Ticootje,wat een tegenvaller,dat word een dure kwestie dus
Word er voor icsi dan helemaal niks vergoed?Of ook pas vanaf januari 2007?Kan me voorstellen dat je er van baalt,als ik het zelf moet betalen,had ik ook al lang moeten stoppen.....
Ik ben dus weer terug van de inseminatie
En inderdaad,een lach
Degene die ik zou krijgen,liep erg uit.Er was een andere gyn die even niks te doen had,dus die kreeg ik.Ik heb wel aangegeven van liever niet,maar ze verzekerden me,dat deze ook erg goed was(je kan moeilijk wat anders zeggen lijkt me)
Ik heb bij binnenkomst meteen verteld,dat ik het niet zo lekker vond,omdat ik de vorige inseminaties veel problemen had en de laatste keer een bloeding van 3 dagen er achteraan.
Hij zegt:We gaan het proberen en dan zien we het wel.
Zonder moeite passeert het slangetje,zei hij en ik heb hem vol ongeloof aan liggen staren
"Zo makkelijk???".Ja hoor,het was gebeurt,het ging prima en dus niks geen tang!!!!!!!!.
Ja zei hij,ik heb ook al zo veel ervaring,ik ben de oudste hier
Mijn man riep al,dat ik vast wat rustiger was,omdat hij er bij was....yeah,right.Nou ja,het hielp wel,maar in de wachtruimte kneep ik 'm al wel.
Affijn,nu 3 keer per dag een progestan bolletje naar binnen frommelen en dan heeeeeeeeeeeel erg hard gaan duimen en jompelen en en en.......nog meer jompelen.En nu ga IK over 2 weken een positieve test piesen
Groetjes,Minoes