quote:Op zondag 28 mei 2006 00:33 schreef Wouser het volgende:
*begint zo de gedachten te krijgen dat McCarty & Pony-Lover & Fuif-Duif samenwerken om ons geld te ontrekken*
dit is gewoon de manier om ze die stap te laten zettenquote:Op zondag 28 mei 2006 00:34 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Hebben ze zelf dan geen geld? Een economisch wonder als McCarthy moet het systeem toch zo goed kennen dat hij zijn eigen bankier is?
Whehe jaja en zelf 't geld in je zak steken hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Dan zullen die topics tenminste nog leerzaam zijn voor de andere fokkertjesquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:47 schreef MissBliss het volgende:
Maar zal een ontmaagding niet nóg meer vage topics veroorzaken? Stel dat 1 van de heren faalangst heeft, of na 1 seconde klaarkomt...
quote:Op zondag 28 mei 2006 00:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Whehe jaja en zelf 't geld in je zak steken he
Zo ben ik dus nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
nee afgekeurdquote:Op zondag 28 mei 2006 01:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Een snelle blik in het fotoboek laat zien dat Aventura ook niet slecht is.
quote:Op zondag 28 mei 2006 01:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ok
Er komt ook een reportage over hun ontmaagding, een van de users uit [FOT] gaat die makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmzz toevalligerwijs is fotografie mijn hobby.. whehe maar ik ga dát zeker niet fotograferenquote:Op zondag 28 mei 2006 01:06 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Er komt ook een reportage over hun ontmaagding, een van de users uit [FOT] gaat die maken![]()
we zullen zien wat er mogelijk isquote:Op zondag 28 mei 2006 01:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hmzz toevalligerwijs is fotografie mijn hobby.. whehe maar ik ga dát zeker niet fotograferen![]()
tenzij... ka-ching!
wat houdt dat in?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
En waar is jouw fotoboek?
Anyway, ik ken wel een rijpe negerin die wat voor je kan betekenen
quote:
quote:rijp2 (bn.)
2 (van andere zaken, van personen) een bepaald stadium in de ontwikkeling bereikt hebbend
-rijp (bn.)
1 geschikt om de genoemde handeling te ondergaan
MILF-leeftijd, jaartje of 40 dus.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:16 schreef McCarthy het volgende:
welke leeftijd moet ik aan denken?
Je wilt haar niet even voorstellen aan pa en ma? Zijn die ook meteen op de hoogte.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:53 schreef McCarthy het volgende:
[..]
liefst haar huis omdat vreemde terretoria over het algemeen geil maakt.
hij kan z'n pa en ma ook mee naar de hoeren nemenquote:Op zondag 28 mei 2006 01:17 schreef thabit het volgende:
[..]
Je wilt haar niet even voorstellen aan pa en ma? Zijn die ook meteen op de hoogte.
Dan ziet ma ook meteen waar pa altijd moet "overwerken".quote:Op zondag 28 mei 2006 01:22 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
hij kan z'n pa en ma ook mee naar de hoeren nemen![]()
geil johquote:Op zondag 28 mei 2006 01:22 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
hij kan z'n pa en ma ook mee naar de hoeren nemen![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 01:25 schreef thabit het volgende:
[..]
Dan ziet ma ook meteen waar pa altijd moet "overwerken".
hoe oud zijn beide heren dan?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:20 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Voor Fuif-Duif en McCarthy zit er niks anders meer op![]()
Het is dit of ranzige topics blijven openen tot hun pik zwart ziet![]()
![]()
alhoewel dat best wel triest zou zijnquote:Op zondag 28 mei 2006 01:36 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
geen idee eigelijk, maar ze moeten beide boven de 20 40 zijn![]()
Heuh.. m'n bier is me meer waardquote:Op zondag 28 mei 2006 01:38 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Whehe![]()
maak trouwens even een gift over, daar gaat het tenslotte om![]()
Ik voel mij genoodzaakt hier op te reageren. Vergeet niet, beste A321456, het is een opsomming van uit hun verband gerukte TT's die een volstrekt misplaatst beeld trachten te geven van mijn persoon (en van McCarthy).quote:
trek het je niet aan, je kan er immers niks aan doenquote:Op zondag 28 mei 2006 01:45 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik voel mij genoodzaakt hier op te reageren. Vergeet niet, beste A321456, het is een opsomming van uit hun verband gerukte TT's die een volstrekt misplaatst beeld trachten te geven van mijn persoon (en van McCarthy).
Prima planquote:Op zondag 28 mei 2006 02:07 schreef Nosh het volgende:
Ik stel voor dat als we niet minstens een bedrag voor een puike negerin bij elkaar krijgen, we gewoon van het geld een brok crack cocaine kopen.
Dan leggen we dat bij het station, met een touwtje eraan, en dan haal je zo een stuk of 4,5 stuks binnen (plus een verdwaalde rugzaktoerist). Als we geen kwaliteit kunnen krijgen, gaan we wel voor kwantiteit!
Check je mailquote:Op zondag 28 mei 2006 02:09 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Prima plan![]()
![]()
maak je even een euro over, anders zit die crack er ook niet in.
Ik blijf gedurende de hele inzameling overzichten van de stand van zaken gevenquote:Op zondag 28 mei 2006 02:17 schreef FuifDuif het volgende:
Ik vraag mij wel af hoe PL het straks verder voor zich ziet. Wat gaat hij met het geld doen? Hoe komt het geld uiteindelijk bij ons (McCarthy en mij) terecht? Of gaan wij tweeën met PL meeten en neemt hij ons mee naar de hoeren, alwaar hij de financiën regelt?
Ik vind dat de donateur dit soort informatie behoort te krijgen.
Maar mag ik het geld anders ook simpelweg op mijn spaarrekening zetten en bedanken voor een hoertje?quote:Op zondag 28 mei 2006 02:23 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik blijf gedurende de hele inzameling overzichten van de stand van zaken geven![]()
Het geld komt natuurlijk bij jullie terecht, hoe we dat precies gaan doen is iets waar ook juist jullie (Fuif-Duif & McCarthy) inspraak in hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |