quote:Op zondag 28 mei 2006 00:33 schreef Wouser het volgende:
*begint zo de gedachten te krijgen dat McCarty & Pony-Lover & Fuif-Duif samenwerken om ons geld te ontrekken*
dit is gewoon de manier om ze die stap te laten zettenquote:Op zondag 28 mei 2006 00:34 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Hebben ze zelf dan geen geld? Een economisch wonder als McCarthy moet het systeem toch zo goed kennen dat hij zijn eigen bankier is?
Whehe jaja en zelf 't geld in je zak steken hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Dan zullen die topics tenminste nog leerzaam zijn voor de andere fokkertjesquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:47 schreef MissBliss het volgende:
Maar zal een ontmaagding niet nóg meer vage topics veroorzaken? Stel dat 1 van de heren faalangst heeft, of na 1 seconde klaarkomt...
quote:Op zondag 28 mei 2006 00:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Whehe jaja en zelf 't geld in je zak steken he
Zo ben ik dus nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
nee afgekeurdquote:Op zondag 28 mei 2006 01:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Een snelle blik in het fotoboek laat zien dat Aventura ook niet slecht is.
quote:Op zondag 28 mei 2006 01:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ok
Er komt ook een reportage over hun ontmaagding, een van de users uit [FOT] gaat die makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmzz toevalligerwijs is fotografie mijn hobby.. whehe maar ik ga dát zeker niet fotograferenquote:Op zondag 28 mei 2006 01:06 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Er komt ook een reportage over hun ontmaagding, een van de users uit [FOT] gaat die maken![]()
we zullen zien wat er mogelijk isquote:Op zondag 28 mei 2006 01:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hmzz toevalligerwijs is fotografie mijn hobby.. whehe maar ik ga dát zeker niet fotograferen![]()
tenzij... ka-ching!
wat houdt dat in?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
En waar is jouw fotoboek?
Anyway, ik ken wel een rijpe negerin die wat voor je kan betekenen
quote:
quote:rijp2 (bn.)
2 (van andere zaken, van personen) een bepaald stadium in de ontwikkeling bereikt hebbend
-rijp (bn.)
1 geschikt om de genoemde handeling te ondergaan
MILF-leeftijd, jaartje of 40 dus.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:16 schreef McCarthy het volgende:
welke leeftijd moet ik aan denken?
Je wilt haar niet even voorstellen aan pa en ma? Zijn die ook meteen op de hoogte.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:53 schreef McCarthy het volgende:
[..]
liefst haar huis omdat vreemde terretoria over het algemeen geil maakt.
hij kan z'n pa en ma ook mee naar de hoeren nemenquote:Op zondag 28 mei 2006 01:17 schreef thabit het volgende:
[..]
Je wilt haar niet even voorstellen aan pa en ma? Zijn die ook meteen op de hoogte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |