heh?quote:
wel, als je er gister bij was geweest had je het kunnen zien!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat kan je toch helemaal niet aan joh
PEPER het me nou niet inquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
wel, als je er gister bij was geweest had je het kunnen zien!
Dan heeft ie flink hard gezogen... Heet ie in t echt soms Bill en is ie vrij groot?quote:
Alleen zo jammer dat ik je hand voeldequote:
Ik en een vrouwelijke medeuserquote:
ow daarom kijk je zo moeilijkquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat ik je hand voelde![]()
![]()
Nu niet lang meer denk ik! EINS ZWEI DU WARST DABEI! DER NSB!!!!1!!quote:Op zondag 28 mei 2006 15:30 schreef remlof het volgende:
is deze nog open?
quote:Op zondag 28 mei 2006 15:33 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nu niet lang meer denk ik! EINS ZWEI DU WARST DABEI! DER NSB!!!!1!!
Nee man reeksen mogen nietquote:Op zondag 28 mei 2006 15:45 schreef remlof het volgende:
[..]
ow ja, dit was het eerste deel van je nieuwe reeks he Dribbel_?
Wiens arm is dat over je schouder Biogarde? Van BadAssNogWat of van Remlof? Het plaatje is een beetje te complex voor me denk ik.quote:
Je ondertitel!quote:Op zondag 28 mei 2006 16:35 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Kut topic
whihihiihihiquote:Op zondag 28 mei 2006 16:37 schreef BrauN het volgende:
[..]
Je ondertitel!
pescafallusmarkahitlermanu
NOU IK WEET HET GODVERDOMME NOG NIETquote:Op zondag 28 mei 2006 17:41 schreef Chowi het volgende:
Mag ik de oma zijn?
Zeg dan gewoon gelijk dat je niet meer van me houdt.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
NOU IK WEET HET GODVERDOMME NOG NIET
WAAROM ZOU JE EEN OMA WILLEN ZIJN
die cake, die cakequote:Op zondag 28 mei 2006 17:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon gelijk dat je niet meer van me houdt..
Waar is het misgegaan!?
Ik bak er nog een voor je! Extra groot, en mét slagroom.quote:
Ik eis een heftige represaille wegens schending van mijn portret recht!quote:
je bakt er niks vanquote:Op zondag 28 mei 2006 17:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik bak er nog een voor je! Extra groot, en mét slagroom..
ja, wie heeft die foto gemaakt?quote:Op zondag 28 mei 2006 17:52 schreef Quara het volgende:
[..]
Ik eis een heftige represaille wegens schending van mijn portret recht!![]()
Goede vraagquote:Op zondag 28 mei 2006 18:03 schreef remlof het volgende:
Waarom staat dit topic nog niet centraal?
idd erg dubieusquote:Op zondag 28 mei 2006 18:03 schreef remlof het volgende:
OMDAT HET EEN KUT TOPIQUE IS! DUH!!!11!quote:Op zondag 28 mei 2006 18:03 schreef remlof het volgende:
Je wil toch niet écht dat ik de foto's post, hè?quote:
Och, dat interesseert me geen flikker. Als je maar níet die foto post waarop ik jouw string draag en met horloge en al om bij jou aan de achterkant naar binnen ga.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je wil toch niet écht dat ik de foto's post, hè?
quote:Op zondag 28 mei 2006 19:33 schreef BrauN het volgende:
[..]
Och, dat interesseert me geen flikker. Als je maar níet die foto post waarop ik jouw string draag en met horloge en al om bij jou aan de achterkant naar binnen ga.
Ik dacht dat ik uniek was!quote:
Verdulle, wat een oplichterij.quote:
Ik mijn Rolex.quote:
Oh, dan staan we quitte.quote:
Hey verrek! Jij staat er ook op!quote:Op zondag 28 mei 2006 17:52 schreef Quara het volgende:
[..]
Ik eis een heftige represaille wegens schending van mijn portret recht!![]()
En nu weer ontopic hequote:Op maandag 29 mei 2006 09:38 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Hey verrek! Jij staat er ook op!![]()
verkapte TVP
Dat is Biogarde's penis. Die is van dusdanige grootte dat hij die het liefst over z'n schouder hangt, omdat dat ding anders maar de hele dag stof verzamelt op de vloer.quote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 13:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat is Biogarde's penis. Die is van dusdanige grootte dat hij die het liefst over z'n schouder hangt, omdat dat ding anders maar de hele dag stof verzamelt op de vloer.
quote:
ik neem aan dat in beide antwoorden een kern van waarheid schuilgaat, dus het zal wel een combinatie van beide zijn.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat is Biogarde's penis. Die is van dusdanige grootte dat hij die het liefst over z'n schouder hangt, omdat dat ding anders maar de hele dag stof verzamelt op de vloer.
BadAssBitchSmut's penis!?quote:Op maandag 29 mei 2006 13:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
ik neem aan dat in beide antwoorden een kern van waarheid schuilgaat, dus het zal wel een combinatie van beide zijn.
ik bedoel: ik kan mij opwerpen als beamerquote:
Voor iemand die niks meekrijgt, weet je toch wel veelquote:
Ow bummerquote:Op maandag 29 mei 2006 15:30 schreef remlof het volgende:
[..]
en dat betekend niet dat ik straks de WK wedstrijden kan projecteren op de muur
ik heb zo mun bronnen je weetquote:Op maandag 29 mei 2006 15:30 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Voor iemand die niks meekrijgt, weet je toch wel veel
Als ik nu NOG je favoriete FOK!ker niet ben dan ga ik huilen hoor! Ik heb je in een kwartier tijd twintig keer in je string laten zeiken van het lachen!quote:
maak er een topic over aanquote:Op maandag 29 mei 2006 15:39 schreef BrauN het volgende:
[..]
Als ik nu NOG je favoriete FOK!ker niet ben dan ga ik huilen hoor! Ik heb je in een kwartier tijd twintig keer in je string laten zeiken van het lachen!
Lees de instructies in uw fotoboekquote:Op maandag 29 mei 2006 15:39 schreef BrauN het volgende:
[..]
Als ik nu NOG je favoriete FOK!ker niet ben dan ga ik huilen hoor! Ik heb je in een kwartier tijd twintig keer in je string laten zeiken van het lachen!
Meldt.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:37 schreef MoChe het volgende:
ik zie alleen maar de opa hier posten... waar zijn le0 en k1p?
Ik moest jah, werd gedwongen! lachenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |