veel regenpauzes en dat ze daarom een dag eerder beginnen.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:54 schreef mitt het volgende:
[..]
geld.
officiele reden meer rust voor de spelers
die reden heb ik nog nergens gehoord.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik dacht zelf dat ze rekening houden met veel regenpauzes en dat ze daarom een dag eerder beginnen.
Zondag is iedereen nog vrij dus dan heb je volle stadions. Meer dan maandag, wanneer iedereen weer moet werken.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik dacht zelf dat ze rekening houden met veel regenpauzes en dat ze daarom een dag eerder beginnen.
Dat moet wel de reden zijn inderdaad. Niet verstandig, want het weer wil nog wel eens onbestendig zijn. En als toeschouwer kan je toch niet tegelijkertijd op elke bijbaan zijn, dus een extra dag is alleen maar leuk. Maar dat zal dan wel weer niet tegen de kosten opwegen. Nog een dag het hele park aanvegen.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:57 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zondag is iedereen nog vrij dus dan heb je volle stadions. Meer dan maandag, wanneer iedereen weer moet werken.
Valt niet tegen idd, ik had toch gedacht dat 'ie in een stuk minder zou gaan spelen na het setverlies.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:10 schreef TheGeneral het volgende:
Hartfield blijft aardig tennissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |